• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun nu iets harder en mijn ademhaling versnelt. Het genot gaat door me heen en ik bijt op de binnenkant van mijn wang. Warme golven gaan door mijn lichaam.Ik kom bijna klaar.

    Joshua
    Ik streel terug zachtjes over haar buik zoals ik gedaan had voor de seks. Gewoon omdat ze dat blijkbaar leuk vind. Ik doe mijn ogen even open en kijk naar haar gezicht waardoor ik vanzelf glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lol kan ni wachtn tot ik aar dronkn mag laten worden xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wie dronken mag laten worden? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [alexi xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun nu iets harder en mijn ademhaling versnelt. Het genot gaat door me heen en ik bijt op de binnenkant van mijn wang. Warme golven gaan door mijn lichaam.Ik kom bijna klaar.

    Joshua
    Ik streel terug zachtjes over haar buik zoals ik gedaan had voor de seks. Gewoon omdat ze dat blijkbaar leuk vind. Ik doe mijn ogen even open en kijk naar haar gezicht waardoor ik vanzelf glimlach.

    Axton
    Ik merkte dat ze bijna klaarkwam en hield op. Grijnzend haalde ik mijn vingers uit haar en ging even boven haar hangen zonder iets te doen.
    Ik bleef haar aankijken en wachtte eerst gewoon ff op haar reactie.

    Braxlin
    Een tevreden geluidje kwam over mijn lippen en ik voelde mijn lichaam helemaal ontspannen.
    Ik glimlachte lichtjes en bleef gewoon met gesloten ogen liggen genieten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach zwakjes naar Katherine, het gaat wel met me, maar ik ben verbaasd als ze langs me heen loopt en als ik achterom kijk zie ik een man staan. Het is een engel. 'O, ook dat nog,' mompel ik sarcastisch. Katherine wil me geloof ik beschermen en ontvouwd haar vleugels. Nee, ik moet haar beschermen. Ik sta op en loop dan in de richting met krampachtige stappen. 'Blijf achter me Katherine,' gebied ik haar en duw haar zachtjes achter me en ontvouw, met moeite, mijn vleugels ook. De man doet hetzelfde en ik kijk hem met licht vernauwde ogen aan. 'Waag het niet om aan mijn kind te komen,' zeg ik dreigend naar hem. 'De eerste keer was al een fatale fout van je, om haar een tweede keer te zoeken wordt je einde.' Mijn benen trillen licht, maar omdat Katherine bij me is weet ik dat ik misschien moet vechten voor haar. Dan bedenk ik me dat ik Jake zou bellen en ik pak snel mijn mobiel erbij en zoek naar Jake. Ik merk ineens dat de man op engelensnelheid richting Katherine gaat en ik laat mijn mobiel vallen en pak de engel bij zijn keel en druk hem tegen de muur met alle kracht die ik heb. 'O dat kan er ook nog wel bij. Engel, je bent me een telefoon verschuldigd.' Hij is kapot gevallen op de grond. 'Katherine, bel Jake. Nu.' De engel legt zijn hand om mijn hand en ik voel iets branden. Fuck. Dat zijn die kruiden die toen ook op de kogels zaten in Jake's lichaam. Ik klem mijn kaken opeen, maar kan het niet verhinderen dat mijn greep verslapt. Ik druk nu gewoon met heel mijn lichaam tegen de engel en denk niet aan de pijn. Jake, kom snel. Ik heb bijna geen energie meer en sta op instorten. Voordat ik het weet word ik ineens tegen de andere muur van de steeg gegooid en kom ik met een pijnlijke kreun neer.


    Katherine
    Mama duwt me naar achteren en ik vouw mijn vleugels weer, in.. Of in iedergeval dat gaat vanzelf.. Ik had eigelijk nog nooit mijn vleugels gebruikt.
    'Katherine, bel Jake. Nu' Zegt mama tegen mij en ik raap met nog een beetje trillende handen en met de hand die de man niet vast had de telefoon op -de pols van mijn andere hand deed nogaltijd pijn en was rood geworden- ik vind Jake's telefoon nummer en druk vervolgens weer op het groene hoorentje, ik ren zo snel mogelijk het steegje uit om te kijken hoe de winkels ernaast heten en geef dat door aan Jake. Vervolgens hang ik op en ren terug om hopeloos te gedenken wat ik kan doen. Het enigste wat ik kon bedenken was op de man zijn rug springen dus dat deed ik om vervolgens mijn handen voor zijn ogen te leggen en ik verbrand zijn ogen om vervolgens snel van de man zijn rug af te springen voordat hij met zijn hooft draaierig tegen de muur van het steegje komt.
    'Mama' Zeg ik vervolgens en ren naar haar toe, ze was tegen de muur van het steegje gegooit door de man.

    {Jesh, me likes this :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kreun zachtjes gefrustreerd. 'Ax.' mompel ik zachtjes en zucht dan zachtjes. 'Niet lief.' mompel ik en probeer mijn ademhaling normaal te krijgen aangezien het nu meer op hijgen of dan op ademhalen lijkt.

    Joshua
    Ik glimlach terug en druk een kus op haar voorhoofd.
    Het is wel eens leuk om zo alleen thuis te zijn, hier, zonder geroep, enkel met Braxlin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde. "Wraak." fluisterde ik zacht in haar oor. "Eigenlijk zou ik nu moeten gaan slapen om het helemaal af te maken..."
    Ik beet even zacht in haar oorlelletje en drukte toen een rij van kusjes van daar, via haar hals naar beneden. Ik zoog zacht aan een tepel en begon haar andere borst te masseren.

    Braxlin
    Ik opende mijn ogen om hem aan te kijken glimlachte liefdevol naar hem.
    Ik hmmde blij en kroop dichter tegen hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun weer zachtjes door zijn kussen en zijn lippen om mijn tepel.
    'O god Ax.' fluister ik zachtjes en leg mijn hoofd in mijn hals. Ik adem terug oppervlakkig.

    Joshua
    Ik sluit mijn ogen en trek haar dichter tegen me aan. Het water begint af te koelen maar ik laat het weer wat warmer worden.
    'Wat wil je nog doen vandaag?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde en deed verder met het verwennen van haar borsten, terwijl mijn vrije hand weer naar beneden afdwaalden. Ik wreef eens over haar clitje en liet toen weer twee vingers naar binnen glijden. Heel even bewoog ik ze, maar haalde ze er toen weer uit om kort over haar clitje te strelen. Ik bleef het zo herhalen.
    Als het goed was zou ze hiervan wel klaarkomen, maar pas na lange tijd.

    Braxlin
    "Geen idee." mompelde ik. "Oh, we hebben nog geen horrorfilm gekeken..." herinnerde ik me plots.
    "En nog iets. Over dat flitsen. Kan dat overal heen? Echt overal op de wereld?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Jakeeey, Katherine heeft Jake gebelt ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kreun verlangend en ongeduldig. Hij weet wat hij doet en het irriteerd me iets omdat ik weet dat hij zo het klaarkomen lang kan uitstellen... heel lang. 'Ax?' vraag ik liefjes en kreun zachtjes. 'Wil je me alsjeblief niet zo plagen?'

    Joshua
    'Dat doen we straks dan wel.' glimlach ik en dan begint ze weer met haar vragen, maar ik vind het niet zo erg. Ik grinnik even. 'Ja ik kan overal heen flitsen maar het is veiliger om een lege plek te kiezen anders zijn er te veel vreemde blikken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Misschien..." mompelde ik zachtjes en met een grijns om mijn lippen. Ik liet nu 3 vingers bij haar naar binnen glijden en vingerde haar wat sneller en langer, maar trok mijn hand nog steeds om de zoveel tijd eens terug om haar clitje te beroeren. Zo zou ze nog steeds traag komen, maar dan al iets sneller.

    Braxlin
    "Dus ook naar een privéstrand op Hawaï?" vroeg ik grijnzend.
    Het was een strand van mijn vader. Ik was er ooit geweest. Natuurlijk had ik er nooit van kunnen genieten, aangezien ik bang was om de zee in te gaan. Maar eigenlijk wou ik wel eens van die angst af komen. En misschien kon Joshua me helpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [wacht ff El ben nog aan het nadenken xd]

    Alexi
    Ik kreun nu weer harder en voel me weer komen maar als hij zijn hand wegtrekt trekt het orgasme weer weg.
    Ik trek een pruillipje en zucht dan weer.

    Joshua
    'Ja overal?' zeg ik niet echt snappend waar ze naartoe wil gaan of eigenlijk wat ze bedoelt.
    Ik druk weer een kusje op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Daar doe je dan wel lang over XD}


    Don't be like the rest of them, darling