• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [sorry, ik was in slaap gevallen toen ik halverwege mn post was :/ ]
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik knikte en begon te lopen, zwijgend liep ik zo een tijdje naast Shawn. Wat ik ook wel fijn vond, eerlijk gezegd. Even niet hyper doen, gewoon lekker rustig. Ik keek om me heen en wreef met mijn handen over mijn wangen, die haast bevroren voelden. Het was heerlijk om hier te zijn, de sneeuw was prachtig maar er was iets.. Parijs... Het was nog steeds best lastig om eraan te denken, sinds het maar een jaar geleden was gebeurd. In Parijs, nota bene. C'est la vie. schoot er door mijn hoofd, en ik wist ook wel dat het waar was, en dat ik er niets aan kon doen, maar het bleef lastig. Ik glimlachte flauwtjes en keek naar het huisje, waar iedereen al op het punt stond om naar binnen te gaan.

    Alex James Adams
    Lachend liep ik snel door naar het huisje, waar ik mijn tas neer gooide. "Pffft, zo zwaar... terwijl ik er bijna niets in stop." mompelde ik tegen niemand in het bijzonder. Ik grinnikte toen ik Brandon zag, hij had er toch echt zelf om gevraagd. ''Jongens kunnen we niet gewoon naar binnen, ik heb het ijskoud.'' zei Luna, en voor ik wat kon zeggen antwoordde Brandon al: "Okay dan...". Dat sneeuwballengevecht zou nog wel komen, ik had zelf best wel zin om het huisje te verkennen en even mijn spullen uit te pakken. Ik pakte mijn tas op en liep achter Brandon aan naar boven, waarna ik wachtte tot hij de deur open zou doen. Mijn handen waren ijskoud, dus daar zou toch niets van komen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    [ ik had het druk ;P en nu ook trouwens >< ]

    Brandon Andrew Norrington

    Ik zocht in mijn broekzak naar het sleuteltje voor het huis. Bijna iedereen had er zo eentje gekregen, zodat ze altijd wel terug binnen konden als er niemand thuis was. Toen ik hem gevonden had, deed ik even mijn handschoenen uit en haalde het uit mijn broekzak. Ik stak hem in het slot. Toen ik een klik hoorde, deed ik de deur open en deed hem open. Even keek ik naar binnen. " Dit wordt echt geweldig." zei ik met een brede grijns op mijn gezicht tegen Alex, die naast me stond. Genoeg onnozel gedaan, ga nu gewoon naar binnen. verweet ik mezelf mentaal.
    Waarom moest ik altijd eerst iets kunnen zeggen voordat ik iets deed? Soms ergerde ik mezelf daarmee.
    Ik nam mijn tas terug vast en liep naar binnen.

    Shawn Matthew Bronxx

    Zwijgend liep ik met Victoire naar het huisje. Vanaf hier was het wel mooi, maar hopelijk was het vanbinnen net zo. Natuurlijk zou het wel meevallen, anders hadden ze hier niet geboekt. Ik keek naar mijn schoenen, die onder de sneeuw hingen. Waarom waren ze niet waterdicht? Ik voelde nu al dat mijn sokken doorweekt waren. Met een diepe zucht keek ik terug naar voren en begon het trapje op te lopen toen we daar waren aangekomen. Gelukkig had ik genoeg droge en warme kleren bij. Brandon stond daar maar wat te praten, in plaats van naar binnen te gaan. Ik schudde mijn hoofd even toen ik hem dat zag doen. Voor me zag ik nog wat andere mensen staan, die ook naar binnen wilden, onder andere Luna en Matheo. Hen had ik ook nog niet zoveel gehoord. Niet dat ik dat zo erg vond. Ik hield wel van rust en met rust gelaten te worden.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [awh, nevermind, ik ook hoor :/]
    Victoore (Vic) Lizzy Barton
    Toen we bij het huisje aan kwamen, keek ik even naar de anderen voordat ik voorzichtig het trappetje op ging. Als ik snel zou lopen zou ik waarschijnlijk weer uitglijden, maar op het trappetje zou ik iets harder vallen. Ik hees mijn tas omhoog, wat er waarschijnlijk heel grappig uit zag. Het ding was knalroze en kwam boven mijn hoofd uit. "Dit wordt echt geweldig." Hoorde ik Brandon nog zeggen, voor hij naar binnen ging. Ik lachte, en glipte langs hem het huisje binnen. Het was er heerlijk warm, en dat mocht ook wel, na die koude val in de sneeuw. En nu een douche vinden. schoot er door me heen. Voordat alle sneeuw uit mijn haar gehaald was, was er behoorlijk veel gesmolten en mijn shirt in geglipt. Een rilling ging door me heen. "Oké, slaapkamer. Badkamer." mompelde ik voor me uit, de twee dingen die ik moest zien te vinden, voordat ik iets anders ging doen.

    Alex James Adams
    Ik grijnsde toen Brandon zei dat het echt geweldig ging worden, en knikte "zeker." Victoire glipte langs ons naar binnen, en eerlijk gezegd wilde ik nu ook wel eens naar de warmte toe. Ik liep door de deur en keek om me heen. Niet slecht, hier zou ik wel kunnen overleven. Ik liep wat rond en opende een aantal deuren, om te kijken wat waar zat. Victoire stond midden in de kamer voor zich uit te mompelen, zoals ze wel vaker deed. Ik grinnikte, die was natuurlijk weer gevallen. Ik wreef nog even in mijn handen, die begonnen te tintelen van de warmte. Ik keek door de opening van de deur waar de rest bleef, en wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest doen. Gewoon een kamer opeisen? Of rustig wachten en alles eerlijk verdelen? Ik bleef maar gewoon staan waar ik stond.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Alis Eira Howell
    Ik dartelde letterlijk door de sneeuw voor ik het huisje binnen liep. Binnen was het ruim en warm en het rook er naar dennenaalden en houtvuur. De anderen zag ik kamers uitzoeken en ik besloot hetzelfde te doen. Ik kwam uiteindelijk uit bij een klein kamertje wat tegen de openhaard aan lag. Het was niet groot, maar perfect voor mij. Het bed lag deels in een uitbouwtje van ramen, waardoor je zo naar buiten het witte betoverende Parijs kon zien en aan de andere kant stonden een kleine kledingkast een spiegel en een wasbakje met een ouderwetse kraan. Ik was op slag verlieft op dit kamertje. Ik pakte snel mijn spullen uit en besloot me om te kleden in iets voor binnen, want waarschijnlijk zouden we vandaag in ieder geval niet meer naar buiten gaan. Ik trok een dun zwart met grijs gestreept truitje aan met een kort zwart plooirokje eronder, een zwarte legging en mijn zwarte spitzen. Ik wist dat het eigenlijk alleen dansschoenen waren, maar ze zaten zo fijn. Ik makte mijn knot en vlecht los en liet mijn hele lange haar over mijn rug hangen. Toen liep ik de kamer weer in en ging in kleermakerszit voor het haardvuur zitten.

    (iemand voor haar?)


    Bowties were never Cooler

    ^alex is nog niets aan het doen :) sylvesti
    Alex James Adams
    Ik zag dat Alis een kamer uit ging zoeken, dus ik deed hetzelfde. Ik koos zomaar een kamer, en pakte snel mijn spullen uit. Ik trok mijn trui uit, die inmiddels doorweekt was doordat de sneeuwbal in mijn jas was beland, vervolgens gesmolten en waardoor mijn hele kleren zeiknat waren. Meteen trok ik ook mijn shirt uit en begon te zoeken in mijn tas. Toen ik een shirt en een trui had gevonden, trok ik ze snel aan, waarna ik meteen snel mijn haar opnieuw deed: ik kon er niet tegen als mijn haar slecht zat. Hoe ijdel dat ook klinkt, het was wel zo. Ik zuchtte even en liep vervolgens terug de kamer in, waar Alis alweer op de grond voor het haardvuur zat. Ik plofte neer op de bank, en glimlachte kort. Ik had nooit zo veel zin om een gesprek te beginnen. Als iemand met me wilde praten, begonnen ze maar zelf.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Toen we bij het huisje aan kwamen, keek ik even naar de anderen voordat ik voorzichtig het trappetje op ging. Als ik snel zou lopen zou ik waarschijnlijk weer uitglijden, maar op het trappetje zou ik iets harder vallen. Ik hees mijn tas omhoog, wat er waarschijnlijk heel grappig uit zag. Het ding was knalroze en kwam boven mijn hoofd uit. "Dit wordt echt geweldig." Hoorde ik Brandon nog zeggen, voor hij naar binnen ging. Ik lachte, en glipte langs hem het huisje binnen. Het was er heerlijk warm, en dat mocht ook wel, na die koude val in de sneeuw. En nu een douche vinden. schoot er door me heen. Voordat alle sneeuw uit mijn haar gehaald was, was er behoorlijk veel gesmolten en mijn shirt in geglipt. Een rilling ging door me heen. "Oké, slaapkamer. Badkamer." mompelde ik voor me uit, de twee dingen die ik moest zien te vinden, voordat ik iets anders ging doen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 17:10 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    |Nereah staat er nog niet tussen...|

    Nereah Aseria

    Huppenend liep ik de trap op. Boven trok ik één van de kamers open, maar zag dat die al bezet was. Snel deed ik hem weer dicht, en trok een andere open. Deze was wel vrij. Ik keek mijn ogen uit in de kamer toen ik zag dat hij nog best ruim was. Snel borg ik mijn spullen op, en pakte een boek om vervolgens naar beneden te gaan. Voor de openhaard zaten twee kinderen uit mijn klas. Ik herkende ze wel: Het waren Alex en Alis. Zuchtend liet ik me op de bank ploffen.

    |iemand voor Nereah??(A)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [^vic is lonely :3]
    Alex James Adams
    Ik zag dat Alis een kamer uit ging zoeken, dus ik deed hetzelfde. Ik koos zomaar een kamer, en pakte snel mijn spullen uit. Ik trok mijn trui uit, die inmiddels doorweekt was doordat de sneeuwbal in mijn jas was beland, vervolgens gesmolten en waardoor mijn hele kleren zeiknat waren. Meteen trok ik ook mijn shirt uit en begon te zoeken in mijn tas. Toen ik een shirt en een trui had gevonden, trok ik ze snel aan, waarna ik meteen snel mijn haar opnieuw deed: ik kon er niet tegen als mijn haar slecht zat. Hoe ijdel dat ook klinkt, het was wel zo. Ik zuchtte even en liep vervolgens terug de kamer in, waar Alis alweer op de grond voor het haardvuur zat. Ik plofte neer op de bank, en glimlachte kort. Ik had nooit zo veel zin om een gesprek te beginnen. Als iemand met me wilde praten, begonnen ze maar zelf.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Toen ik zag dat de anderen de trap op liepen, rende ik er snel achteraan. Vreselijk onhandig met mijn te grote tas, en de eerste de beste kamer die ik tegen kwam, was voor mij. Ik had geluk dat het best een grote kamer was, met een ruime kast. Ik keek naar mijn tas: die kast had ik wel nodig. Ik pakte een handdoek, joggingbroek, en wijd shirtje uit mijn tas, waarna ik me naar de badkamer haastte. Ik schoot snel onder de douche en zuchtte tevreden toen de warme stralen over mijn lichaam liepen, dat had ik even nodig. Toen ik klaar was met douchen, pakte ik een handdoek, droogde mezelf af en schoot in mijn kleren. Ik pakte de kleren die ik eerder aan had, vouwde ze op en liep terug naar mijn kamer, waar ik ze op een stapeltje in de hoek neer legde. Ik pakte het boek dat ik aan het lezen was uit mijn koffer, en huppelde vrolijk naar beneden, waar ik naast Nereah op de bank plofte.


    And right from that moment, you took my breath away.

    |Jeej!|

    Nereah Aseria

    Ik voelde hoe iemand naast me plofte, en keek verward op.
    `Ook goeie morgen, wat vind jij van het huisje?´ Vroeg ik om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ik sloot mijn boek, en zag dat Vic er ook een had. Grappig.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alis Eira Howell
    Achter elkaar hoorde ik 3 mensen achter me op de bank ploffen. Ik draaide me op de punten van mijn spitzen rond en keek met een lichte glimlach op mijn porseleine gezicht naar Victoire Alex en Nereah. Ik stond op op de punten van mijn tenen voor ik mijn voeten afrolden tot mijn hele voeten en ik liep naar de bank waar ik naast Alex ging zitten. Ik hing al mijn haar over een schouder en glimlachte direct naar hem. "Heb je ook zo'n zin in deze vakantie, Alex?' vroeg ik liefjes aan hem. Alex was meer dan een kop groter dan ik was, en ook een heel stuk breder, maar nu we zo zaten leek het verschil iets minder erg dan dat als we naast elkaar stonden. Ik liet mijn hoofd op zijn schouder vallen en trok mijn knieen ver omhoog, ik was moe en het lekkere warme houtvuur hielp niet tegen de vermoeidheid.


    Bowties were never Cooler

    Alex James Adams
    Alis draaide zich om en glimlachte, waarna ze naast me ging zitten. Alis had, zoals gebruikelijk, haar Spitzen weer eens aan. Ik glimlachte. "Ook zo'n zin in deze vakantie, Alex?" Vroeg ze liefjes aan me. Ik knikte "zeker, jij?" glimlachte ik. Ze legde haar hoofd op mijn schouder, en ik keek verbaasd naar haar, zonder mijn hoofd te bewegen. Ongemakkelijk, vond ik het, maar dat liet ik maar niet merken. Alis bedoelde het vast goed, en het was een lief meisje. Zo te zien was ze moe, maar dat waren we denk ik allemaal.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik lachte vrolijk "haii. Super, echt heel mooi, en zo gezellig ook ! En jij? Heb je een mooie kamer?" Het kwam er net iets te vrolijk en hyper uit, zoals wel vaker. Ik sloeg snel mijn hand voor mijn mond "Sorry, ik praat te veel." Lachte ik vrolijk. Ik keek even naar beneden, en zag dat Nereah ook een boek in haar handen had. Leuk, maar ik liet haar maar even uitpraten voordat ik nog meer vragen ging stellen. Ik keek even rond, het was echt heel gezellig, en het was er lekker warm door de brandende haard.


    And right from that moment, you took my breath away.

    "haii. Super, echt heel mooi, en zo gezellig ook ! En jij? Heb je een mooie kamer?" Lachte Victoire met en mengeling van vrolijke- en hyper heid. Ze sloeg haar hand voor haar mond, en zei: "Sorry, ik praat te veel." waarna ze weer lachte.
    `Maakt niet uit.´ Zei ik oprecht doordat ik nu ook mijn vrolijke vlagen had. `Ik heb een mooie kamer, en het lijkt me hier ook gezellig.´ Grijnzend keek ik om me heen. `Maar het kan hier natuurlijk niet zonder een paar grappen, hè?´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    /even opnieuw opstarten/
    Alex James Adams
    Alis draaide zich om en glimlachte, waarna ze naast me ging zitten. Alis had, zoals gebruikelijk, haar Spitzen weer eens aan. Ik glimlachte. "Ook zo'n zin in deze vakantie, Alex?" Vroeg ze liefjes aan me. Ik knikte "zeker, jij?" glimlachte ik. Ze legde haar hoofd op mijn schouder, en ik keek verbaasd naar haar, zonder mijn hoofd te bewegen. Ongemakkelijk, vond ik het, maar dat liet ik maar niet merken. Alis bedoelde het vast goed, en het was een lief meisje. Zo te zien was ze moe, maar dat waren we denk ik allemaal.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Maakt niet uit" Zei Nereah, die ook best vrolijk klonk, "Ik heb een mooie kamer, en het lijkt me hier ook gezellig." Ze keek even om zich heen voordat ze verder ging. "Maar het kan hier natuurlijk niet zonder een paar grappen, hè?" Grijnsde ze toen. "Mooizo." Antwoordde ik op de opmerking over haar kamer, waarna ik grinnikte. "Natuurlijk niet, waar zat je aan te denken?" Vroeg ik met een klein grijnsje. Ik was altijd wel in voor een grapje, en nu we hier toch zonder ouders zaten, hadden we alle vrijheid.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 19:43 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Vanessa Rodrigues
    Als laatste kom ik het huis binnen en doe de deur dan weer dicht,mijn jas hang ik ergens en ik ga naar boven op zoek naar een kamer,de meeste waren al ingenomen door de anderen.
    Na even zoeken vind ik nog een mooi kamertje en ik leg mijn koffers op het bed en plof dn ook zelf op het bed neer.
    Ik kon niet wachten om Parijs te gaan verkennen ik keek even door het kleine raampje in mijn kamer en zag in de verte de eiffel.
    Een dromirige zucht verliet mijn mond. Dit was echt een droomstad.

    Matheo 'Eliot' Frost
    Toen ik binnen kwam keek ik direct het huis rond.Het was lekker gezelig en er was ook een grote open haard.
    Ik liep wat verder en vond een kamertje die net perfect was voor mij.Ik pak sommige spullen al uit en leg mijn kleren en de kast
    Mijn boeken die ik meehad bergde ik op in mijn nachtkastje.Ik besloot dan weer naar beneden te gaan om het huis verder te verkennen.


    (Wie wil met Matheo of Vanessa praten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ ik post zo wel ;D ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Alis Eira Howell
    Ik glimalchte naar hem. "Heel erg. Winter in Parijs. Beter kan toch niet?" Alex was geen drukke gast ofzo, maar wel aardig. Mijn ogen werden langzaam zwaar. Toch moest ik van mezelf wakker blijven. Ik hief mijn hoofd dus op en ging eerst weer op mijn tenen en toen op mijn plate voeten op de grond staan. "Iemand thee of warme chocolademelk?" Ik moest toch iets doen om wakker te blijven. Ik was ook best wel een dartel, dus ik dit was nou niet heel vreemd voor mij om de hele dag door bezig te zijn met vanalles. Iets wat heel handig was met alle danstrainingen 7 dagen in de week minimaal 2 uur per dag.


    Bowties were never Cooler