• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.
    – Lucy Mae Ackerley • Gipsy.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Aurora Ryler • Smokeless.
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.

    ROLLENSTORY.


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    Het begin: De begeleiders hebben een boot geregeld om alle kampeerders zo naar het eiland te laten brengen. Ze zijn al bij het kamp aan gekomen en vanaf daar leggen de begeleiders alles uit. Deze dag zal vooral gebruikt worden om mensen te leren kennen en zo het kamp + de regels te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik zal probere morgen via me laptop iets te posten. voel me vandaag daar iets te ziek voor sorry


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MrsCatS schreef:
    ik zal probere morgen via me laptop iets te posten. voel me vandaag daar iets te ziek voor sorry

    Oké, dat maakt niks uit. Ziek maar lekker uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal hier ook eens een post voor schrijven als ik weer wakker ben, haha. Now I'm going too sleep, good night to ya all.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Noah Forrister
    Na even gelopen te hebben, houd Jeremiah me tegen. Hij kijkt me aan met ogen die zowel schuldig, als bedroefd ogen. Hij drukt even kort op zijn mond. 'Eh" Hij friemeld aan het uiteinde van zijn shirt. "Het is mijn bedoeling niet" zegt hij uiteindelijk en kijkt me recht aan. "Ik vind je echt een leuke jongen, je ziet er echt goed uit maar" hij zwijgt even. "maar ik... het gaat wat te snel en ik wil je geen valse hoop geven" Hij stopt met het friemelen aan zijn shirt. "Sorry Noah, Misschien kunnen we eerst elkaar beter leren kennen?" Hij slaat zichzelf tegen zijn hoofd. "Voor zover dat kan en jij dat wilt?"
    Er glijd weer een glimlach over mijn gezicht, zover dat mijn witte tanden een stukje zichtbaar zijn. "Ik ben Advocaat in opleiding, je hoort me meteen te geloven als ik zeg dat het Oke is" zeg ik grappend. "Ik snap het, en ik begrijp het" voeg ik er aan toe en ik knik even. "En het is vaker ook een beter idee om eerst elkaar beter te leren kennen" Ik knipoog even. "En voor zover dat lukt op dit kamp, wil ik je ook wel graag leren kennen Jeremiah" Ik knipoog even. "Daarnaast ben je de eerste die ik hier heb gezien die sport, dus heb ik je al soort van verklaard tot mijn sportmaatje en die wil ik niet meteen alweer kwijt door wat van mijn overhaaste geflirt" ik grijns even. Vervolgens haal ik mijn schouders weer op. "Sorry, dat kan ik soms gewoon niet laten als ik een knappe jongen zie" Ik schuif wat met mijn voet heen en weer. Ik doe wel luchtig en vrolijk maar ik voel me best vernederd en beschaamd, maar aan de andere kant zou ik het heel zonde vinden als alles meteen awkward word hierna.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

          Jeremiah Franco Boyd.
    Na dit gezegd te hebben glijdt er een stukje druk van mij af. Ik ben niet van het achterhouden, want ik weet dat ik mijzelf hier alleen maar mee heb. De eerlijkheid meteen zeggen was en is het beste.
    Er komt een glimlach op Noahs gezicht tevoorschijn. Iets wat mij nog beter maakt en er komt ook een glimlach op mijn gezicht. 'Ik ben advocaat in opleiding. Je hoort me meteen te geloven als ik zeg dat het oké is.' Ik grinnik hierom.
    “Een advocaat? Hmm. Mannen in pak zijn erg sexy moet ik eerlijk zeggen.” Antwoord ik hem en schraap mijn keel dan vervolgens, omdat hij wat droog is.
    “Ik moest het voor de zekerheid zeggen. Anders gaat het aan mijn schuldgevoel knagen.” Zei ik met eerlijkheid.
    'Ik snap het en ik begrijp het.' Voegt Noah eraan toe en hij knikt kort. 'En het is vaker ook een beter idee om eerst elkaar beter te leren kennen.' Hij geeft een knipoog. Daar heeft hij gelijk, dus hierop schud ik mijn hoofd om dat te laten weten dat ik hem gelijk geef.
    'En voor zover dat lukt op dit kamp wil ik je ook wel graag leren kennen, Jeremiah.' Hij knipoogt weer even waardoor ik wat lichtjes bloos.
    “Nou, dat is fijn dat het gevoel wederzijds is.”
    'Daarnaast ben je de eerste die ik hier heb gezien die sport, dus heb ik je al soort van verklaard tot mijn sportmaatje en die wil ik niet meteen alweer kwijt door wat van mijn overhaaste geflirt.” Hij grijnst en ik ook.
    “Jij was niet de enigste die overhaast aan het flirten was,” waarbij ik naar mezelf wijs. Noah haalt zijn schouders op.
    'Sorry, dat kan ik soms gewoon niet laten als ik een knappe jongen zie.' Zodra hij dit zei begin ik weer wat lichtjes te blozen. Ik weet ook wel dat ik een knappe jongen ben, maar soms kom ik iemand tegen die erg knap is waardoor ik wat aan mijn eigen uiterlijk ga twijfelen. Dan gaan mijn gedachten opeens naar Devin.
    Betrapt op mijn eigen gedachten wijd ik mijn ogen wat verder open en schud dan kort mijn hoofd. Rot gedachten. Ga uit mijn hoofd.
    Noah schuift wat met zijn voet heen en weer. Hmm, misschien was 't het beste als wij nu verder gaan sporten? Dan kunnen wij dit ook van ons af sporten en het misschien vergeten.
    “Ik snap het helemaal. Ik heb hetzelfde.” Geef ik toe.
    Spontaan begin ik op en neer te springen van de energie die ik allemaal overheb. “Kom, laten wij verder gaan sporten Noah!” Zei ik met een overblije glimlach op mijn gezicht.
    “Ik heb nog genoeg energie over!”
    En alsof ik een klein hondje ben, begin ik rondjes om Noah te rennen. Dan stop ik ermee vanwege dat ik wat duizelig wordt en mijn ogen vallen ook op een gedaante – die ik eerder heb leren kennen en waar ik net aan had gedacht. Devin.
    Ergens wil ik niet veel geluid maken om zijn aandacht te krijgen, maar om eerlijk te zijn tegen mijzelf, stiekem wil ik dit. Dus doe ik dit.
    “In de maneschijn, in de maneschijn!” Begin ik te zingen. Dit is het liedje dat vaak met mij is gezongen vroeger, dus dit kwam als eerste in mijn hoofd.
    Vrolijk begin ik verder te zingen en beweeg ik erbij.
    “Klom ik op een trapje naar het raamkozijn. En je raadt het niet en je raadt het niet. Zo doet een vogel,” ik begon hierbij een vogel na te doen.
    “En zo doet een vis,” ik begon een vis na te doen, terwijl ik hierbij overblij naar Noah kijk.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 0:44 ]


    † Love? I want to sleep.

    [ben ff wat bedenken kom net van crematie en me hoofd zit vol watten. zal zo/vanavond reageren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MrsCatS schreef:
    [ben ff wat bedenken kom net van crematie en me hoofd zit vol watten. zal zo/vanavond reageren]

    Wow, oké. Dat hoeft niet persé. Ik snap ook wel als je even wat rust wilt en geen zin hebt om terug te reageren. Dan wacht ik wel gewoon op je, want een crematie is niet niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    (...)
    Wow, oké. Dat hoeft niet persé. Ik snap ook wel als je even wat rust wilt en geen zin hebt om terug te reageren. Dan wacht ik wel gewoon op je, want een crematie is niet niks.


    i know thanks :) ik zal ff kijken hoever me inspiratie is


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    -Zal ik dan even wachten met reageren totdat jij het heb gedaan? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    -Zal ik dan even wachten met reageren totdat jij het heb gedaan? (:

    that would be very nice, but i understand if you dont


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ik ga nu werken. ik ben rond zes uur klaar dan zal ik een reactie plaatsen. sorry voor t wachten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MrsCatS schreef:
    ik ga nu werken. ik ben rond zes uur klaar dan zal ik een reactie plaatsen. sorry voor t wachten

    Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. :]


    † Love? I want to sleep.

    Noah Forrister

    Als Jeremiah me het compliment over mannen in pakken geeft moet ik eerst blozen. Dan begint hij energievol rondjes om me heen te rennen, Eerst moet ik even hard lachen en wil zeggend dat we maar weer verder moeten gaan met sporten, maar voor ik dat kan doen begint hij overblij in de maneschijn te zingen.
    Ik kijk Jeremiah eerst niet begrijpend aan, waarom doet hij nou zo raar? heb ik soms iets gedaan?. Ik kijk even om me heen en zie dan de jongen wat verderop en het kwartje valt. Ik glimlach even en kijk Jeremiah dan aan. "even eem vraagje. Voel je iets voor die jongen? je wilt overduidelijk zijn aandacht..." ik kijk Jeremiah zowel met een spijtig en een i'm sorry blik aan. "dat rondjes rennen duiddd op teveel energy, maar nog voor ik kon zeggen om verder te gaan met sporten begon je liedjes te zingen met beeldspraak....Sorry, ik ben bijna afgestudeert advocaat..die dingen vallen me op..liegen heeft ook niet veel zin" ik glimlach vriendelijk. " het is niet erg maar wees eerlijk tegen me. Je bent een leuke jongen dus geef hem geen ongelijk" ik glimlach weer. "wil je naar hem toe? we kunnen even naar hem toelopen als je wil?" vraag ik vriendelijk aan Jeremiah. "als je niet wil is het ook goed dan gaan we gewoon verder sporten maar als je wil dan kunnen we best wel even gedag zeggen hoor" ik glimlach weer even " dat vind ik heus niet erg hoor. Wil best de jongen leren kennen die je zo gek laat doen. ik gniffel even. " grapje hoor" ik knipoogg.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    op me tel waren t 20 regels dus hoop dat t op de pc meer dan 10 zijn xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    -Het zijn er 9. Maar ik moet dus even wachten op het antwoord van Jeremiah? Anders kan ik nog niet veel..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you