• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik reageer waarschijnk pas de 28ste weer. Voornamelijk vanwege kerst en ondet ik de zevenentwintigste probably niet thuis ben.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Styles.
    Ik liet mezelf iets onderuit zakken en keek naar de vijver, waar vrolijk wat eenden rondliepen, waarna ik zachtjes knikte. 'Misschien. Maar je weet niet hoe erg kleine kinderen soms kunnen zijn...' Een kleine lach verliet mijn mond na mijn woorden voordat ik haar aankeek en een paar keer met mijn ogen knipperde. 'Inderdaad. Dat lijkt me wel leuk voor een horror films of iets in die richting. Vind je dat soort films ook leuk, dan?' Dat zou dan het eerste meisje zijn die ik kende die een horrorfilm leuk zou vinden, de meeste zijn er allemaal zo bang voor, wat eigenlijk niet nodig is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik keek Harry grinnikend aan. "Ik heb een klein zusje, dus ik weet er alles vanaf." zei ik lachend, waarna ik zijn blik even volgde en blij naar de eenden keek. Best raar dat ik bang was voor ganzen en ik juist verzot was op eenden... Maar goed, ik was nu eenmaal gek geboren en gek gebleven.
    Ik keek tevreden op toen ik het woord 'horror' hoorde vallen. Ja, wat? Ik had een hekel aan romantische films waarbij het altijd eind goed al goed was... Behalve bij Titanic dan, bijvoorbeeld.
    "Horror is wel mijn type genre, ja. Af en toe vinden mensen me zelfs een beetje getikt omdat ik begin te lachen terwijl anderen aan het schreeuwen zijn, maar ik zie de angst er niet echt van in. Alhoewel het je wel een kick geeft." zei ik grijnzend, waarna ik een pluk haar uit mijn gezicht streek. "En jij? Bang voor horror? Kijk je liever een zoete film boordevol liefde en klefheid?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Oke, dat is een goed argument. Daar kan ik niet tegenin.' Grinnikend keek ik haar aan, waarna ik even met mijn handen in mijn ogen wreef en opnieuw gaapte. Het liefste zou ik het direct stoppen. 'Oh mijn god. Ik hou van je.' Lachte ik. 'Eindelijk iemand die net zo reageert als mij! Ik lach al-tijd, maakt niet uit welke horrorfilm het is, maar het is gewoon geweldig om te zien hoe mensen worden open gesneden, het is nep, hoe kan je daar nou bang voor zijn?' Dat was iets wat ik atlijd al raar had gevonden, je weet toch dat het nep is, of niet? 'Maar romantische films kunnen ook heel leuk zijn, hoor.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik glimlachte naar Harry. "Zie je dat ik mijn gelijk ook nog wel eens kan krijgen." zei ik grinnikend, waarna ik hem lachend aankeek en mijn schouders ophaalden. Eindelijk iemand die niet dacht dat ik gek was geworden omdat ik humor in horror zag...
    "Ik vindt het gewoon grappig om die bange gezichten te zien en de depressiviteit... Op de een of andere manier vind ik het heel humoristisch als iemand doordraait en er alles aan doet om zelfmoord te plegen." zei ik, waarna ik grijnsde en mijn hoofd lichtjes schudde. "Hm, Titanic vond ik nog meevallen omdat ik daar ook mee kon lachen op de een of andere manier, net zoals met Romeo en Julia. Maar echte kleffe films waarbij altijd alles goedkomt kan ik niet hebben."
    Ik rilde even toen ik weer een windvlaag voelde en beet op mijn lip. "Misschien moeten we eens samen een horrorfilm kijken..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik lachte en schudde mijn hoofd. 'Alleen voor deze ene keer.' Ik hield er niet zo van als andere personen in mijn buurt gelijk kregen. 'Ja, precies, ik dus ook. Maar dan is het vooral grappig om te zien hoe iedereen om je heen er zo bang voor is en jij daar zit als; wat is hier nou eng aan?' Ik beet op mijn lip en knikte. 'Titanic heb ik nog nooit gezien,' grinnikte ik. 'Ik zoek het niet om die film te kijken. Het lijkt me echt niets. Maar ik hoor wel dat die goed is...' Iedereen had serieus gezegd dat ik 'm minstens een keer zou moeten kijken voordat ik dood ging, nou wie weet. 'Goed idee, kom!' Lachend stond ik op en pakte Yasmin's hand vast om haar ook recht te trekken, maar het liep alleen een beetje verkeerd af... Ik struikelde over een steentje en viel daardoor zo in het gras, met Yasmin boven op me. Heel charmant.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik knikte lachend. "Precies, dan lach ik nog harder en dan krijg ik weer commentaar dat ik stil moet zijn, terwijl die persoon net het hardste gilde..." zei ik, waarna ik mijn schouders ophaalden. "Zo goed is hij niet. Het moet je genre zijn en anders krijg je hetzelfde zoals ik. Doorspoelen totdat er iets leuks gebeurt, lachen, en weer doorspoelen."
    Ik glimlachte toen Harry akkoord ging en me overeind trok, maar helaas duurde het overeind staan niet voor heel lang. Binnen een paar luttele seconden lagen we in het gras. Ofwel, Harry lag in het gras en ik lag bovenop hem.
    Zachtjes lachte ik, aangezien het me eigenlijk niets uitmaakte dat we hier lagen. Ik had nu wel goed zicht op Harry en ik moest zeggen dat hij nog knapper was van dichtbij... Vooral zijn groene ogen waren niet te missen. Ik staarde er even in, schudde mezelf uit deze trance en kuchte even.
    "Ik hoop dat ik niet heel zwaar ben." mompelde ik luchtig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Nu we hier zo charmant op de grond lagen had ik geen behoefte om eigenlijk nog iets te zeggen, ik beet op mijn lip en bleef naar Yasmin kijken. Na een paar seconde besefte ik dat het er vast heel raar uit gezien moest hebben, ik schudde mijn hoofd zachtjes heen en weer. 'Nee, je bent niet zwaar, absoluut niet.' Misschien wel een beetje te licht. Het leek net alsof er een veertje op me lag, zo licht voelde ze aan, maar ik wist niet of ze het heel erg zou appricieren als ik die opmerking zou maken. 'Sorry...' Mompelde ik zachtjes, zonder aanstalten te maken op te staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Als het nu zou regenen had ik zeker weten gedacht dat ik in een slechte film zou zitten, maar gelukkig was dit niet het geval. Ik had wel door dat Harry naar me bleef kijken, maar ik zei er niets van. Zelf deed ik het ook dus commentaar mocht ik niet leveren.
    "Het geeft niets." antwoordde ik stilletjes, maar ik merkte dat geen van beiden zin had om op te staan. Ik al sowieso niet en Harry probeerde me niet overeind te duwen of me minstens naast hem te rollen.
    Toen hij weer op zijn lip beet keek ik even weg, want anders zou ik weer als een of andere idioot gaan staren naar zijn lippen. Toch kon ik de drang niet weerstaan en keek ik voorzichtig terug om vervolgens meteen gevangen te worden bij het aanzien van zijn gezicht.
    Ik streek even door zijn krullen heen, maar dit keer deed ik het liefkozend en niet plagend. Ik slaakte een onhoorbare zucht en had het gevoel dat mensen ons raar aankeken, maar dat deerde me niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam, zonder iets te zeggen, bleef haar alleen maar aankijken. Mensen die nu voobij zouden komen zouden kunnen denken dat we een verliefd stelletje waren, wat me voor deze ene keer totaal niets uitmaakte. Ik sloot mijn ogen genietend toen ik Yasmin door mijn krullen voelde strelen, ik murmelde een zacht geluidje en plaatste mijn handen op haar heupen. Ik hoopte eigenlijk dat niemand ons ''moment'' zou verpesten, ik vond het totaal niet erg om zo hier met haar te liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Iets eerder dan verwacht...)

    Nathaniel Ivar Smith
    Ik slitke nerveus. Wat als ik niet zuiver zong? Wat als ik dit zou verpesten? Ik wilde er eigenlijk niet aan denken, maar ik kon de gedachtes niet tegen houden. Ik hoorde Liam zingen. Hij had een mooie stem en kon zeker goed zingen. Ik snapte wel dat hij zo beroemd was. Ik zong de gedeeltes die ik moest doen zo goed mogelijk, maar ik wist ook wel dat het niet helemaal zuiver was en dat de zenuwen goed te horen waren. Toch zong ik door, omdat je bij ene optreden ook niet halverwege zomaar kon stoppen.Mijn favorite stukje ging waarwschijnlijk toch we lhet best, maar ik liet de beoordeling liever aan Liam over. Ik slikte weer even moeilijk en las de tekst snel nog een keer door. Ik kon dit liejde wel uit mijn hoofd, nu alleen nog wanner ik wel en niet moet zingen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yasmin Christina Golding.

    Toen Harry zijn ogen sloot en zijn handen op mijn heupen legde voelde ik een klein schokje door mijn lichaam gaan wat misschien nog geen seconde had geduurd, maar het was wel degelijk aanwezig geweest. Harry deed iets met me, maar ik kon het gevoel niet precies plaatsen. Ik bedoel, ik weet wat liefde is aangezien ik vaker vriendjes had gehad. Vriendschap herkende ik ook, maar dit keer was het geen van beiden. Ik kon het echt niet bevatten, maar misschien zat het ertussenin. Het was in ieder geval genoeg om me stomme dingen te laten doen.
    Ik streelde op mijn slakkentempo verder en boog mijn gezicht iets dichter naar hem toe, waarna ik al het gevoel kreeg dat ik dom bezig zou zijn. Niet doen... niet doen... hij is je coach en zeker vier jaar ouder dan jou! Al kon leeftijd me niet echt in de weg staan.
    Ik voelde hoe mijn lichaam alles overnam en hoe mijn lippen zachtjes die van hem raakte, maar ik wist gewoon dat dit fout was. Niet omdat Harry me misschien zou afwijzen, maar puur om het feit dat de realiteit me vertelde dat Harry een jongeman was die mijn coach was en ten tweede nogal veel meisjes in zijn bed heeft gehad.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde lichtjes toen ze verder ging met haar handen door mijn krullen te halen en vond het eigenlijk nogal vreemd dat er nog geen paparazzi was geweest die ons had gestoord, eigenlijk alleen maar beter, maar het gevoel knaagde wel een beetje aan me. Zeker een seconde later voelde ik iets tegen mijn lippen aan, eerste dacht ik dat het regen was, totdat ik tot een conclusie kwam dat het Yasmin's lippen moesten zijn. Zonder erbij na te denken kuste ik haar rustig terug, ze had een effect op mij wat ik niet echt kon plaatsen. Het was geen slecht effect, maar ook niet bepaald goed. Ik hoopte nu uit de grond van mijn hart dat er sowieso geen paparazzi zou komen, anders kreeg ik het straks weer aan de stok met Louis omdat ik weer met het zoveelste meisje zoenend op de cover van een roddelblad verscheen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:44 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Nathaniel als ik niet hoefde te zingen en kwam tot de conclusie dat we in ieder geval iets aan zenuwbeheersing moesten gaan doen. De meeste onzuiverheid was de schuld van de nervositeit en dat was eigenlijk wel jammer... Zo miste hij veel punten en dus ook stemmen.
    "Hm... Het klonk goed." zei ik, waarna ik me naar Nathaniel draaide. "Maar, er is een maar."
    Ik haatte het als iemand zo tegen me praatte, maar dit was wel de beste manier dacht ik zo. "We moeten jouw zenuwen onder controle zien te krijgen. Je sloeg de plank bij sommige noten mis en dat is eigenlijk jammer, want ik weet dat je het wel kan." vertelde ik hem, waarna ik glimlachte. "En als we oefenen zal het ook iets beter gaan, maar die zenuwen moet je leren beheersen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Toen Harry me rustig terug kuste voelde ik dat er weer een schokje door mijn lichaam trok, maar het bleef op de een of andere manier geen prettig gevoel. Het was ook niet onprettig, maar het zat er tussenin te schommelen. Het enige wat ik wist was dat Harry een bepaalde invloed op me had die ik totaal niet kon plaatsen of juist zou misplaatsen.
    Na een lichte aarzeling beet ik zachtjes op zijn onderlip, terwijl ik mijn handen door zijn krullen liet gaan alsof het een gewoonte was geworden. Misschien was het dat ook wel geworden.


    Reading a good book is like taking a journey.