• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Reactie van Lou komt er zo aan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Act like a lady, fight like a soldier. Right?" Mijn lippen vinden al snel weer die van Ailleen. Ik trek haar naar me toe, zonder te stoppen. Ik maak een paar figuurtjes op haar blote rug. Ik neem haar mee een kamer in en duw haar tegen de deur. Ik draai hem op slot en gooi de sleutel in een hoek. "Oops..." Grijns ik. Ik druk meteen daarna mijn lippen weer op die van Ailleen. "Dansen of dat?" Ik wijs naar het bed en wacht het antwoord lipbijtend af.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:36 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson
    'Louis is net als Harry altijd braaf, dat weet je nu toch wel?' Ik trok een pruillipje toen hij met zijn over mijn haar aaide. 'Je bent toch wel de held en met gewoon normaal de deurklink eraf trekken werkt niet...Inderdaad het was de beste oplossing, want anders hadden we daar nog gezeten...Maaar Hazz ik doe wat ik kan.' Ik beet op mijn lip en gaf hem een knuffel. Ik zou echt alles doen om te zorgen dat hij van de pijn afkwam, want wist als Harry zo reageerde het echt heel erg pijnlijk was. 'Maar gelukkig is dat niet zo...' We zouden samen blijven was de afspraak die we net nog afgesproken hadden. En eerlijk gezegd vond ik dat helemaal niet erg, want zou ook niets anders willen. 'Weet ik toch, en het zou niet anders kunnen ook.' Zei ik met een glimlach en knikte bij de volgende woorden. 'Best, maar dit is nog niet voorbij...' Snel drukte ik nog een kus op zijn neus voor Harry zijn handen om mijn middel plaatste en omdraaide. 'O nee dat deed je niet hé? En wacht jij maar Styles' zei ik grijnzend en keek heel even over mijn schouder voor ik mijn zoektocht naar verband startte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine

    'That's right.' Zijn lippen vinden al snel de mijne weer om me vervolgens naar zich toe te trekken. Ik kus hem terug en op dit moment vind ik het nog geeneens erg om in dit kasteel rond te lopen. Mijn handen vinden ondertussen ook een weg onder zijn shirt en voel hoe hij een paar figuurtjes op mijn blote rug maakt. Voor ik verder nog wat kan doen, trekt Niall me al mee naar een kamer en duwt me tegen de de deur. 'Ja oops..' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen als hij de sleutel ergens in de hoek gooit, maar de grijns kan je in mijn woorden ontdekken. 'What do you think?' Mijn blik gaat heel even naar het bed om vervolgens weer terug naar Niall en mijn lippen kort op de zijne te drukken.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Eerst een spelletje! True or Dare!" Ik trek haar op het bed en ga boven haar hangen. "Dus... True or dare?" Met mijn handen verstengeld in die van Ailleen hou ik ze naast haar hoofd. Nu kan ze niet onsnappen. Hopend op true kijk ik haar aan. Als ze voor true kiest lach ik. Het is een vraag waarover ik een eerlijk antwoord wil. "Ben je nog maagd?" Ik weet niet waarom ik dit wil weten... Het is gewoon, dan heeft ze dus meer ervaring dan mij... Wow, shok! Om wat meer zelfvertouwen te krijgen en het antwoord niet te horen druk ik mijn lippen op die van haar. Bitch, please! She's mine! Like Louis en Harry, like Nando's and chickens!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:51 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Ik ga heel even snel eten en reageer erna weer, maar kies dan toch voor true )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    'Waarom ook niet? Maar weet wel dat ik niet alle vragen beantwoorden...of eigenlijk met jou vind ik het niet heel erg.' Dit spel heeft me verschillende keren in de problemen gebracht en probeer er dan ook voor te zorgen dat ik er zo weinig mogelijk aan mee doe, maar zoals zoals net als gezegd maakt het me nu niet heel veel uit. Ik kijk Niall recht in zijn ogen aan als hij boven me gaat hangen en druk een kus op zijn neus. 'Hmmm...true.' Met niall zijn handen in die van mij verstrengeld hou hij ze naast mijn hoofd. Ontsnappen is niet mijn plan, want dat is wel het laatste wat ik op dit moment wil. een lach verlaat zijn mond na mijn antwoord, dat maakt me duidelijk dat hij daarop gehoopt had. Na zijn vraag keek ik hem met een twijfelende blik aan, maar voor ik antwoord kan geven heeft hij zijn lippen alweer op de mijne gedrukt. Waarschijnlijk wil Niall het antwoord net zo graag horen als ik het wil zeggen...en dat is dus niet. Ik ben blij dat dit allemaal gebeurd is. 'I'm in love with you, And all your little things' prevel ik tegen zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Dus je bent geen maagd? Wow, ik dus wel." Ik laat me naast haar vallen en kijk naar het plafond. "Dit is de eerste keer dat ik het niet erg vind om te zeggen, alls jongens zijn al ontmaagd... Snap je wat ik bedoel?" Ze hoeft het ook niet te snappen, zolang ik het nog maar bij hou. "Dit is best wel awkward... Nu mag jij!" Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar Ailleen's gezicht. Mijn ogen gaan van haar ogen naar haar lippen, en weer terug. Iets in me zegt dat ik nu alles kan... maar wil ik dat ook?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    'Ja, dat ben ik dus nog wel, dus je bent niet de enige.' Als hij zich naast me laat vallen, kruip ik dichter tegen hem aan en druk een kus op zijn neus. 'Ik snap heel goed wat je bedoelt en op een of andere manier is dit zo vertrouwd dat het ook niet erg is om te zeggen.' Het klinkt misschien vreemd, maar ik kan het niet anders verwoorden. 'Ergens ben ik dat wel met je eens...En kies dan maar zou ik zeggen' Ik denk na en blijf Niall ondertussen aankijken. 'Waar zit je met je gedachten?' vraag ik zacht en haal mijn hand door zijn haar. 'Weet die chocola in je haar staat wel heel erg leuk.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( moet heel even snel wat doen ben binnen 15/30 minuten terug (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik bijt op mijn lip. "Dare…" Mompel ik. Ik sta op en vrijw in mijn handen. "Zeg maar wat ik moet doen!" Ik spring heen en weer en ga op zoek naar de sleutel. Waarschijnlijk moet ik de vloer op de grond buiten in de gang likken ofzo. Als ik de sleutel eindelijk heb open ik de deur. "Dus war moet ik doen?" Ik loop naar buiten maar vlucht snel weer naar binnen. "Bloed..." Mompel ik waarna ik snel de deur weer dichtdoe. "Please, laat me iets hierbinnen doen."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    Ik knik bedenkelijk als hij voor dare kiest. Al snel heb ik iets verzonnen en verschijnt er een grijns op mijn gezicht. 'Natuurlijk zal ik dat zeggen, maar eerst wil ik dat je weet dat je de sleutel niet nodig hebt...en de kamer niet hoeft te verlaten.' Dat laatste voeg ik er snel achteraan als hij daar naar opzoek is. Die geeft me ook wel een idee welke opdracht hij denkt dat ik ga geven. 'Als eerst even luisteren naar de opdracht voor je wat doet..' mijn ogen worden groot na horen van het word bloed. Ik loop naar Niall om mijn armen om hem heen te slaan, nadat ik de deur op slot heb gedaan en de sleutel weer ergens in de kamer ligt. 'Allerliefste Nialler, je denkt toch niet echt dat je iets buiten deze kamer hoeft te doen? Dat zou ik je nooit aandoen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik knik en zucht van opluchting. "Maar… wat moet ik dan doen?" Ik kijk naar haar, ze kan me moeilijk hier de grond laten likken! Denk ik... Ze heeft het recht me alles te laten doen. Ookal wil ik het niet. Afwachtend kijk ik haar aan, nu wil ik wel weten wat ze mij laat doen. Moet ik... Nou, nee. Ik weet niet wat ik van haar kan verwachten. Ailleen blijft ailleen, daar doe je niks aan. She's my girl, maar ze blijft zichzelf. No matter what!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine
    'Dan zou ik wel heel gemeen zijn als dat zou zijn.' Ik kijk even rond en kom er dan achter dan mijn tas nog in de andere kamer staat. 'Geen zorgen het is niet erg en daarbij heeft het met eten te maken...' Wat? Dit is gewoon leuk en tegen eten zouden we nooit nee zeggen, toch? Ik ga geen dingen vragen die hij niet wilt, ook al zou dat normaal el iets voor mij zijn. Ondertussen ben ik opzoek naar de sleutel en als die eenmaal gevonden open ik de deur. 'Ben zo terug' zeg ik en loop naar buiten. heel even blijft mijn blik bij het bloed hangen, maar schud al snel mijn hoofd en loop naar de kamer ernaast. Zo snel mogelijk pak ik mijn tas en loop weer terug naar de kamer. 'Klaar voor je opdracht?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Watertandend kijk ik naar de koffer, ik hoef maar te springen en ik heb eten. Ik schud mijn hoofd en focus me op Ailleen. "Ik kan niet wachten!" Ik spring een rondje en ga voor Ailleen staan. Ik druk mijn lippeb op die van haar. "Is dit wat ik denk dat het is?" Ik grijns en druk mijn lippen weer op die van haar. Ik lik even aan haar lippen maar laat het dan gaan. "Wat is nou mijn opdracht." Vraag ik met twinkel oogjes.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'