• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [^gewoon mengen, ze kunnen best meepraten toch? ;3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    "Natuurlijk niet, waar zat je aan te denken?" Vroeg Vicoire terwijl ze een klein grijnsje opzette.
    `Moet ik nog over na denken, misschien true or daire vanavond met "leuke" opdrachten. Wat denk jij?´ Ik keen Vic onderzoekend aan. Natuurlijk had ik wel meer plannen in m'n hoofd, maar die moesten eerst nog uitgewerkt worden, en met true or daire kon ik al wat info inwinnen. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Alis die vroeg of er iemand warme chocomelk of thee wou. `Doe mij maar een warme choco met slagroom.´ Antwoordde ik. Meteen kreeg ik al een idee met het word "slagroom" of nouja, beter gezegd: Het spúl ervan...


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    xLastKiss schreef:
    [^gewoon mengen, ze kunnen best meepraten toch? ;3]


    |natuurlijk kan datxD|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Brandon Andrew Norrington

    Ik liep het huis rond om nog een kamer te vinden. Toen ik een mooie zag, liep ik naar binnen. " Ah, Damnit!" riep ik toen ik al een tas op het bed zag staan. Even schoot er het idee in mijn hoofd om het eraf te duwen, zodat ik het kon inpalmen, maar dat zou gemeen zijn. Ik was niet zó gemeen...
    Met een diepe zucht liep ik de kamer maar terug uit en ging op zoek naar een andere. Toen ik nog een lege kamer zag, liep ik daar naar binnen. Hier kon ik het nu nog wel een paar maanden overleven. Ik deed mijn tas van mijn schouder af en liet hem met een plof op het bed terechtkomen. Toen ik mijn jas begon uit te trekken, kromde ik mijn rug toen ik een brok halfgesmolten ijs langs mijn rug voelde gaan. Ik gilde kort en klopte het van mijn lichaam af. Heel mijn t-shirt daaronder was nat. Van enkel één sneeuwbal. Wat moest dat wel niet zijn in een écht sneeuwballen gevecht waarin ik wel tientallen sneeuwballen moest incasseren. Ik trok het snel uit en ging daarna in mijn tas op zoek naar een andere.

    Shawn Matthew Bronxx

    Ik had mijn tas al uitgeladen in mijn uitgekozen kamer toen ik begon met mijn rugzak. Mijn schetsboek haalde ik er als eerste uit en legde het veilig weg. Eerlijk gezegd had ik het nooit aan veel mensen laten zien. Niet dat ik er beschaamd voor was, maar ik wilde liever niet dat iemand mijn persoonlijke dingen zag, wat ik voelde, hoe ik de wereld zag. Het leek alsof je dan een groot deel van jezelf blootgaf. En ik hield dat deel van me toch liever privé. Ik zuchtte even en ging dan verder met uitladen.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    xLastKiss schreef:

    [^gewoon mengen, ze kunnen best meepraten toch? ;3]



    |natuurlijk kan datxD

    maar je kan ook gewoon vragen of er iemand vrij isX'D|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alex James Adams
    Ik grinnikte. "Zeker, zeker." Ik glimlachte "Wakker blijven, Alis, we hebben nog een lange dag te gaan." Ze ging weer staan en vroeg of iemand thee of warme chocolademelk wilde. "Chocolademelk, met slagroom. Ofcourse" zei ik met een klein glimlachje. Ik hield wel van warme chocolademelk, zeker als het koud was. Alis en Vic waren af en toe best wel hetzelfde; allebei moesten ze altijd iets doen. Ze was een danser, dus misschien kwam dat wel handig uit. Ik wist het niet: Ik was al lang gestopt met hiphop, het werd te veel naast alle andere dingen. Ik keek even uit het raam en glimlachte kort. Gewoon, zomaar.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik trok een wenkbrauw op, terwijl er een klein grijnsje op mijn gezicht verscheen. Met een eigenwijze glinstering in mijn ogen begon ik al allemaal leuke vragen en opdrachten te bedenken, nog voor ik antwoordde: "Klinkt goed. Klinkt heeel goed, eigenlijk" Ik zat net midden in een hele leuke opdracht, toen Alis vroeg of we thee of chocolademelk wilden. Nou hield ik niet zo van chocolademelk, alleen na een lange dag schaatsen ofzo, maar ik hield wel heel erg van thee. "Thee, alsjeblieft" zei ik met een vrolijk glimlachje. "Hulp nodig?" zei ik, terwijl ik mijn hoofd scheef hield. Ik wilde wel helpen, maar ik bleef liever gezellig plannetjes bedenken. Helaas was ik goed opgevoed, dus ik vroeg het wel.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nereah Aseria

    Victoire trok haar wenkbrauw op terwijl ze grijnsde "Klinkt goed. Klinkt heeel goed, eigenlijk" Zei ze. Gelijk begon ik nog meer opdrachten te verzinnen, en zorgde ervoor dat niemand gespaard bleef. Ik kon vrolijk zijn, maar als het moest... Met een grijns pakte ik mijn boek weer op, en begon te lezen nadat ik hoorde dat Victoire vroeg of ze kon helpen. Jammer. Ik probeerde me te consenteren op het verhaal, maar dat lukte niet echt: Nu kon ik eindelijk die jongens eens terug pakken!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alis Eira Howell
    Ik knikte naar Nereah en Alex. Vic bood me haar hulp aan. "Als je wil helpen, graag." Ik dartelde naar de keuken en zette een ketel water op. Ik trippelde op mijn tenen door de keuken, niet dat het veel uit maakte, omdat ik zo klein was, maar goed. Ik zocht in de kastjes naar 4 mokken voor de warme chocolademelk en de thee. Ik was echt zo slecht in zoeken. Misschien kon Victoire dat beter voor me doen. Wel vond ik het chocolademelk peder en de melk in de koelkast.


    Bowties were never Cooler

    [zo klein is Alis toch niet? Victoire is 10 cm kleiner ahahaha]
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Als je wil helpen, graag." Zei Alis. Ik zuchtte, legde mijn boek op de bank en sprong op, waarna ik naar de keuken huppelde. Alis had al een ketel water opgezet. Alis en ik waren beiden niet zo heel groot, maar ik was zeker een kop kleiner. Als we bij de bovenste kastjes moesten voor de kopjes, hadden we dus een probleem. Ik zag dat Alis niet echt wist waar ze moest zoeken, en ik zag dat de keuken best wel leek op die bij mij thuis. "Oke, als het klopt, liggen de mokken... Hier." mompelde ik, terwijl ik omhoog keek naar een kastje. "Waarom ben ik ook zo klein.." zuchtte ik, terwijl ik mijn ogen door de keuken liet glijden, tot ik een opstapje zag liggen. Ik pakte het ding op, ging erop staan, op mijn tenen, en deed het kastje open: en daar stonden alle bekers, theeglazen, enz. Ik pakte 3 grote mokken en een theebeker voor de chocolademelk en thee, en zette ze voorzichtig op het aanrecht, waarna ik het kastje dicht deed en van het opstapje sprong. "Zo." glimlachte ik.

    Alex James Adams
    Ik grinnikte. "Zeker, zeker." Ik glimlachte "Wakker blijven, Alis, we hebben nog een lange dag te gaan." Ze ging weer staan en vroeg of iemand thee of warme chocolademelk wilde. "Chocolademelk, met slagroom. Ofcourse" zei ik met een klein glimlachje. Ik hield wel van warme chocolademelk, zeker als het koud was. Alis en Vic waren af en toe best wel hetzelfde; allebei moesten ze altijd iets doen. Ze was een danser, dus misschien kwam dat wel handig uit. Ik wist het niet: Ik was al lang gestopt met hiphop, het werd te veel naast alle andere dingen. Ik keek even uit het raam en glimlachte kort. Gewoon, zomaar.


    And right from that moment, you took my breath away.

    (maar relatief best wel... Victoire is dan wel heel erg klein)

    Alis Eira Howell
    "Ik kan ook echt niet zoeken, he." Ik ging op het aanrecht naast het fornuis zitten en ik zag hoe ze 3 mokken en een theeglas pakte. "Dat maakt dan twee van ons." Ik pakte een van de mokken en zette die door me ver uit te rekken terug in het kastje en pakte met wat geklungel een theeglas. "Ik hoef echt geen vette chocomel hoor." Ik glij van het aanrecht af en trippel weer verder om de mokken te vullen met chocolademelkpoeder en melk. "Weet jij waar de theezakjes liggen?" vroeg ik zacht terwijl ik de mokken in de magnetron zette en die aandeed. Ik wist niks te vinden hier en zij blijkbaar wel, dus dat was wel handig.


    Bowties were never Cooler

    Brandon Andrew Norrington

    Ik deed mijn Blood on the Dancefloor t-shirt aan, bedrukt met neonkleuren en de bandnaam er in het groot en breed op. Opeens rook ik iets. Nee, dat deden ze niet zonder het aan mij te vragen. Snel pakte ik mijn tas verder uit en rook dan nog eens. De geur werd sterker. Meteen gooide ik mijn kleren die ik aan het uitpakken was, terug op mijn bed en liep de kamer uit. Na wat heen en weer geloop om de woonkamer te vinden, kwam ik uiteindelijk daar toch terecht. " Hey, waar is die chocolademelk?" riep ik verontwaardigd toen ik nog geen mokken zag.

    Shawn Matthew Bronxx

    Ik had mijn tas al uitgeladen in mijn uitgekozen kamer toen ik begon met mijn rugzak. Mijn schetsboek haalde ik er als eerste uit en legde het veilig weg. Eerlijk gezegd had ik het nooit aan veel mensen laten zien. Niet dat ik er beschaamd voor was, maar ik wilde liever niet dat iemand mijn persoonlijke dingen zag, wat ik voelde, hoe ik de wereld zag. Het leek alsof je dan een groot deel van jezelf blootgaf. En ik hield dat deel van me toch liever privé. Ik zuchtte even en ging dan verder met uitladen.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik glimlachte. " "Ik hoef echt geen vette chocomel hoor." Zei Alis. Eindelijk iemand die het met me eens was, al wist ik niet zeker of het bij Alis was omdat ze het niet lekker vond, of dat ze gewoon bang was dat ze er dik van zou worden. Ik hoefde het ook eigenlijk niet te weten. "Weet jij waar de theezakjes liggen?" Vroeg ze, terwijl ze de mokken in de magnetron zette en die aandeed. Ik knikte, en opende het kastje waar de theezakjes lagen op dezelfde manier als de andere kast. Toen ik klein was, gingen we altijd met mijn vader hiernaartoe, in huisjes als deze. Ik slikte: papa. Ik beet hard op mijn lip en kneep mijn ogen dicht tegen de tranen. Gelukkig stond ik met mijn rug naar Alis toegekeerd: Ze hoefde me niet te zien huilen. Toen ik er zeker van was dat ik niet zou gaan janken, draaide ik me vrolijk glimlachend om. "Hier" zei ik, terwijl ik de bak met theezakjes aan gaf.

    Alex James Adams
    Ik grinnikte. "Zeker, zeker." Ik glimlachte "Wakker blijven, Alis, we hebben nog een lange dag te gaan." Ze ging weer staan en vroeg of iemand thee of warme chocolademelk wilde. "Chocolademelk, met slagroom. Ofcourse" zei ik met een klein glimlachje. Ik hield wel van warme chocolademelk, zeker als het koud was. Alis en Vic waren af en toe best wel hetzelfde; allebei moesten ze altijd iets doen. Ze was een danser, dus misschien kwam dat wel handig uit. Ik wist het niet: Ik was al lang gestopt met hiphop, het werd te veel naast alle andere dingen. Ik keek even uit het raam en glimlachte kort. Gewoon, zomaar. Brandon kwam binnenlopen, en vroeg waar de chocomelk was. "Keuken." grinnikte ik

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:12 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Brandon Andrew Norrington

    Ik keek Alex even dankbaar aan toen hij het me zei en liep dan maar naar ergens, omdat ik nog niet wist waar de keuken was. Na een paar keer verkeerd gelopen te hebben, zag ik Alis met haar rug naar me staan, bezig met de magnetron. Ik liep erheen. " Heb je ook nog wat voor mij?" vroeg ik toen ik de mokken zag staan. Ik keek met een hoopvolle blik naar Alis. Achter me stond Victoire, maar die had ik nog niet meteen gezien.
    "Hier" zei ze en ik zag een hand langs me voorbijschieten met een doos theezakjes vast. Even keek ik haar met grote ogen aan, door het schrikken, maar zei niets. " Oh, hey." zei ik gewoontjes. Ik glimlachte even.


    Shawn Matthew Bronxx

    Ik keek naar mijn kamer, waar nu al mijn spullen hun plaats hadden gekregen. Het voelde al een beetje zoals thuis. Naar gewoonte had ik ze ongeveer op dezelfde plaats gelegd zoals in mijn kamer thuis. Eigenlijk vroeg ik me af waar de rest was, maar ik wilde liever even verder met mijn tekening. Ik had mijn gesprektijd voor de dag al wel gehad met Victoire, tijdens de weg naar het huis.
    Ik liep naar de deur, die nog open stond, en deed hem dicht. Daarna liep ik naar mijn kast waar ik mijn schetsboek had gelaten en haalde hem eruit samen met mijn andere spullen. Ik ging in een hoekje op de grond zitten. Op de grond kon ik op de een of andere manier beter tekenen dan ergens anders. En daar voelde ik me ook beter dan dat ik op een stoel of iets dergelijks op zat. Ik deed mijn oortjes in, zette muziek op en wierp een blik op mijn tekening.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:24 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik grinnikte toen Brandon van me schrok, terwijl hij me met grote ogen aan keek. "Nou zo eng ben ik toch niet?" zei ik, zogenaamd verontwaardigd. Er ontsnapte toch nog snel een traan, maar ik hoopte dat niemand dat gezien had, en veegde hem snel weg. "Heb je ook nog wat voor mij?" Had hij al aan Alis gevraagd. Ik grinnikte. "Ja, maar dan moet je zelf een mok pakken. Ik ga niet weer mijn leven riskeren." Zei ik, terwijl ik lachend omhoog keek naar het kastje waar ik zo net met heel veel moeite de mokken uit had kunnen halen.

    Alex James Adams
    Ik wierp een blik op de bank, waar Nereah nog zat te lezen, en op het boek dat Victoire net had zitten lezen: Romeo and Juliet. Echt iets voor Victoire; Shakespeare verslaafde die ze was. Ik glimlachte, en liep toen maar naar boven om mijn iPod te pakken. Ik doorzocht mijn tas, pakte de iPod eruit en zette hem aan. Meteen knalde Runaways van the Killers door de oortjes en begon ik zachtjes mee te zingen, terwijl ik de trap af liep.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:51 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Vanessa Rodrigeus
    Ik zuchtte en liep naar de woonkamer waar alle andere bijna zaten ,ik plof me neer op 1 van de sofa's en zucht even,al die kleren uitpakken is zo vermoeiend.
    Ik haalde mijn sm boven en wilde wat tweeten,maar er was geen internet verbinding.
    Ik vloekte binnensmonds wat en probeerde dzan de gesprekken van anderen te volgen.

    Matheo Frost
    Ik besloot het huis te verkennen en vond al snel de luxe badkemer,hij was echt gigantisch.
    Ik liep wat verder en vond een soort van mini bureau achtig iets er was ook een boekenkast met een aantal boeken in en een stuk of 10 woorden boeken van frans naar andere talen.
    ik ging daarna terug naar de gang en ging naar beneden waar ik de anderen aantrof. "Heb ik ondertussen iets gemist?" vroeg ik met een klein glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH