• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ik kijk wanhopig om me heen terwijl ik me verzet, maar de man is veel sterker dan ik ben en de greep om mijn pols doet pijn.
    Ik pak zijn pols vast en laat vervolgens de vlam op mijn hand verschijnen waardoor hij los laat en ik ren bij hem weg, door de mensen heen en kijk om me heen naar een plaats om me te verstoppen en vind een leeg steegje tussen twee winkeltjes waar ik snel inren en vervolgens met trillende handen de mobiel die mama me gegeven heeft uit mijn zak haal en vervolgens haar telefoon nummer opzoek en op het groene hoorentje druk. Er loopt een traan over mijn wang en ik ben bang, wat wilde die man van mij?


    Don't be like the rest of them, darling

    {Lizl.. Come onlineeee..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [missed me? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {JESH. REAGEER ALSJEBLIEEFFT? :D
    *Puppyeyes*}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kijk geschrokken naar Leslie en haar gsm gaat dan af. ik pak hem vlug uit haar handtas en druk op het groene telefoontje.
    'Katherine?' vraag ik ongerust. 'Waar ben je?!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kaboem!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Toen de telefoon overging hoorde ik Jake's stem vragen waar ik ben en kijk om me heen, al is er niet veel om naar de kijken, het was hier donker en ik denk dat het niet iets is waar mensen graag kwamen. 'Ergens in een steegje tt-ussen twee winkels' Zeg ik met trillende stem terwijl er nogsteeds een paar tranen over mijn wangen rolden. 'E-en man pakte me bij m-mijn pols vast, ik heb zijn hand verbrand zodat hij los zou laten. Ik weet niet w-waar hij nu is' Zeg ik nogsteeds met trillende stem en keek op toen er een schaduw voor het licht ging staan dat in het steegje scheen, dezelfde man die me net vast had gehad stond voor het steegje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik luister mee met Jake en ik voel me heel schuldig. Ik had beter op Katherine moeten letten, dit had niet mogen gebeuren. Ik slik een keer. 'Wacht maar schat, ik kom eraan,' zeg ik via de telefoon. 'Ik gebruik mijn gave.' Ik druk een kus op Jake's lippen. 'Ik red het wel,' fluister ik tegen hem. De vorige twee keren was toen voor Ax en de andere keer voor Alexi. Ik stap dan uit de rij en trek Jake mee. 'Ik bel je waar je heen moet komen zo. Oké?' Ik begin dan met concentreren en omdat ik zo'n haast heb en snel naar Katherine wil lukt het ook snel. Ik ben heel erg verzwakt en zak een keer door mijn knieën, maar Katherine is er wel. 'Alles is nu goed schat,' zeg ik zonder de engel achter me op te merken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk naar de plaats waar ze net gestaan had en klem de gsm in mijn handen voor als hij afgaat ik het direct voel.
    'Allé Leslie.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Plots verschijnt mama en zegt dat alles nu weer goed komt maar ze ziet de engel niet die steeds dichterbij komt. Ik kon zelfs voelen dat ze zwak en uitgeput was dus liep ik langs haar heen, hij mocht haar geen pijn doen. Maar ik had geen idee wat hij met mij wilde. Uit zichzelf vouwden mijn goud kleurige vleugels zich uit, die de aan de onderkant wat zwarte puntjes hadden. Ik veegde de tranen die er over mijn wangen rolde weg. Hij moest gewoon weg gaan en weg blijven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik reageer als ik thuis ben, mobiel bijna dood. Ben over maximaal drie kwartier thuis, wss eerder. Bayy <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik pak de handboeien vast zodat ik toch iets van steun heb en het deert me niet dat het ijzer in mijn huid snijd. Ik kreun alweer en bijt op mijn lip. 'Ax.' zucht ik zachtjes. Ik wil dat hij verder gaat.

    Joshua
    Ik glimlach en pak haar hand. Ik open de deur en zet het dan op een rennen naar de badkamer. Daar draai ik de kraan open en sluit de deur als Braxlin ook binnen is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach zwakjes naar Katherine, het gaat wel met me, maar ik ben verbaasd als ze langs me heen loopt en als ik achterom kijk zie ik een man staan. Het is een engel. 'O, ook dat nog,' mompel ik sarcastisch. Katherine wil me geloof ik beschermen en ontvouwd haar vleugels. Nee, ik moet haar beschermen. Ik sta op en loop dan in de richting met krampachtige stappen. 'Blijf achter me Katherine,' gebied ik haar en duw haar zachtjes achter me en ontvouw, met moeite, mijn vleugels ook. De man doet hetzelfde en ik kijk hem met licht vernauwde ogen aan. 'Waag het niet om aan mijn kind te komen,' zeg ik dreigend naar hem. 'De eerste keer was al een fatale fout van je, om haar een tweede keer te zoeken wordt je einde.' Mijn benen trillen licht, maar omdat Katherine bij me is weet ik dat ik misschien moet vechten voor haar. Dan bedenk ik me dat ik Jake zou bellen en ik pak snel mijn mobiel erbij en zoek naar Jake. Ik merk ineens dat de man op engelensnelheid richting Katherine gaat en ik laat mijn mobiel vallen en pak de engel bij zijn keel en druk hem tegen de muur met alle kracht die ik heb. 'O dat kan er ook nog wel bij. Engel, je bent me een telefoon verschuldigd.' Hij is kapot gevallen op de grond. 'Katherine, bel Jake. Nu.' De engel legt zijn hand om mijn hand en ik voel iets branden. Fuck. Dat zijn die kruiden die toen ook op de kogels zaten in Jake's lichaam. Ik klem mijn kaken opeen, maar kan het niet verhinderen dat mijn greep verslapt. Ik druk nu gewoon met heel mijn lichaam tegen de engel en denk niet aan de pijn. Jake, kom snel. Ik heb bijna geen energie meer en sta op instorten. Voordat ik het weet word ik ineens tegen de andere muur van de steeg gegooid en kom ik met een pijnlijke kreun neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wachten op Ellie?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja laten we het maar doen :3 Ellie vindt dit namelijk een leuke scène geloof ik ^^

    En ik ga toch in vijf minuten slapen so c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.