• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    xkimx124 schreef:
    carli bybell

    Hij klikte de rainbow road aan en koos voor yoshi. 'Nou die wilde ik ook al' jammerde ik naar hem, maar koos toen maar voor peace, puur omdat zij een prinses was, en ik vond haar er nou eenmaal leuk uitzien. Hij startte het spel en was echt harstikke fanatiek bezig, Als het verkeerd ging, begon hij te schelden tegen het tv scherm, ik kon er wel om lachen. Ik was natuurlijk ook wel een paar keer gevallen, maar het ging op zich best wel goed. Het spel was afgelopen en hij had net gewonnen van mij. Ik keek hem betreurd aan maar gaf hem daarna toch een hand. 'Nou van harte gefeliciteerd dat je mij hebt verslagen' lachte ik en legde het stuurtje weer op de tafel. 'Zo ik heb voor vandaag wel weer genoeg gegamed'' ik pakte de thee van de tafel en nam een slok en krulde me op de bank. ''Dus je moet vandaag ook nog boodschappen gaan halen, dan zou ik als jou was je zo maar eens gaan omkleden, en je haren gaan stijlen enzo'' zeg ik plagend.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen ik Zoë bedankte, begon ze te lachen terwijl ze haar schouder ophaalde, 'I was in a good mood.' zei ze luchtig terwijl ze daarna haar armen over elkaar sloeg en vervolgens om zich heen keek. Ik hoorde net de meisjes nog wat zeggen en wilde erop reageren door om te draaien toen ik opeens Zoë haar armen weer naast haar lichaam liet vallen, 'Nah, I'm kidding, I just wanted a hug.' lachte ze haar tanden bloot waardoor ik onmiddelijk ook een glimlach op mijn gezicht kreeg. 'Ofcourse you do.' zei ik geamuseerd terwijl ik daarna op haar afvloog en mijn armen om haar heen sloeg. Vervolgens tilde ik haar op en zwaaide een rondje met haar in mijn armen, 'This isn't a normal hug you know. So be proud of it.' zei ik serieus terwijl ik haar daarna op de grond weer zette en naar haar gezicht keek die nu heel dicht bij de mijne stond. Ik bestudeerde haar gezicht en mijn mondhoeken gingen meteen een beetje omhoog. Ze deed wat met me, en ik wist niet wat en wist ook niet hoe ik ermee moest omgaan. Ik, de neutrale zelve, viel nu als een blok voor een meisje dat hij pas ongeveer twee dagen echt kende. Misschien moest ik straks maar even praten met Jack, hij zou wel raad weten.

    [sorrry, maar ik was werken :'p]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 17:43 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Haha, niet erg (: Maaaaaar, ik moet nu gaan eten bij mijn grootouders en aangezien ze echt nog uit het stenen tijdperk komen hebben ze dus geen internet --' Snik. Maar ik kan nog wel even reageren x]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:01 ]


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Ofcourse you do" zei hij geamuseerd waarna hij op me afvloog. Zijn armen wikkelden zich om mijn lichaam waardoor ik automatisch mijn armen rond zijn hals sloeg. Hij tilde me op en draaide en draaide een rondje met me. Ik begon te lachen en liet hem weer los zodra ik neerstond.
    "This isn't a normal hug you know. So be proud of it" zei hij serieus.
    "Oh, but I am proud of it" zei ik even serieus terug. Hij bleef me aankeken waarna ik zag hoe zijn mondhoeken naar boven krulden. Automatisch deden mijn mondhoeken mee waardoor we nu heel dicht tegen elkaar stonden, gewoon naar elkaar te lachen.
    Hoe graag ik ook had willen blijven staan, er stonden hier nog 3 andere meisjes. Mijn ogen verwijdden een stukje toen ik dat doorhad waarna ik een stapje van hem wegzette.
    "Well, I'm sorry girls, but Zoë overhere is hungry again" zei ik waarna ik spijtig mijn schouders ophaalde. Ik hing mijn tas op de binnenkant van mijn arm en keek achterom naar Finn.
    "And, 'cause I know Finn, I know he's hungry too, isn't it Finny ?" zei ik waarna ik vrolijk naar hem lachte.

    Lifeisajoke schreef:
    [Haha, niet erg (: Maaaaaar, ik moet nu gaan eten bij mijn grootouders en aangezien ze echt nog uit het stenen tijdperk komen hebben ze dus geen internet --' Snik. Maar ik kan nog wel even reageren x]


    [Np, veel plezier :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Finnegan Harries,'Finn'
    Toen ik haar weer op de grond had gezet, hoorde ik hoe ze lachte en vervolgens me weer losliet. Zonder erbij na te denken bleven we lachend naar elkaar kijken tot opeens haar ogen verwijdde en ze een stapje van me wegzette. 'Well, I'm sorry girls, but Zoë overhere is hungry again.' zei ze vervolgens om daarna haar schouders spijtig op te halen. Daarna keek ze om om vrolijk naar me te lachen, 'And, 'cause I know Finn, I know he's hungry too, isn't it Finny?' Een lach rolde over mijn lippen terwijl ik daarna knikte, 'You know I can't refuse food. It's my weak spot like Superman's weak spot is kryptonite.' Daarna richtte ik mijn spijtige blik op de meisjes. 'I'm very very very sorry but she knows how to seduce me.' zei ik glimlachend terwijl ik daarna naar de meisjes liep en ze vervolgens allemaal een kus gaf op hun wang. 'These are from Jack.' Grijnsde ik om vervolgens daarna weer naar Zoë te lopen en al van de meisjes wegliep. Vervolgens nam ik mijn gsm uit mijn zak en zag dat het al half 12 was. Ik haalde mijn schouders op en zuchtte daarna diep, ik was best wel moe geworden. En straks moest ik nog om 2 uur tot 4 uur s'nachts een broadcast doen. Over wat zou ik hem eigenlijk doen? Ik staarde bedenkelijk voor me uit om daarna tot de conclusie te komen dat ik wel zou zien wat ik zou doen. Ik zou misschien wel live zoals ik al eerder eens met Jack had gedaan wat vragen kunnen beantwoorden. Misschien zou ik de kijkers ook eventueel kunnen rondleiden in de bungalow. Ik was helemaal in gedachten verzonken waardoor ik Zoë niet hoorde aan komen lopen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 21:21 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Dus Finn gaf de meisjes een kus omdat hij wist dat Jack dat zou doen ? Wauw, echt telepathisch waren die 2.
    "Okey, come on Finny !" riep ik vrolijk waarna ik begon te lopen. Ik was 5 meter verder en was beginnen vragen over waar hij wou eten, aangezien ik geen idee had. Ik bleef verward staan en keek om me heen om erachter te komen dat Finny nog altijd op dezelfde plaats stond als daarnet. Ik fronste mijn wenkbrauwen en schudde verward mijn hoofd.
    "Waar zit die nu weer met zijn gedachten ?" zuchtte ik waarna ik terug liep. Ik ging recht voor hem staan en ging op de toppen van mijn tenen staan, voor zover dat lukte met Vans.
    "Hej, Finny, I don't know if you are going to stand here for the rest of your life, but I would like to eat now" zei ik serieus. Ik keek hem geamuseerd aan waarna 1 mondhoek wat omhoog krulde. Het was gewoon grappig om tegen iemand te beginnen praten om er dan achter te komen dat hij vijf meter achter je in gedachten verzonken stond.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik was nog steeds in gedachten verzonken terwijl ik automatisch aan mijn ring begon te friemelen tot ik opeens iemand voor me zag staan. Ik keek op, knipperde een paar keer met mijn ogen om tot de conclusie te komen dat Zoë voor me stond. 'Hej, Finny, I don't know if you are going to stand here for the rest of your life, but I would like to eat now.' zei ze serieus terwijl ze me geamuseerd aankeek en op haar toppen van haar tenen stond. Een scheve grijns kwam op mijn gezicht, 'I was planning to do that, you know. But okay, let's go.' zei ik terwijl ik daarna mijn handen in mijn broekzakken verstopte en slenterde naar een Italiaans restaurantje dat het dichtst in mijn bijzijn was. 'You know for such a little girl, you have an enormous appetite.' grijnsde ik terwijl ik daarna de deur openende en voelde hoe de warmte en de geur van pizza me tegemoet kwam.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik lachte en volgde hem naar het restaurantje dat hij had uitgekozen.
    "I was talking to you, y'know, but then I saw you, still standing overthere, so I felt like a complete idiot, thanks for that" zei ik waarna ik hem volgde naar binnen. Mijn mondhoeken krulden omhoog door de warmte en door de geur van pizza's.
    "Hey ! Just up you" begon ik, op een beledigd toontje, "I really tought you we're nice, but I guess I'm wrong" ging ik ongestoord verder waarna ik me niet neerploffen op een stoel. Als niemand ons hier een tafel aanwees, dan moest ik het zelf maar oplossen.
    Ik deed mijn jas uit waardoor mijn witte shirt met blauwe mouwen weer tevoorschijn kwam en zette mijn bril weer beter op mijn neus. Ik haalde mijn muts van mijn hoofd, haalde een hand door mijn haren en zette mijn muts er weer op. Ik had nog steeds een bad hair-day dus ik liet deze muts niet van mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 23:42 ]

    Finnegan Harries 'Finn'
    'I was talking to you, y'know, but then I saw you, still standing over there, so I felt like a complete idiot, thanks for that.' zei Zoë terwijl ze zich daarna al achter me bevond en ik me net omdraaide om wat te kunnen zeggen terwijl ik de deur openende en de geur van pizza's en warmte op ons afkwam. 'It was with all my pleasure.' grijnsde ik terwijl ik zag hoe haar mondhoeken wat omhoog krulden. Vervolgens liepen we beide het restaurantje binnen en zag ik hoe Zoë zich maar random op een stoel liet neerploffen, 'Hey! Just wait up you,' Begon ze op een beledigd toontje, 'I really thought you were nice, but I guess I'm wrong.' ging ze ongestoord verder terwijl ik me grijnzend liet vallen op de stoel voor haar. Vervolgens zag ik hoe ze haar jas uitdeed, haar bril beter op haar neus zette en daarna haar muts van haar hoofd haalde om hem vervolgens weer op te zetten. Door haar actie ging mijn hand automatisch ook naar mijn haar om er vervolgens door te woelen en het weer een beetje naar links te leggen. 'But I am nice.' zei ik daarna met een pruillip terwijl ik Zoë verdrietig aankeek en daarna mijn hoofd neerlegde op de tafel met mijn armen eronder.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Ik won het potje vrij duidelijk. Toch vond ik het bewonderens waardig hoe goed ze was geindigt. Ik schudde haar hand. "Dank je. Je hebt het toch wel echt heel goed gedaan hoor." Ik grinnekte toen ze het stuutje weglegde en zei dat ze wel genoeg gegamed had. "Tja, ik ga daar maar niet op in." Ik haalde een hand door mijn haar en dronk mijn beker thee leeg. Ik grinnekte zacht bij haar opmerking. "Eigenlijk moet dat wel he? Vind je mijn pjama dan niet mooi?" Ik was er zo een die om kauwgom te halen compleet aangekleed was en voor een live show voor honder duizenden mensen nog niet eens een normale broek aan had. Toch voelde een pjama nog flink aangekleed omdat ik er meestal niet in sliep. Ik deed hem altijd pas aan als ik uit mijn bed kroop om ontbijt te maken, vreemd eigenlijk, maar zo was ik. Ik stond op. "Cornflakes staat in het keukenkastje en melk in de koelkast als je wilt. Ik ga toch inderdaad maar eens een echte broek aan trekken. Ik liep naar mijn kamer en kleedde me als een wiede weerga om, eigenlijk had ik willen douchen, maar met een meisje in het huisje vond ik dat vrij onbeleeft. Ik trok simpele zwarte skinny jeans aan en een Christmas Jumper die ik van mijn oma had gekregen, het was min of meer een roze/paarse sterrenstelsel omgevormt tot een trui. Hij zat opzich erg lekker, maar ik had echt geen idee waar die vandaan kwam. Ik trok mijn vans aan en besloot mijn haar maar niet te stijlen. Ik trok mijn llamamuts over mijn hoofd en liep de kamer weer in. Dat had ik toch verdomt snel gedaan.


    Bowties were never Cooler

    Jackson Frayn Harries
    Jack grinnikte toen Haley droogjes gedag zei tegen Dennis. "Hij vertrouwd je nog steeds niet." zei Jack kort maar grijnzend terug. "O, maar jij bent dan ook veel te goed voor deze wereld." Jack deed alsof hij zijn haar naar achter wierp en maakte toen een gay hand-beweging-iets. "Dat weet ik toch, schat."
    Toen de teller op 1 sprong drukte Jack meteen op het vooruit pijltje en zijn auto schoot de weg op.
    "Vrooooeeeem! Vroem-vroem- vroeeeeemmm!" riep hij en wierp een korte blik op Haley die de controls niet meteen vond. Ze begon af te tellen maar Jack was al redelijk ver en hij reed verschrikkelijk snel.
    "4... 3... 2.. 1!" Haley drukte op de vooruit knop en Jack zag dat ze bijna tegen een muur aancrashte voor ze de achtervolging inzette. "Je bent te laat Nelson," zei Jack duivels. "Ik ben bijna aan de finish."
    Jack stak zijn tong weer geconcentreerd uit en rammelde over zijn toetsenbord als een gek.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson

    "Je bent te laat Nelson," zei Jack duivels. "Ik ben bijna aan de finish."
    Ik maakte een jankgeluid en piepte zachtjes. Ik kon niet volgen. Ik kon er eigenlijk niets van, maar gelukkig werd de afstand tussen zijn auto en de mijne al wat kleiner. Als een gek duwde ik op het vooruit knopje, net zoals Jack, die met zijn toetsenbord zat te rammelen.
    Het zielig doen liet ik achterwegen, want nu zat ik heel geconcentreerd naar mijn scherm te staren, met mijn tong een beetje uit mijn mond. Maar zoals verwacht, verloor ik.
    "Ik heb alleen verloren omdat ik je een voorsprong heb gegeven,' zei ik hooghartig. Waarschijnlijk zou ik zelfs zonder die voorsprong verloren zijn.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Carli bybell

    hij schudde mijn hand. "Dank je. Je hebt het toch wel echt heel goed gedaan hoor." grinnekte hij toen ik het stuurtje weglegde en zei dat ik wel genoeg gegamed had. "Tja, ik ga daar maar niet op in." hij haalde een hand door zijn haar en dronk zijn beker thee leeg. hij grinnekte zacht bij mijn opmerking. "Eigenlijk moet dat wel he? Vind je mijn pjama dan niet mooi?" Ik keek hem lachend aan. ''Ik zeg niet dat ik hem lelijk vind, maar mooi is anders'' zei ik grijnzend. "Cornflakes staat in het keukenkastje en melk in de koelkast als je wilt'' zei hij en stond op om zich toch maar om te gaan kleden. ''Nee ik hoef niks, ik heb al ontbeten'' hij liep naar zijn kamer om zich om te kleden en ik dronk rustig mijn thee op. Voordat ik het in de gaten had stond hij al weer terug in de woonkamer. ''Wow dat heb je snel gedaan, dat doe ik je niet na hoor'' lach ik en stond op om mijn jas weer aan te trekken. ''Ik vond het harstikke gezellig hoor, maar ik ga even naar mijn eigen huisje toe, om mijn lenzen in te doen, als je dat niet erg vind'' zei ik tegen hem.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik keek lachend naar het zielige gezichtje van Finn.
    "Sorry Finny, but you aren't thàt nice". Ik likte even over mijn lippen en reikte met mijn hand naar zijn hoofd om mijn vingers door zijn haren te laten strelen.
    "Don't be sad Finny, I'm not nice at all" troostte ik hem waarna ik mijn hand terugtrok en de kaart vastnam om te kijken welke pizza's ze hier hadden.
    Ik lachte toen de jongen die aan onze tafel stond om te bestelling op te nemen raar keek naar Finn om zich daarna naar mij om te draaien.
    "Wat moet jij hebben ?" vroeg hij. Ik beet op mijn lip en keek terug naar de kaart.
    "Kan je straks terug komen ? Ik weet het nog niet en ik moet hem nog troosten" zei ik serieus. De jongen lachte zachtjes waarna hij wegliep.
    "Finny, are you all right baby ?" vroeg ik op een troostend, moeder-toontje.