• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Jij wilden mij zien zonder t-shirt. Ik wil 'm wel aanhouden hoor.' Ik grinnik zachtjes. 'Seks is niet vermoeiend. Ligt eraan hoe vaak je het doet en met wie.' Als ze nu maar niet weer over al die stomme andere dingen begon, dan was het goed, maar ik had het misschien wel uitgelokt met deze opmerking. 'Alles kan vermoeiend zijn, laten we het daarop houden.' Yasmin vond de deur en opende die, ik stak mijn handen direct in mijn zakken toen ik een heuse wind voelde. 'Toch wel koud, niet?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Nee, dat ding gaat uit." zei ik grinnikend om vervolgens Harry met een triomfantelijke blik aan te kijken, maar wijselijk mijn opmerkingen voor me hield. "Daar heb je een punt." Meer zei ik niet.
    Ik knikte uiteindelijk en keek voor me uit waardoor mijn haren meteen begonnen te wapperen in te wind. Dat vond ik altijd leuk op de een of andere manier. Het voelde wel fijn.
    "Het valt nog wel mee." zei ik om vervolgens te glimlachen en verder te lopen. "Waarheen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam. 'Nu wil je het wel, hè. We zullen eens zien wat er gaat gebeuren als we straks terug zijn...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en keek Yasmin vrolijk aan. 'Hm, ik vind het niet echt meevallen. Ik vind het al aardig koud.' Maar dat was meer omdat ik vaker binnen zat dan dat ik buiten was, dus daar zal het wel aanliggen. 'Richting het park?' Ik schonk haar een lieve glimlach, maar voordat ze uberhaupt kon zeggen of ze het wilden zetten ik al gewoon de passen die je moest zetten om bij het park uit te komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte zachtjes. "Dan gaat jouw shirt uit, ik bekijk je eens eventjes en dan gaat het shirt weer aan en ga ik slapen." zei ik zo serieus mogelijk, waarna ik mijn hoofd lichtjes schudde en grijnsde.
    Ik schudde mijn hoofd weer en klakte met mijn tong. "Heeft de kleine Harry het koud? Arme jongen toch..." zei ik grinnikend, waarna ik even door zijn krullen woelde en bloedserieus verder liep. Ik noemde hem klein, ook al was hij langer dan mij, zelfs als ik hakken aanhad. En hij was ouder, maar ik noemde hem gewoon klein omdat dat schattiger klonk.
    Ik wilde antwoorden, maar Harry liep al door en ik haalde mijn schouders op. Goed genoeg voor mij...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Slapen?' Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Daar komt niets van in. We moeten sowieso eerst nog eens zorgen dat we een gepast liedje voor je vinden...' Ik keek even om me heen en vond het vreemd dat er eigenlijk nog geen een hysterische fan op ons was afgekomen, nou ja, misschien was dat maar even beter ook. 'Klein?! Ik ben niet klein. Jij bent klein.' Bromde ik, maar mijn stemming sloeg direct om toen ze door mijn krullen heen woelde. Het leek wel alsof dat het beste "recept" is om mij weer aan de vrolijke kant te krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Ik dacht dat we die toch al hadden gekozen...? En het moest ook bij jou passen, weet je nog? Anders zing ik gewoon I'm Into You, daar heb ik tenminste nog wat humor in te zoeken." zei ik grijnzend.
    Ik haalde mijn schouders op toen Harry bromde en glimlachte liefjes. "Goed schat, dan ben ik klein. Je hoeft je niet meteen druk te maken." Daar klonk hij me toch even kinderachtig zeg, maar wel schattig op de een of andere manier. Tevreden keek ik toe hoe Harry weer bijdraaide doordat ik door zijn krullen woelde... Oké, als Harry dus een slecht humeur had moest ik dus door zijn haren strijken en over zijn zusje beginnen. Ideaal...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Dan was ik er weer niet helemaal bij...' Grinnikte ik zacht. Die verdomde slaap ook, daardoor ging ik ook minder opletten en dat was dus blijkbaar niet zo verstandig geweest. 'Hm, doe die dan maar.' Uitdagend keek ik haar aan, eens zien of ze het echt nog zou doen ook, al hoe wel, ik zie haar er wel voor aan. 'Braaf. En ik maak me er ook niet druk om, ik haat het gewoon als mensen me klein noemen want dat ben ik niet, dat weet ik zelfs.' Ik snoof even en keek Yasmin aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Regal schreef:
    Amy Regina Wells.

    'Ja,' zei ik geluidloos en knikte naar de jongen. Een verlegen glimlach verscheen er op mijn gezicht waardoor ik op mijn lip beet. 'Ja, ik heb er zin in,' zei ik dit keer luider, zodat hij mij wel kon horen. 'Trouwens.' De jongen keek mij aan met zijn wenkbrauwen opgetrokken. 'Het is niet erg dat ik met je zit opgescheept, met mij opgescheept zitten, is nog veel erger.'


    Zayn Jawaad Malik
    Ik grinnikte even en wipte wat op mijn stoel terwijl ik mijn voeten tegen de tafel aanzetten. ''Ik ben hier niet zo goed in, dus zeg het maar. eerst even wat drinken of wil je meteen van start en wat zingen?'' vroeg ik terwijl ik met het pakje sigareten in mijn handen speelden en Amy in me opnam. Ik moest zeggen dat ze best knap was. ik zuchten even en ging met mijn hand door mijn haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Amy Regina Wells.

    'Ik zou graag van start gaan en wat zingen,' zei ik en giechelde door de blik in zijn ogen. Ik rolde met mijn ogen toen mijn blik op het pakje sigaretten viel. Ik beet op mijn lip, zodat ik er niet aan zou denken en sloot even mijn ogen. 'Niets aan de hand.'


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte eventjes en schudde mijn hoofd. "Nee, dat gebeurt zeker vaker." zei ik om vervolgens mijn wenkbrauwen op te trekken en te grijnzen. Oh, prima... Daar draaide ik mijn hand niet voor om hoor. De tekst zou ik wel een beetje moeten aanpassen, want Harry zou de rapstukjes vast niet doen en ik kon het wel, maar dan moest de tekst wel kloppend zijn. "Oké, dan doen we dat, tenzij je nu terugkrabbelt omdat je het zelf ook moet zingen. Maar ik heb zo'n gevoel dat het je weinig interesseert."
    Ik wist dat Harry er niet zo blij mee was, maar toch moest ik zachtjes lachen. "Dat klonk heel even alsof ik je hondje was... Maar goed, ik zal je wel groot noemen de volgende keer. Geen probleem." zei ik, waarna ik de eerste stappen in het park zette en even rondkeek. Nou... geen eendjes. Alleen maar ganzen waar ik een gruwelijke hekel aan had. Ik wierp de beesten een waarschuwende blik toe en keek vervolgens weer voor me. Ik en ganzen waren geen combinatie... De laatste keer had ik nog een ganzenbeet gehad doordat dat beest midden op de weg stond en ik niet langs kon fietsen en dus afstapte. Nou zeg, ik had hem ook kunnen aanrijden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte langzaam. 'Iets te vaak.. Eigenlijk.' Normaal gesproken had ik dat echt niet zo overdreven, ik had gewoon te erg veel slaap gemist en dat bouwde zich nu blijkbaar op. 'Nee, waarom zou ik? Ik heb het toch zelf voorgesteld en ik vind alles best. Zoals je weet.' Ik doe niet zo moeilijk namelijk, zolang ik het maar kon zingen was het oke. Ik wilde bijna nog een keer "braaf" zeggen, maar hield me in. 'Dan is het goed. Anders ga ik je gewoon slaan, zodat je het afleerd.' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen, en ook op dat moment stonden we in het park. Het was vrij rustig, normaal gesproken liepen er 's ochtends altijd best veel mensen.
    [Ik moet zo opnieuw werken.. Dus er ben er weer de hele dag niet. Helaas. ):]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 12:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok een grimas. "Je weet wat ik ga zeggen, dus ik zeg helemaal niks meer daarover." zei ik om vervolgens te knikken en mijn schouders op te halen. Als hij het zeker wist, moest hij het vooral doen. Zolang ik maar kon bewijzen dat ik dit degelijk kon winnen vond ik het al best. "Geen idee, omdat je misschien was vergeten dat jij net zo goed moet zingen?" vroeg ik hem grinnikend om vervolgens een pruillipje te trekken en Harry zielig aankeek. "Je mag me niet slaan... Ik ben minderjarig en dan doe ik aangifte." zei ik om vervolgens te grinniken. Harry en slaan? Ik zag het hem gewoon niet doen... Alhoewel, je wist maar nooit.
    (Ah, geeft niet. :3 Succes op het werk.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    Liam James Payne.

    Ik knikte en pakte mijn schrijfblok waar ik alle informatie op noteerde die belangrijk voor me was. "Viva La Vida. Oké." zei ik, waarna ik het opschreef en Nathaniel even aankeek. "Jij krijgt sowieso de meeste tekst, dat is logisch."
    Tekstverdeling... Dat was toch een van de meest rotte werkjes. De tekst moest grondig verdeeld worden en iedereen moest zijn deel ook nog zuiver kunnen zingen, want sommige stukjes konden bepaalde personen nou eenmaal niet zingen.
    "Zijn er trouwens dingen die je nog over mij, de juryleden of je medekandidaten wilt weten?" vroeg ik. Het kon altijd... En ik was hier niet voor niets. Dacht je soms dat ik hier zonder voorbereiding naar binnen was gelopen?




    Nathaniel Ivar Smith.
    Ik hoefde eigenlijk niet echt iets te weten. Hij wist waarschijnlijk ook niet alles. Ik kon het hem niet kwalijk nemen. Nee, wacht, ik had één vraag. "Er gaat niemand uit toch? We zitten hier allemaal sowieso tot het einde?" Ik wist het antwoord al, maar wilde bevestiging, vooral omdat ik dingen neg wel eens verkeerd las of begreep. Daarna begon ik na te deken over de tekst verdeling. Ik kon voor een jongen vrij hoog zingen, daar was ik allang achter, maar hij was de coach, hij zou het wel weten, daar ging ik van uit. Nou was Viva La Vida gewoon een moeilijk liedje om te verdelen, dat vond ik tenminste, maarik had nog nooit eerder een liedje verdeeld. Behalve dan die keer met de talenten jacht op school in de eerste, maar dat telde niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liam James Payne.

    Ik knikte. "Er gaat niemand uit, nee. Tenzij een van de coaches er een goede reden voor heeft om zijn of haar kandidaat weg te sturen." zei ik om vervolgens te glimlachen. Het zou niet voorkomen, denk ik... Maar als een persoon hartstikke vervelend ging doen en we er alles aan gedaan hadden om het op te lossen konden we nog wel eens iemand wegsturen. Maar dat gold alleen maar voor uitermate gevallen.
    "Goed dan. We zullen zo meteen de tekst gaan verdelen en het oefenen. Eerst ga ik de teksten halen, anders komen we niet ver... Wil jij nog iets eten of drinken?"
    Pauze houden mocht altijd, vond ik. En nu we toch volgens mij al een stukje voorlagen was dat geen probleem. Ik had net nog Harry en zijn kandidate langs horen lopen dus die waren volgens mij klaar of hadden er genoeg van gekregen. Op de een of andere manier gokte ik op het laatste...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nathaniel Ivar Smith.
    Oke, niemand ging er uit. Dan bleef ik dus in ieder geval tot het eind en hadik genoeg tijd om mij te bewijzen. Dat luchtte op, aangezien ik meestal niet zo van de eerste indruk was.Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik hoef geen drinken. Of jawel, water graag." Ik dronk veel water, ik hield van water. Frisdrank vond ik ook niet vreselijk, maar water had toch mijn voorkeur. Kwam denk ik omdat ik het altijd al veel gedronken heb. "zonder tekst komen we niet ver nee." Ik kon de tekst uit mijn hoofd, maar het was nogal lastig verdelen als je het uit je hoofd deed. Ik keek even hoelaat het was, hopend dat we nog genoeg tijd hadden om ook al even te kijken hoe het klonk als we samen zongen. Ik ging zo hard lachen als onze stemmen niet klonken samen, daarna zou ik waarschijnlijk gaan janken, maar ach.


    We've lived in the shadows for far too long.