• Ja, piepjestest. Dat kennen jullie allemaal wel, toch? Van de ene naar de andere kant rennen van de gymzaal binnen de piep. VRESELIJK.
    Nu, ik kan het gewoon niet. Ik haal altijd maar trap 3. (1 trap is 10 keer rennen volgensmij) dus ik red het maar 30 keer. Ik heb best een goede conditie, beter dan andere meisjes uit m'n klas. Heeft iemand tips hoe ik de piepjestest beter kan doen?
    Anders sta ik een onvoldoende haha, en dat heb ik nog nooit gestaan (:


    I ship Larry Stylinson.

    AAAAAAAAAAAAAH Shuttlerun aka piepjestest....
    Maargoed, ieder jaar opnieuw, na de kerstvakantie is het weer feest, haha (:
    Ik heb een hele goede conditie en haalde begin dit jaar bij mijn conditietraining bij de hockey trap 11 ofzo. Ik loop gewoon totdat ik niet meer kan (en er dus letterlijk bij neerval)
    Je moet even doorbijten, o en als het niet lukt, loop met iemand mee, die het goed kan en jouw tempo heeft. Let op je ademhaling en zet precies dezelfde stappen als de ander. Dat helpt (:


    Miep

    Van mij is altijd tot de 5 of 6
    en een jongen haalde ooit 12 bij ons
    school record haha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Euh, bij ons was trap 6 een 5 geloof ik, dus ik móést van mezelf altijd tot minimaal trap 7 halen. Soms redde ik trap 10, maar dat was zeldzaam.
    Ik ben een zwemmer, geen renner >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zit meestal rond trap 5 a 6. Alleen de laatste 2 keren was ik snik verkouden ,dus toen werd het net trap 4/4,5.


    Shoganai i ne~

    Oh die test is echt de hel. Gelukkig mogen wij vanaf dit jaar kizen of we hem doen of niet. Wij doen dan een uithoudingstest van een hblf uur, coopertst en spqint en dan hebben we wel genoeg gelopdn voor een tijdje xD

    Mmmm, ik heb een knieblessure, dus ja, ik moet echt doorbijten wil ik een mooi cijfer ...
    Ik probeer het altijd vol te houden door in het begin zo langzaam als mogelijk te gaan, Neus in mond uit, en af en toe mijn ogen sluiten. Niet te lang natuurlijk ;3

    Sterkte ;3


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ugh, zo vreselijk, wat doen ze ons aan...
    Ik kwam de vorige keer tot trap 5,5 en daar ben ik trots op. (Dat was de eerste keer van m'n leven dat ik de piepjestest heb gedaan)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik moet altijd gewoon doorrennen, maar heb iets met mijn knieën, dus vorig jaar riep de lerares me eruit als ik een voldoende had. xD
    De gymleraar wie we nu hebben is (gelukkig) heel erg tegen de piepjestest ofzo. :D


    How people treat you is their karma; how you react is yours.

    ik was echt helemaal zenuwachtig van te voren ;D
    maar had toch nog een 6,5 !

    mijn tip : gewoon naar de muziek luisteren .. krijg ik altijd net iets meer energie nog van !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Toen ik nog op badminton zat, haalde ik trap 8. Had bij badminton namelijk ook regelmatig de piepjestest en dan vaak ook nog in dezelfde week als op school (en helaas voor mij viel gym en badminton training op dezelfde dag). Op een gegeven moment moeten stoppen met badminton vanwege school dus en toen is mijn conditie helaas achteruit gegaan. Ging langzaam richting trap 7, maar nooit lager dan dat gehaald eigenlijk, al denk ik dat ik dat nu niet meer red haha.

    Ik wist vaak ook hoe snel ik ongeveer moest rennen zodat ik niet te lang stil stond om te wachten op het piepje. Als het je zelf niet lukt ren dan met iemand mee die dat wel goed kan inschatten. Een sport waar je een goede conditie voor nodig hebt helpt natuurlijk ook. Maar heb verder geen nieuwe tips dan die er al gegeven zijn..

    één drama altijd voor mij, laatste keer bij trap 3 bijna flauwgevallen maar roekeloos door gerend, tot trap 5 toen moest ik persee stoppen van die leraar, gelukkig luisterde ik want daarna ben ik dus gegaan in de gang..


    Simple, but effective.

    Ik heb echt een verschrikkelijke conditie, mijn leraren gym vragen mij heel vaak of ik astma of iets anders heb ofzo :$ Maar ik heb één keer trap 5 gehaald en toen moest ik kotsen en daarna viel ik flauw. En ik moest ook een keer kotsen bij trap 3. Da's volgens mij niet echt gezond...


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Ben ik blij dat ik dat niet meer heb :D
    Ik heb astma maar wel een hele goede conditie. Dus het was bij mij niet dat ik moe was. Maar dat ik geen lucht meer kreeg. Daardoor zat ik altijd rond de trap 8 of 8,5 zoiets volgens mij.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Bij mij in de klas rent iedereen gewoon door tot dat ze een voldoende hebben, aangezien niemand een onvoldoende wil halen voor gym.
    Ik weet niet meer wat mijn hoogste trap was, maar mijn hoogste cijfer voor de piepjestest was een 8.5, dus ik denk dat ik rond trap 9.5/10 zat.
    Wij moesten de breedte van een volleybalveld rennen, dat is 18 meter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ren altijd tot een voldoende, dat is dus trap 5,5/6.
    Ons schoolrecord ligt op 14 o,o
    Die jongen uit mijn klas had makkelijk tot 16 door kunnen gaan, niet gezond gewoon...


    Shit happens but pee happens a lot more.