• Ja, piepjestest. Dat kennen jullie allemaal wel, toch? Van de ene naar de andere kant rennen van de gymzaal binnen de piep. VRESELIJK.
    Nu, ik kan het gewoon niet. Ik haal altijd maar trap 3. (1 trap is 10 keer rennen volgensmij) dus ik red het maar 30 keer. Ik heb best een goede conditie, beter dan andere meisjes uit m'n klas. Heeft iemand tips hoe ik de piepjestest beter kan doen?
    Anders sta ik een onvoldoende haha, en dat heb ik nog nooit gestaan (:


    I ship Larry Stylinson.

    Endure schreef:
    Het mooiste is dat ik overal op internet lees dat he die testen alleen moet doen als je gezond bent eb goede warming-up en cooling down. Ha, kunnen mijn gymdocenten nig wat van leren. :')

    De mijne ook.


    I still think of the guitar bible.

    ik haat echt piepjestest!!, de hoogste wat ik gehaald had was 8 en de laagste was 6. Ik ren gewoon door tot ik voldoende heb :Y)


    Hell is empty..al the devils are here

    Alayna schreef:
    (...)
    Als je gewoon hardloopt kun je zelf beslissen hoe hard je gaat, bij piepjestest niet. Dat betekend niet dat het niets met elkaar te maken heeft. Het is allebei hardlopen dus het heeft echt wel iets met elkaar te maken. Mijn hardlooptempo bij coopertest was 15 km/h, in 12 minuten ongeveer drie kilometer. (:


    Ja, coopertest kan ik ook wel 2 km lopen tegenwoordig, maar de piepjestest is gewoon anders. Als je goed bent in lange afstanden lopen betekent dat namelijk niet dat je automatisch ook goed bent in de shuttle run test waarbij je eigenlijk meer moet sprinten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ben hier bar slecht in , maar in concentreer me gewoon volledig op de -kut- muziek , en verder ren ik gewoon doooooor tot een 6+ :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Endure schreef:
    (...)

    Ja, coopertest kan ik ook wel 2 km lopen tegenwoordig, maar de piepjestest is gewoon anders. Als je goed bent in lange afstanden lopen betekent dat namelijk niet dat je automatisch ook goed bent in de shuttle run test waarbij je eigenlijk meer moet sprinten.


    ik juist andersom , ik kan goed sprinten , maar die 2 kmloop ? nope !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik had een 7 vorig jaar :'D
    Maar ik kan alleen zeggen dat je moet doorgaan totdat je neervalt en dan moet je gewoon vragen of je water mag drinken omdat je dan zo'n bloedsmaak in je mond krijgt, bij mij dan, haha (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik ren altijd tot de zes, en dan stop ik dan ook meteen. Bij ons is zes dus gewoon een zes. Maar stiekem was ik dit jaar bij de 4.5 al dood.


    Alleen maar tranen van geluk

    Neem vooral bij het begin je tijd, zorg dat als je de "piep" hoort net de lijn hebt gehaald. Praat ook zo weinig mogelijk en door je neus inademen en door je mond uit. (: dat doe ik altijd en ik haal meestal trap 11. Maar dat is ook het enige waar ik met gym goed in ben, buiten balsporten. haha


    To love is to destroy.

    Lewis schreef:
    Ik ren altijd tot de zes, en dan stop ik dan ook meteen. Bij ons is zes dus gewoon een zes. Maar stiekem was ik dit jaar bij de 4.5 al dood.


    Ik ren altijd tot 5.5, maar nu werd dat blijkbaar niet meer een net-voldoende en werd het cijfer een 4.

    Ik heb een slechte conditie en heb maar trap 4 gehaald of zo, sprinten kan ik wel als ik dan wel nog genoeg energie heb gedaan :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    KolMikaelson schreef:
    Neem vooral bij het begin je tijd, zorg dat als je de "piep" hoort net de lijn hebt gehaald. Praat ook zo weinig mogelijk en door je neus inademen en door je mond uit. (: dat doe ik altijd en ik haal meestal trap 11. Maar dat is ook het enige waar ik met gym goed in ben, buiten balsporten. haha


    Ja, vet veel mensen zijn altijd bang dat ze te laat komen ofzo, haha. De vorige keer rende ik de hele tijd in mijn eentje achterop, maar ik kwam wel precies elke keer op de piep aan :P Terwijl anderen soms bijna een hele "heen en weer" voor liepen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een aardig goede conditie, Dus de piepjestest gaat nu ook goed bij mij en haal met gemak een 8 ofzo,
    Maar dat was echt wel anders !
    Het handigst is langzaam opbouwen met rennen ,en niet meteen bij de eerste trap al je helemaal geven want dan ben je zo snel kapot!
    Heel veel succes !


    You glow differently when you're actually happy.

    Ouch, ik had hem dinsdag voor een écht cijfer. Ik had trap 13, wat een 10+ is bij de meisjes. Ik was helemaal dood erna D;
    Bij ons gaan altijd eerst de meisjes, daarna de jongens.

    Bij ons zegt de leerkracht dat de test pas écht begint bij 5. --'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Weetje 1 keer had de juf op de basis gezegd van piepjestest iedereen goedgeslapen heel hyper geworden door suiker wat ze hebben gegeten paar kinderen moesten kotsen omdat ze te weinig suikers hadden maar weetje ging het niet door >-<


    Yoww =3