• Ja, piepjestest. Dat kennen jullie allemaal wel, toch? Van de ene naar de andere kant rennen van de gymzaal binnen de piep. VRESELIJK.
    Nu, ik kan het gewoon niet. Ik haal altijd maar trap 3. (1 trap is 10 keer rennen volgensmij) dus ik red het maar 30 keer. Ik heb best een goede conditie, beter dan andere meisjes uit m'n klas. Heeft iemand tips hoe ik de piepjestest beter kan doen?
    Anders sta ik een onvoldoende haha, en dat heb ik nog nooit gestaan (:


    I ship Larry Stylinson.

    Ik had nog nooit van piepjestest gehoord,lol.

    Wij moeten elk jaar lopen voor punten op de atletiekbaan en we krijgen punten afhankelijk van onze tijd.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Okay. Ik heb soort van een hele slechte conditie, maar ik haal trap 7 of 8 meestal. Is die test zwaarder of zo...? Ik haal gewoon na elke trap diep diep adem en ren verder tot ik bijna hyperventileer. Gewoon rennen. Je kan het.

    Fucking horror tho.


    I'd rather have you, cursed or not.

    Nyah schreef:
    Okay. Ik heb soort van een hele slechte conditie, maar ik haal trap 7 of 8 meestal. Is die test zwaarder of zo...? Ik haal gewoon na elke trap diep diep adem en ren verder tot ik bijna hyperventileer. Gewoon rennen. Je kan het.

    Fucking horror tho.

    Volgens mij zijn er twee testen. Als er zoveel mensen met zo'n slechte conditie trap acht halen, moeten er wel twee testen zijn. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nyah schreef:
    Okay. Ik heb soort van een hele slechte conditie, maar ik haal trap 7 of 8 meestal. Is die test zwaarder of zo...? Ik haal gewoon na elke trap diep diep adem en ren verder tot ik bijna hyperventileer. Gewoon rennen. Je kan het.

    Fucking horror tho.


    Precies dit, misschien hebben jullie een grotere gymzaal ofzo, bij ons is 6,5 een voldoende.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    dat had ik de voorgaande jaren ook, een marteling gewoonweg. Ik haalde trap 2.5 en omdat de lelaren me graag mogen, kreeg ik vaak toch een 5 terwijl ik een 2 hoorde te krijgen ofzo. Maar op mijn nieuwe school is het erger, gewoon 11 minuten lang rennen in de zon en elke keer dat je stopt, gaat er een hele fucking punt eraf.
    tip: eet net voor je beurt veel suikerproducten(snoep, cupcakes enz), dat deden mijn klasgenoten en die haalden hoge cijfers.


    -

    Wiarda schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn er twee testen. Als er zoveel mensen met zo'n slechte conditie trap acht halen, moeten er wel twee testen zijn. :'D


    Sommigen rennen in de breedte, sommigen in de lengte, en daarbij zijn sommige gymzalen groter dan andere. Ik weet niet meer welke trap ik haalde, maar het cijfer was in ieder geval iets van een zeven en een half. Dat is bij ons al aardig hoog, aangezien de meesten gewoon stoppen zodra ze een voldoende hebben x'D.
    Maar ik ben het ergens wel eens met Endure, omdat ik niet snap hoe je echt niet verder dan trap drie kan komen... Bij ons is lang niet iedereen even sportief, maar ik denk wel dat als je bij trap drie al echt bek af bent, er wel een beetje iets mis is met je conditie. No offence though c:


    i put the fun in funeral

    Wij hebben geen trappen bij de piepjes test.:Y)
    Bij ons gaat het op tijd.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wij hebben piepjes- en coopertest. Marteling.


    I'd rather have you, cursed or not.

    Memoria schreef:
    Wij hebben geen trappen bij de piepjes test.:Y)
    Bij ons gaat het op tijd.(:

    This.
    Ik ren gewoon totdat ik het gevoel heb dat doodga. Dat doet misschien pijn, maar ik had wel een tien (:
    Veel water drinken de week ervoor, en nog een slok voordat je begint.


    •*• Lululu •*•

    Gewoon rustig beginnen en niet als een idioot gaan rennen naar de andere kant in het begin. Daarna steeds opbouwen en steeds wat harder rennen!

    Ik had vorige keer trap 11 en ik was sneller dan de jongens, die waren bij trap 10 allemaal al aan de kant en als gevolg dat iedereen liep te juichen toen ik als enige er nog over was O.o
    Aangezien ik in de 2e zit; hebben wij een 2 km loop. Dat is 2 rondjes om het park (1 km dus p/rondje) en als je onder de 13 minuten zit heb je een 6. In de brugklas was het zo ook 2 km maar onder de 14 minuten een 6... Volgend jaar mag ik dood leuk de 3 km loop doen en onder de 20 minuten is een 6 of hoger ofcourse..

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:18 ]

    Dat had ik vroeger ook en ik vond het niks, net als gym. Vind die cijfers nergens op slaan. Je gaat toch geen cijfer geef voor hoe je sport gelukkig ben ik daar van af. Ik haalde altijd tussen de vijf en zes trappen. En eerst was ik altijd als een van de eerste aan de kant. Maar een keer was er nog 1 iemand die samen met mij rende. Ik deed altijd gewoon rennen.

    Vreeeeselijk. Heb het nog maar 1x gehad, ben al gestopt bij trap 4 omdat mijn rug teveel pijn deed :l

    Oh ik was altijd zwak ziek en misselijk als we piepjestest hadden op school. Bij nader inzien, ik was altijd zwak ziek en misselijk als we überhaupt sport hadden op school. Ik ben zó blij dat ik mijn laatste jaar op het VAVO heb gedaan, waar ze die onzin niet hadden en gewoon mijn geliefde hersentjes aan het werk zetten. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik haal altijd wel die kuttest tot trap 5, maar ik raak helemaal in paniek van mijn hartslag omdat ik een lekkende hartklep heb, waarbij ik vroegtijdig uitval.


    SLOAN.

    Ik had dit jaar een tien. Ik heb ook astma, al is het niet zo'n erge vorm.
    Het is gewoon doorbijten. Ik doe het ook niet graag, maar ik denk gewoon aan mijn cijfers (;
    Tja, ik ben best wel een streber in L.O. ;D


    The pen is the tongue of the mind