• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    -Dit RPG bevat een soort van opdrachten en zal dus niet hartstikke snel gaan. Daarom langere stukjes en posten als er minstens twee personen na jou hebben gepost.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || Dinaggo || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. ||GEZOCHT!!!|| Amy Regina Wells.
    Liam James Payne. ||GEZOCHT!!!|| Nathaniel Ivar Smith.
    Louis William Tomlinson. || DreamWishes || Victoire "Vic" Lizzy Barton.

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || xAmore || Harry Edward Styles.
    - Amy Regina Wells. || Regal || Zayn Jawaad Malik.
    - Victoire "Vic" Lizzy Barton. || xLastKiss || Louis William Tomlinson.
    - Nathaniel Ivar Smith. || Seaver || Liam James Payne.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik piepte iets wat eigenlijk een antwoord moest voorstellen om uiteindelijk een idee te krijgen. Met een grote omweg liep ik om de beesten heen, zette me naast Harry neer en slaakte een zucht. "Ja, dat was ik wel."
    Ik keek Harry met een vragende blik aan. Af en toe was die jongen zo onduidelijk... maar dat was wat ik zo leuk aan hem vond. Ik hield van raadseltjes oplossen en zo verveelde je -je nooit met bepaalde personen.
    Ook wist ik dat mijn pijl zijn doel had getroffen toen ik de verandering zag bij het woordje 'achtbanen.' Ah, hij was dus diegene die bang was voor achtbanen... Als hij me bleef plagen met mijn ganzenfobie sleepte ik hem toch mooi een achtbaan in, hoor.
    "Dan was het iemand anders waar ik aan dacht." mompelde ik. Misschien was hij wel bang geweest voor slangen, dat zijn zoveel mensen... Ik moest toch willekeurige dingen opnoemen als ik hem niet zo goed kende?


    Reading a good book is like taking a journey.

    zayn Jawaad Malik
    "Nooit rood worden, je gaat namelijk nog veel gekkere dingen doen." Lachte ik. Het was niet dat het nut had voor je stem om op de grond te gaan liggen of op zijn kop te gaan staan. -meteen maakten ik achteruit een koprol en stond daaruit gelijk op om vervolgens een handstand te doen. "Lalalalalalalalaaa"
    Naar het maakte de stemoefeningen voor mij een stuk leuker omdat ik er gewoonweg een hekel aan had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Amy Regina Wells.

    Ik lachte om zijn reactie. 'Dat durf ik wel aan,' zei ik ondeugend. 'Ik ben niet heel erg sportief, maar we kunnen ook instrumenten pakken,' stelde ik voor en reikte al naar de instrumentenkoffers die op grond lagen opgestapeld. 'Wat wil jij bespelen, ik speel viool, gitaar -' Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. 'Sorry, ik draaf door.' Weer werd ik rood wat een lach ontlokte uit onze kelen. 'Ok, gewoon een stem oefening doen.' Ik draaide een pirouette en tijdens het spotten en draaien herhaalde ik de toonladders ik E.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    (Ik zal er morgen en overmorgen in verband met Kerst niet heel veel zijn, maar ik kan tussendoor misschien reageren.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik grinnikte om de grote omweg die Yasmin nam voordat ze uiteindelijk naast me kwam zitten op het bankje. Ik fronste mijn wenkbrauwen en had moeite om mijn lach in te houden. 'Serieus?! Je denkt echt dat ze op je afkomen vliegen? Volgens mij is het net zoals met spinnen, die beesten zijn banger voor jou dan jij voor hun...' Of nu kreeg ik weer zo'n antwoord dat ik dat helemaal niet kon weten, maar het was echt zo, vind ik. 'Aan wie dacht je dan?' Grinnikend keek ik haar aan. 'Slangen zijn best cool, eerlijk gezegd...'
    [Ik moest weer werken. :3 Nu ben ik gelukkig vrij tot vrijdag, hell yeah. Maar morgen is m'n vader jarig, dus ben ik er ook niet veel en 2de kerstdag gaan we naar m'n opa&oma... Hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik haalde mijn schouders op. "Een dier is nooit te vertrouwen, Harry! En zeur niet, want een achtbaan loopt niet eens naar je toe en daar ben je ook bang voor..." zei ik, waarna ik met mijn ogen rolde. Nee, echt... Ik kon daar niet tegen als je mij ging plagen met mijn angsten. Ik zat hem toch ook niet de hele dag achterna met een stijltang of een kaartje voor een attractiepark?!
    Ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen omdat ik nu even een naam moest gaan verzinnen. "Liam?" zei ik op een vragende ondertoon, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Ik heb niks met slangen, maar ze deren me niks zolang ik maar geen slangengif binnenkrijg."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb dreamwishes een berichr gestuurd een paar dagen geleden..


    And right from that moment, you took my breath away.

    Harry Styles.
    Ik rolde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. 'Dieren zijn lief. En als je een dier niet te vertrouwen vind, waarom heb je dan een kat? Hè?' Stiekem voelden ik me nu heel slim door die opmerking, maar dat zal ik maar niet laten merken. 'Shut up. Ik weet ook niet hoe het komt...' Ik tuitte mijn lippen en maakte een raar sissend geluidje. 'Nee, verkeerd.' Grinnikte ik. 'Zou het je niet cool lijken om zo'n beestje over je arm te hebben lopen? Of hoe noem je dat? Kruipen?' Ik schudde mijn hoofd voordat ik haar aankeek. 'En de slangen die hier "leven", als ze dat al doen, zijn volgens mij niet eens zo gevaarlijk...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik zuchtte. "Omdat die kat al oud is en hartstikke onafhankelijk, waardoor ik haar alleen maar eten hoef te geven en af en toe te aaien." zei ik simpelweg. Goed, en dierenartsen en dat soort dingen, maar dan was ik ver klaar... Ik zuchtte eventjes. "Als jij ophoudt, doe ik dat ook. Een achtbaan beweegt niet eens, behalve als je in dat stomme karretje zit. Wauw, dat doet echt pijn, zeg."
    Oh, god... Nu was ik toch echt aan het zoeken voor ruzie, maar hij vroeg er zelf om! Wie begon met plagen? Hij of ik?
    Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Een hamster of rat over die over mijn arm liep en in mijn nek ging zitten vond ik al leuk genoeg. En het ligt nou maar net aan de grootte van die slang..." zei ik grinnikend, gewoon om over dat hele achtbaan en ganzen ding af te komen. "Oké, daar heb je wel een puntje..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte. 'Misschien. Maar dan nog. Ik vind het geen goede reden.' Ik beet op mijn lip en kneep mijn ogen dicht, ik mocht niet reageren op haar opmerking omdat er anders straks een ruzie zou komen en dat moesten we nou net voorkomen. Ik blies mijn adem uit waarna ik haar zo normaal mogelijk probeerde aan te kijken. 'Dus, ik heb gelijk, zoals altijd, natuurlijk.' Maakte ik er maar een grapje van. 'Slangen zijn niet eng. Het zijn gewoon hele gave beesten.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik haalde mijn schouders op. "Dat is oké, jouw mening." zei ik gedwongen, gewoon omdat ik mijn best wilde doen om ruzie tegen te gaan. Harry leek dit ook te doen dus was alles vrij oké. Gewoon niet meer aan beginnen of terugdenken, Yasmin.
    "Ja, jij hebt zoals altijd gelijk." zei ik uiteindelijk met een klein lachje rond mijn lippen. "En ik zei niet dat slangen eng waren, maar dat het me niet heel plezant zou lijken als je een meterslange slang in je nek hebt liggen. Maar goed, de tamme slangen doen vrijwel nooit iemand kwaad..."
    Wat? Slangen konden heel lang worden... En wat als zo'n wurgslang om je nek ging liggen? Dan had je toch wel iets moois aan de hand... Gelukkig vond je die in Engeland niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Gelukkig was Yasmin ook zo verstandig om er niet meer verder over door te gaan. Ik knikte. 'Inderdaad.' Ik slaakte een triomfantelijk geluidje en een rilling liep over mijn rug toen ik de best wel ruwe wind langs ons voelden komen. 'Duh, ik heb al-tijd gelijk. Dat zou je nu moeten weten, hè.' Misschien zat hier een klein beetje sarcasme in, maar sarcastisch reageren is nou eenmaal reuze leuk. 'Dan niet. Ze zullen je niet gaan doden, er staat altijd nog iemand naast je die dan in kan grijpen.' Ik klonk eigenlijk heel ervaren, alsof ik het al een keer had meegemaakt, wat totaal niet waar is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik rolde eventjes met mijn ogen, maar had dit keer wel een gemeende lach op mijn gezicht. "Ja, ja... Harry Styles heeft altijd gelijk. En als hij eens niet gelijk heeft, gaat automatisch de eerste zin in." zei ik grinnikend. Dat riedeltje kende ik zo onderhand wel uit mijn hoofd, want mijn zusje wist dat ook altijd klaar te spelen.
    "Tenzij die persoon er met zijn hoofd niet bij is. Dan ben je jouw hoofd kwijt en ben je het haasje." zei ik grinnikend. Dat leek me heel falend voor de persoon die ernaast zou moeten opletten trouwens. Ik hield het maar bij zingen als ik daar mijn werk van zou kunnen maken...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Automatisch werd mijn glimlach nog iets groter toen Yasmin ook een glimlcach op haarr gezicht had, iets dat gewoon effect had bij mij. 'Jij begrijpt mij!' Plagend stak ik mijn tong uit naar haar. 'Nee, zo kinderachtig ben ik ook weer niet, geloof ik. Ik ben gewoon redelijk.' Een kleine gaap ontsnapte uit mijn mond en ik had de neiging om op dit harde bankje in slaap te vallen. 'Ja, dat is dan diegene zijn probleem, niet waar? Dat is niet mijn probleem... Al zou het me wel ontzettend grappig lijken om dat te zien.' Grinnikte ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Toen Harry's glimlach groter werd was ik weet tevreden. We konden het best goed met mekaar vinden, maar ik had zo'n gevoel dat we qua karakter best veel op elkaar leken waardoor er nog wel eens botsingen zouden ontstaan.
    "Hm, kleine kindertjes denken niet aan de dingen waar jij aan denkt, dus jij bent niet heel kinderachtig." zei ik, waarna ik speels met mijn wenkbrauwen wiebelde en zachtjes lachte toen ik hem weer zag gapen. Hij was echt doodop... En als hij naar bed zou gaan was ik ook gedwongen tot slaaptijd, want ik kon onze afspraak nog goed herinneren dat ik zijn knuffel zou spelen de komende tijd. Ik vond het alleen maar schattig, eigenlijk...
    "Precies. Het gezicht van die helper lijkt me hilarisch." zei ik grijnzend, waarna ik Harry weer normaal kon aankijken. Leedvermaak... Best zielig, soms. Maar af en toe vroegen bepaalde personen er gewoon om, niet?


    Reading a good book is like taking a journey.