• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sonny Mabel Puckerman
    Uitdagend bleef ik gewoon door dansen, maar hield Zayn goed in de gaten. Mijn lichaam ging als automatisch mee op de muziek maar stopte abrupt toen er twee meisjes voor Zayn zijn neus ging staan. Ik beet even op mijn lip en bedacht me of ik hier nu wat aan moest doen of niet. Uiteindelijk besloot ik er toch heen te lopen. Ik hoorde een van de meisjes nog net vragen of hij Zayn was en meteen haalde ik mij acteer kunsten naar boven. "Hij, Zayn? Dat mocht die willen." Zei ik lachend en ging naast hem staan. "Zayn is toch veel knapper." Ik prikten even in zijn wang en draaide me daarna om naar Kilian aan de bar. Kreeg een glas baco van hem en liep weer naar de dansvloer en begon weer te dansen alsof ik nooit wat gedaan had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    "Heb je wel eens echt seks gehad met een jongen?" Hijgde ik zachtjes in Louis zijn oor terwijl ik gewoon rustig door ging met mijn bewegingen en Louis aan mijn onderlip liet trekken. Ik gromde even en drukten mijn lippen weer op die van hem terwijl mijn handen naar zijn rug gleden en net boven zijn kont bleven hangen omdat ze niet verder konden. Ik wreef met mijn vinger uitdagend net boven zijn bilspleet en liet me toen naar achter in het water vallen. De druppels vlogen omhoog en toen ik weer boven kwam hingen mijn krullen tegen mijn voorhoofd. Waarom ik et had gedaan wist ik niet maar als Louis het zou doen zou zijn natte haar, plakken tegen zijn voorhoofd er vast geil uitzien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een zachte kreun na Harry's woorden en knikte. 'Ja, maar het was niet zo'n pretje... Jij?' Ik wilden eigenlijk niet weten of Harry het al eens met een jongen had gedaan, het zou me in ieder geval niets verbazen. Ik hield mijn adem in toen ik zijn hand over mijn rug heen voelden glijden en uiteindelijk zijn vinger vlak boven mijn bilspleet. Ik hapte naar adem, zou hij me zo gaan pesten? Ik grinnikte toen Harry zich achter over in het bad liet vallen, toen hij terug omhoog kwam plakte zijn krullen, wat nu meer op stijl leek, tegen zijn voorhoofd aan. Ik beet op mijn lip en bracht mijn hand naar zijn voorhoofd om vervolgens alle haren er weg te strelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik schudden mijn hoofd en waterdruppels vlogen in het rond. "Ik heb vanmiddag voor het eerst een jongen afgetrokken buiten mezelf. Laat staan dat ik meer gedaan heb."grinnik ik en plak mezelf weer tegen Louis aan. "Doe het pijn?" Fluister ik. Dit was niet om hem te pesten of weet ik veel wat maar ik was echt nieuwsgierig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik fronste verbaasd mijn wenkbrauwen. 'Ik was de eerste persoon die je hebt afgetrokken? Wauw, Styles, je verbaasd me...' Bijna wilden ik hem met een open mond aankijken, dit had ik echt niet verwacht, Harry ziet er altijd naar uit dat hij het ook wel goed kan vinden met de jongensaandacht. Harry drukte zich tegen me aan en ik sloeg mijn arm om zijn middel. Ik haalde mijn schouders op. 'Ligt eraan. Bij mij ging het gewoon fout omdat die jongen zich zo opfokte. Dan is het logisch dat er iets mis zou gaan...' Ik beet op mijn lip, om daarna een kusje op Harry's kruin te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Het kwetsten me dat Louis het zo verassend vond dat ik het nog niet met een jongen had gedaan. Alsof ik een of andere slet was. Ja daar stond ik om bekend en ik wist zelf ook wel dat ik makkelijk met meisjes naar bed ging. Maar dat zelfs Louis het vond. Ik schoof weer naar het andere kant van het bad en keek Louis iets gekweld aan. "Vind ie me een slet?" Wast da woord eigenlijk te gebruiken bij jongens?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slikte hoorbaar toen Harry zich van me weg maakte. Nee, nee, nee. Goed gedaan, Louis, je hebt deze jongen nu al meer dan drie keer op een dag gekwetst, als je zo door gaat hoeft hij je niet meer, hoorde ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen. Ik schudden mijn hoofd heen en weer. 'Oh god, nee, Hazza, denk dat nooit meer! Je bent absoluut geen slet. Ik vind het gewoon raar dat je nog geen seks hebt gehad met een jongen.' Ik beet op mijn lip toen ik zijn blik zag en weeral had ik het verpest. Fantastisch. 'Echt, geloof me... Ik wilden je geen pijn doen...' Opnieuw beet ik op mijn lip en keek naar mijn handen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 0:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn onderlip trilde en ik wist dat mijn overgevoeligheid dit keer door de drank kwam. "Maar waarom zou ik het met jongens doen als ik geen homo ben." Vroeg ik stil en keek met grote waterige ogen naar Louis. "Ik wil alleen homo met jou zijn. Want jij bent de enige leuke jongen op aarde en en." De tranen rolde zachtjes over mijn wangen heen. "Ik wil geen seks met andere jongens, dat is vies." Piepten ik zachtjes. "En, en, en ik wil ook geen seks meer met meisjes." Jammerde ik er achteraan.
    Ik ging me altijd als een klein kind gedragen als ik Alcohol op had, maar als ik dan van streek was werd het hellemaal erg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Maar je bent toch bi?' Gooide ik er nog even tussendoor, maar ik hield direct mijn mond toen ik zag hoe de tranen over zijn wangen lopen. Ik pak Harry zijn handen vast en trek hem bij me op schoot, rustig wieg ik hem heen weer. 'Rustig blijven, Haz. Het is goed...' Ik drukte een kusje tegen zijn slaap aan en negeerde gewoon al zijn woorden, hij zou het vast niet menen, aangezien hij nu al zo dronken is, bij mij viel het eigenlijk nog wel mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik liet met door Louis tegen hem aantrekken meer bleef mezelf heen en weer wiegen. "Ik weet het niet meer." Jammerde ik en verborg mijn hoofd in Louis zijn nek. Hij zou vast denken dat ik zo dronken als wat, was maar het viel opzich wel mee. De alcohol zorgde er allen voor dat mijn emoties werden versterkt maar voor de rest zat er best waarheid in de dingen die ik allemaal uitkraamden. Seks met jongens leek me namelijk echt heel viel maar met Louis weer niet. Net als het feit dat ik nog nooit op deze manier naar iemand had gekeken zoals naar Louis.
    "Het spijt me." Jammerde ik zachtjes.
    Ik had nu vast heel onze nacht verpest.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 1:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Harry Edward Styles
    Mijn onderlip trilde en ik wist dat mijn overgevoeligheid dit keer door de drank kwam. "Maar waarom zou ik het met jongens doen als ik geen homo ben." Vroeg ik stil en keek met grote waterige ogen naar Louis. "Ik wil alleen homo met jou zijn. Want jij bent de enige leuke jongen op aarde en en." De tranen rolde zachtjes over mijn wangen heen. "Ik wil geen seks met andere jongens, dat is vies." Piepten ik zachtjes. "En, en, en ik wil ook geen seks meer met meisjes." Jammerde ik er achteraan.
    Ik ging me altijd als een klein kind gedragen als ik Alcohol op had, maar als ik dan van streek was werd het hellemaal erg.


    {ook bedankt XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik streelde zacht met mijn vingertoppen over Harry's rug heen. 'Sssh, het is goed, Hazzabear. Stop maar...' Probeerde ik hem te sussen. Mijn andere hand haalde ik een keer door zijn doorweekte krullen en slaakte een verontwaardigd geluidje nadat hij zijn excuses aanbied. 'Ik zeg toch dat het goed is, Hazzie, dan hoef je niet nog een keer je excuses aan te bieden...' Ik noemde hem bijna nooit Hazzie, maar op dit moment vond ik het wel gepast. Ik tuitte mijn lippen en keek naar de jongen die in mijn armen lag. Hij zag er zo klein en onschuldig uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam en liet mijn vingers over Louis zijn borstkas glijden. Het water begon langzaam lauw te worden maar dat kon me even niets schelen. "Maar ik heb nu wel mooi onze aankomende seks verpest." Mompelde ik en snoof even terwijl ik mijn hoofd weer uit Louis zijn nek haalden. Ik leek weer in een klap volkomen nuchter te zijn. En dat was niet het enige want wat ik ook in een klap kwijt was herijkt was mijn opgewondenheid. Ik beet even op mijn lip en legde mijn hoofd nu op zijn schouder terwijl ik zachtjes de zuigzoen in zijn nek natekenden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Het geeft niet, Haz, als je -je niet goed voelt help ik je gewoon...' Ik streelde rustig door en onderwijl merkte ik ook hoe mijn erectie had afgenomen. Een rilling gleed over mijn rug toen hij met zijn vingers de zuigzoen natekende. 'Zullen we een film gaan kijken?' Ik was eerlijk gezegd ook niet meer zo in de stemming om seks te hebben, maar misschien kwam het nog terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam en stond stroef op uit het bad. Zwijgend legde ik een handdoek voor Louis naar en begon mezelf af te drogen. Ik pak wel wat kleding voor je." Zei ik stol, terwijl ik zijn kleding oppakten en de badkamer uit liep. Ik dumpte Louis zijn vieze kleding in het was hok en liep naar mijn kamer om eerst zelf een schone boxer aan te trekken ik pakten twee joggingsbroeken en shirtjes en bracht een setje daarvan naar de badkamer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''