• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn Topics]


    Do what people say you can't.

    Arriver schreef:
    [Mijn topics]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    {mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    xTomlinster schreef:
    Louis Tomlinson
    'Ja, heel aardig en vooral met dat pruillipje iedere keer.' Ik negeerde zijn pruillipje en trok een bedenkelijk gezicht. 'Als jij het zegt zal het wel zo zijn.' Ik lachte zacht en glimlach al snel weer door de kus op mijn wang. 'Heb je een idee waar we dan moeten zoeken? Welke aanwijzingen geven? Je weet over hier net zoveel als mij..' Mijn glimlach werd breder als Harry met zijn vingers zachtjes met mijn haar begon te spelen. Dit was iets wat ik eigenlijk nooit erg heb gevonden als hij het deed. 'Dat zijn woorden die me heel erg blij maken, maar dat kan ook niet anders, want jij zegt ze' zei ik zacht en beet even op mijn. 'Hazz, vergeet niet dat we opzoek waren naar iets om jou te helpen.' Zijn grijnzend blik zorgde ervoor dat ik lachend mijn hoofd schudde. 'Als Lou wat wilt, lukt het ook dus het komt wel goed. Jij te zwaar? Zeg die woorden niet meer, want nee dat ben je niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry, ik schrijf me uit. Ik heb de laatste tijd heel druk gehad en nauwelijks hierop kunnen reageren. Daarbij ga ik nu ook een week op vakantie, dus word het ook niks... Sorry!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Melody Serena Lockwood

    'Omdat ik jou hulp gewoon even nodig heb, en als het kon had ik dat wel gedaan' zeg ik lachend. 'Je hoeft verder ook niets te doen en erna mag je van mij Niall en Ailleen weer lastigvallen...Louis en Harry zou ik even meewachten, want die heeft dankzij een van onze acties een gekneusde voet, dus kom daar niet bij in de buurt dan kunnen we dalijk samen lachen' zeg ik lachend en knik dan. 'Is goed en je hoeft niets te doen alleen er in gaan' zeg ik en zodra ze in de spiegel verdwijnt kijk ik haar aan. Ik wijs naar Camille en haar spiegelbeeld komt in alle spiegel te staan en wenk haar dat ze terug kan komen. Dit is wel goed.


    Camille Valery Lockwood

    Ik kijk naar mijn spiegelbeelden in de spiegel en ik lach, dan kom ik er weer uit en zie dat Dolores verschrikt naar achter gaat als ze mijn gezicht ziet. 'What the ...' roept ze 'ik wil weg hier, nu!' zegt ze en ze begint weer alles in te pakken. Ik kijk Melody aan, en ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen.
    Als Dolores alles heeft ingepakt, vraagt ze aan Rosalie 'Ga je mee?' Ze gaat op haar bed zitten en wacht op antwoord van Rosalie.
    Ik kijk Melody met een blik aan van doe dan iets, maar Melody doet niks.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    SateGoddess schreef:
    [Sorry, ik schrijf me uit. Ik heb de laatste tijd heel druk gehad en nauwelijks hierop kunnen reageren. Daarbij ga ik nu ook een week op vakantie, dus word het ook niks... Sorry!]


    ( het maak niet uit en veel plezier op vakantie)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Arriver schreef:
    (...)

    Camille Valery Lockwood

    Ik kijk naar mijn spiegelbeelden in de spiegel en ik lach, dan kom ik er weer uit en zie dat Dolores verschrikt naar achter gaat als ze mijn gezicht ziet. 'What the ...' roept ze 'ik wil weg hier, nu!' zegt ze en ze begint weer alles in te pakken. Ik kijk Melody aan, en ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen.
    Als Dolores alles heeft ingepakt, vraagt ze aan Rosalie 'Ga je mee?' Ze gaat op haar bed zitten en wacht op antwoord van Rosalie.
    Ik kijk Melody met een blik aan van doe dan iets, maar Melody doet niks.


    Melody Serena Lockwood

    Ik kijk naar de spiegelbeeld van Camille en zie ondanks dat ze lacht, doen haar spiegelbeelden het tegenovergestelde. Die hadden eerder een moordlustige blik in de ogen...oh wat je toch niet allemaal als geest zijnde kon doen. Sommige dingen waren gewoon geweldig. Mijn blik gaat van Camille die de spiegel uitkomt naar Dolores die verschrikt naar achter gaat als ze het gezicht van Camille zit. 'Er is geen mogelijkheid om hier weg te komen' zei ik met een duivelse lach en zorgde ervoor dat je al mijn woorden gewoon kan horen. De deur laat ik met een simpele beweging dichtvallen en doe hem op slot. Ik zweef en eenmaal achter haar, leg ik mijn hand op haar schouder. Ik kijk heel even naar Camille die me met een bekende blik aankijkt. Het mes dat ik eerder op de tafel had gelegd, komt nu met een snelle vaart naar me toe en raakt haar net niet. 'Geniet nu het nog kan' fluister ik in haar oor.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dolores
    Ik val op de grond en kijk verschrikt naar de moordlustige blik van die geest in de spiegel. 'Er is geen mogelijkheid om hier weg te komen' hoor ik iemand zeggen. 'Wie.. wie zei dat?' vraag ik angstig. Dan voel ik een hand op mijn schouder en zie ik een mes in noodvaart naar me toe komen. Ik word nog banger. Dan kijk ik naar het mes en pak ik het af, 'Laat je dan zien bitch, of durf je soms niet?' roep ik, nog angstig maar minder. Ik kijk naar de blikken, die me nu even helemaal niks doen, en dan weer naar het onzichtbare gedaante voor me.


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics. Wow, ik heb keiveel gemist volgens mij 0-0]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    'Weet ik, dat doe ik alleen omdat je er zo van houd...' Expres trok ik nog een pruillipje waarna ik mijn tong uitstak. 'Alles wat ik zeg is gewoon goed. Ik ben geweldig.' Grinnikte ik. 'Zullen we kijken in de badkamer? Of in de keuken? Mijn moeder had zo'n doosje daar vroeger ook altijd liggen...' Ik beet op mijn lip en keek door de gangen heen. Een rilling liep over mijn rug, het zag er eigenlijk best wel eng uit... 'Ja, en dat moet ook nog steeds, Loubear. Mijn voet doet au.' Ik trok opnieuw een pruillipje maar de grijns kon je ontdekken in mijn woorden. 'Echt niet? Dan is het goed.' Expres bewoog ik wat heen en weer in zijn armen, gewoon om wat te plagen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Melody Serena Lockwood

    'Degene met wie je gezellig de laatste momenten van je leven mag doorbrengen' antwoord ik grijnzend en zie dat ze nog banger word als het mes met een noodvaart op haar toe komt. Ze pakt het af, maar met een simpele beweging heb ik het weer in mijn handen. mooi niet dat het zo gemakkelijk zo gaan. Een zucht verlaat mijn mond en maak me voor een paar tellen zichtbaar voor ik weer een paar spiegels laat breken. Ik zweef naar een van de spiegels en leg mijn hand erop. Dit samen met een makkelijk beweging zorgde ervoor dat dit spiegelbeeld niet langer een spiegelbeeld was en de spiegel uit kon lopen. Je kan het zien als versterking en wat extra hulp. Nog laatste woorden schrijf ik op de muur en ga met het mes voor haar staan. Dit is wel een leuk begin, maar nog niet leuk genoeg.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 21:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer