• Ja, piepjestest. Dat kennen jullie allemaal wel, toch? Van de ene naar de andere kant rennen van de gymzaal binnen de piep. VRESELIJK.
    Nu, ik kan het gewoon niet. Ik haal altijd maar trap 3. (1 trap is 10 keer rennen volgensmij) dus ik red het maar 30 keer. Ik heb best een goede conditie, beter dan andere meisjes uit m'n klas. Heeft iemand tips hoe ik de piepjestest beter kan doen?
    Anders sta ik een onvoldoende haha, en dat heb ik nog nooit gestaan (:


    I ship Larry Stylinson.

    De Shuttlerun is juist de enige test waar ik mijn punten mee ophaal, net als met die ene Coopertest of zo iets... Het is niet dat ik een uitermate goede conditie heb, maar als je elke dag een uur gaat fietsen alsof je een of andere sprinter bent, elke zaterdag een heel uur lang naast een pony gaat rennen en dan ook nog af en toe naar het centrum loopt in plaats van de auto te pakken verbetert je conditie wel.
    De tips die ik je kan geven zijn: Zoveel mogelijk conditie proberen op te bouwen en die ene zin in je hoofd herhalen terwijl je rent; "Ik ga door!"
    Ik zweer mezelf altijd bij die test dat ik niet stop totdat ik een voldoende haal en tot nu toe is het me elke keer gelukt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb een goede conditie, komt door trampoline springen en 3x in de week naar de sportschool en 3x in de week hockey.
    Ik haal meestal rond de trap 13/14..

    De enige tip die ik je kan geven is; ga joggen.
    (Of als je een trampoline hebt, spring elke dag, als het goed weer is. Je conditie gaat er echt super snel door omhoog!)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik heb me hele leven lang al niet langer dan trap 4 gehaald. (":
    Ach, so be it.


    Chaos is a ladder.

    Ik trap 2 whahaha maar ik heb het maar 1 keer gedaan. Op handbal


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Barnabas schreef:
    Er speelde echt een horrormuziekje in mijn hoofd af toen ik de titel las. Zegt wel genoeg denk ik. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    PUKKELxDING schreef:
    Ik haalde meestal maar trap 2.5 ofzo -.-'


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    niet te bruusk draaien, tip die werd gegeven op de badminton, maar hij helpt daarbij ook omdat je ook moet rennen om de dropjes te pakken ^^ en wij noemen het de bieptest (het is in feite een leger test wist je dat?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het helemaal niet erg te doen. Hardlopen is mijn sport geweest en ik wás er wel goed in. Ik heb altijd trap 11 gehaald.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Ik vind het helemaal niet erg te doen. Hardlopen is mijn sport geweest en ik wás er wel goed in. Ik heb altijd trap 11 gehaald.


    Ik kan ook 5 km hardlopen maar bij de piepjestest kom ik met moeite tot trap 6, dus dat heeft weinig met elkaar te maken hoor :')
    (oh maar ik zie net dat je bij trap 6 al meer dan 10km per uur moet rennen en dat is sneller dan mijn normale looptempo)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 19:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had trap 10 gehaald maar mijn tip is eerst -zoals anderen al zeggen- heel langzaam joggen. Sowieso warm je dan iets meer op en krijg je minder snel steken. Ik weet niet hoeveel ruimte je hebt maar in plaats van op je plaats draaien een soort bochtje rennen helpt ook omdat je dan minder vaart verliest die je later dus ook niet meer hoeft te krijgen. En als het echt zwaar worden; knijpen. Ik druk meestal m'n duim als het ware naar beneden. Je voelt dan een soort steek waar je je op gaat concentreren en je de pijn in je benen / je steken minder voelt.


    People change, memory's don't.

    Oh, serieus? Ik kreeg echt altijd een 7 of een 8 ervoor. (':


    † Love? I want to sleep.

    Ik haal met moeite en misselijkheid trap 6. Bij ons is dat net een voldoende, dus dat is goed voor LO.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Endure schreef:
    (...)

    Ik kan ook 5 km hardlopen maar bij de piepjestest kom ik met moeite tot trap 6, dus dat heeft weinig met elkaar te maken hoor :')
    (oh maar ik zie net dat je bij trap 6 al meer dan 10km per uur moet rennen en dat is sneller dan mijn normale looptempo)

    Als je gewoon hardloopt kun je zelf beslissen hoe hard je gaat, bij piepjestest niet. Dat betekend niet dat het niets met elkaar te maken heeft. Het is allebei hardlopen dus het heeft echt wel iets met elkaar te maken. Mijn hardlooptempo bij coopertest was 15 km/h, in 12 minuten ongeveer drie kilometer. (:


    I still think of the guitar bible.

    Ik haalde altijd een 2 of een 3, nam er niet eens de moeite meer voor. Onzin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het mooiste is dat ik overal op internet lees dat he die testen alleen moet doen als je gezond bent eb goede warming-up en cooling down. Ha, kunnen mijn gymdocenten nig wat van leren. :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.