• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Dan is het goed.' Ik draaide mezelf nog wat beter zodat ik helemaal naar haar kon kijken, ze had haar hoofd weggedraaid en ik glimlachte zwak. Ik schudde mijn even met mijn hoofd heen en weer, waardoor mijn krullen wat beter kwamen te liggen. 'Gemma,' glimlachte ik. 'Hoe heet jouw zusje?' Als het goed is had ze dat niet gezegd, maar dat kon ik me niet helemaal meer voor de geest halen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik knikte eventjes en glimlachte. "Mooie naam." Ik hield van namen die van edelstenen afkomstig waren... Het klonk altijd speciaal. Ik keek weer naar Harry toen hij me iets vroeg. "Isla."
    Nee, dat had hij inderdaad nog niet gevraagd. Ik had een redelijk sterk geheugen, maar soms vergat ik dingen die ik gewoon niet wilde onthouden uit luiheid of vervelende ervaringen. Meestal was het gewoon dat eerste...
    Ik zuchtte even en trok mijn benen op om zo mijn hoofd op mijn knieën te laten rustten terwijl ik naar Harry keek. Van zolang stil zitten werd ik ook moe... "Moeten we trouwens al die weken hier blijven zitten of mag ik ook nog naar buiten?" vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 11:32 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte en knipperde even met mijn ogen. 'Het past wel bij jou naam.' Glimlachte ik, het was gewoon iets dat ik vond dat namen bij elkaar moesten passen als je familie van elkaar bent. 'Jij zit hier gevangen... Ik mag alleen naar buiten.' Grinnikte ik. 'Nee, je mag naar buiten, ik heb ook wel zin in wat frisse lucht. Dan gaat de slaap er misschien een beetje uit.' Ik was nog steeds een klein beetje moe. 'Zullen we dan even naar buiten gaan?' Ik glimlachte naar haar, waarna ik mezelf uit rekte en gewoon al op stond omdat ik wist dat ze naar buiten wilden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok een grimas en grinnikte uiteindelijk. "Als dat toegevoegde waarde heeft, oké." zei ik om vervolgens Harry een zielige blik toe te werpen, maar gelukkig was het maar een grapje. "Ik wilde net zeggen, dat overleefde ik niet hoor."
    Nee, als ik geen beweging kon krijgen werd ik niet druk, maar juist verschrikkelijk chagrijnig en kreeg je me uiteindelijk geen meter meer vooruit. En dat was niet echt de bedoeling, volgens mij...
    "Ja." zei ik zo snel mogelijk, waarna ik overeind kwam en even op mijn voeten trippelde aangezien ik al veel te lang in deze kamer had gezeten zonder fatsoenlijk te bewegen. Ik noemde drie stappen naar een raam lopen en weer terug nou niet echt beweging... "Ik ken wel de buurt hier niet, dus vraag me niet waar we heen moeten aangezien we dan ergens in Duitsland uitkomen."
    Ook al kon dat niet, want dan zouden we moeten zwemmen... Maar het ging om het idee.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Ik ben zo lief om jou naar buiten te laten.' Girnnikte ik, waarna ik mijn jas pakte en deze aantrok. 'Is het koud buiten?' Vroeg ik aan haar, doelend op de mist die je nu een klein beetje zag. 'Duitsland?' Ik sloeg met mijn hand tegen mijn voorhoofd aan. 'Je weet dat dit Engeland is, hè? Dat je eerst nog een hele oceaan en alles over moet...' Ik schudde met mijn hoofd en wachtte totdat Yasmin ook klaar was om te gaan. 'Maar we gaan wel gewoon even wandelen of iets in die richting, goed?' Ik glimlachte naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Hoe lief zeg, ik had ook kunnen wegsluipen, maar dan denk ik dat ik niet ver kwam." zei ik grinnikend om vervolgens naar mijn vest te kijken en die maar dicht te ritsen. Ik had het toch niet snel koud en het feit dat ik terug moest lopen naar mijn kamer voor een jas vond ik niet zo aantrekkelijk. "Ik geloof dat het nog wel meevalt." zei ik om vervolgens op mijn lip te bijten en mijn schouders op te halen.
    Ik keek Harry even onschuldig aan. "Het ging om het idee... En ik zou het niet afslaan om jou eens mooi zonder shirt in het water te zien." zei ik, om vervolgens met mijn wenkbrauwen te wiebelen en te grinniken. Eigenlijk zou ik nu weer een klap moeten krijgen omdat ik hier toch weer eens mooie woorden sprak, maar dit keer vond ik het niet eens erg. Harry leek me wel het type die dit kon hebben. "Wandelen is goed, trouwens."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik reageer vanavond weer. Ugh. Moet nu werken. )))):]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xLastKiss schreef:
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik lachte omdat Louis zo vrolijk zat te stuiteren. "Vertel me eens iets over jezelf." Zei hij enthousiast. "Uhhm. Ik ben Victoire, 17 jaar. En ja, dat ben ik echt" Voegde ik er met een klein lachje aan toe. Omdat ik maar 1.60m lang was, schatten mensen mij vaak een stuk jonger dan ik eigenlijk was. "Ik speel piano sinds mijn... 6e, en zing ongeveer sinds dat ik kan praten. Ik ben bijna altijd vrolijk, en dat vinden veel mensen irritant, sorry als jij daar niet tegen kan. Ik wil heel graag gitaar leren spelen en ik wandel graag. Ik woon bij mijn moeder en kleine broertje, en dit is het meeste wat ik ooit over mezelf heb verteld in één keer." Grinnikte ik. Hij vroeg er zelf om, en als ik eenmaal begon te praten, kon ik nooit meer stoppen. Zo lang hij maar naar niet naar papa zou vragen. Ik vond het best goed van mezelf dat ik 1D niet noemde, aangezien dat best raar zou zijn. "En nu jij." Zei ik met een vrolijke glimlach.

    ...


    And right from that moment, you took my breath away.

    Amy Regina Wells.

    'Ja,' zei ik geluidloos en knikte naar de jongen. Een verlegen glimlach verscheen er op mijn gezicht waardoor ik op mijn lip beet. 'Ja, ik heb er zin in,' zei ik dit keer luider, zodat hij mij wel kon horen. 'Trouwens.' De jongen keek mij aan met zijn wenkbrauwen opgetrokken. 'Het is niet erg dat ik met je zit opgescheept, met mij opgescheept zitten, is nog veel erger.'


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    - Nathaniel Ivar Smith.
    Ik knikte. Begrijpelijk en het klonk ergens ook wel logisch. Ik begon weer na te denken over een liedje. Ik wist het niet, ik vond waarschijnlijk te veel liedjes leuk, of onze muziek smaak verschilde te veel. Ik kon vrij goed tegen mij verlies, maar was zeker van plan dit te winnen. Ik mocht dit niet verpesten, nu niet en later ook niet. Ik tikte een paar keer met mijn voet op de grond en beet op de binnenkant van mijn wang. Al was dit moeilijker dan ik had gedacht, het was niet onmogelijk, dat wist ik zeker. "Misschien iets van linkin park..." Mompelde ik zacht en schudde daarna mijn hoofd. "Doe dan maar Viva la vida." Als ik moest kiezen tussen die en drive by was de keuze erg makkelijk gemaakt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liam James Payne.

    Ik knikte en pakte mijn schrijfblok waar ik alle informatie op noteerde die belangrijk voor me was. "Viva La Vida. Oké." zei ik, waarna ik het opschreef en Nathaniel even aankeek. "Jij krijgt sowieso de meeste tekst, dat is logisch."
    Tekstverdeling... Dat was toch een van de meest rotte werkjes. De tekst moest grondig verdeeld worden en iedereen moest zijn deel ook nog zuiver kunnen zingen, want sommige stukjes konden bepaalde personen nou eenmaal niet zingen.
    "Zijn er trouwens dingen die je nog over mij, de juryleden of je medekandidaten wilt weten?" vroeg ik. Het kon altijd... En ik was hier niet voor niets. Dacht je soms dat ik hier zonder voorbereiding naar binnen was gelopen?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Nee, dan had ik je zo gepakt...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en bedacht toen pas dat het er heel dubbelzinnig uitzag, ik grinnikte even en keek Yasmin weer aan. 'Hm, oke, dan is het goed.' Ik opende de deur alvast en leunde ertegen aan. 'Niet?! Nou ik kan mijn shirt ook straks gewoon even uittrekken als je dat wilt...' Grijnzend keek ik haar aan. 'Weet ik, ik heb het alleen niet zo lopen. Het is zo vermoeiend.' Dramatisch liet ik mijn hoofd naar beneden hangen, maar een glimlach was niet te onderdrukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik keek Harry even met opgetrokken wenkbrauwen aan, maar reageerde er even niet op. Volgens mij bedoelde hij het niet op die manier, maar het zou me niets verbazen.
    Ik wiebelde eventjes met mijn wenkbrauwen en grijnsde. "Hm, dat zou wel heel interessant zijn. Doe maar." zei ik om vervolgens liefjes te glimlachen en door de deuropening te stappen en Harry grinnikend aankeek. "Niet zeuren, schat. Ik weet nog meer dingen te verzinnen die nog vermoeiender zijn, als je begrijpt wat ik bedoel." zei ik, om hem vervolgens grijnzend aan te kijken en me van hem weg te draaien om alvast voor hem uit te lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik snoof even, haalde een hand door mijn krullen en liep achter haar aan de deur uit. 'Oke, daar houd ik je aan!' Grijnzend trok ik de deur in het slot en nam een sprint om naast Yasmin te kunnen lopen. 'Ik begrijp maar al te goed wat je bedoeld...' Ik wiebelde opnieuw even met mijn wenkbrauwen. 'Tenzij je iets anders bedoelde natuurlijk...' Ik beet onschuldig op mijn lip en keek haar aan. 'Wat is nog meer vermoeiend dan?' Meerendeels van mijn overgebleven vrije tijd lag ik bed. Dus veel vermoeidens was daar niet aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Oké, als jij dat graag wilt." zei ik om vervolgens te grinniken hoe hij een sprintje trok. Wauw, hij kon nog rennen ook... Niet verwacht. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat hij de moeite om me bij te houden niet eens zou nemen.
    Ik moest echt eens stoppen met naar zijn lippen te kijken als hij erop beet, maar de verleiding was te groot en het zag er best sexy uit. "Seks is vermoeiend." zei ik zonder moeite. "Dansen kan vermoeiend zijn, een concert geven kan vermoeiend zijn."
    Genoeg voorbeelden, volgens mij... Toen ik uiteindelijk de deur naar buiten had gevonden deed ik die open en voelde ik een rilling over mijn rug lopen van de plotselinge kou. Ik zou er wel aan wennen...


    Reading a good book is like taking a journey.