• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Bedoel je zoiets als dit?' Rustig plaatste ik mijn vinger bovenaan zijn borstkas en liet 'm rustig naar beneden glijden, bij zijn navel draaide ik een paar rondjes, om vervolgens naar zijn boxerrand te zakken en iets aan de rand te trekken. Zacht drukte ik mijn lippen tegen zijn kaak aan, om daarna mijn tong er even overheen te laten gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Misschien." Grijnsde ik waarna ik genietend even mijn ogen sloot. "Toch denk ik meer aan iets als dit." Ik trok Louis Bovenop me en kuste hem ruw waarna ik even aan zijn onderlip trok voor toestemming. Mijn handen gleden onder de trui die hij aanhad en zijn blote huis voelde warm aan onder mijn koude vingertoppen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een klein gilletje toen Harry me op hem trok en voelden algauw zijn lippen op die van mij, ik kreunde zachtjes toen hij in mijn onderlip beet, opende direct mijn mond en ging met mijn tong op verkenning uit in zijn mond. 'Hm,' murmelde ik zachtjes toen ik zijn koude vingertoppen over mijn heen voelden. Een rilling gleed over mijn rug, ik klemden mijn handen vast in Harry's krullen en trok er zachtjes aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Harry Lou Year! <3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dinaggo -> DeGeneres]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Het loopt een beetje dood ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Het loopt een beetje dood ._.]


    •*• Lululu •*•

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes toen Louis aan mijn krullen trok en zoog even aan mijn onderlip waarna ik hem weer zoenden. Mijn handen verdwenen in Louis zijn broek en zachtjes kneep ik in zijn kont en duwde ik zijn onderlichaam tegen die van mij aan. Volgens mij was het de eerste keer dat ik zoveel ruzie had gehad maar toch ook zo vaak opgewonden. Het was duidelijk dat Louis me gek maakte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {ik weet niet wat ik met Niall moet doen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Niall kan Zayn achterna? Of Niall kan even naar buiten ofzo, en botst tegen Zayn op. Zayn is in 't park]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Liam zit nog bij Niall, maar hij slaapt ]


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Ik krijg het ineens warm, heel erg warm. Ik loop naar de keuken en drink een glas water, maar het helpt niet. Ik drink nog meer water, en besluit even te gaan lopen. Ik pak mijn sleutels, mobiel en portemonnee en loop zonder jas de deur uit. Ik trek de deur achter me dicht en loop richting het park. Ik trek de capouchon van mijn sweater over mijn hoofd en loop recht door het park. Ineens knal ik tegen iemand op. ik verlies mijn evenwicht en val met een zachte 'plof' op de grond. Verbaasd kijk ik omhoog. "Oh, hi Zayn."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {ik laat Liam maar even slapen, anders word hij weer verdrietig...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    {ik laat Liam maar even slapen, anders word hij weer verdrietig...}

    [ Haha. Hij is er al bijna overheen ^^ Nu komt de wraak (;]


    •*• Lululu •*•

    [Sorry, was eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."