• Heb jij het in je om te overleven in een wereld van geweld, drugs en haat? Of ga je dood in je eerste week in deze wereld.. Hier ben je alles of niets, maar hoever ga je voor de top? Wat doe jij om te overleven? Drugs dealen? Stelen? Mensen vermoorden? Of iets waar je dit allemaal kan doen? Juist. Een bende. Een tweede familie. Iedereen heeft zijn eigen reden om erin te zitten...
    Maar nu hebben de twee beste bende's al acht jaar een enorme haat tegen elkaar. Of je nou lang in de bende zit of kort, je word automatisch gehaat door de andere bende. Maar word deze haat minder, of word het steeds groter? Wie kan het weten....


    De jongens:
    Zayn Javadd Malik - Malino
    Harry Edward Styles - DreamWishes
    Louis William Tomlinson - Slade
    Liam James Payne - Purrfect
    Niall James Horan - IrishCharm

    Andere mensen:
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    Bende's:

    The Diamond Cobra's
    - Zayn Javadd Malik - Malino
    - Niall James Horan - IrishCharm
    - Mathew ‘Samuel’ Casagne - Nyan
    - Delcine Catherina Garcia - Rider
    - Aurora Valentina Mildred - DreamWishes
    - Chloe Amanda Fisher - Lifeisajoke
    - Elizabeth Aria Swan - Coockies

    The Danger Bullets
    - Savannah Chay Destiny Montoya - Malino
    - Louis William Tomlinson - Slade
    - Rosalie Lauren Campbell - Coockies
    - Liam James Payne - Purrfect
    - Mackenzie Lou Arretez - Curlies
    - Hailey Alice McFallen - xClove
    - Elena Jaslyn Wakefield - Madhouse
    - Harry Edward Styles - Dreamwishes

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het zijn niet allemaal lieverdjes! Let daar op, dus ga niet een super lief persoon spelen die geen vlieg kwaad doet!
    - OOC tussen haakjes
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen [Geweld, Seks, Drugs, Ruzie's]
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Max. 2 Personages per persoon!
    - Als je na 5 dagen niet hebt gereageerd lig je eruit! Behalve als je een reden hebt!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:06 ]


    El Diablo.

    Elena Jaslyn Wakefield || The danger bullets
    Hij zat dus inderdaad bij the diamond Cobra's. "Jij bent van the danger bullets?" vroeg hij me vervolgens. 'Ja, klopt,' even beet ik op mijn lip. Géén zwakte tonen, fluisterde ik weer tegen mezelf. Al helemaal niet nu ik wist dat hij bij mijn eigenlijke vijanden hoorde, maar ik kon me gewoon niet als een bitch gedragen tegenover hem. Hij zag er veel te kwetsbaar uit en sowieso wist ik niet wie hij was en wat hij allemaal deed dus ik mocht niet oordelen. Ik ook weer met mijn stomme zwak voor schattige, blonde jongens. 'Ze mogen ons hier echt niet samen zien,' bedacht ik me en blijkbaar sprak ik het ook nog werkelijk uit.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:24 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Niall James Horan | The Diamond Cobra's

    'Ja, klopt,' bevestigde ze mijn verdenkingen. Een danger bullet die me niet meteen uitschold of een kogel naar me stuurde, dat was nieuw.
    'Ze mogen ons hier echt niet samen zien,' zei ze opeens; Damn, dat is waar ook. Op deze plek waren we veel te zichtbaar voor beide onze bendes. Mijn ogen scande over de straat op zoek naar een vervallen en leeg pand waar ze ons niet meteen zouden zien. "Kom mee," zei ik zacht en liep naar een dicht bijzijnde pand. Ik brak een klein raam waar we net door zouden kunnen. Ik zorgde ervoor dat er niet teveel scherpe uitsteeksels waren waaraan we ons konden openhalen en kroop naar binnen waar ik wachtte op Elena. "Ik denk dat ze ons hier niet meteen zien," zei ik dan.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne

    Mompelend liet ik mijn blik rondglijden. Niemand bijzonders. 'Ik verveel me' zei ik en ik pakte mijn zakmes uit mijn zak, wat nogal logisch was. Zuchtend pakte ik het mesje en maakte een snee in mijn arm. Het deed wel pijn, maar dat negeerde ik. Dit deed ik eigenlijk nooit. Steeds begon ik uit verveeldheid meer sneeën in mijn armen te maken. Mijn ogen waren geconcentreerd op mijn armen en ik keek naar het bloed. Mompelend veegde ik het met mijn andere hand weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Chloe Amanda Fisher. || The Diamond Cobra's.

    Een irritant zonnestraal scheen in mijn gezicht waardoor ik wel moest opstaan. Ik stond op uit mijn bed en besloot me maar direct aan te kleden voordat ik het gordijn gewoon toetrok en weer ging slapen. Ik liep naar mijn kast en deed een setje aan en deed mijn roze-paarse haren in een vlecht. Mijn make-up was het laatste wat ik deed voordat ik een mes in mijn broekzak stak en wegliep naar buiten. Mijn ouders waren dood en ik had verder geen familie die met me te maken wou hebben. Ik zag er misschien schattig en onschuldig uit, maar dat was juist het handige aan mij. Je kon nooit verwachten dat ik me zou verdedigen als je me aanraakte. Ik vervolgde mijn weg tussen de vele straten en kwam uiteindelijk aan bij het bekende pand waar ik altijd samenkwam met de rest. Ik liep naar binnen en zag Mathew zitten waardoor ik vrolijk op hem afliep en op zijn schoot neerzakte.
    "Hey hey".

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:51 ]

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Ik had me op een stoel laten zakken en ik keek verveeld naar mijn gsm.
    Het was een Samsung die ik een tijdje geleden had gejat.
    Toen ik wat gekraak van de deur hoorde keek ik op en grijnsde toen ik Chloe zag,ze liep vrolijk op me af en zette zich dan op mijn schoot.
    "Hey hey". zei ze en ik grijnsde weer. "Hello mon petit cheri." zei ik tegen haar. Er was niet echt iets gebeurt nu en ik wist niet of we iets gingen doen vandaag met de gang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Chloë Amanda Fisher.

    "Hello mon petite cherie" zei hij tegen me. Ik trok een beledigd gezicht en gaf hem een zachte tik tegen zijn wang. "Ik ben niet klein" zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. Een scheve glimlach verscheen rond mijn lippen waarna ik even rondkeek.
    "Er gaat vandaag niets interessants gebeuren, ofwel ?" vroeg ik toen ik weer naar hem keek en wat met 1 van mijn bretellen speelde. Dat was meestal wel het geval, dat er hier een paar mensen zaten en er écht niets gebeurde. Ik likte even snel over mijn lippen en zette er daarna mijn tanden in.

    Mathew 'Samuel' Casagne
    Ze trok een beledigend gezicht,ze had niet graag dat ik haar petit noemde.Ze haf me een zachte tik tegen mijn wang en keek me dan met opgetrokken wenkbrouwen aan."Ik ben niet klein" zei ze dan en ik grinnikte even."Er gaat vandaag niets interessants gebeuren, ofwel ?"vroeg ze me dan en speelde met 1 van haar bretellen."Niet dat ik weet ,maar ik heb de meiden wat horen zeggen over strippen."grijns ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Jaslyn Wakefield || Danger Bullets
    Ik volgde Niall naar het verlaten pand, maar al snel kreeg ik spijt. Ze konden me nu niet samen met hem zien, maar misschien was dat juist wel een probleem. Hij kon er nog zo onschuldig uitzien, maar als je je in deze buurt bevond, was je niet onschuldig. Ik ook niet, dus waarom zou hij dan wel onschuldig zijn. Hij was een vijand van ons en ik zou nooit weten wat er in zijn gedachten om ging en of er meer leden hierheen zouden komen en dan was ik de klos. Ik moest hier weg zien te komen en zo snel mogelijk, want niemand was hier te vertrouwen. 'Ik w-weet niet of dit wel zo handig is, want ik heb eigenlijk met de anderen afgesproken,' zei ik stotterend, ook al was het niet waar, het maakte de anderen toch niet uit of ik nu kwam of over een uur.
    Damn, dacht ik toen bij mezelf, door mijn haperende stem zou hij vast mijn onzekerheid vaststellen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Niall James Horan | The Diamond Cobra's

    'Ik w-weet niet of dit wel zo handig is, want ik heb eigenlijk met de anderen afgesproken,' stotterde ze waardoor ik haar even aankeek. Ik wist niet of ik het moest geloven of dat ze gewoon bang was. Ik liep weer dichter naar het gebroken raam. "Je moet niet als je niet wil," zei ik zacht. Mijn blik gleed even over de binnenkant van het pand. De betonnen vloer en muren waren bedekt onder een laag stof en her en der hingen aan flarden gescheurde plastieken doeken. Mijn blik keerde zich weer naar Elena. "Ik snap het wel," ging ik dan verder en een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. "We horen ook niet echt met elkaar te praten," zeg ik weer zachter, mijn glimlach verdween en keek weer rond me heen. Alsof er elk moment een hinderlaag was ingestapt.


    Take me to wonderland

    Elena Jaslyn Wakefield || The Danger Bullets
    'Ik snap het wel,' zei Niall met een glimlach om zijn gezicht, 'we horen ook niet echt met elkaar te praten.' Hij had gelijk, we hoorden niet met elkaar te praten en daarom was ik hier ook zo bang voor. Het liefst wilde ik gewoon bij hem blijven en hem kunnen vertrouwen, maar ik wist niet of dat kon en daarom was het beter om nu te gaan. 'Het spijt me,' fluisterde ik, om vervolgens door het raam weer naar buiten te klimmen, maar ik bleef met mijn haar ergens achter hangen. Haastig probeerde ik het los te trekken, maar het lukte me zo snel niet.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Liam James Payne

    Ik was weggegaan en slenterde wat rond. Totdat ik opeens Elena zag, en toen ik goed naar binnen keek zag ik een blonde jongen, van een andere bende. 'Elena?' vroeg ik ongelovig. 'Wat doe jij met hém?' spuwde ik uit. Dus ze was over gestapt. 'Over gestapt, niet waar?' siste ik en ik draaide me met een ruk om. Wat dacht ze wel niet? Normaal zou ik anders reageren, maar die gast was van The Diamond Cobra's. Ik stampte weer terug en gooide de deur open. 'En Elena trekt met iemand van The Diamond Cobra's op' Ik gooide mijn handen in de lucht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan | The Diamond Cobra's

    "Het spijt me," fluisterde ze waarna ze weer door het raam kroop. Ik knikte, als wist ik dat ze dat niet kon zien. Ik moest toch terug naar de hangplek, waarschijnlijk zaten er wel al een paar leden. Opeens bleef ze met haar haren ergens achter hangen en snel maakte ik haar haren voorzichtig los. "Voorzichtig, je kan je snijden aan glas dat ik niet heb kunnen weghalen," zei ik terwijl ik haar haar had los gemaakt. "Je haar is los," en ik glimlach. Als ze wisten dat ik iemand van the danger bullets geholpen had, dan zwaaide er wat.
    "Elena!" hoorde ik opeens iemand roepen en ik probeerde te zien wie het was. 'Wat doe jij met hém?' spuwde hij toen en ik herkende hemmeteen van de bende the danger bullets. Ik had hem al vaker gezien. 'Over gestapt, niet waar?' siste de jongen en draaide zicht weer om. Ik keek naar Elena. "Sorry," zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:34 ]


    Take me to wonderland

    [Dubbelpost. Ö]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:19 ]


    Take me to wonderland


    Chloë Amanda Fisher.

    "Strippen ?". Een ietwat speelse lach verscheen om mijn lippen en de fonkeling die in ogen stond was ook niet omdat ik me niet goed voelde. Ik likte even over mijn lippen, "Wel ja, als jij het zegt moét het wel waar zijn natuurlijk". Ik stond op van zijn schoot en haalde mijn iPod uit mijn broekzak terwijl ik naar de gestolen boxen liep. Stelen en geld verdienen met dealen kon ik echt goed. Beter en beter de laatste tijd. Ik zette een liedje op waar ik goed op kon strippen, niet dat ik me helemaal ging uitkleden hoor, en liep toen terug naar de plaats voor Mathew. Langzaam begonnen mijn heupen mee te zwaaien op de muziek en beet terwijl zacht op mijn lip. 1 bretel liet ik van mijn schouder vallen waarna iets later de 2e volgde. Langzaam liet ik het shortje dat aan de bretellen hing van mijn billen zakken waardoor mijn zwarte ondergoed tevoorschijn kwam. De knopjes van mijn blouse volgde langzaam 1 voor 1, maar net voor ik mijn blouseje van mijn schouders ging gooien was het liedje gedaan. Ik stopte en begon te lachen, "Oh, spijtig, het liedje is gedaan".

    Mathew 'Samuel' Casagne
    "Strippen ?" vroeg ze met een speelse lach en een bepaalde soort fonkeling in haar ogen.
    Ze likte even over haar lippen."Wel ja, als jij het zegt moét het wel waar zijn natuurlijk". ik grijnsde even en ze ging van mijn schoot af.Ik had niet gezegt dat ze in een club gingen ,maar een privésessie voor mij aleen kon toch geen kwaad.
    Ze verbinde haar Ipod met de boxsen en algauw kwam er muziek uit,daarna liep ze terug naar mij en begon ze langzaam met haar heupen te zwaaien op de muziek.Ik beet even op mijn lip omdat ze er wel sexy uitzag zo.Ze liet haar ene bretel zakken en daarna haar andere.
    Ze deed dan haar shortje af ,waardoor je haar zwarte string kon zien.
    Daarna begon ze aan haar blouse en deed ze langzaam 1 voor 1 haar knopjes open.waardoor ook haar bh tevoorschijn kwam.
    Net als ze haar blouse ervan wil gooien is het liedje gedaan en begon ze te lachen."Oh, spijtig, het liedje is gedaan". ik trok een pruilipje."Show me more!"joel ik en begin dan weer te grijzen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH