• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Maak niet uit en ben zelf ook even weg...als je eerder terug bent mag je melody ook besturen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles.
    Ik gaapte even en legde mijn hoofd weer op Louis schouder, waarna ik mijn ogen sloot. 'Ik ben zo moe, Lou en mijn voet maakt het er niet beter op...' Ik slaakte een klein zuchtje en speelde rustig verder met Louis haren. 'Hoe kan ik nou vrolijk zijn? Dat zou jij ook niet zijn als je met zo'n rot voet zat,' terwijl ik het woordje ''rot'' zei gooide ik mijn voet in de lucht en gelijk sprongen de tranen in mijn ogen. Dat was niet zo'n slimme actie. Ik murmelde wat en knikte uiteindeiljk maar. 'Hier naar binnen?' Zei ik, doelend op de deur waar nu voor stonden, maar voor Louis iets kon zeggen, duwde ik hem al open met mijn linkervoet. Waarom stonden alle deuren in dit huis eigenlijk open? Vreemd...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Een 'awh' geluidje verliet mijn mond toen Harry even gaapte en zijn hoofd weer op mijn schouder legde, waarna hij zijn ogen sloot. Dit maakte hem nog schattiger, maar hield verstandig mijn mond voor het weer op een discussie zou uitlopen. 'Ik zou zeggen ga maar slapen, alleen is dat nu niet echt handig en je weet dat ik het liefst de pijn over wil nemen...' Ik beet even op mijn lip, en werd toch langzaam weer rustig. Dat Harry met mijn haar speelde, had eigenlijk hetzelfde effect als bij hem. 'Mhm niet en het was een dom iets om te zeggen en zelf zou ik ook zo reageren' De tranen sprongen gelijk in zijn ogen toen Harry zijn voet in de lucht gooide. 'Hazz, doe een beetje voorzichtig alsjeblieft' zei ik en keek van Harry naar de deur. Voor ik iets kon zeggen, duwde hij hem al open met zijn linkervoet. 'Dat was inderdaad de deur en nog de juiste ook' zei ik toen ik naar binnen liep en zag dat we nu in de keuken stonden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn een beetje late topics]

    Harry Styles.
    Ik reageerde maar niet op Louis' "awh" geluidje, anders kregen we weer die oneindige discussie of ik schattig was of niet, wat ik dus absoluut niet ben. 'Misschien als ik ga slapen dat ik het dan niet meer voel? Of ik dat juist dom?' Ik slaakte een zucht en sloot mijn ogen opnieuw. 'Maar het doet gewoon zo'n pijn, Lou... Ik wel er vanaf.' Ik wilden bijna weer mijn voet in de lucht gooien, maar hield me in, dus trok ik nog maar een pruillipje. 'Ik zal het proberen...' Nu kon ik een grijns niet onderdrukken. 'Ah, kijk is, Harry Styles heeft het weer geflikt hoor.' Ik drukte een kusje op Louis' wang en opende mijn ogen en inderdaad, we stonden in de keuken. Fantastisch. 'Zet me maar neer op de tafel, anders.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Een oneindige discussie kregen we deze keer gelukkig niet, maar waarschijnlijk omdat Harry diep van binnen ook weet dat ik gelijk heb en hij schattig is. 'Als je eenmaal slaapt voel je het niet meer, maar je moet wel in slaap komen met de pijn, dus nee je bent niet dom.' Ik beet op mijn lip en keek hoe hij opnieuw zijn ogen sloot. 'Het is begrijpelijk dat je er vanaf wilt....Met een beetje geluk verdwijnt de pijn zo voor een deel.' Het pruillipje maakte me op dit moment niet heel veel uit, want alles was beter dan dat hij zijn voet weer in de lucht gooit. 'Dat is het enige wat ik vraag....' Ik grinnikte zacht bij zijn volgende woorden en knikte. 'Het verbaasd me niet meer, want het lukt je toch keer op keer weer.' Ik voelde hoe Harry een kusje op mijn wang drukte, en keek hem met een glimlach aan. Ik kon het toch niet laten om nog een kusje op zijn neus te drukken voor ik de keuken rondkeek. 'Misschien is dat wel handig en dan kan je nog aanwijzingen geven ook.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'En dat gaat dus nooit lukken, tenzij jij mijn voet gaat masseren...' Met een twinkeling in mijn ogen keek ik Louis aan, ik zie het hem ook nog echt doen ook als ik even zou smeken. 'Ik hoop het, Lou, anders heb ik het echt verpest...' Ook al mocht ik dat niet meer zeggen, ik kon het niet laten, ik vond gewoon dat ik het feestje had verpest als ik met die invalide voet bleef zitten. Ik murmelde wat en knikte maar. 'Weet ik. Ik ben geweldig, dat weet ik nu wel.' Ik grinnikte en ik slaakte een gilletje toen Louis me op de tafel zetten. Ik glimlachte toen hij een kusje op mijn neus drukte en ik trok hem aan zijn handen naar me toe, ik drukte een kusje op Louis' lippen. 'Ik hou van je...' Prevelde ik tegen zijn lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Moet ik nog op iemand reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    (heeft Niall al gereageerd?)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 12:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Arriver schreef:
    [Moet ik nog op iemand reageren?]


    ( Zover ik weet niet...een reactie van Melody komt er zo aan (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (heeft Naill al gereageerd?)


    ( nee nog niet )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (heeft Naill al gereageerd?)


    (kuch N-i-a-l-l kuch, en ik weet niet waar ik op moet reageren... Soryy!)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    (kuch N-i-a-l-l kuch, en ik weet niet waar ik op moet reageren... Soryy!)


    ( Haha maak niet uit en volgens mij waren dit de laatste reacties:

    Kathryn "Kat" McDevin || outfit

    'Dan heb ik het in ieder geval wel weer warm,' grapte ik tegen Naill en bedankte hem, toen hij mij overeind hielp. Ik klopte mijn kleren af en knikte naar Aileen om aan te geven dat ik oké was, al ging er in mijn hoofd een alarm af. Dit was niet goed. Aileen zou nooit over zulke dingen liegen en bovendien hadden beiden al die enge dingen meegemaakt. Een droom of verbeelding kon het ook niet zijn en die verdomde deur wilde niet eens open na een harde trap. Dat hij op slot zat, was natuurlijk een optie, maar erg waarschijnlijk was het niet. Wie plaatste er nou een deur in een kasteel die maar vanaf één kant open kon?
    Om het te checken knielde ik nog even bij de deur neer en gluurde naar de spleet, maar hij leek niet op slot te zitten. Zeker weten deed ik het natuurlijk niet, dus ik stond op en draaide mij weer om naar het stel.
    'Mogen we gewoon zelf een kamer uitzoeken?' vroeg ik Niall om maar met iets anders bezig te zijn en volgde hen.


    Ailleen Eliza Valentine

    'Ahh Nialler natuurlijk gaan wel niet allemaal dood...we komen hier allemaal levend uit en zelfs als de deur in de fik word gestoken' zeg ik glimlachend en druk een kusje op zijn wang met gevolg dat mijn lippen weer onder de chocola zitten. Een douche zou op dit moment echt niet verkeerd zijn, tenminste als er ergens een te vinden is. Ik kijk even van Niall die mijn weer pakt naar Kathryn die knikt om aan te geven dat het oké was. 'Het is dat jullie erbij zijn, want alleen ga ik die kamer echt niet meer in.' Na die woorden loop ik mee in de richting van de kamer. De grijns op zijn gezicht bij de volgende oorden is niet te missen. 'Het zal toch wel?'
    )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    (kuch N-i-a-l-l kuch, en ik weet niet waar ik op moet reageren... Soryy!)


    (ugh, ik draai dat soort dingen echt altijd om. Weet ook nooit of het nou Ceasar of Caesar is -zucht- hatelijke dyslexie. Maar heel erg bedankt voor het zeggen c: )

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 12:36 ]


    Happy Birthday my Potter!