• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ''Maar het is toch zo.'' Zei ik lachend terwijl ik me liet meetrekken door Louis de dansvloer op.
    Meteen begon Louis en een idioot te dansen en ik kon niets anders doen dan met hem meedoen. Gewoon zo gestoord doen als we waren, net als altijd. opeens bedacht ik me dat we in eersten instatie een reden hadden om hier naartoe te komen, maar we ernog niets aan gedaan hadden.
    Mischien hoefde het ook niet. tenminsten, we hoefde het ze niet persee met worden te vertellen toch. ik greep Louis zijn heupen vast en en trok hem dichter tegen me aan. ''Je bent zo leuk.'' lachte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Dat weet ik.' Reageerde ik met een glimlach, en een beetje teveel ego. 'Maar, jij bent ook leuk, Hazza, meer dan leuk.' Ik drukte een kusje op zijn lippen, in de hoop dat de rest het ook had gezien en begon daarna tegen hem aan te dansen, misschien als ze het kusje niet hadden gezien, dat ze dit zouden zien. Beste vrienden zouden wel dansen met elkaar, maar niet zo heel intiem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Op mijn lip bijtend keek ik ondertussen de zaal rond. Het was al aardig vol, voor zo'n grote zaal. Mijn oog viel op Harry en Louis die stonden te dansen. Ja, Larry was echt. Ik moest lachen. Dat dit één van de beste nachten ooit werd waar ik heb gedraaid, is wel zeker. Na de remix besloot ik maar om is een keer een rustig liedje op te zetten. Zelf kon ik nu een glas te drinken halen en liep weer terug, nippend van mijn glas cola. Niet in de goede stemming om alcohol te drinken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Zodra er een rustig nummer op werd gezet wist ik niet hoe snel ik Louis hellemaal tegen me aan moest trekken. ''Het allerleuks?'' vroeg ik uitdagend, terwijl ik mijn neus tegen die van Louis aandrukten en mijn lippen tuiten om hem zo te kunnen kussen. Ik kon mijn ogen niet meer van die van Louis afhalen en de glimlach op mijn lippen leek als maar groter te worden. ''Kom.'' Giechelde ik en zonder waarschuwing trok ik hem mee naar de Dj tafel, maar Zayn. ''Zayn!'' Riep ik om de jongen zijn aandacht. ''Ik wil je voorstellen aan mijn nieuwe vriend.'' mijn wangen werden rood en ik begon zachtjes te giechelen terwijl ik Louis naast me trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ja, het allerleukste.' Bevestigde ik hem. Ik drukte zacht mijn lippen nog een keer tegen die van hem aan en slaakte een gilletje toen Harry me meetrok, naar Zayn, om precies te zijn en waar hij me voorstelde als zijn nieuwe vriend. Ik giechelde ook en keek Zayn aan. 'Aangenaam kennis te maken.' Grinnikte ik, waarna ik Harry een knipoog schonk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Hé, Lou. Hé, Hazza' grijnsde ik. 'Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is Zayn Malik. Als ik het goed begrijp bent u Louis Tomlinson?' Beleefd maakte ik een nette buiging en stak mijn hand uit. Grinnikend ging ik recht staan en glimlachte. 'Gefeliciteerd! Dit zullen de fans echt zó leuk vinden, weet je' praatte ik verder. Gefronst keek ik naar de twee. 'Wat doen jullie hier?! Ga dansen, joh!' zei ik en ik duwde ze naar de dansvloer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    ik was blij om de reactie van liet me dan ook gewoon lachend door hem wegduwen. ''Ja, ja Dj Malik.'' giechelde ik en trok Louis weer mee de dansvloer op. maar gristen nog snel een glas drank mee van de tafel. Ik goot het in een keer achterover waarna ik Louis naar me toetrok en vurig zoenden. Ik werd nu hellemaal gek van geluk en kon gewoon niet meer anders. als zelfs Zayn dacht dat de fans dit nieuws leuk zouden vinden. ''Dankje Lou.'' zuchten ik uiteindelijk tegen zijn lippen aan. ''Voor alles.''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry trok me weer richting de dansvloer, waarvoor ik zijn voorbeeld volgde en ook een drankje pakten. Ruw zoende ik hem terug en mijn handen vonden zich een weg een zijn krullen. 'Je bent geweldig, Hazza...' Murmdel ik zacht tegen zijn lippen aan, waarna ik mijn lippen weer tegen die van hem aan duwde en met mijn onderlichaam tegen dat van hem aan bewoog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik giechelde weer. ik wist echt niet wat ik had, maar ik bleef het maar doen. ik beet even op mijn lip toen louis zijn onderlichaam tegen dat van mij bewoog. ''Niet doen.'' piepten ik, ik wist namelijk dat het dan niet lang meer zou gaan duren voordat ik hem mee naar de kleedkamers zou trekken om vervolgens de kleren van zijn lijf te scheuren. ik greep zijn shirt vast en kneep de stof fijn tussen mijn handen en keek Louis met grote ogen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Wel doen,' murmelde ik lachend, waarna ik gewoon verder ging met mijn bewegingen, totaal niet intresserend dat ik Harry opwond, ik merkte niets eens dat hij mijn shirt vast had gepakt. Zo erg zat ik in mijn eigen wereldje. Ik zong vrolijk mee met het liedje en liet mijn handen af en toe door Harry's krullen strelen, en mijn onderlichaam bleef bewegingen maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    mijn adem stokte in mijn keel en de rillingen liep over mijn rug heen. ''Gemerik.'' hijgde ik zacht in zijn oor en merkte nu pas de enorme zuigzoen in zijn nek op en begon te lachen terwijl ik er met mijn vinger overheen ging. ik duwde Louis van me af en gristen mijn mobiel uit mijn zak waarna ik een foto van louis zijn gezicht en nek maakte. ''Als ze ons nu nog niet gloven.'' grijnsde ik terwijl ik hem op twitter plaatsten. My firts gift to my new boyfriend ik stopten snel mijn mobiel weer weg en trok Louis weer naar me toe waarna ik hem weer zoende.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Vrolijk lachte ik om zijn tweet, terwijl ik niet echt nadacht wat er stond, toen ik zijn lippen tegen die van mij aan voelde zoende ik hem terug, ik beet zachtjes in zijn onderlip en schuurde opnieuw tegen zijn onderlichaam aan, ik kon zelf niet ontkennen dat het mij niet helemaal koud liet, maar ik was gewoon een beetje ver in mijn eigen wereldje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Een zachte kreun vloog al over mijn lippen, maar ik had het te laat door en mijn ogen vlogen open. "We zijn hier niet alleen Lou." Giechelde ik zachtjes. Doelend op al de mensen om ons heen. Ik durfde niet eens meer op te kijken bang dat iedereen ons aan stond te staren. Ik liet mijn ogen over Louis zijn gezicht glijden en kwam tot de conclusie dat ik echt het knapste vriendje op aarde had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik giechelde zachtjes, waarna ik met mijn wenkbrauwen wiebelde. 'Dan zoeken we toch een andere kamer op...' Ik bracht mijn mond naar zijn oor. 'Ik heb zin in je, Styles...' Lispelde ik zachtjes, waarna ik over zijn oorlel likte en met mijn onderlichaam even tegen dat van hem aanschuurde, opnieuw, om vervolgens vrolijk verder te dansen alsof ik niets gedaan had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Dit kon hij niet menen. Nee, echt hier ging hij spijt van krijgen. Dat onschuldige gedans na dat wat hij mij aan had gedaan. Ik had er nog net geen erectie van. Ik trok Louis met een ruk naar me toe en legde mijn hand op zijn riem. "Kom dan. Neem me, hard, diep. Zoals je nog nooit gedaan heb." Hijgde ik in zijn oor en liet mijn hand een keer over Louis zijn broek glijden waarna ik me in een ruk omdraaide en weg liep, richting de kleedkamers.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''