• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dinaggo schreef:
    [Mijn topics. Wow, ik heb keiveel gemist volgens mij 0-0]


    ( het valt opzich nog wel mee (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    Melody Serena Lockwood

    'Degene met wie je gezellig de laatste momenten van je leven mag doorbrengen' antwoord ik grijnzend en zie dat ze nog banger word als het mes met een noodvaart op haar toe komt. Ze pakt het af, maar met een simpele beweging heb ik het weer in mijn handen. mooi niet dat het zo gemakkelijk zo gaan. Een zucht verlaat mijn mond en maak me voor een paar tellen zichtbaar voor ik weer een paar spiegels laat breken. Ik zweef naar een van de spiegels en leg mijn hand erop wat er voor zorg dat er een gedaante vrijkomt en gelijk op afzweeft en vastpakt. Nog laatste woorden schrijf ik op de muur en ga met het mes voor haar staan. Dit is wel een leuk begin, maar nog niet leuk genoeg.

    [Dat wat dikgedrukt is snap ik niet helemaal, en ik wil Dolores graag nog wat langer in die kamer laten blijven aub.]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    (...)
    [Dat wat dikgedrukt is snap ik niet helemaal, en ik wil Dolores graag nog wat langer in die kamer laten blijven aub.]


    ( Ik zal het zo anders even aanpassen en komt wel goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( het valt opzich nog wel mee (: )


    [Nou we waren bij pagina 14 ofso toen ik moest werken en nu is het topic vol, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    [Nou we waren bij pagina 14 ofso toen ik moest werken en nu is het topic vol, haha.]


    ( haha dat is waar, maar ik bedoel dat er niet veel belangrijks voorbij gekomen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( Ik zal het zo anders even aanpassen en komt wel goed (: )

    [Als je dat wil doen, heel graag (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    'Ja, ik hou daar zo van, maar van welke dingen hou ik nu niet die je doet of zegt?' Ik grinnikte zacht en keek even de andere kant op toen Harry expres nog een pruillipje trok. 'Dat is het inderdaad en kan niet ontkennen dat je niet geweldig bent.' Ik knikte en besloot toen toch de trappen af te lopen om naar de keuken toe te lopen. 'We gaan daar dan wel zoeken en de kans is wel groot dat we daar wat vinden. Volgens mij verstopte iedereen die doosjes daar...' Ik keek naar Harry toen een rilling over zijn rug liep. 'Het is hier toch niet zo grappig meer...' Ik keek hem aan en knikte toen. 'Ben blij dat je dat nog wel weet, Hazz. En dat je voet au doet kan ik nu niet aan veranderen.' De grijns kon je ontdekken in zijn woorden en door het pruillipje schudde ik mijn hoofd. 'Nialler, Kathryn, Ailleen' begroette ik ze toen we langs liepen en verbaasd keek ik ze aan. Chocola? Ik wilde het nog geeneens weten. ''Hazza dat je niet zwaar bent, betekent niet dat je dat kan doen' zei ik lachend toen hij expres nog wat heen en weer bewoog. Ik keek heel even rond en liep naar een willekeurig deur in de hoop dat die naar de keuken leidde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Dat weet ik niet...' Bedenkelijk wreef ik even met mijn duim en wijsvinger over mijn kin heen alsof ik diep nadacht. 'Je vind alles aan mij leuk,' zei ik uiteindelijk. Ik grijnsde en draaide zijn hoofd mijn kant om er een kusje op te drukken. 'Maar jij bent het leukste, Lou.' Ik draaide zijn hoofd weer terug en zuchtte gelukzalig. Mijn vingers liet ik weer afdwalen naar zijn haren en ik knikte. 'You're right. Ik wil met jou terug in bed liggen.' Ik wilden weer een pruillipje maken, maar Louis vond dat niet zo leuk, dus hield me maar in. Louis begroette Niall, Kathryn en Aileen, ik mompelde ook iets wat op "hoi" moest lijken en ik grinnikte na Louis zijn woorden. 'Wel, Lou, dat is leuk.' Ik bewoog nog wat op en neer maar uiteindelijk hield ik me stil. 'Hazza braaf.' Zei ik alsof ik een klein kindje was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dolores
    'Nee, ik heb geen woorden, niet voor jou, en ik snap wel waarom waarom jij een slechte geest bent, omdat ze je dood wilden hebben, niemand wil zo'n lelijke heks als jou als vriendin hebben' zeg ik tegen de onzichtbare gedaante. Eerst had ik heel veel angst, maar nu is het meer woede.
    Dan hoor ik iemand lachen en dan laat die gene zich zien. 'Ik ben Camille' zegt de geest 'en wij gaan jou is lekker pijn doen' zegt ze dan. Ik krijg weer angst in mijn ogen, maar al snel verdwijnt het weer. 'Doe dan wat, je durft toch niks' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    'Dat weet je niet omdat ze er niet zijn.' Ik keek geduldig naar Harry tot hij met een antwoord zou komen en toen knikte toen er uiteindelijk een antwoord kwam. 'Ik vind ook alles leuk aan jou.' Ik glimlachte toch weer toen Harry mijn hoofd zijn kant opdraaide om er een kusje op te drukken. 'Daar ben ik het niet mee eens, want jij bent de leukste en liefste.' Hij draaide mijn hoofd eer terug en zuchtte gelukzalig waarna ik zijn vingers weer voelde afdwalen naar mijn haar. 'I'm always right. Maar hier nog iemand die dat wilt.' Ik was blij dat hij deze keer geen pruillipje maakte, want daar zou ik nooit tegen kunnen. 'Kom op, Hazz, iets vrolijker mag wel ook al ben je dat niet' zei ik toen hij iets mompelde dat op 'hoi' moest lijken, maar gelukkig grinnikte hij wel weer na mijn woorden. 'Ja, maar alleen voor jou.' harry bewoog nog wat op en neer te bewegen, maar hield zich uiteindelijk stil. 'Ja, wanneer het hem uitkomt.' Zei ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood
    Ik lachte om haar woorden en schudde mijn hoofd. Ze had echt geen idee wat ze zei en daarbij deden de woorden me geen pijn ook. 'Je weet niet wat je zegt Dolores, niemand wilde mij dood, maar omgekeerd wel en vrienden heb ik genoeg dus dat klopt ook voor geen meter' zeg ik lachend en merk dat haar angst omgezet is in woede. Ik hoor een bekend stem lachend en als snel maakt Camille zich zichtbaar. Op dat moment maak ik mezelf ook zichtbaar en knik. 'Dat is wat wij komen doen en hier voor rondzweven' zei ik en zie toch weer angst bij Dolores in haar ogen, maar dat verdwijnt weer snel. 'Zeg wat je zegt, maar wij leven door pijn van andere dus als wij niets durven kunnen we ook niet leven.'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 21:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Even een vraagje, wat bedoelde je nu met de gedaante die uit de spiegel kwam, kwam die op dolores af en pakte haar vast of was dat op Rosalie?]


    That is a perfect copy of reality.

    ( Oh ja wist dat ik wat vergeten was om aan te passen. Zal even mijn reactie afmaken en die erna gelijk aanpassen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is goed]


    That is a perfect copy of reality.

    Dolores
    'Beter heb je nooit geleefd, dan had ik ook nu niet mijn tijd aan jou hoeven te verspillen' zeg ik kwaad. 'Nou doe dan wat, jullie zweven alleen maar en doen niks, dus ik ga verder met waar ik mee bezig was' zeg ik en ik draai me om. Ik voel nog steeds de angst, maar ik begin mijn spullen toch weer uit te pakken. 'Stelletje sukkels' denk ik. Ik draai me weer om en ik zie dat ze er nog zijn. 'Ach, rot toch op jullie!' zeg ik dan 'Jullie verspillen mijn tijd, ga iemand anders lastigvallen ofzo' zeg ik dan.

    [Ik ben even weg, je mag Dolores en Camille besturen als je wilt]


    That is a perfect copy of reality.