• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik lachte even en huppelde nog net niet naar de bar terwijl ik Zayn met me meenam. Aangezien ik hier praktis altijd mijn avonde doorbracht kende ik iedereen die her werkten en zei mij ook. "rooie!" Kilian die achter de bar stond keek me lagend aan en daarna naar Zayn. Zonder verder wat te zeggen pakten hij twee glazen en vulde deze met bacardie en cola. Hij wist immers waar ik mijn avond mee begon. "zoals gewoonlijk." ik snapte niet waarom hij dat maar elke avond bleef zeggen. Ik grinnikte even en overhandigde Zayn een van de glazen. "dansen?"

    Harry Edward Styles
    Ik haalde mijn schouders op. "gewoon, wat leuks." mompelde ik en liet Louis zijn hand los om voor hem uit te huppelen. "hoe leuk ik ben bijvoorbeeld." giechelde ik en draaide een rondje op een voet. "hoe leuk je zelf bent." ging ik door en giechelde even toen ik bijna omviel. Snel zetten ik mijn andere voet ook weer neer en keek ik uitdagend Louis zijn kant op. Als we straks thuis waren ging eerst de drankkast open.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Bedankt' grinnikte ik. 'Ken jij iedereen hier?' lachte ik toen ik naar het gesprek had geluisterd. Het was wel duidelijk dat Sonny hier vaker kwam. Bij het woord "dansen" schudde ik hevig mijn hoofd. 'Nee, ik kan niet dansen' mompelde ik en ik nam snel een slok. Ik hield niet van dansen, ik kon niet dansen en ik ging niet dansen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Maar Haz...' Mompelde ik nog, ook al wist ik dat ik er niets tegen in kon brengen. Ik rilde nog een keer en ging iets dichter tegen Harry aanlopen, ik wilden zo snel mogelijk bij zijn appartement zijn. Ik had het zo vreselijk koud. 'Jij bent in ieder geval leuker als mij, dat is een ding wat zeker is...' Ik drukte een kusje tegen zijn wang aan en nam zo de gelegenheid nog iets dichter tegen Harry aan te lopen. 'Ik heb het koud, Hazza en dat is jou fout...' Murmelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde even en schudden mijn hoofd. "jij bent leuker." zei ik speels en stak mijn tong even naar Louis uit."had je me maar niet jaloers moeten maken." ik stak mijn neus even in de lucht en keek Louis daarna lachend aan. "maar geen nood, we zijn er al." ik trok Louis mee het tuinpad op en opende de deur. "welkom in mijn nederige huisje, mijn prins. Doet u alsof u thuis bent." giechelde ik en hield de deur voor hem open en sloeg even op zijn kont toen ik de deur achter ons sloot.

    Sonny Mabel Puckerman
    "iedereen die hier werkt welha." Uitdagend keek ik Zayn aan terwijl ik het glas aan mijn lippen zetten. "wedden dat ik jou vanavond ga laten dansen." zei ik speels en nam nog een slok van mijn drinken, waarna ik langzaam en nog niet te opvallend meebewoog op de muziek. "gewoon zo." ik pakten Zayn zijn vrije hand en hield deze omhoog zodat ik er een rondje onder kon draaien. Niet dat, dat heel moeilijk was, want ik was veel kleiner dan hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Fuck you...' Murmelde ik zachtjes, maar gelukkig waren we al bij zijn appartement. Opgelucht stapte ik naar binnen en een rilling gleed over mijn rug, maar deze keer van genot. Ik slaakte een gilletje toen Harry op mijn kont sloeg en draaide me om naar hem met een twinkeling in mijn ogen. 'Ik ga douchen, goed?' Ik verwachtte dat hij gewoon "ja" zei, maar je wist maar nooit waar hij me mee ging pesten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "hmm." ik tikte even bedenkelijk op mijn lip en schudden uiteindelijk mijn hoofd. "laat het bad maar vollopen ja, ik kom zo." zei ik onschuldig en likte nog een keer over Louis zijn wang voordat ik nochalant langs hem heen liep naar de keuken. "veel schuim!" riep ik nog snel voordat ik echt de keuken in verdween. Ik pakte een koekje van de schaal op tafel en at deze rustig op terwijl ik mijn drankkast opentrok, ik snuffelde even rond voordat ik een fles Jack pakten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik klakte met mijn tong en knikte. 'Tot uw orders, mister Styles.' Grinnikte ik, ik slaakte een geluidje toen ik zijn tong opnieuw over mijn wang voelden en hoofdschudden liep ik richting Harry's badkamer, eenmaal boven opende ik de deur en slaakte een zucht waarna ik mezelf op de badrand liet zakken. De stop in het bad deed, bijna de halve fles badschuim erin gooide en de kraan vervolgens aandraaide. Direct begon ik met het uittrekken van mijn vieze kleding, mijn spijkerbroek en t-shirt belandde op de grond en ik beet even op mijn lip waarna ik ook mijn boxer uittrok en alvast in het bad ging liggen, wachtend totdat het water hoog genoeg kwam en Harry naar boven zou komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik grinnikte en trok Sonny tegen me aan. Snel zette ik mijn glas op de bar. 'Hmm, misschien heb je gelijk' fluisterde ik en een grijns sierde mijn mond toen er ook nog eens een langzaam nummer opkwam. Ik trok Sonny mee naar de dansvloer en legde mijn handen op haar heupen. 'Let's dance' fluisterde ik in haar oor en ik drukte haar nog dichter tegen me aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Een enorme grijns sierden mijn lippen en meteen sloeg ik mijn armen om Zayn zijn schouders. Het was maar goed dat ik altijd hakken droeg. "Ik zei toch dat ik je gin laten dansen." Zei ik speels en verwijderde de laatste paar centimeter die nog tussen ons was door hellemaal tegen hem aan de dansen. De glimlach op mijn lippen was groot en met twinkelende ogen keek ik de jongen voor me aan.

    Harry Edward Styles
    Al drinkend uit de fles liet ik de trap op en tussen door schopten ik mijn schoenen nog uit op de trap. Ik kleden me op de gang al uit en schopten mijn kleding in het was hok. In mijn naakte ik, liep ik de badkamer in en zag dat Louis al in bad was gaan zitten. "Zo jij hebt er zin in." Grinnikte ik en duwde de fles in zijn handen zodat ik ook in bad kon gaan zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Uiteindelijk kwam Harry met een grote fles alcohol de badkamer binnen, al naakt, ik slikte en kreeg de fles in mijn handen geduwd, waar ik maar gewoon een slok van nam. Ik nam niet vaak alcohol dus kon het drankje niet helemaal plaatsen, maar het smaakte best oke, ik nam direct nog een hele grote slok en gaf 'm vervolgens weer aan Harry om daarna de kraan uit te draaien. Met een twinkeling in mijn ogen leunde ik terug tegen de rand aan, en staarde naar Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik draaide ons een beetje en keek diep in Sonny's ogen. Ik twijfelde geen seconden en drukte mijn lippen op die van haar. Dat kon nog wel eens een drama worden, maar dat kwam later. Zonder dat ik het zelf doorhad, streek mijn tong over Sonny's lippen. Er werd weer andere muziek gedraaid, die me niet bekend voorkwam, waar ik ook niet op lette.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik moest zeggen dat ik schok toen Zayn zijn lippen op die van mij drukten maar kon niets anders dan hem terug kussen. Het ging vanzelf en ik moest zeggen dat het best goed voelden. Het nummer veranderde maar ik kreeg het allemaal al niet met mee, toen Zayn zijn tong langs mijn lippen streek. Zonder er verder nog over na te denken opende ik mijn mond en streelde mijn tong langs die van hem. Mijn nagels kriebelde in zijn nek en ik glimlachte tegen zijn lippen aan.

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte toen Louis de Jack aan zijn lippen zetten. Ik was benieuwt hoe hij zich zou gaan gedragen als hij straks teveel op had. Ik bewoog mijn handen wat door het sop en pakten met een hand de fles weer aan die ik aan mijn lippen zetten, een grote slok nam en daarna naast het bad neerzetten. "Er zit daar nog wat jagermeister." Ik schoof door het water heen tussen Louis zijn benen en kusten zijn gezicht zachtjes. Geen enkel stukje huis sloeg ik over en de zoeten smaak van de drank kwam weer vrij op mijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Aah, heet dat vieze drankje zo...' Mompelde ik tussen al Harry's kusjes door, om hem een beetje te plagen. Toen ik er genoeg van had en Harry mijn lippen maar niet aanraakte slaakte ik een grom en maakte dat zijn lippen die van mij aanraakte. Ruw kuste ik hem, om hem vervolgens dichter tegen me aan te trekken, mijn handen steunden ik op zijn rug en liet ze langzaam afglijden naar zijn kont, waar ik zacht in kneep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Mijn tong draaide zacht en liefdevol rondjes om die van haar en mijn mondhoeken krulden wat omhoog. Zacht gleden mijn handen haar haar kont, waar ik ze liet liggen. 'Je had gelijk' fluisterde ik in haar oor, waarna ik even speels in haar oorlelletje beet en mijn lippen weer om die van haar drukte. Zonder toestemming glipte mijn tong bij haar naar binnen en ging weer verder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik giechelde zachtjes en legde een hand om zijn borst en zachtjes kraste ik met mijn nagels over zijn shirt. Ik kon nog net zeggen dat ik altijd gelijk had voordat Zayn zijn lippen weer op die van mij drukten en meteen voelde ik hoe zijn tong door mijn lippen heen glipten. Meteen opende ik mijn mond verwikkelde ik onze tongen. Ja, dit mocht wel vaker gebeuren.

    Harry Edward Styles
    Ik rolde even met mijn ogen toen Louis zei dat hij het vies vond maar zoende hem al snel terug toen hij zijn lippen ruw op die van mijn duwde. "Ik wik je evn waarschuwen. Als je nu weer wegloopt zonder je werk eerst af te maken, zorg ik er persoonlijk voor dat je nooit meer seks heb." Melde ik hem even tussen de kussen door. Mijn nagels krasten over Louis zijn borstkast heen en ik zoog even aan zijn onderlip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''