• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18}VOL!
    Louis William Tomlinson - Styles
    Harry Edward Styles - Depay
    Liam James Payne
    - Mallory Afwezig van 29-12-12 tot 5-1-13
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17}VOL!
    Destiny Ray Jones - nessje
    Claerette Lucy Aclaine - Curlies
    Aria Maya Flow - Coockies
    Lucas 'Luc' Damian Adkins. - DeGeneres

    Broers/Zussen:{Minstens 14, max. 18} VOL!
    Daniëlle 'Dani' Camille Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Elize Chloé Horan - xElounor
    Shelley Rae Horan - Arriver
    Amir Jaafar Malik - Styles
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Brookie
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Dessy Tamara Payne - Depay
    Joshua Nick Styles - DeGeneres
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 4 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.



    Begin:

    Fans: Jullie gaan gewoon ieder apart naar die plek toe en dan komen jullie elkaar tegen, vertellen waarom jullie hier zijn en besluiten dan samen te werken.

    One Direction en Broers/Zussen: Jullie komen bij elkaar in een huis, en gaan dan met een gehuurde bus naar die vakantie plek toe. Maar eerst gaat iedereen naar het huis, het huis van De Tomlinsons.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lucas ''Luc'' Adkins.
    Er komt nog een meisje tussen de struiken door. De tweede bosjesvrouw. Wat hebben die meiden toch met die bosjes?! Werden ze er opgewonden van? Ik grinnikte toen ze zich voorstelde. 'Lucas, zeg maar Luc.' Ik hou mijn hoofd schuin en kijk ook haar aan. 'Waarom wraak?' Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Zou je niet een nachtje met ze door willen brengen? Ik bedoel, ooit die lichamen gezien...' Ik lik over mijn lippen en knik. 'Mwah, een beetje. Mijn zusje is wel helemaal verzot op ze.' Ik knik en vis een flesje water uit mijn tas om die in haar richting te gooien. 'Alsjeblieft. Laat wel wat voor mij over.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Purrfect schreef:
    [Ik zou echt heel graag weer willen reageren, maar ik zit een beetje vast ._.]

    [Doe anders of jullie er al zijn, dan kan je wel verder (:]


    That is a perfect copy of reality.

    [Oh dankje o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Graag gedaan (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth Amani Malik

    Na enkele minuten waren we er. Ik pakte mijn gitaar koffer, deed de autodeur open en liep naar de achterkant van de auto om vervolgens mijn eigen koffer te pakken. Daarna liep ik weer terug en drukte op de deurbel. Ik keek naar onder, naar de vloer wat ineens interessant was. Hoopvol keek ik naar de auto, hopend dat Zayn en Amir zouden uitstappen. Nu pas besefte ik dat ik weet ik hoe lang opgesloten zat met anderen. Dat ik niet alleen kon zijn, was heel erg voor me. Ze zouden vast denken dat ik een of andere kind was dat bang was voor alles. Nou, dan hadden ze mooi gelijk. Ik wás ook bang voor alles. Bang dat iemand me pijn zou doen, bang dat iemand wat tegen me zei.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shelley Rae Horan
    Dan komt ook de familie Malik aan, ik kijk even wie er uitstappen en ik zie een meisje die ik niet goed meer herken. Ik loop naar buiten en dan naar het meisje toe. Als ik dichterbij kom zie ik dat het Elisabeth is. 'Hi Beth, alles goed?' vraag ik aan haar. Ik wist dat ze niet veel praatte, maar waarom, dat wist ik echt niet. 'Waar zijn je broers?' vraag ik dan. Niet dat ik zo graag Amir alweer wilde ontmoeten, maar Zayn wou ik wel weer een keer zien. Waarom ik Amir niet zo graag wilde ontmoeten was omdat ik zelf lichtelijk bang voor hem was, maar dat wist niemand.


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth

    Nerveus keek ik naar het meisje in de deuropening. Ik herkende haar niet zo goed, maar ach. Ik stak lichtelijk mijn hand even op en knikte toen naar de auto. Eigenlijk wilde ik vragen of ik binnen mocht komen, maar zelfs dat durfde ik niet te vragen. Stel je voor. Ik zag aan haar gezicht dat ook zij niet snapte waarom ik zo weinig zei. Soms wilde ik het uitleggen, maar dan zouden ze me verkeerd begrijpen. Allemaal door toen ik een kleuter was. Eigenlijk had ik nooit veel gezegd, ik had nooit wat te vertellen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shelley Rae Horan
    Ik kijk haar aan en zeg dan ´Je hoeft niet bang te zijn voor mij hoor, ik bijt niet. Ik ben trouwens Shelley, Shelley Rae Horan´. Ik kijk haar aan en ik glimlach even. ´Kom je mee naar binnen?' vraag ik dan aan haar. Ik loop vast naar binnen en ik hou de deur open voor haar en ik roep vast naar binnen 'De familie Malik is ook al gearriveerd' en ik lach even. Ik zie dat Elize er ook wat ongemakkelijk bij staat, ik zucht en denk 'Als Elisabeth binnen is ga ik denk ik naar haar toe'.


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth Amani Malik

    Met kleine stapjes schuifelde ik naar binnen en keek wat rond. 'Elisabeth Amani Malik' fluisterde ik, bijna onverstaanbaar. Ik bloosde lichtjes en keek afwachtend naar de auto waar Amir en Zayn nog inzaten. Oh kom op, stap nou uit. Zayn dan, Amir was kwaad op me. Dat zal niet veel goed beloven, de komende dagen. Hoelang zaten we er eigenlijk? Twee weken? Vijf dagen? Toen ik de woonkamer inkeek, zag ik al meerdere mensen. Om een grote stap te zetten liep ik maar rustig de woonkamer in en bleef staan in de opening, waar ik mijn blik goed liet rondglijden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik knikte Joshua nog een keer bemoedigend toe toen ik zag dat Arianne klaar was om te gaan. Ik opende de voordeur, en de auto. Eindelijk konden we gaan. Ik stapte op de bestuurders stoel van de auto, en wachtte tot Joshua en Arianne ook hun spullen in de auto gegooid hadden. Toen ze dat gedaan hadden, reed ik achteruit de oprit af, en gaf vol gas op weg naar huize Tomlinson.
    'Heb je er zin in Arianne?' vroeg ik toen ik in de achteruit kijk spiegel naar Arianne grijnsde en me daarna weer op de weg richtte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Joshua Styles.
    Ik legde mijn koffer in de kofferbak en nam naast Harry plaats op de bijrijdersstoel. Harry startte de auto en begon met rijden. Ik hoorde hem iets zeggen tegen Arianne maar kreeg er niet veel van mee. Ik dacht er alleen maar aan hoe het straks zou zijn als we bij Louis' huis zouden zijn. Ik keek naar mijn handen, hoe dichter we bij het van de Tomlinsons kwamen, hoe erger mijn zenuwengevoel werd. Het wilden gewoon niet weggaan. 'Haz, hoe lang nog?' Murmelde ik zachtjes, het liefst wilden ik dat hij zei dat het nog zo lang was dat ik terug in bed kon kruipen, maar dat zou het toch wel niet zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Zo te horen was familie Malik ook aangekomen. ineens was het wel erg druk. Met grote stappen loop ik terug naar de keuken en pak nog meer glazen. Ik zet het allemaal op het tafeltje neer en haal een hand door mijn haren. 'Hoi,' glimlach ik vriendelijk. Ik geef het zusje van Zayn een knuffel, genaamd Elizabeth. Ik glimlach vriendelijk naar haar. Dan volgt Zayn zijn broertje Amir en daarna geef ik Zayn een knuffel. 'Drinken staat op de tafel, je mag het pakken als je wilt, geld ook voor jullie Lizzy, Dani, Lou, Nialler, Shell en nou ja, iedereen,' glimlach ik. Ik plof neer op de, inmiddels, goed gezette bank en kijk naar alle binnen komers


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik.
    Binnen enkele minuten waren we gearriveerd bij het huis van een van mijn beste vrienden en bandleden. Louis' huis was wat groter dan dat van mij, maar ach. Ik had geen groot huis nodig. Beth stapte meteen uit en belde aan, waarna ik zag hoe een van Niall's zusjes open deed. Haar naam herinnerde ik me niet heel goed meer, het begon met een S, maar verder kwam ik niet. Ik bleef nog even zitten om een sms te typen naar mam, om te vertellen dat we bij Louis aangekomen waren. Ze moest weten wanneer we hier waren, wanneer we op de vakantiebestemming aangekomen waren. Ik zuchtte even. Soms was ze iets té beschermend. Ik klopte een keer op de knie van Amir, om zijn aandacht te trekken, en knikte richting het huis. Daarna stapte ik uit en pakte mijn koffer, waarna ik Elizabeth naar binnen volgde. 'Hallo,' begroette ik het zusje van Niall. 'Hoe gaat het met jou?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Maddison Nadja Payne.
    Toen Liam nogmaals aan me vroeg of alles goed ging, knikte ik weer. 'Ja, het gaat al wel weer. De aspirine zal zo gaan werken.' Samen met Liam sjouwde ik mijn koffer naar de auto, waarna ik achterin ging zitten. 'Goedemorgen,' zei ik tegen mijn oudere zus, Dessy. Met mijn hoofd leunde ik tegen het raam aan en ik sloot mijn ogen even. Toen we een half uur later bij het huis van Louis aankwamen, voelde ik de hoofdpijn al zakken. Gelukkig maar. Ik kende niet iedereen uit de families, maar sommige wel, wat het toch wat minder ongemakkelijk maakte. Als laatste stapte ik uit en volgde Liam naar de deur. Mijn koffer zal ik later wel uit de auto halen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Iedereen schrijft Maddison's naam fout >.<
    Het is dubbel d en maar één s (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel