• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rae Jade Parker
    Mijn ogen twinkelde als gesmolten ijs, maar ik knipperde het eencsoort van weg alsof er een nieuw ijslaag over ging. "Bedoel je... Dat ik mee moet zingen?" Vraagt hij. Ik knik gelijk. Dat bedoelde ik ja. "Ik snap je niet, kan je het uitleggen?" Vraagt hij dan. Ik kijk hem aan. 'Het is xFactor dus soms mogen de coaches met hun leerlingen het programma openen met een nummer. We kunnen dan dit liedje zingen.' Leg ik het uit terwijl ik mijn vingers over de piano laat glijden. Ik kijk hem aan en kijk dan naar de piano terwijl ik een oiedje begin te maken zonder de toetsen in te drukken aangezien ik de klanken wel uit mijn hoofd wist. 'Ik weet alleen niet of het nu ook telt.'
    [Kan je proberen iets langere reacties te maken. Want nu worden mijne vanzelf korter..]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 23:10 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yasmin Christina Golding.

    Ik beet eventjes op mijn lip om vervolgens te knikken. "Hm, die maak je inderdaad... Ik schat in dat je kansen zeventig procent zullen zijn." zei ik grijnzend om vervolgens te grinniken en mijn schouders op te halen. "Ik moest toch op de een of andere manier los zien te geraken, maar ik had deze vraag niet echt verwacht. Eigenlijk wel een beetje, maar niet zo direct."
    Mijn ogen verwijdden zich even en ik wierp Harry een verwonderlijke blik toe. "En de definitie daarvan is?" vroeg ik hem grinnikend om vervolgens mijn benen te laten zakken, aangezien ik ze had opgetrokken sinds Harry op me had gelegen en ik daarom erg moest opletten om hem geen knietje te geven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    {ze zijn kort omdat ik dit onder een film doe, King Kong... Ik schrijf wel verder als hij is afgelopen. Oké?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    HurtedHeart schreef:
    Rae Jade Parker
    Mijn ogen twinkelde als gesmolten ijs, maar ik knipperde het eencsoort van weg alsof er een nieuw ijslaag over ging. "Bedoel je... Dat ik mee moet zingen?" Vraagt hij. Ik knik gelijk. Dat bedoelde ik ja. "Ik snap je niet, kan je het uitleggen?" Vraagt hij dan. Ik kijk hem aan. 'Het is xFactor dus soms mogen de coaches met hun leerlingen het programma openen met een nummer. We kunnen dan dit liedje zingen.' Leg ik het uit terwijl ik mijn vingers over de piano laat glijden. Ik kijk hem aan en kijk dan naar de piano terwijl ik een oiedje begin te maken zonder de toetsen in te drukken aangezien ik de klanken wel uit mijn hoofd wist.
    [Kan je proberen iets langere reacties te maken. Want nu worden mijne vanzelf korter..]


    (Je reactie klopt niet. Het doel is om in de laatste voorronde met je coach een liedje te zingen. Er is nog helemaal niks gezegd over het programma openen samen met hun coach...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Hm, zeventig procent, dat moet genoeg zijn, niet waar?' Goed genoeg om het ooit eens voor mekaar te krijgen, ik wist niet of het me echt zou lukken, maar ik kon het op zijn minst altijd proberen. Ik lachte zachtjes en knikte. 'Je had het wel kunnen verwachten, aangezien ik de Harry Styles ben, natuurlijk.' Ik maakte een sissend geluidje en keek haar glimlachend aan. 'Als ik je dat ga vertellen word het alleen nog maar ingewikkelder voor jou... Al zou je het misschien wel kunnen raden...' Grinnikte ik. Natuurlijk wist ze ergens wel waar het over zou gaan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:52 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grijnsde eventjes. "Misschien, het is meer dan de helft. Hou maar in je hoofd dat de meeste jongens nog de vijftig niet eens hebben gehaald." zei ik om hem vervolgens met een glimlachje aan te kijken en uiteindelijk even beet op mijn lip. "Dat is waar... We weten beiden maar al te goed waar je bekend om staat. Zelfs ik kreeg dat nog mee in alle bladen."
    Oh, dat kwam er botter uit dan ik eigenlijk bedoeld had. Ik mompelde een excuus en zuchtte even om vervolgens te spelen met de plooien van mijn vestje.
    "Ik heb zo'n gevoel dat het gaat over het feit dat je de Harry Styles bent?" vroeg ik hem met opgetrokken wenkbrauwen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Nou, dan heb ik al een hele voorsprong, dus ik maak een kans.' Ik glimlachte naar haar, maar direct na de woorden die erna volgde verdween mijn glimlach, ook al waren haar woorden waar, iedere keer als iemand het recht in mijn gezicht moest zeggen voelde ik wel een soort pijn en gekwetst. Ik knikte en mompelde iets dat op "het is goed" moest lijken en keek haar niet meer aan. Ik stelde me gewoon teveel aan, maar ik kan er niet aan doen. Ik had niet eens zin om te reageren op haar andere vraag. Ik zuchtte en keek naar het flesje bier die nog altijd onaageroerd op de tafel stond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    (...)

    (Je reactie klopt niet. Het doel is om in de laatste voorronde met je coach een liedje te zingen. Er is nog helemaal niks gezegd over het programma openen samen met hun coach...)
    [O Sorry. Dat gebeurt erbmeestal bij xFactor of bij die nederlandse zangwedstrijden..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yasmin Christina Golding.

    Ik hoorde geen antwoord op mijn vraag, dus ik draaide me om -om naar Harry te kijken, maar hij had zijn blik afgewend. Ik had kunnen weten dat ik hem zou raken met die woorden... Ik zou hetzelfde voelen in zijn plaats, maar ik kan mijn mond gewoon niet houden.
    "I-Ik... Ik had dat niet mogen zeggen." zei ik zacht, om vervolgens een keer door zijn krullen te strijken. "Het spijt me, ik begin er niet meer over. Ik had kunnen weten dat dit niet zo goed opgevat zou worden."
    Ik duwde mezelf overeind en wierp Harry een blik toe om vervolgens op te staan en weer naar het raam te lopen. Het liefste liep ik nu weg, maar dat zou typisch zijn. Nadat ik gezegd had wat ik moest zeggen liep ik van alles weg en ik gaf eerlijk toe dat ik best laf was op dat opzicht. Ik slaakte een zucht en staarde uit het raam en even had ik de neiging om op de vensterbank te gaan zitten, half door het open raam heen. Ook al was het nu dicht en was het te koud...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte zwak toen ik Yasmin's vingers weer door mijn krullen heen voelden. 'Het is wel goed...' Mompelde ik zacht, terwijl ik het er vanbinnen niet helemaal uit kreeg, maar ik moest me erover heen zetten. Yasmin klom dit keer wel over me heen en ging weer voor het raam staan. Ik was te lui om haar dit keer achter na te komen dus ging ik iets beter in de stoel liggen en sloot opnieuw mijn ogen. Maar haar woorden kreeg ik gewoon niet meer uit mijn hoofd, het was alsof ze er vast geplakt zaten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik hoorde Harry's woorden, maar ik wist dat hij er wel mee zat. Ik wou op dit moment echt dat ze tong hadden afgesneden... Ging ik hier wat mijn coach pijnigen, mentaal dan. Dat zag ik niemand hier doen, alleen ik weer. Maar goed, het viel niet meer terug te draaien.
    "Dat is het niet." zei ik uiteindelijk, om vervolgens mijn mond weer dicht te klappen. Ik wist nu echt dat ik hem pijn had gedaan, vooral toen ik me omdraaide en hem zag liggen. Wat had ik nu toch spijt van mijn woorden... Eigenlijk moest iemand me eens een klap verkopen, want ik had dit al vaker gedaan en dan nog erger. Een meisje dat zichzelf sneed heb ik letterlijk verteld dat ze beter voor de trein kon springen, puur omdat dat het eerste was dat in me opkwam. Achteraf heb ik uren lopen smeken voor haar goedkeuring van mijn excuses. Ze begreep het uiteindelijk wel, maar het hakte behoorlijk bij haar in...
    "Misschien moet ik je even met rust laten... Of kan ik juist iets doen?" vroeg ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een zucht. 'Ik zeg toch dat het goed is. Laat het gewoon.' Bromde ik chagrijnig, ja, dat was ik nu wel geworden. Als ze vaker van dit soort opmerkingen ging maken wist ik niet of het nog zo gezellig zou worden tussen ons tweetjes... Venijnig veegde ik een traan weg die zojuist over mijn wang had gerold. Ik wilden niet huilen. Ik mocht niet huilen. 'Laat het nou maar met rust, Yasmin. Je hebt het gezegd, het is klaar. Je kan het niet meer terugdraaien.' Helaas, zei ik er in mijn hoofd nog achteraan. Ik snifte zachtjes en vouwde mijn handen samen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik beet wanhopig op mijn lip toen ik zijn ondertoon hoorde en hield mijn mond wijs dicht, omdat ik geen zin had in een ruzie nu. Ik kon het niet mooier vergooien, klasse zeg. Ik keek toe hoe hij een traan wegveegde en hield nog net een excuus binnen om vervolgens te knikken en mezelf tegenover hem op de stoel liet zakken.
    Ik zweeg, wist niet wat ik moest zeggen en ging uit zenuwachtigheid de nagellak van mijn nagels pulken. Ik moest toch iets doen...? "Had jij niet een zus?" vroeg ik uiteindelijk, aangezien me dat inviel en ik even het gevoel had dat de blonde jongen een zus had, maar ik gooide zoveel door elkaar als ik over One Direction sprak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een zacht opgelucht zuchtje toen Yasmin er niets meer verder over zei, dus uiteraard zei ik ook niets meer. Ik draaide alleen mijn hoofd iets, zodat ik haar aan kon kijken. Ik glimlachte toen ze of ik een zus had. 'Ja, die heb ik.' Mijn glimlach werd volgens mij nog een stukje groter, maar ik werd er gewoon vrolijk van als iemand mij iets over Gemma vroeg, gewoon omdat we zo'n goede band met elkaar hebben. 'Heb jij zusj- Oh laat maar, dat weet ik al, stomme vraag...' Ik beet op mijn lip en keek haar aan.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 9:50 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ah, zijn glimlach kwam weer terug. En nogal goed ook. Nu wist ik tenminste over wie ik moest praten als hem iets dwars zat. Begin over zijn zusje, check.
    Ik grinnikte zachtjes. "Geeft niet." antwoordde ik, om vervolgens weer toe te kijken hoe hij op zijn lip beet en mijn ogen uiteindelijk weer op mijn schoot richtte. Niet doen, Yasmin...
    "Hoe heet ze?" vroeg ik om mezelf af te leiden.


    Reading a good book is like taking a journey.