• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:DeGeneres -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne:
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: SerpentsKiss -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->quin98.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine SerpentsKiss ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena Lockwood SerpentsKiss->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes Arriver Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 23:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik zal zo hier zo ook gelijk even reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Naomi kon niet reageren, dus ik doe het even voor haar. ;p)

    Louis William Tomlinson.

    Tevreden toen ik Harry's lippen tegen die van mij aanvoelde kuste ik hem terug, waarna ik langzaam knikte en naar de recorder liep. Ik deed de de dvd erin, sloeg op een paar knopjes omdat ik zoals gewoonlijk eventjes moest uitvinden hoe het ding werkte en met een triomfantelijke grijns ging ik weer terug bij Harry zitten toen ik de film eindelijk had weten op te starten.
    "Alsjeblieft, Hazza." zei ik zachtjes, waarna ik nog eens naar zijn voet keek en vervolgens mijn aandacht weer op Harry's lippen focuste. Hoe meer we aan zijn pijnlijke voet gingen denken, hoe meer last hij ervan zou hebben. Ik drukte nog een zachte kus op zijn lippen en probeerde mijn aandacht nu op de film te richten, maar ik had hem al vaak genoeg gezien als ik bij Harry was. Toch bleef ik hem kijken, voor hem.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Glimlachend keek ik toe hoe Louis de film in de dvd-speler stopte, een kleine giechel verliet mijn mond toen hij er met zijn hand op sloeg. Na een paar tellen had hij het ding wel aan de praat gekregen en kwam hij terug naast mij zitten. 'Dankjewel, boobear.' Ik slikte toen ik zag hoe hij naar mijn voet keek en probeerde er eigenlijk even niet meer aan te denken, maar als het zo bleef kloppen zou dat eigenlijk haast onmogelijk worden. Liefdevol drukte ik mijn lippen ook tegen die van hem aan, om daarna mezelf helemaal tegen hem op te krullen, wel goed genoeg dat mijn voet uit beeld bleef. 'Heb je de afstandsbediening?' Een gaap verliet mijn mond en ik draaide mijn hoofd zo dat ik hem aan kon kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Lach niet, Hazz' zei ik zo serieus mogelijk toen een kleine giechel zijn mond verliet, en keek heel even over mijn schouder. Toch moest ik moeite doen om niet in de lach te schieten. Gelukkig deed het ding het na een paar tellen en richtte mijn aandacht daarop. Al snel ging naast Harry gaan zitten. 'Geen dank, Hazz.' Toen hij slikte keek ik hem aan en zou proberen om hem zo min mogelijk aan zijn voet te laten denken. Het zou misschien mogelijk worden, maar niets is onmogelijk. Ik glimlach even tegen zijn lippen, om vervolgens mijn armen om hem heen te slaan als Harry zichzelf helemaal tegen me op krult. 'Nou, om eerlijk te zijn' begon ik en keek even rond. 'Ligt de naast me op de bank en volgens mij is er iemand moe.' Ik tik met mijn vinger zachtjes op zijn neus en kijk hem met een vrolijke twinkeling in mijn ogen aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ik mag lachen wanneer ik dat wil,' murmelde ik zachtjes, wanneer ik mijn hoofd op zijn schoot laat zakken en richting de tv kijk. Ik knikte langzaam en een gaap verliet nogmaals mijn mond. 'Sorry...' Ik giechel zacht als hij met zijn vinger op mijn neus tikt, ik heb echt een hekel aan giechelen maar bij mezelf en Louis is het wel lief, eerlijk gezegd. Ik draai mijn hoofd terug naar Louis, om deze vervolgens in zijn buik te duwen en mijn ogen te sluiten. Ik hou kort genoeg afstan zodat ik nog kan ademen en sluit mijn ogen. Mijn armen hou ik stevig om zijn middel vast.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Dat onthoud ik als excuus voor de volgende keer,' zei ik zachtjes en haalde opnieuw mijn hand door zijn krullen. Op dit moment had ik meer aandacht oor Harry dan voor de tv. Een zachte grinnik verliet mijn mond toen nogmaals een gaap zijn mond verliet. 'Sorry is nergens voor nodig, want het is wel begrijpelijk.' Nadat hij zacht giechelde, drukte ik nog een kusje op zijn neus. Harry was gewoon te lief. Ik keek toe hoe Harry zijn hoofd terug naar mij draaide, om deze vervolgens in mijn buik te duwen en zijn ogen te sluiten. Mijn ene hand gaat nog steeds door zijn krullen terwijl ik mijn andere arm nog steeds om hem heen had geslagen. 'Slapen is op dit moment ook geen slecht plan...' mompel ik zachtjes als ik merk dat ikzelf ook niet echt helemaal meer wakker ben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Hmm, nee, dat mag niet...' Murmelde ik zachtjes in zijn buik, waarna ik mijn hoofd iets terug haalde en hem met een twinkeling in mijn ogen aankeek. Op de achtergrond hoorde ik hoe Love Actually starte en glimlachend luisterde ik naar de woorden. Het begin had ik altijd al geweldig gevonden. 'Ja, ja,' murmel ik zachtjes, om vervolgens nog een keer te giechelen als Louis weer een kusje op mijn neus drukt. Ik murmel een genietend geluidje als ik zijn vingers door mijn krullen voel gaan en als hij het woordje "slapen" zegt, verlaat weer een gaap mijn mond. 'Misschien moeten we dat maar doen dan...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Hoezo mag dat nu weer juist niet?' Vroeg ik zachtjes, terwijl ik hem nog steeds aankeek en de twinkeling in zijn ogen zorgde voor een glimlach op mijn gezicht, zoals eigenlijk altijd al. Als Love Actually begint en Harry naar de woorden luisterde, besloot ik om mijn mond maar even te houden. Het begin had hij altijd al geweldig gevonden. 'Het is wel zo.' Expres drukte ik nog een kusje op Harry zijn neus, want het was leuk om te doen, maar ook omdat het leuk was om hem te horen giechelen. Als hij een een genietend geluidje murmelt, was dat voor mijn een teken om rustig door te gaan. Ik knik na zijn volgende woorden. 'Misschien wel, maar aan de andere kant...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Omdat het mijn excuus is. Niet de jouwe.' Giechelend als een dom verliefd tienermeisje zocht ik met mijn hand de zijne, waarneer ik deze gevonden heb, speel ik rustig met zijn vingers. Deze keer reageer ik niet op Louis' kusje, omdat ik zeker weet dat hij het nu expres doet. 'Maar aan de andere kant wil je gewoon wakker blijven en keiharde seks hebben. Alleen zit mijn voet in de weg...' Ik bleef giechelen, zeker na mijn woorden, zelfs mijn voet kreeg het niet weg. Ik irriteerde me wel mateloos aan mijn eigen gegiechel, maar volgens mij vond Louis 't wel leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you