• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    'We zijn er!' riep ik luidkeels en zonder erbij na te denken sprong ik de auto uit. Ik rende de studio in en bleef hangen bij de balie. Een meisje van zo'n negentien jaar zat erachter. 'Nieuw hier? Zayn Malik' stelde ik me voor en ik stak mijn hand uit. 'Jessica Chaster' zei ze, terwijl ze mijn hand schudde. Voor de tweede keer op een dag al een onbekend meisje, voor mij dan. Gaat goed. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik. 'Ik ben nieuw hier' antwoordde ze. 'Dus je hebt Jessica al ontmoet, Zayn?' vroeg een bekende stem. Ik draaide me om en zag Paul. 'Hé, Paul' zei ik terwijl ik hem even omhelsde. 'Waarvoor moesten we eigenlijk komen?' vroeg ik. 'Dat vertel ik jullie zo' zei hij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ik wil als eerst!" Ik ren Zayn achterna, maar word afgeleid door een ijskar. Meteen koop ik een ijsje met drie bolletjes. Ook koop ik voor de rest ijs. Ik geef de ijsjes voor Daisy en Liam aan Daisy en ren naar binnen met Zayn's ijsje. "Zaaayynn! Ik heb ijs!" Ik kijk om me heen terwijl ik ren waardoor ik tegen Paul knal. Ik val op de grond en zie dat mijn ijsje geplet is. Met betraande ogen kijk ik er naar. "M-M-Mijn ijsje..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Het is maar een ijsje, Niall' mompelde ik en ik schudde mijn hoofd. 'Over eten gesproken' begon Paul. 'Het management en ik zijn eruit dat je weer op dieet moet, Niall. Je eet veels te veel. Je wordt er dik van' zei Paul. Mijn mond zakte open. 'Pardon?' vroeg ik. 'Het besluit staat vast' knikte Paul. 'Noemde jij Niall dik?' siste ik woedend naar hem. Paul. Noemde. Niall. Dik. Woede borrelde in me op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Styles schreef:
    Harry Edward Styles
    Ik mompelde iets onverstaanbaars en gaapte weer. Ik ging niet eens meer moeite doen om wakker te blijven. Ik trok de dekens nog iets omhoog en nestelde mezelf wat beter in het bed.mijn hand streelde nog steeds door Louis zijn haar maar ging steeds langzamer en hield hem uiteindelijk stil. "Slaap lekker Boo bear." Fluisterde ik en viel bijna meteen in slaap.


    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een genietend geluidje toen Harry zijn vingers door mijn haar haalden en glimlachend sloeg ik mijn armen om zijn middel heen. 'Niet stoppen,' murmelde ik zachtjes toen zijn hand geen beweging meer maakte. Ik zuchtte gelukzalig. 'Goodnight, Hazza,' direct sloot ik ook mijn ogen en de slaap nam mijn lichaam over.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Jullie weten dat het acht uur is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Wat Zayn zegt maakt me boos, maar wat Paul zegt maakt me verdrietig. Het andere ijsje valt nu ook op de grond. "Je. Vind. Me. Dik?" Ik kijk met betraande ogen naar mijn lichaam. Er vallen een paar tranen waardoor ik opkijk. "Ik ben niet dik." Fluister ik huilend. "Niall, dat ben je wel." Ik kijk hem niet meer aan. "Denk je nou echt dat je haters dat verzinnen? Ik geef het niet graag toe maar ze hebben gelijk, je bent veel te dik." Het breekt me nog erger. Ik veeg ruw de tranen weg, maar ze komen opnieuw. "Bedankt, Paul. Ik voel me niet goed, ik ga." Ik draai me om en loop de studio uit. Ik loop naar achteren en laat me in een steegje op de grond zakken. "Ik ben te dik, veelste dik." Fluister ik tegen mezelf. "Mijn haters hebben gelijk, ik ben te dik." Ik blijf het herhalen tot ik erin geloof. Wat dacht ik nou? Dat ik zoveel kon eten zonder dik te worden? Ik trek mijn knieeën op en sla mijn armen erom heen. "Dag, Niall. Je mag niet meer eten, dat word je nog dikker dan je nu bent. Niall de dikzak, Niall de allesvretende gay. Ze hadden gelijk." Fluiser ik weer.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Brookie schreef:
    [Jullie weten dat het acht uur is?]


    ['s avonds? Maar sowieso, als je seks hebt gehad ben je volgens mij heel moe. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ['S ochtends, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nou ja... Dan slapen ze gewoon nu pas... Ze zijn de hele nacht ook opgebleven :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik had er moeite mee om niet uit te halen naar Paul. 'Flikker op, man. Niall is goed, hij heeft een prachtig lichaam' kefte ik en ik stormde naar buiten. 'Niall?!' riep ik. Ik zocht Niall en uiteindelijk vond ik hem. Ik tilde hem omhoog en zonder wat te zeggen nam ik hem mee naar een kledingwinkel. Daar nam ik Niall mee een pashokje in. Ik deed bij Niall zijn shirt uit, en bij mezelf ook. 'Niall? Zie je dan niet dat jij zelfs een mooier lichaam hebt?' vroeg ik. 'Bij jou is er geen sprankeltje vet te zien. Je bent niet dik. Je hebt zelfs een geweldig lichaam. Ik ben jaloers op je, Niall' meende ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik schrik op. Als Zayn mijn shirt uittrekt pak ik hem snel weer. "Denk je nou echt dat mijn haters het verzinnen?" Ik praat Paul na. Snel trek ik het shirt over mijn hoofd en loop het pashokje uit. Ik kijk nog even naar Zayn. "Bedankt, maar ik voel me echt niet lekker. Misschien moet je het huis zelf maar gaan bekijken." Ik draai me om. "Een dikke weet toch niet of zo een huis geschikt is, daar heeft hij niet genoeg hersencellen voor omdat hij zoveel eet." Fluister ik zo zacht dat alleen ik het hoor. "Vertel Paul maar dat ik naar hem zal luisteren." Ik knik naar Zayn en loop de winkel uit. Pff, wat een gewelldige dag had moeten zijn is de ergste van mijn leven geworden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik kon aan iemands gezicht zien of diegene de waarheid sprak of niet. Niall sprak niet de hele waarheid. Zonder shirt, het was toch zo'n zesentwintig graden wat een wonder was, liep ik Niall achterna. 'Néé' zei ik koppig. 'Luister eens, Niall. Dit gaat nou net zo als toen je uit de band wilde omdat die gek je wilde vermoorden, terwijl ie nooit is op komen dagen. Wie geloof je? Je beste vriend of een groepje jaloerse jongens en meisjes? Je manager of je beste vriend? Aan jou de keus. Dit loopt net zo af, Niall. En dalijk is alles weer goed. Ja, in je dromen. Je zegt dat je dik bent, terwijl je nog minder weegt als mij. Zie jij ook maar één klein dingetje vet bij jezelf? Ik had dit nooit gezegd als ik het niet meende, Niall. Ik ga niet tegen jou staan liegen' zei ik gefronst.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 23:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ik geloof je ook wel, maar dat wil Paul niet. Straks word ik uit de band gekikt omdat ik koppig was. Denk je nou echt dat ik me aan dat kut dieet kan houden?" Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Ik kan niet eens een paar uur zonder snoep, hou zou ik dat moeten volhouden?" Ik loop een snoepwinkel in en haal een zak Haribo. "Het is gewoon een fucked up idee, niks meer. Bij X-Factor is het ze ook niet gelukt omdat ik gewoon ergens anders ging eten, waar hun niet bij waren." Ik betaal de zak en open hem. Ik stop een handje in mijn mond. "Maar bedankt voor het compliment, als ik jou was zou ik mijn shirt weer aantrekken. Anders word je straks nog aangevallen."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Wedde van niet? Er is geen enkele fan te zien. En Paul heeft geen eens het recht om je uit de band te schoppen. Als hij dat doet, ga ik met je mee' besloot ik. Ik hoorde wat lawaai en gaapte. Net toen ik Niall gedag wilde zeggen, kwamen er iets van tien gillende meisjes aan. De helft rende naar mij, de andere helft naar Niall. 'Maar nu moet ik gaan. Doei!' zei ik snel en ik begon te rennen, terwijl ik geen eens de kans had om mijn shirt aan te trekken. 'Niall! Rennen!' gilde ik en ik moest moeite doen om te blijven rennen. Een groepje tienermeisjes achter een jongen zonder shirt aan zien rennen was denk ik een nogal vreemd gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ik zei het toch!" Roep ik hem achterna. Snel sprint ik weg. De kant van Zayn op zodat ik naar huis kan. "Ga je mee?" Ik kijk naar Zayn en ren door. "Misschien is het beter dat je mijn jas maar aantrekt, we krijgen zo alleen maar meer fans achter ons aan. Ik geef mijn jas aan Zayn en ren verder. Dit is best wel hilarisch.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'