• Ja, piepjestest. Dat kennen jullie allemaal wel, toch? Van de ene naar de andere kant rennen van de gymzaal binnen de piep. VRESELIJK.
    Nu, ik kan het gewoon niet. Ik haal altijd maar trap 3. (1 trap is 10 keer rennen volgensmij) dus ik red het maar 30 keer. Ik heb best een goede conditie, beter dan andere meisjes uit m'n klas. Heeft iemand tips hoe ik de piepjestest beter kan doen?
    Anders sta ik een onvoldoende haha, en dat heb ik nog nooit gestaan (:


    I ship Larry Stylinson.

    Het is ver-schrik-ke-lijk.
    Ik haalde maar trap 5 of zoiets en ik viel halfdood neer. Ik snap echt niet dat het legaal kan zijn. D:
    Bij ons is het dan ook nog eens zo dat de jongens en de meisjes apart rennen dus dat je voor gek staat bij het geslacht dat nog steeds ergens in de kleuterpubertijd rondzweeft. En aangezien ik blijkbaar de slechtste conditie heb in mijn klas (oh god, why) krijg ik dus de meeste opmerkingen naar m'n hoofd. Zoals ik al zei: vreselijk.


    life is awesome

    Hahaha trap 4


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben zo'n doorzetter die loopt totdat 'ie er bij neervalt. :') Ik stelde altijd voor mezelf trap 8 in als minimum, en volgens mij had ik ook een keer 8,5 of 9. Yay. Maar ik hoef het nooit meer te doen. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik was daar nog relatief goed in. Heb zelfs ooit een 9 gehaald! Het was wel altijd verschrikkelijk hard afzien en ik vond dat het meer je doorzettingsvermogen toonde dan je conditie.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn hoogste trap was net aan 11. Ik probeer er iedere keer dat ik het moet doen een halve trap erbij te rennen. Dus van 10, naar 10,5 naar 11 ben ik gegaan.
    Hoewel, het valt niet iedereen aan te raden om door te gaan totdat je letterlijk neervalt zoals bij mij, 1 keer lag ik hyperventilerend op de grond en sprak ik 2 uur lang gewoon geen woord meer, ja.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hihihi, ik haal altijd een onvoldoende(trap3). En dan moet ik mijn hartslag tellen, maar die gaat zo snel dat ik de tel kwijtraak, en dan zeggen ze dat ik niet hard genoeg gelopen heb--'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zwlf heb ook asma. Ik weet alleen niet wat ik erger vind de 12 minuten loop of piepjestest. Ikzelf denk altijd aan vage dingen (one diection. En opmeen een of andere.manier helpt het bij me. Alleen als we ren onderdelen voor toets moeten doen gaan mijn veters altijd los.... Ik ren ook altijd tot ik bijna mijn maag eruit kots dus tot trap acht of negen want dan heb ik een zeven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik haalde atijd ongeveer trap 7 of 8. Mijn tactiek was om niet te stoppen, maar eigenlijk gewoon rondjes te lopen. Dus zodra je bij de lijn bent, niet stoppen en omdraaien, maar een half rondje maken. Dat hielp altijd wel.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Zelfs ik met mijn slechte conditie van niks en inspanningsastma en dan zonder mijn medicijnen te gebruiken haal ik nog trap 5,
    dus trap 3 is wel dramatisch slecht, als ik jou was zou ik me zorgen maken en gaan hardlopen ofzo.

    Ps. Best wel een aanstellers hier, of jullie zetten iig niet door of jullie moeten je serieus zorgen maken om je conditie o_O

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 14:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik haal ook altijd maar net trap 3, dus ik kan je niet helpen. :'D
    Bij mij is vooral het probleem dat ik op het gebied van sport totaal geen doorzetter ben. Als het gaat om sport heb ik gewoon niet de drang om me te bewijzen tegenover mezelf. Ik weet toch wel dat ik het niet kan en heb er gewoon een gruwelijk hekel aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 14:48 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij ons is trap 8 pas een zes, dus ik blij toen ik dood neer viel na 7.5
    Mijn docent (hij heeft een sixpack en is vet jong! sorry moest even) zei dat we spaghetti moesten eten. Het probleem is dat we in de ochtend les hebben.
    Maar goed, ik stel voor mezelf een doel; trap 7 bijvoorbeeld. Wat ook helpt ik bijvoorbeeld op zaterdag een half uurtje hardlopen. Het is gezond én je vind het steeds leuker vinden. Eigen ervaring.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ben ik echt de enige bij wie het niet gedaan wordt? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Endure schreef:
    Zelfs ik met mijn slechte conditie van niks en inspanningsastma en dan zonder mijn medicijnen te gebruiken haal ik nog trap 5,
    dus trap 3 is wel dramatisch slecht, als ik jou was zou ik me zorgen maken en gaan hardlopen ofzo.

    Ps. Best wel een aanstellers hier, of jullie zetten iig niet door of jullie moeten je serieus zorgen maken om je conditie o_O

    Sorry, maar dit vind ik best wel heel erg bot (en enigszins kwetsend). Er zijn best veel mensen die moeite hebben met het behalen van trap drie, en dat ligt niet aan aanstellerij of een gebrek aan doorzettingsvermogen. Sommigen hebben inderdaad geen geweldige conditie, maar er zitten er ook tussen die gewoon wat moeite hebben met sport om een andere reden. Niet zomaar alle mensen over één kam scheren; gewoon omdat jij iets kan, betekent het nog niet dat anderen dat ook horen te kunnen.[/rant]

    Excuses voor de snibbigheid, maar ik kan er echt niet tegen als mensen die niet goed zijn in sport een negatieve stempel krijgen puur omdat ze iets niet kunnen. Jakkes. (no_chears)

    OT; ik loop altijd tot ik echt niet meer kan (dat je het gevoel krijgt dat je longen bloeden, dat je helemaal aan het trillen bent en er tranen in je ogen staan). Meestal is dat ongeveer trap drie of vier.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haal met moeite trap vier ...


    26 - 02 - '16

    Even serieus trap 3? Dan is het nog maar net begonnen.. Ik haalde trap 7 dit jaar :"D.


    Pretty is just a pretty word.