• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth Amani Malik

    Gelijk kwam in van het toilet af, pakte mijn koffer en gitaarkoffer en liep naar buiten. Onhandig legde ik mijn koffers achterin in de kofferbak en na één keer bijna vallen was ik in de bus. Ik zag dat het zusje van Louis al achterin zat, dus ik bloosde en ging maar ergens in het midden zitten, hopend dat niemand naast me zou komen zitten. Met een klein zuchtje beet ik op mijn lip en sloot mijn ogen. Ik werd snel wagenziek, en als ik voorin ging zitten kwam ik al snel naast iemand te zitten. Dan maar even doorbijten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [dus waar kan ik inspringen? c:]


    Do what people say you can't.

    [Dat Elize ook de bus ingaat misschien?]


    That is a perfect copy of reality.

    Dessy Tamara Payne
    Toen ik zag dat de bus eraan kwam pakte ik mijn koffer uit Liam's auto, en gooide hem meteen weer over naar de kofferbak van het busje. Gelukkig konden er veel mensen in, zodat ik ook genoeg ruimte had om te gaan zitten en te rusten. Ik stapte op mijn veel te hoge pumps het busje in, en ik had meteen spijt dat ik net vandaag precies deze schoenen aan had getrokken. Ik plofte op een stoel achterin, en besloot maar af te wachten wie er naast me kwam zitten.

    Harry Edward Styles
    Na Rosalie's enge uitbarsting waarbij ik tegen de muur geduwd werd, en waarbij Maddi zich ineens heel anders gedroeg dan op het begin, rende ik het huis lachend uit omdat het busje er was. Ik haalde lachend mijn tas uit mijn auto, en gooide hem weer over in de bus. Ik ging ergens in het midden alleen op een stoel zitten, afwachtend tot er iemand naast me kwam zitten.

    [Wie komt er naast Dessy, en wie wil naast Harry? :)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Maddi naast Harry? En Zayn naast Dessy?]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:42 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Dan ga ik het ook vragen, wie wilt er achteraan naast Dani zitten? Er zijn nog drie plekken beschikbaar.]


    That is a perfect copy of reality.

    Pebble schreef:
    [Maddi naast Harry? En Zayn naast Dessy?]


    [Stuur maar!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ja, niemand hoeft naast Elisabeth te zitten, ghehe ;p]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 13:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elize Chloé Horan

    Ook stapte ik weer met tegenzin de bus in. De hele weg had ik nog niks gezegd. Ik zag al bijna iedereen in de bus zitten. Ik zuchtte. Normaal had ik altijd wel iets te zeggen. Ik plofte neer op een stoel naast het raam waar nog niemand zat. Met mijn hoofd leunde ik tegen het raam. Normaal zou ik zo meegaan met de rest. Maar nu, ik wist het niet. Eigenlijk hoopte ik dat er niemand naast mij zou komen zitten. Gewoon omdat ik er geen zin in had. Ik haalde mijn mp3-speler uit mijn zak en stopte de oortje in mijn oren. White lips, pale faces. Breathing in the snowflakes. The A-team van Ed Sheeran begon te spelen.

    [sorry dat ie kort is maar ik moet nu weg]


    Do what people say you can't.

    (Mij maakt t niet uit xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ohgod ik realiseer me nu pas hoe zielig het is voor al die broers en zussen van 1D, dat ze vijf zingende idioten als broer hebben]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [rosalie js loner): ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer zo, moet mee boodschappen doen en naar de opticien om mijn lenzen op te halen.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [@Demi, Kom naast Dani in de bus zitten :d]


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik hoor van jemand dat de bus er is en glimlach even naar Harry. 'Nou dan gaan we maar in de bus zitten,' glimlach ik. Ik loop de gang in en pak mijn koffers. Ik til ze langzaam op en loop de bus in. De koffers werken erg tegen en zorgen voor geklungel. Ik zucht diep en stop mijn koffers in de bus. Ik ga met een hand door mijn haar en loop dan de bus in. Ik ga aan het raampje zitten en leg mijn hoofd tegen de koele wand. Iemand kon gewoon naast me zitten als die wilde. Ik hoopte dat Louis of Harry voor me of achter me kwamen zitten. Het was altijd gezellig met hem. Niet dat de andere ongezellig waten, die zijn ook heel aardig. Maar met Lou had ik gewoon een goede band en ik denk met Harry ook wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne