• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Voordat de drank in mijn keel belandt slaat Niaal de beker uit mijn handen. In slowmotioni zie ik de drank op iemands jurk vallen. "Waar was dat voor nodig,"schreeuw ik woedend naar Niall. Ik voel hoe het een beetje wazig wordt in mijn hoofd, de drank doet nu al zijn rol."Liam!Wat denk jij?Laat ik maar even doodgaan?".Hij pakt een random fles van tafel."Is dit, wat je echt wilt?Je woede weg drinken? NOu dan ben je mooi te laat, de drank is op."Hij gooit de fles op de grond en duwt de tafel omver. Het geluid van brekend glas haalt mij uit mijn roes. "Ga het maar van de vloer likken!" Hij snelt het podium op en rent richting de kleedkamers. "Ni,"mompel ik verbaasd. Hij heeft verdomme gelijk, waar ben ik mee bezig? IK snel het podium op, opzoek naar Niall. Ik hoor een paar snikken uit de kleedkamer komen. Ik snel naar de deur, waar ik snel op klop. "Ni?'fluister ik gebroken.


    •*• Lululu •*•

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip en zag dat Harry het nog steeds niet helemaal goed vond. Ik had ergens wel een ideetje. 'Het spijt me echt, Hazza. Ik... Je mag alles met me doen wat je wilt...' Ondeugend keek ik hem aan en trok een wenkbrauw op na zijn directe woorden. 'Maar ik dacht, misschien als ik onder dit vieze drankje blijf lopen, dat jij me dan weer terug wilt... Ik ga wel bij jou thuis douchen.' Ik kon het niet laten om te kijken hoe hij zijn vinger aflikte en daarna schudde ik expres mijn haren heen en weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Snikkend laat ik mezelf tegen de muur zakken. Als ik geklop hoor en Liam breek ik. "Ga weg, ga drinken... Ga lekker naar het ziekenhuis toe." Snik ik terwijl ik naar de deur blijf kijken. "Waarom Liam? Waarom gebeurt dit precies met ons? Wat doen we fout?" Ik sta op en loop naar de deur. Ik open hem en kijk met tranen in mijn ogen naar de gebroken jongen, de jongen die nogal de verstandigste hoort te zijn. "Ik wil niet meer, als dit nog erger word... We moeten hier iets aan doen!" Huilend laat ik me in zijn armen vallen. "Het moet gewoon, Liam."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    "Ga weg, ga drinken!GA lekker naar het ziekenhuis toe,"schreeuwt Niall naar me."Waarom Liam? Waarom gebeurt dit nou precies met ons?Wat doen we fout"Ik hoor hoe mijn beste vriend breekt, ik wil naar binnen! Opeens doet hij de deur open en sta ik tegenover een jongen, mijn beste vriend met tranen in zijn ogen. Hulend valt hijj in mijn armen. "We moeten hier iets aan doen! Het moet gewoon Liam." Ik knuffel hem stevig terwijl ik hem richting de grote bank duw. Ik ga zitten en omhels de blonde ier.HIer kan ik nou echt niet tegen. "Sshh, het komt wel goed,"fluister ik sussend bedoelt. Ik omhels hem stevig, aangezien hij nogsteeds zo hard huilt.


    •*• Lululu •*•

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde even. En Mensen maar zeggen dat ik teveel aan seks dacht. "wie zegt dat je bij mij thuis mag douche." vroeg ik en trippelde met mijn vingers over Louis zijn borstkas. Ik keek hem verlijdelijk aan en bracht mijn hoofd iets dichter naar hem toe. Heel langzaam likte ik met mijn tong langs Louis wang.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Hoe kan ik rustig doen? We zitten met zijn allen in de problemen!" Ik hou Liam stevig bij zijn shirt vast. Zijn shirt is nu ook nat door al mijn tranen. "Ik wil rustig doen, maar het kan niet." Ik probeer de tranen in te houden, na een tijdje lukt het. Toch laat ik Liam niet los. Ik omhels hem stevig en luister naar het kloppen van zijn hart. "Weet je zeker, dat die drank niet erg is?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik volgde het allemaal niet meer. Een woedende Harry, een hopeloze Louis, een huilende Niall, een gebroken Liam. Dit was allemaal in één kwartier ontstaan? Toen ik goed keek, waren Louis en Harry alweer bij elkaar. Liam en Niall waren in een kleedkamer en mijn ogen gingen naar de tafel vol drank die Niall had omgegooid. Woede borrelde ik me op. Kwaad gooide ik de koptelefoon aan de kant en stampte naar de kleedkamer. Oh, hij was niet op slot. Ik ramde de deur open en stampvoette naar Liam en Niall. 'Wat denk jij wel niet?! Je verpest verdomme alles! Eerst zielig gaan zitten doen, daarna vrolijk, toen kwaad en nu wéér zielig?' siste ik naar Niall, met mijn handen tot vuisten gebald.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Maar,' ik trok een pruillipje. 'Dat mag wel, toch, Hazza? Je mag zelfs mee als je wilt.' Een ondeugende grijns verscheen rond mijn lippen. Ik hield mijn adem in toen ik zag hoe zijn gezicht dichter bij kwam, en kon het niet laten om zacht te kreunen toen ik zijn tong over mijn wang voelden. 'Hm, je mag alles er wel aflikken als je zin hebt...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde even en en keek Louis met een schuin hoofd aan. "als we nu weggaan word de rest vast weer boos en staan ze straks ook nog op de badkamerdeur te bonken." ik kriebelde even over zijn bost heen. "maar ik verzeker je.." begon ik fluisterend. "als we straks thuis zijn, lik ik elk stukje van je lichaam, hellemaal schoon." ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en duwde Louis daarn van me vandaan en keek even rond of ik de rest van de jongens zag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik tuitte mijn lippen en knikte. 'Je hebt gelijk, maar ze kunnen je huis niet in, weet je nog... Maar ik heb geen zin in weer een ruzie, dus zullen we maar gewoon hier blijven, dan?' Ik ging nog iets dichter tegen Harry aanstaan toen ik zijn vingertoppen over mijn borst heen voelde. Ik slaakte een zachte kreun na zijn woorden en als ik eraan bleef denken wist dat ik zeker een erectie zou krijgen. 'Hm, ik verlang er nu al naar...' Fluisterde ik terug, Harry wiebelde met zijn wenkbrauwen en duwde me weg. Ik beet op mijn lip en ging naast hem staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik verstrengelde mijn vinger met die van Louis terwijl ik rondkeek. Maar nergens zag ik de rest van de jongens. Wel merkte ik de dranktafel op, waar niet veel meer van over was en dat kon maar een ding betekenen. Er was weer ruzie. Wel zonde an al die drank. "Ze zijn volgens mij in de kleedkamer." het roodhaarige meisje van net keek ons glimlachend aan waarna ze gewoon doorliep naar het toilet. "kom." en meteen trok ik Louis mee naar de kleedkamer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte toen Harry zijn vingers met die van mijn verstrengelde en had alleen behoefte om daar naar te staren, maar na Harry's woorden keek ik toch de krullenbol aan en knikte. 'Laten we maar even kijken, ja.' Glimlachend kwam Sonny ons voorbij en eigenlijk wilden ik heel vrolijk iets tegen haar zeggen, maar ik wist niet of Harry dat zo zou appricieren, dus glimlcahte ik ook maar gewoon naar haar. 'Eens zien wat er nu weer aan de hand is, dan...' Harry trok me mee naar de kleedkamer en ik opende de deur, waar mijn mond direct open viel van verbazing. Zayn stond te schreeuwen tegen Niall, terwijl deze huilend tegen Liam aangedrukt zit. 'In hemelsnaam, wat is hier gebeurd?!'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    " Hoe kan ik nou rustig doen? We zitten allemaal in de problemen," tiert Niall terwijl hij mij doorweekte t- shirt vastgreep." Ik wil wel rustig doen, maar ik het kan niet." Langzaam zie ik hoe Niall weer kalmeert, de tranen verdwijnen. Hij knuffelt me nog een keer waarna hij zegt :" Weet je zeker, dat de drank niet erg is?" Net toen ik antwoord wou gven stormde een kwaade Zayn de kamer binnen." Wat denk jij wel niet?! Je verpest verdomme alles! Eerst lekker zielig gaan doen, dan vrolijk, toen kwaat en nu weer zielig?" siste Zayn kwaat naar Niall. De deur ging nog een keer open en Louis en Harry kwamen binnen."In hemelsnaam, wat is hier gebeurd?" schreeuwde Louis. Het werd mij te veel. Ik maakte mij ruw los van Niall en vluchtte de kamer uit." Ik weet het niet, ik weet het ook niet meer," schreeuwde ik kwaad. De tranen stroomden voor de zoveelste keer over mijn wangen. Ik rende ergens naar toe, met de eindbestemming onbekend. Ik kwam aan in een parkje waar niemand was behalve een oude zwerver. Huilend ging ik op een bankje zitten. Ik wilde dit niet meer.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'Weet je. Ik ben er ook klaar mee' zei ik en ik liep terug naar de zaal, waar ik hard in de microfoon floot. 'Iedereen wegwezen!' schreeuwde ik en ik hoorde een gejammer. Na nog wat geroepen te hebben, liep de zaal langzaam leeg en ik liet mijn hand gaan over de draaitafel. Was dan één feest teveel gevraagd? Eén feest maar?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Toen ik de wc weer uitkwam was iedereen weg en stond alleen Zayn nog achter de draaitafel. Verward liep ik naar hem toe. "Wat is er gebeurd?" Vroeg ik zachtjes en keek de jongen met een schuin hoofd aan. "Waar is iedereen gebleven?"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''