• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Ik betwijfel het... Het is niet de bedoeling dat je voor die ene nacht hoort te douchen, of wel?" Ik weet het echt niet. We horen hier maar voor één nacht te slapen, dan douche je toch thuis? Ik loop mijn kamer in. "Dat," ik wijs naar het bloed op de muur. "is van die spoken... En dit ook." Ik laat mijn armen zien. De krassen zien er niet beter uit. "Niet op de tekst letten." Grijns ik onschuldig. "Dump je spullen maar hier, dan kunnen we wat anders gaan doen." Ik maak een gebaar dat ze in de hoek mogen. "Wat gaan we doen dan?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson
    'Voor deze ene keer zal ik dat dan wel, maar alleen omdat jij het bent...' Ik wist dat hij anders toch wel een manier zou vinden om me over te halen en op dit moment was het ook wel het minste dat ik kan doen. 'Hazz, je hebt het feestje echt niet verpest, maar je heb wel mij geholpen en daar ben ik je nog steeds dankbaar voor..' Ik moet er niet aandenken om nog steeds in die kamer te zitten, maar nu Harry zijn gedachten nog zodat hij niet meer dacht dat hij het feest had verpest. 'Als je dat nu wel weet zeg ik het toch niet meer.' Ik lachte zacht toen Harry een gilletje slaakte toen ik hem op de tafel zetten. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij me aan mijn handen naar hem toe trok en een kusje op mijn lippen drukte. 'Ik hou ook van jou...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kathryn "Kat" McDevin || outfit

    Ik rilde onwillekeurig toen ik het bloed op de muur zag en ik vroeg mij af hoe Aileen zich in godsnaam veiliger kon voelen bij Niall en mij. Bij Niall kon ik nog wel inkomen, maar van binnen was ik nu ook een beetje bang aan het worden.
    Op mijn hoede zette ik twee passen in de richting van de letters en boog mijzelf naar voren om te kijken of het wel echt bloed was. Een walm van een ijzeren bloedgeur kwam op mij af en ik moest moeite doen om niet over te geven. Er werd altijd gewaarschuwd dat studenten geneeskunde dikwijls flauwvielen bij de eerste keer dat ze in aanraking kwamen met deze sterke bloedgeur en ik er wel inkomen.
    Ik liet de muur dan ook verder voor wat het was en keek naar de sneeën in Niall's arm. 'Waarom hadden jullie deze locatie ook alweer uitgezocht?' vroeg ik cynisch en ik negeerde Niall's opmerking over spullen dumpen. Ik had niks bij mij behalve mijn gitaar in zijn koffer en die ging ik niet achterlaten, terwijl er hier vage dingen gebeurden.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 13:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ailleen Eliza Valentine
    'Het is wel de bedoeling, maar er kunnen altijd dingen uit de hand lopen waardoor het wel fijn is als je kan douchen' antwoord ik en denk na. 'En aan de andere kant zijn er toch ook altijd mensen doe hier langer dan een nacht blijven' voeg ik er uiteindelijk nog aan toe. Ik loop dan ook de kamer binnen en het liefst wil ik die gelijk weer verlaten na een blik op de muur. Mijn aandacht word getrokken door het raam en loop ernaartoe. 'Het is moeilijk om niet op de tekst te letten' zeg ik met een kleine glimlach. De vraag die Kathryn stelt, vraag ik me ook de hele tijd al af maar ergens is dit echt zo'n locatie die Harry en Louis zouden kiezen. 'Er zijn er waarschijnlijk twee die dit een geschikte plek vinden voor een feestje, maar hadden het niet door dat het echt spookte...of wilde zichzelf bewijzen' antwoord ik dan maar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik haal mijn schouders op. "Je moet weten, ik zou het niet eens mogen... Ze zeggen dat ik cerkeerde locaties kies, maar ik zou dit dus bever kiezen!" Ik wijs naar de ruimte om me heen. "Als we nu de rest vinden, kunnen we een plan bedenken." Stel ik voor. Ik haal een schoon shirt uit mijn tas. "Mag ik even?" Ik grijns en trek mijn shirt uit. Ik trek het schone shirt over mijn hoofd. "Nu, kunnen we gaan."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dolores
    Ik zucht en ik pak mijn spullen die nog ingepakt zijn op en ik loop de deur uit, godzijdank is die weer open, ik kijk de kamer rond en ik zie dat Rosalie ook al weg is. Ik loop de trap af, naar de gang en ik zie dat Niall, Ailleen en Kathryn er ook staan. 'Hi, ik wil echt weg hier, het spookt hier, ik heb zelfs twee geesten in mijn kamer gezien' zeg ik bang. Dan kijk naar Nialls sneeën, 'Wie heeft dat dan weer gedaan?' vraag ik aan hem. Ik kijk wat verder en ik zie op de muur een tekst geschreven met bloed.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 13:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kathryn "Kat" McDevin || outfit

    Ik grinnikte op wat Aileen zei. Iedereen zou kunnen raden wie ze bedoelde. Daar hoefde je de jongens amper voor de kennen. 'Harry en Louis en ze vonden zich waarschijnlijk heel stoer zo, idioten,' mompelde ik dus en keek de kamer rond, terwijl Niall zijn shirt wisselde. Dat interesseerde mij vrij weinig alleen vroeg ik mij af of hij ook aan Aileen gedacht had. Hij had dan misschien een schoon shirt aan, maar zij zat nog onder de plakkerige chocolade.
    'Mare, jullie mogen van mij ook wel verder naar een douche zoeken en dan ga ik de anderen wel waarschuwen over dat de deuren niet meer open willen en het spookt? Voel je vooral niet verbonden aan mij, ik red mij wel,' zei ik. Het was toch een beetje akward om de hele tijd met een onder de chocolade zittend stelletje door dit kasteel te dwalen. Bovendien waren ze denk ik liever met z'n tweeën.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    'Brave Louis...' Ik aaide met mijn hand over zijn haar heen en grijnsde. 'Als ik niet zo de held uit had moeten hangen en gewoon normaal de deurklink eraf had getrokken... Oke, nee, laat maar dit was denk ik inderdaad de beste oplossing geweest... Maaaaar Lou-hou, ik wil van die pijn af.' Ik trok weer een pruillipje en snifte zachtjes. Het begon echt met de minuut pijnlijker te worden, en m'n schoenen waren al uit! 'Dat is waar, misschien, anders had ik nu wel zonder jou gezeten...' En dat wilden ik dan ook weer niet, ik moest wel met Louis samen blijven. Dat hadden we net afgesproken. 'Dat is mooi.' Glimlachte ik toen Louis hetzelfde terug had gezegd. 'Maar dan ga je nu maar mooi verband zoeken...' Ik plaatste mijn handen om zijn middel, draaide hem om en voordat ik hem een zetje gaf sloeg ik nog even extra hard op zijn sexy ass.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Jij moet je eerder vrij voelen... Wij zitten een beetje heel erg onder de plakerige chocolade, jij kan jezelf nog redden door naar de rest te gaan. Ze zijn boven." Ik pak Aileen's hand en trek haar mee naar de gang. "Sorry!" Roep ik over mijn schouder. "Nou zijn we weer met zijn tweetjes." Fluister ik grijzend in Aileen's oor. Ik ga achter haar staan en leg mijn handen op haar heupen. "Waar waren we gebleven?" Ik druk een kus op haar oor. She's not just a girl! She's mine girl! Ik geef een zuigzoen in haaf nek. "Andere verzoekjes, babe?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ailleen Eliza Valentine

    Met een onschuldige glimlach keek ik Kathryn aan, want ze wist gelijk over welke twee jongens ik het had.Het was ook niet heel moeilijk te raden en zelfs een onbekende zou het waarschijnlijk nog weten. 'Ik zou echt niet weten waar ze met hun gedachten zitten, maar waarschijnlijk wel.' Ik wilde een hand door mijn haar heen halen aangezien het half in mijn gezicht hing, maar met het plakkerige chocolade leek dat me geen goed plan.
    'Als je het niet erg vind dan ben ik je dankbaar, want dit is me toch allemaal iets te plakkerig' zei ik glimlachend en wees naar mijn kleding. 'We zien je straks bij de andere dan wel weer en horen we wel wat zij erover denken' vervolgde ik en grinnikte zacht na de woorden van Niall. 'Misschien volgende keer geen chcolade meer, maar wat anders dat niet zo plakt.' Ik keek naar Niall die mijn hand weer vastpakte om me vervolgens mee naar de gang te trekken. 'nogmaals bedankt en veel succes met de andere zoeken' riep ik nog over mijn schouder. 'Hmm...dat is iets wat ik nu totaal niet erg vind' fluisterde ik terug. Mijn handen legdeik op zijn handen neer en trok een bedenkelijk gezicht. 'Volgens mij moet je mijn geheugen maar even opfrissen' zei ik zo onschuldig mogelijk en beet op mijn lip toen hij me een zuigzoen in mijn nek gaf. 'Hmm..misschien dit' zei ik voor ik me omdraaide en mijn lippen even op de zijne drukte. 'Maar aan de andere kant zou een douche ook wel fijn zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Baby, je hebr de werd aan je voeten... We doen hey beiden." Grijnzend geef ik haar een zoen. "Komt dir je bekend voor?" Im duw haar tegen de muur en ga met mijn handen onder haar shirt. "Of moet ik je dat weer leren?" Ik kijk Ailleen met een ondeugend lachje aan. "Love you, no matter what." Ik druk mijn lippen op de hare en bijt op haar lip om toestemming te krijgen. Mijn handen leg ik op haar rug. "I want you to rock me, rock me, rock me. Yeah! I want you to hit the pedal, heavy metal, show me you care... I want you to rock me, and then I can fuck you." Fluister ik in haar oor. "Of gaan we nu te snel?"

    (nog 7% batterij... Hellup!)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( hmmm...heb je geen oplader bij de hand?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( hmmm...heb je geen oplader bij de hand?)


    (nu wel XD )


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    (nu wel XD )


    ( Haha okeey en reactie komt er zo aan )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailleen Eliza Valentine
    'Dat klinkt niet verkeerd en is zeker een optie.' Een onschuldige glimlach verschijnt op mijn gezicht en word alleen maar breder door de zoen en zijn volgende woorden. 'Misschien wel, maar misschien ook niet...wie zal het zeggen.' Ik trek hem iets dichter naar me toe en druk nog een kus op zijn lippen. 'Volgens mij moet je me toch weer iets leren' Zijn ondeugende lachje bevalt me eigenlijk wel en ben benieuwd naar wat Niall van plan is. 'Love you too, no matter what.' Ik voel zijn lippen al snel weer op de mijne en open vrijwel gelijk mijn mond als hij zachtjes in mijn onderlip bijt. Ik luister naar zijn woorden en een grijns speelt rond mijn lippen. 'Words will be just words till you bring them to life, right?' fluister ik. 'Dan was mijn reactie toch wel heel anders geweest.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer