• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Rollentopic

    De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.


    Artikels:

    One Direction terug in Xfactor

    Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.


    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]


    Take me to wonderland

    Joanne Mikayla Brights

    Ik grinnikte even en keek Niall aan. "Jullie gaan toch niet echt zelfmoord plegen? Of wel?" Vroeg ik zacht en keek hem recht in zijn ogen aan. Ik zou het nooit toelaten als het deden, dan zou ik mezelf de schuld geven. Stilletjes keek ik hem aan en beet op mijn lip. Ik schudde mijn hoofd om de gedachte te verbergen. Dat zouden de jongens nooit doen, geloof me. Ik kuste Niall op zijn wang en stond op om mijn blikje weg te gooien. Vervolgens pakte ik een flesje bier uit de koelkast en gaf die aan Niall. Ik glimlachte breed. "Hier."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nickolas Anderson
    Oké dat meisje van daarnet was echt grof,maar de nieuwsgierigheid brand wel.
    Waarom was die hier,kon ze zomaar binnen en begon ze over de jongens en 'zelfmoord' ?
    Wedden dat het zo'n gestoorde fan is. Joanne begon 'in mijn ogen' klef te doen met Niall en het was net alsof ik er niet was.
    "Euhm,ik zit hier ook nog hoor."zucht ik geïriteerd en sta dan op en ga richting de koelkast om dan wat eten te stelen.
    Ik had honger en geen geld bij me ,dus kon ik het risico wel wagen.Ik plofte dan in een andere zetel voor 3 redenen
    1 Ik zat daar geplet , 2 ik had net wat eten van Niall gejat en punt 3 ik had geen zin in kleffe onder hun tweetjes.
    Ik haalde mijn blackberry uit en ging op twitter,mijn pagina was alweer bestrooid met milijoenen tweets van fans en dergelijke.
    Ik at ondertussen het broodje op dat ik vast had terwijl ik wat meer interesantere tweet begon te lezen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alyss Joelle Black.
    Ik zuchtte geiriteerd toen ik merkte dat ze me niet geloofde. Dankbaar keek ik na de beveiliging die er nog steeds stond, "Als ze me ooit nog eens nodig hebben, geef ze dan dit nummer," zei ik, en ik gaf hem een kaartje met mijn nummer.
    Als ze me ooit nog nodig hebben, zouden ze wel bellen. Ik wist het zeker. Maar dat was niet mijn probleem.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    [Ik ben er vanmiddag voor een paar uurtjes niet. Moet wat dingen kopen.. x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry als ik zo traag antwoord, maar ik doe dit zodat het niet te snel gaat en de afwezige gemakkelijk kunnen inspringen. ^^]


    Take me to wonderland

    [Snap ik (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Ik slenterde door de gangen van het hotel heen en liet het flesje water dat ik vast had tussen mijn vingers heen glijden. Ik was moe, uitgeput en futloos. Gapend liep ik de kamer van Niall heen en zag Nickolas en Joanne er ook waren. "Hoi." Mompelde ik waarna ik me languit op het bed liet vallen en er de komende paar uur niet vanaf zou komen.

    [had pauze op werk maar moet nu weer verder. ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena Victoria Vasquez.
    Met een glimlach op mijn gezicht liep ik door de gang, op weg naar de kamer van Niall. Ik had tijdens het optreden tussen het publiek gestaan, het was een geweldige sfeer geweest. Bij de beveiliging stond een meisje en ik keek haar even verbaast aan. Wie was zij en wat deed ze hier? Ik liet mijn pasje zien en mocht doorlopen. Altijd stond er een bosje fans bij de beveiliging, in de hoop een glimp op te mogen vangen van de jongens of doorgelaten te worden. Ik grinnikte zacht en liep door. De deur was open en ik liep naar binnen, waar ik Niall, Lou, Joanne en Nickolas zag. 'Hoi, begroette ik iedereen vrolijk, waarna ik mezelf op de bank liet vallen. 'Jullie optreden was echt wicked!' lachte ik vrolijk. 'Maar wie was dat meisje net? Ik kwam haar tegen op de gang.'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 12:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall James Horan

    "Jullie gaan toch niet echt zelfmoord plegen? Of wel?" vroeg ze zacht waarna ze me recht in de ogen keek. "Nah, natuurlijk niet," verzekerde ik haar. Al moet ik toegeven, ik had er wel aan gedacht. Een snelle gedachte, maar niet dat ik het ooit daadwerkelijk ging doen. Was ik te laf voor, als je het zo kunt noemen.
    Het moment dat ik voor een trein wil springen of van een gebouw springen, mijn stress zou het zo van me overnemen waardoor ik snel weer thuis ben.
    Opeens kuste Joanne op mijn wang en bloosde even. Niet dat het wat wilde zeggen. Het is net zoals zeggen dat als je iemand een knuffel geeft dat je dan een koppel bent, maar dat is niet zo.
    Joanne stond op een pakte een flesje bier uit de koelkast en gaaf het aan me. "Hier," zei ze. "Bedankt," zei ik terug waarbij ik het flesje met een glimlach aannam.
    "Euhm,ik zit hier ook nog hoor." zuchtte Nickolas geïrriteerd en ik draaide me naar hem toe. "Ahw, sorry," lachte ik en gaf hem een kus op zijn wang en grijnsde. "Voel je je nu niet meer buitengesloten?" Als je met miuj omgaat, dan moet je gewend worden dat ik ook jongens een kus of een knuffel geef.
    Opeens stond Nickolas op en nam wat te eten waarna hij in een andere zetel ging zitten. Mijn mond zakte open. "Heb je nou eten van mij genomen?"
    "Hoi," hoorde ik de bekende stem van Louis. Ik keek naar Louis en zag dat hij zicht op mijn bed had laten vallen.
    "Hoi, Louis," zei ik terug. "Je bent uitgeput," merkte ik op. Snapte ik ook we. We hebben het de laatste tijd enorm druk. We worden door het management van het ene naar het andere gesleurd.
    "Hoi," zei nu een andere stem. "Hey Elena," begroette ik terug. 'Jullie optreden was echt wicked!' lachte ze vrolijk verder. "Thanks," ik ging er maar niet verder op in dat ik vond dat ik er een aantal noten had naast gezeten. 'Maar wie was dat meisje net? Ik kwam haar tegen op de gang.' ging Elena verder.
    "Eerlijk? Wij hebben ook geen idee. Ik vroeg wie ze was en ze ging weer weg," zei ik.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 12:22 ]


    Take me to wonderland

    [uhm, Elena is ook net binnengekomen..]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [uhm, Elena is ook net binnengekomen..]


    [Was het al aan het aanpassen. ^^]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Was het al aan het aanpassen. ^^]


    [oh ja, ik zie het. Sorry.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Elena Victoria Vasquez.
    'Hey Elena,' begroette Niall me terug, waardoor ik naar hem glimlachte. Hij bedankte me voor het compliment, maar ging er verder niet op in. Aan zijn gezicht zag ik dat er iets mis was, waardoor ik opstond en naast hem ging zitten. Hij vertelde me dat hij geen idee had wie het meisje was. 'Vreemd,' antwoordde ik, voor ik met mijn handen door zijn haar woelde. 'Je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor Nialler. De fans houden van je, wat je ook doet.'

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 12:36 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nickolas Anderson
    "Voel je je nu niet meer buitengesloten?" vroeg Niall nadat hij een kus p mijn wang gaf.Ik was het wel gewoon zoiets deden we wel vaker.
    Zijn mond viel open toen hij het eten zag dat ik vast had en ik grijnsde even."Heb je nou eten van mij genomen?" zijn gezicht deed me lachen.
    Echt waar soms moest ik gewoon lachen om hun gezichtsuitdrukkingen.
    "Hé ik moet ook overleven toch."zeg ik plagerig en neem nog een hap van het broodje.
    De deur ging weer open en een vermoeide Louis kwam de kamer binnen geslentert
    .Hij mompelde hoi en liet zich daarna in Niall's bed ploffen omdan vervolgens te gaan slapen."Je bent uitgeput," merkte Niall op,maar volgens mij hoorde Lou het allang niet meer.Net als ik nog een hap genomen had ging de deur weer open ,deze keer was het Elena die binnen kwam.
    "Hoi" zei ze."Haay."zei ik tegen haar terug met volle mond en slikte het dan door.
    'Jullie optreden was echt wicked!' lachte ze vrolijk verder. "Thanks,"zei Niall,maar ging er niet op verder 'Maar wie was dat meisje net? Ik kwam haar tegen op de gang.' vroeg ze dan.Niall zei dat hij het niet wist."Ze zij dat ze Alyss noemde ofzo."zeg ik dan nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joanne Mikayla Brights

    Zuchtend liet ik mezelf weer naast Niall ploffen. "Nawh. Dan moet je maar eens wennen aan mijn gedrag, Nico." Lachte ik en kuste hem op zijn wang. Ik grinnikte even en legde mijn hoofd op Niall's schouder. "Ik ben moe, maar ik wil niet slapen." Zuchtte ik en keek naar Elena. "Hoi." Glimlachte ik. Mijn mondhoeken krulden een beetje omhoog. De kamer begon een beetje vol te stromen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.