• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [er is zeker geen plaats meer? anders wil ik wel mee doen :)

    xxx -BFL]


    Dont say why me, say try me

    Nereah Aseria

    Met een grijns pakte ik mijn boek weer op, en begon te lezen nadat ik hoorde dat Victoire vroeg of ze kon helpen. Jammer. Ik probeerde me te consenteren op het verhaal, maar dat lukte niet echt: Nu kon ik eindelijk die jongens eens terug pakken!
    Ik zat nog steeds te lezen toen er iemand zei: "Heb ik ondertussen iets gemist?" Ik keek op, en zag dat Matheo er stond. `Ja Elliot, je hebt net de warme Chocomelk gemist.´ Zei ik met met een plagerige glimlach. Ik mocht hem wel, ook al zei hij bijna nooit wat.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [hahaha, zo begin je met een paar personen, en zo heb je er teveelxD]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    BigFatLiar schreef:
    [er is zeker geen plaats meer? anders wil ik wel mee doen :)

    xxx -BFL]


    (nee ,sorry er is geen plaats meer :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (nee ,sorry er is geen plaats meer :s )


    [okay jammer]


    Dont say why me, say try me

    Matheo 'Elliot' Frost
    `Ja Elliot, je hebt net de warme Chocomelk gemist.´ zei Nereah met een plagerige glimlach.
    Waarom noemde ze me bij mijn tweedenaam? "Ach wat jammer nou."zeg ik gespeeld en trek een pruilipje en daarna weer te glimlachen.
    Ik leunde even tegen de muur en observeerde de woonkamer even.Het zag er lekker gezellig uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    `Ja Elliot, je hebt net de warme Chocomelk gemist.´ Zei ik met met een plagerige glimlach. Ik mocht hem wel, ook al zei hij bijna nooit wat.
    "Ach wat jammer nou." Ik zag hoe Matheo een pruilipje optrok, en toen weer glimlachte.
    `Als je wilt kan je het ook gewoon zelf maken, hoor.´ Zei ik droog waarna ik hem lief aankeek.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Matheo 'Elliot' Frost
    `Als je wilt kan je het ook gewoon zelf maken, hoor.´ zei ze daarna droog en keek me lief aan.
    "Neh,ik kan wel zonder."zeg ik dan,ik en koken,dat komt niet goed samen,ookal is het gewoon wat opwarmen ofzo.
    Ook had ik liever thee dan chocomelk,maar ik had er nu geen zin in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nereah Aseria

    "Neh, ik kan wel zonder." Zei hij.
    `Dan niet...´ Mompelde ik waarna ik weer in mijn boek dook. Ver kwam ik niet, want steeds moest ik denken aan hoe we het zouden overleven om hier samen te zijn. Ik bedoelde: School was al erg genoeg... Gelukkig waren deze kinderen niet zo heel erg, en het was ook fijn om thuis eens te kunnen ontvluchten.
    Met een sobere blik keek ik om me heen: Het was weer zo ver hoor, ik had mijn stemmings wisseling weer...


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik grinnikte toen Brandon van me schrok, terwijl hij me met grote ogen aan keek. "Nou zo eng ben ik toch niet?" zei ik, zogenaamd verontwaardigd. Er ontsnapte toch nog snel een traan, maar ik hoopte dat niemand dat gezien had, en veegde hem snel weg. "Heb je ook nog wat voor mij?" Had hij al aan Alis gevraagd. Ik grinnikte. "Ja, maar dan moet je zelf een mok pakken. Ik ga niet weer mijn leven riskeren." Zei ik, terwijl ik lachend omhoog keek naar het kastje waar ik zo net met heel veel moeite de mokken uit had kunnen halen.

    Alex James Adams
    Ik wierp een blik op de bank, waar Nereah nog zat te lezen, en op het boek dat Victoire net had zitten lezen: Romeo and Juliet. Echt iets voor Victoire; Shakespeare verslaafde die ze was. Ik glimlachte, en liep toen maar naar boven om mijn iPod te pakken. Ik doorzocht mijn tas, pakte de iPod eruit en zette hem aan. Meteen knalde Runaways van the Killers door de oortjes en begon ik zachtjes mee te zingen, terwijl ik de trap af liep.


    And right from that moment, you took my breath away.

    |wie wilt met Nereah praten??(A)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ vic of alex ^^ ik ben ff douchen maar dan antwoord ik zometeen :3 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    |is goed, jij mag kiezenx'D|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [doe maar alex ^^]


    And right from that moment, you took my breath away.

    |ok wie begint??

    heb je nou al gedoucht? dat heb je snel gedaan danX'D|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.