• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Onschuldig keek ik hem aan en kreunde zacht toen hij aan mijn onderlip zoog. 'Sorry, Hazza, het zal nooit meer gebeuren.' Ik trok een pruillipje en drukte mijn lippen voor een seconde op die van hem. 'Hm... Ik ben wel benieuwd wat je van plan bent. Of ben je al vergeten wat ik daarstraks heb gezegd?' Een kriebel raasde door mijn buik heen en ik trok Harry naar me toe. 'Je mag alles met me doen wat je wilt...' Lispelde ik vervolgens in zijn oor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Mijn voeten bewegen nogsteeds op de dansvloer, en ik leidde Sonny. Slowen, normale pasjes etc kon ik wel. Niet moeilijk, dat kon iedereen. Maar hoe andere mensen dansten, fascineerde me omdat ik het niet kon. 'En wat nu?' grijnsde ik naar Sonny. Speels tilde ik haar op en keek haar vragend aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik piepte zachtjes toen Zayn me optilden en sloeg meteen mijn benen rond zijn middel. Dit was ook een van de redenen waarom ik graag naar Chaos kwam. Je kon alles doen wat je wilde zonder dat mensen zich met je gingen bemoeien. Zo konden Zayn en ik gewoon ons ding doen terwijl iedereen om ons heen dat van hen deed. Ik haalde mijn schouders even op kriebelde met mijn nagels van een hand in zijn nek. Terwijl ik mijn andere hand op zijn wang legde. "Wat, nu wat?" Grinnikt ik en keek hem speels met een schuin hoofd aan.

    Harry Edward Styles
    Ik beet even op mijn lip en keek onder mijn wimpers door naar Louis, terwijl de kriebels in mijn buik toenamen. "Alles." Herhaalde ik zacht en schoof een stukje van hem af. Zonder wat te zeggen begon ik mezelf veelte aantastelijk en overdreven in de zepen streelde met mijn handen over mijn borstkas. Ik bleef Louis strak aankijken en met mijn voet streelde ik langs de binnenkant van zijn benen. Mijn tenen liet ik langzaam langs zijn penis glijden waarna ik mijn voet nonchalant weer weghaalde en me over de badrand heen boog om de Jack te pakken. "Nou, ik weet het nog niet hoor. Ik ben nog steeds wel gekwetst." Zei ik uitdagend terwijl ik de fles aan mijn lippen zette.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik kneep een keer mijn ogen dicht om ze vervolgens weer te openen. Ik voelde hoe mijn kleine vriend al begon te groeien en helemaal toen ik Harry's tenen erover heen voelden. Helaas stopte hij ermee om de drank te pakken, ik rukte de fles uit zijn handen en nam zelf een paar slokken, maar iets te wild, want het liep langs mijn kin naar beneden. Ik duwde de fles terug in Harry's handen en likte het drankje weg. 'Hm, dus je slaat het af? Ik laat voor deze ene keer alles toe. Ik zal helemaal niets doen. Het is aan jou...' Ik wist niet of het verstandig was om dit te zeggen, maar als ik het daarmee helemaal goed kon maken, dan sowieso.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Een kort lachje verliet mijn mond. 'Weet je wat het leuke hieraan is? Dat we geen eens buiten het zingen met elkaar mogen optrekken' lachte ik zachtjes. Zacht drukte ik kusjes van haar lippen, via haar nek naar haar schouder. Daar stopte ik en keek ik Sonny aan. 'Mijn appartement?' vroeg ik. Het was dan nog wat vroeg en ik wist zeker dat Sonny dat ook vond, maar het viel te proberen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik vond het leuk Louis zo te zien. Ik gooide nog wat alcohol naar binnen. "Maar jij moet ook wel wat doen." Piepten ik en boog me weer voorover om de vergeten frankeerstempel weg te likken waarna ik gewoon weer terug ging zitten alsof ik niets gedaan had. Mijn rechtervoet vond zijn weg terug tussen Louis zijn benen terwijl mijn andere voet over zijn borstkas heen gleed. We hadden geluk dat ik zo'n enorm bad had. Met mijn grote teen gleed ik over Louis zijn eikel en keek ik de jongen grijnzend aan.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik lachte even en zetten mezelf weer neer. Ik boog me naar hem toe en moest Zayn iets naar voren trekken om bij zijn oor te kunnen. "Dan moet je, of toch nog iets beter je best doen." Begon ik zachtjes terwijl mijn adem tegen zijn oor aan sloeg. "Of me meer alcohol geven." Ik liet mijn lippen even over zijn kaak glijden waarna ik me omdraaide en terug naar de bar liep om mijn glas weer te pakken. Met mijn vinger gebaarde ik uitdagend dat Zayn weer naar me toe moest komen.
    Hij mocht dan misschien beroemt zijn en waarschijnlijk gewent dat als hij een keer met zijn vingers knipte en een meisje voor hem klaar lag, maar als hij me voor zo'n stom schaap aanzag kon hij het wel vergeten. Of me echt dronken voeren.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Hm... We zullen zien. In eerste instantie mag je -je helemaal uitleven, Hazza, doe wat je niet laten kunt...' Ik trok de fles alcohol uit zijn handen en nam een paar slokken om hem vervolgens zelf vast te houden. Harry kwam 'm maar halen als die 'm wilden. Ik keek met grote ogen toe naar Harry's handelingen. Ik likte even over mijn lippen en volgde zijn voet die over mijn borstkas heen gleed, ik slaakte een kreun toen ik Harry met zijn andere voet, eigenlijk zijn grote teen, tegen mijn eikel aanvoelde. Direct groeide mijn opkomende erectie een stuk. Ik zetten de fles alcohol opnieuw aan mijn lippen en nam een paar gulzige slokken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik beet op mijn lip en keek hoe Sonny naar de bar liep. Ik grijnsde om Sonny. Precies het soort meisje dat ik wilde hebben. Nu haar alleen nog overhalen, wat me wel moeilijk leek. Sonny wist goed wat ze deed, ze was niet het eerste beste meisje die zo mee naar huis ging. Daarom bewonderde ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben moe en uitgeput. Of ik kom zo op m'n mobiel, of ik val in slaap.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik keek even met een schuin hoofd naar Zayn die bleef staan en goot mijn glas achterover om deze leeg terug op de bar te plaatsten en naar Zayn te lopen "Als ik dit doe." Zei ik terwijl ik nog een keek met mijn vinger het Kom hier gebaar maakte. "Betekend dat, dat je naar me toe moet komen." Een onschuldig glimlachje plaatste zich op mijn lippen. "Of wil je liever dansen? Dat kan ook hoor." Grijnsde ik en begon pal voor zijn neus op de muziek mee te bewegen. "Doe dan." Grijnsde ik terwijl ik dichter tegen hem aan ding dansen.

    Harry Edward Styles
    Ik trok de fles zonder pardon weer uit Louis zijn handen waardoor er een hoeveelheid drank in het bad belande. Zachtjes giechelde ik en nam een een paar grote slokken wat een brandend effect in mijn keel veroorzaakten en even trok ik een verzuurt gezicht door de bijna pure alcohol smaak. Snel zetten ik de fles weer weg en voelde me al ietsjes lichter in mijn hoofd. Ik zetten mijn voeten langs de buitenkant van Louis benen en ging zelf op zijn benen zitten en langzaam schoof ik naar hem toe, tot mijn penis, die van hem aanraakten. Al was die van hem al een stuk gegroeid. Zachtjes liet ik mijn lippen tegen die van Louis aanplakken. Steeds weer opnieuw en opnieuw terwijl ik met mijn onderlichaam tegen dat van hem scheurden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Het wond me op om te zien hoe erg Harry nu al bezig was in zijn eigen wereldje, ik slaakte een zachte kreun en voelde Harry's voeten aan mijn weerszijden. Vervolgens kwam hij op mijn benen zitten en raakte zijn kleine vriend die van mij aan. Een hardere kreun verliet dit keer mijn lippen, die gesmoord werd door die van Harry. Maar niet veel later verlieten meerdere kreunen mijn mond toen Harry zijn onderlichaam genadeloos tegen dat van mijn schuurden. Ruw beet ik in zijn onderlip en trok het een stukje naar benden, om het weer los te laten en hem te zoenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Let niet op mij, ik was even vergeten erbij te zetten dat Zayn kwam >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haha kan gebeuren. Nu zo laten of moet ik het veranderen dat Zayn toch komt?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Mmh, ik was even in gedachten verzonken' fluisterde ik en ik grinnikte. 'Ik kijk, jij danst, darling' lachte ik en ik nam plaats aan de bar, waar ik goed naar Sonny's sierlijke bewegingen keek. Ze kon goed dansen en zingen, dat was wel zeker. Deze meid zou het nog ver gaan maken in de muziek. Opeens stonden er twee meisjes voor mijn neus en ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Kan ik jullie helpen?' Vroeg ik. 'Ben jij niet Zayn Malik? De Zayn Malik?' Vroeg het linkermeisje. Ohgod.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Tada :D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."