• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Iedereen is naar huis' mompelde ik. Ik draaide me naar het meisje dat Sonny heette toe, en keek naar haar, haar. 'Mooi haar' complimenteerde ik haar, terwijl ik mijn vingertoppen over haar, haar liet gaan. Al snel trok ik ze terug. 'Sorry' verontschuldigde ik me en ik wierp een blik op de kleedkamer. 'De rest is daar. Moet jij ook niet weg?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ik doe niet zielig! Dat doe jij, Zayn! Jij schuift je problemen aan de kant door een willekeurig meisje te nemen!" Roep ik hem na. Ik laat me weer op de bank ploffen. "En jullie? Larry Stylinson is back? Veel plezier, ga verder met waar jullie gebleven zijn." Ik sta op en ren weg. Ik loop naar de zaal en zie Zayn en Sonny. "Je hebt alles verpest, Zayn! Alles!" Ik loop naar hem toe. "Je bent gewoon eeb asociaale klootzak! Asshole!" Ik ren het gebouw uit en ren weg. Ik zie Liam bij een park. "Ga naar huis! Morgen zien we verder!" Ik draai me om en sprint naar huis.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik negeerde Niall volkomen. Dalijk zou ik wel naar hem toe gaan en mijn excuses aanbieden. 'Negeer hem maar' mompelde ik toen ik naar Niall knikte. Sonny was zeker niet lelijk, dat moest ik toegeven. 'Ik word gek van dat kind' siste ik toen ik Niall nakeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik sloeg mijn ogen even neer. Ik hield niet van ruzies. "Als jij wil dat ik ga." Ik beet even op mijn lip en pakten mijn tas die ik toen ik hier aankwam achter de de dj tafel had gezet op en sloeg hem om mijn schouder. Ik draaide me om, om weg te lopen maar bedacht me en draaide me weer naar Zayn. "Het is onze schuld hè?" Zins ze mij en de rest van de Meiden zouden moet coachen hadden ze ruzie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Niet waar. Anders zou dit toch wel gebeuren. Vroeg of laat is alles weer goed, dit is precies hetzelfde als toen we net weg van x-Factor waren. Je moet je niet schuldig voelen, Sonny' meende ik en ik glimlachte naar haar, Het was niet gelogen, ik wist dat zonder de meiden, dit sowieso ook zou gebeuren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik beet even op mijn lip en knikte. "als jij het zegt." glimlachte ik uiteindelijk en pakte mijn pakje sigaret uit mijn tas. Ik stook snel een sigaret op waarna ik mijn pakje naar Zayn uitstak. Als ik het goed had onthouden, was hij degene van de band di ik had zien roken. "Ga je mee wat drinken ergens, of blijf je hier in je eentje mokken?" met mijn grote ogen en een glimlachje op mijn lippen keek ik Zayn vragend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar Niall die tegen ons tekeer ging en daarna ook wegliep. Nu waren Louis en ik weer alleen in de kleedkamer. "iedereen is gek geworden." concludeerde ik en keek even naar Louis en grinnikte even. Ik kon me niet eens druk meer maken om al die ruzies. Al vond ik het niet erg gepast dat Niall tegen ons uitvloog. Wij hadden immer niets fout gedaan toch?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Verbluft keek ik iedereen na die de kleedkamer weer uitliep, ik had net zo goed met Harry op de gang kunnen blijven staan. Ik knikte. 'Hm, ja, je hebt gelijk. Nou, dan kunnen wij net zo goed ook gaan, toch?' Het liefste wilden ik hier wel alles afmaken waar we net aan begonnen waren, maar ik wilden even dat vieze drankje van mezelf afwassen, dat Harry dat uberhaupt kon drinken. Gadverdamme.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Een grinnik verliet mijn mond en ik pakte een sigaret uit het doosje, pakte de aansteker van haar en stak hem aan, waarna ik Sonny mee naar buiten nam. De lucht was feldonker en ik keek op mijn mobiel. Het was ongeveer half twee 's avonds, nog vroeg, dus. 'Waar wil je heen? Zeg het maar' grinnikte ik en ik keek Sonny aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sonny Mabel Puckerman
    Hmm. Ik hield even halt en dacht even na, over waar we het beste heen konden. "we kunnen naar Chaos." stelde ik voor. Het was een van de bekendste clubs hier in d buurt en ik kende de bewaker dus konden we gratis binnen komen. Al hoopte ik wel dat Zayn niet teveel last van Fans zou hebben. Automatisch haakte ik mijn arm in die van hem en begon te lopen. Ik hoopte net dat hij het al te vervelend vond, want het was gewoon de maner hoe ik het liefste liep naast iemand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.
    "nou kom." ik trok Louis mee de kleedkamer uit en nu was de zaal opeens hellemaal verlaten. Zelfs de jongens waren er net meer. Ik slaakte een zucht en hand in hand liep ik met Louis naar buiten. "vertel eens wat leuks." mompelde ik, terwijl ik de zwarte nacht in keek. Ik hield er van als Louis praten. Gewoon de onnozelle dingen die hij dan kon uitkramen en zijn aparte stemgeluid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Mij best' zei ik schouderophakend, Ik grinnikte toen Sonny haar arm in die van mij haakte en liet het er maar bij. Na even lopen waren we bij Chaos en ik keek naar Sonny. Ik zette mijn hoed goed op en keek via de deuren naar binnen. Het was druk, waar bij mijn grijns nog groter werd. Dit kon nog eens leuk worden. Uiteindelijk kwamen we bij de bewaker aan en ik keek even achterom. Godzijdank, geen fans. Al snel keek ik weer vooruit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Harry trok me de kleedkamer uit, waar de rest van het gebouw ook verlaten uit zag. We waren vast de laatste. Ik kneep zachtjes in Harry's hand, en toen we buiten kwamen rilde ik even, dat drankje wat Harry over me had gegooid werkte dan ook niet echt mee. Ik draaide mijn hoofd richting Harry. 'Wat wil je dat ik vertel, Haz?' Op dit moment was het enige wat in mijn hoofd zat een douche en Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sonny Mabel Puckerman
    "hi Jayy!" riep ik vrolijk toen ik mijn geelste lange vriend zag staan bij de deuropening. "hey, kleine rooie." glimlachte hij en ik stak mijn hand uit voor de stempel die hij er op ging drukken. "hij, hier ook." ik greep naar Zayns hand en stak deze uit naar Jayy die er zonder verdere vraag ook een stempel op drukte. "have fun." glimlachte hij. "dat zal wel lukken." grijnsde ik en liet Zayn zijn hand weer los, waarna ik hem mee naar binnen trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Ik moest lachen om Sonny. Binnen, keek ik rond. 'Gaaf' grijnsde ik en ik keek naar de mensen. Stelletjes, die dansten en zoenden, jongens aan de bar, meisjes ook, meisjes die in hun eentje stonden te dansen. Echt geweldig. Ik was wel benieuwd naar hoe Sonny danste. Zelf kon ik het voor geen meter, ging het dus ook niet doen, en ik bewonderde mensen die het wél konden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."