• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.
    – Lucy Mae Ackerley • Gipsy.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Aurora Ryler • Smokeless.
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.

    ROLLENSTORY.


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    Het begin: De begeleiders hebben een boot geregeld om alle kampeerders zo naar het eiland te laten brengen. Ze zijn al bij het kamp aan gekomen en vanaf daar leggen de begeleiders alles uit. Deze dag zal vooral gebruikt worden om mensen te leren kennen en zo het kamp + de regels te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik zal t ff aanpassen

    aangepast. als t goed is zijn t er nu genoeg

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gasai schreef:
    -Het zijn er 9. Maar ik moet dus even wachten op het antwoord van Jeremiah? Anders kan ik nog niet veel..-

    Oké, ik ga nu terugreageren.


    † Love? I want to sleep.

          Jeremiah Franco Boyd.
    Een niet begrijpende blik komt mijn kant op, zodra ik het nummer van in de maneschijn begon te zingen. Als Noah er maar verder niets van merkt, want dan.. tja. Ik weet het niet. Misschien denkt hij dat ik tegen hem heb gelogen? Maar dit is helemaal niet zo. Verre van. Hij leek mij echt een leuke jongen.
    'Even een vraagje. Voel je iets voor die jongen?' Vroeg Noah opeens. Abrupt stop ik met zingen, omdat ik mij betrapt voelde. Niettemin probeerde ik mij alsnog op te stellen alsof ik hier niet door verrast was en alsof dit niet zo was, maar Noah vervolgde zijn zinnen.
    'Je wilt overduidelijk zijn aandacht..' Met een spijtige blik keek Noah mij aan. Waarom? Ik zou dit gezicht juist moeten hebben. Het schuldgevoel dat ik eerder bij Noah had, kwam weer in een klap terug. 'Dat rondjes rennen duid op teveel energie, maar nog voor ik kon zeggen om verder te gaan sporten begon je liedjes te zingen met beeldspraak..' Hierbij moest ik even zachtjes glimlachen.
    “Ik ben gewoon een klein jochie met teveel energie,” zei ik hem eerlijk. “en soms raak ik dat kwijt op verkeerde momenten.” Dit was waar. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik hyper of spontaan begon te doen en dat ik dan een negatieve reactie had gekregen.
    'Sorry, ik ben bijna afgestudeerd advocaat. Die dingen vallen mij op.. liegen heeft ook niet veel zin.' Lachte hij toen vriendelijk. 'Het is niet erg, maar wees eerlijk tegen mij. Je bent een leuke jongen dus geef hem geen ongelijk. Wil je naar hem toe? We kunnen even naar hem toelopen als je wilt?' Vroeg hij met een vriendelijke toon aan mij. Gosh, hij is echt veels te goed. Hopelijk kon ik mijn sportmaatje houden en met deze gedachte glimlachte ik vriendelijk en keek ik beschaamd naar de grond. Betrapt, Jeremiah! Betrapt! Houdt je hoofd cool. Devin weet van niets.
    'Als je niet wil is het ook goed dan gaan we gewoon verder sporten, maar als je wilt dan kunnen we best wel even gedag zeggen hoor.'
    Stiekem wilde ik dit wel. Devin had ik net nog gezien toen hij mij redde van mijn domme actie en daardoor durfde ik hem ook niet aan te kijken, dus ik twijfelde nu enorm. Hoe lief het ook was van Noah om dit voor te stellen, ik wist het niet.
    De eerste paar zinnen van Noah schoten in mijn hoofd. Waarom als ik mij niet wilde laten zien.. deed ik dan zo dom met dat nummer op zijn aandacht te trekken? Dat spreekt mijzelf wel heel erg tegen en laat het juist zien dat ik wel naar hem toe wil gaan. Boy, oh boy. Ik kende hem amper pas een dag en dan nu dit. Fijn.
    'Dat vind ik heus niet erg hoor. Wil best de jongen leren kennen die je zo gek laat doen.' Noah gniffelde even en ik laat een harde, bulderende lach horen. 'Grapje hoor.' Knipoogde hij.
    “Zo lijk je net alsof je mijn vader bent en je hem wilt keuren,” grapte ik. Ik wist heel goed dat mijn echte vader dit niet zou doen. Hij zou hem dan meteen het huis uitgooien en zeggen dat ik hem nooit meer mocht zien. Bij deze gedachte liet het mijn hart breken.
    Toen stopte ik opeens met lachen en kwam ik wat dichter bij Noah. “Het is waar.” Fluisterde ik hem open en eerlijk.
    “Hij trekt mij inderdaad aan, maar dit weet hij niet. En ik wil het liever zo houden ook.”
    Mijn hoofd had ik weer wat van Noah vandaan gehaald en ik zette een stap terug. “We kunnen alsnog naar hem toegaan, want dan kun je ook met hem kennismaken.” Grinnikte ik.
    Zonder echt op een antwoord te wachten pakte ik Noah bij zijn hand vast en zwaaide ik uitbundig naar Devin toe. “Devin!” Riep ik naar hem toe. De overdreven blije glimlach zat weer op mijn gezicht, maar ik voelde mij ergens ook zenuwachtig. Niettemin probeerde ik dit niet te laten merken en trok ik, terwijl ik nog steeds uitgelaten naar Devin zwaaide, Noah mee aan zijn hand richting Devin toe.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:59 ]


    † Love? I want to sleep.

    -Kan de volgende alsjeblieft iets schrijven waardoor die niet op de ander moet wachten en ik niet in de knoop kom met hoe en wat? xd-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    -Kan de volgende alsjeblieft iets schrijven waardoor die niet op de ander moet wachten en ik niet in de knoop kom met hoe en wat? xd-

    Moet ik anders het even veranderen?


    † Love? I want to sleep.

    je kunt wel alvast wat schrijven zat eigenlijk op jou te wachte lol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MrsCatS schreef:
    je kunt wel alvast wat schrijven zat eigenlijk op jou te wachte lol

    Ik verander het wel even waardoor Gasai een reactie kan schrijven. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Ik weet niet of dit beter is zo? (:


    † Love? I want to sleep.

    -Ja (: Ik ga Animedinkiej ff afkijken en dan zal ik iets proberen-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Devin Ochoa

    Zachtjes neuriede ik mee met de muziek die nog steeds door mijn oren heem galmden. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en even werd ik mijn vrolijke zelf weer. Rennen en muziek.. Hmm, bijna perfect. Even ging ik weer met mijn hand langs mijn nek en mijn vaart verminderde al gauw. Ik leek wel een zielig emo geval. Zie hoe ik mij nu gedraag! Ik zuchtte zachtjes en keek een beetje vaagjes om mij heen. Mijn blik ving twee gestaltes op niet zo gek veel ver van mij vandaan. Mijn hoofd hield ik iets schuin, maar zo heel gauw kon ik niet bedenken wie het waren. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en wou al weer verder gaan rennen, maar één van de gestaltes begon heel raar te bewegen. Lichtjes fronste ik en haalde de oordopjes uit mijn oor.
    'Klom ik op een trapje naar het raamkozijn,' hoorde ik één van zingen. Het was een stem die ik wel herkende en daardoor wist dat Jeremiah één van de gestaltes was. Wie was die andere? Heen gaan, of niet? Het gezang hielt op en vroeg mij af of hij niet doorhad dat ik er ook was of deed hij het juist dat ik er was? Nee, dat zou raar zijn.. Toch? Aan de andere kant.. Zo'n actie kon wel iets voor hem zijn. Man oh man, waar ging dit heen?
    'Devin!' hoorde ik Jeremiah opeens roepen. Iets wat geschrokken keek ik op en zag ik Jeremiah uitbundig zwaaien terwijl hij iemand mee trok toen hij naar mij toe liep. He, wat? Hoe lang stond ik al stil. Hij had mij nu zeker weten opgemerkt en nu wegrennen zou de verkeerde indruk wekken. Hmm, hij was nu wel stukken vrolijker dan daarnet. Hij had ook andere kleren aan, zoals ik had gezegd wat hij moest doen. Had hij daarvoor ook eerst gedoucht? Als dat zo was.. Was hij diegene die tegelijk met mij douchte? Maar dat zou betekenen dat hij ook had gehoord wat ik daar zei. Ik beet zacht op mijn lip en hoopte ervoor dat dat niet zo was, maar wie was het dan? Geen tijd om daar nu over na te denken.. Jeremiah was te dicht bij. Mijn mp3 zette ik uit en zwaaide vervolgens terug naar Jeremiah, niet zo uitbundig zoals hij, maar als nog.
    'Na het zwemmen gelijk sporten zo te zien?' vroeg ik met een klein lachje aan hem. Eigenlijk deed ik dat nu ook. Bij mij was het alleen nog aparter, aangezien ik daarvoor net gedoucht had. Ach, kon altijd nog een keer douchen. 'Hmm, ik zie dat je meer mensen hebt leren kennen, dat was je bedoeling toch? Tenminste, als ik dat goed heb onthouden.' Ik keek naar de jongen die Jeremiah had meegetrokken en stak mijn hand naar hem uit. 'Haii, ik ben Devin. Je moet wel goed op Jeremiah passen hoor. Hij valt nogal graag, plus ik heb hem net nog uit het meer kunnen vissen. Naar mijn ervaring is hij niet echt te vertrouwen in zijn eentje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zal ik even een praattopic aan maken? Het is niet de bedoeling dat dit topic word vol gespamt ermee. Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Zal ik even een praattopic aan maken? Het is niet de bedoeling dat dit topic word vol gespamt ermee. Lol.

    Lijkt me wel handig, ja. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Praattopic, mensen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caleb Seth Wolfe

    De jongeman blijft mij aankijken, zelfs als ik de vraag heb gesteld. Hierdoor laat ik mijn ogen enkel doordringender in die van hem, terwijl ik mijn vingers in elkaar verstrengel en wat naar voren leun op het bureau. Hij trekt een los velletje van zijn lip af, maar ik begin eigenlijk nogal ongeduldig te worden. Nog altijd heeft hij niet geantwoord en ik weet niet waarom hij stil blijft, maar ergens bedacht ik me dat hij het misschien bewust deed. Om me te pesten of iets dergelijks.
    Uiteindelijk haalt hij zijn schouders op, op een langzame en nonchalante manier waardoor ik mijn neus iets optrek. Zo gemakkelijk doet hij erover, alsof ik hem niets kon maken. Dat zal hij nog wel merken als hij zo door blijft gaan, want op dat vlak ben ik niet bepaald vergevingsgezind of geduldig.
    “Ik denk dat ik je geen details hoef te geven over hoe ik weet dat ik op jongens val?” Mompelt hij dan, uiteindelijk iets om de stilte te verbreken, zodat ik het tenminste niet uit hem hoef te martelen. Nee, Caleb, het is te vroeg, doe rustig aan. “Ik vind het geen probleem hoor, maar ik heb zomaar het gevoel dat jij daar anders over denkt.” Nog steeds keek hij me recht aan, duwde zijn nagels langzaam in zijn handpalm. Deze beweging merkte ik echter nauwelijks op, want met die kille, doordringende blik keek ik nog terug in zijn ogen. Helderblauw waren deze, zag ik daardoor.
    Hij was opstandig bezig, bedacht ik me. Wilde hij gemarteld worden? Nee, hij zat me uit te testen, te reiken tot hoever hij kon. Het is maar beter dat hij Ace dan niet voor zich heeft, die zou waarschijnlijk anders reageren dan ik hierop. Toen hij zich achterover liet zakken in de stoel, deed ik hetzelfde en keek hem even nadenkend aan, een diepe frons in mijn voorhoofd.
    “Luister eens, Ethan,” begon ik, een lage, maar vervaarlijke toon erin. “Ik stel de vragen. Nogmaals: wat is je reden dat je op mannen valt?” De blik op de klok zag ik wel, maar expres zei ik er niets op. “Er is geen bepaalde tijd dat dit gesprek afgelopen is totdat ik het vertel. Nu, begin maar met praten, des te eerder mag je weg.” Het notitieblok pakte ik van het bureau af, samen met de pen. Mijn been legde ik zo dat mijn enkel op mijn bovenbeen lag en het als tafel kon dienen voor het notitieblok, wat ik dan ook deed.

    Zullen we nog even blijven reageren, mensen?
    Degenen die geen post schrijven, tenzij je een goede reden hebt, laat ik dood gaan.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 22:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    sorry praattopic vergete

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 22:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]