• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ze lachte verlegen en haalde daarna haar schouders op toen ik zei dat haar onhandigheid toch wel iets of wat schattig was, ‘It’s not.’ Protesteerde ze en net toen ik mijn mond wilde openen om te zeggen dat het wel was, kwam ze er weer voor de zoveelste keer tussen. ‘But hey, what is it with you pulling me of the ground all the time?’ Ik grijnsde en liet toen haar handen los, ‘I don’t know. It’s because I’m always around you, I guess.’ Zei ik daarna fronsend terwijl ik haar bekeek. Ik was inderdaad al de hele tijd bij haar of zij bij mij. ‘And I’m right by the way.’ Voegde ik er nog aan toe. Daarna hoorde ik Zoë’s stem weer, ‘I’m literally falling for you.’ Lachte ze met haar vrolijke lach waardoor ik ook weer begon te lachen. ‘I’m delighted to hear that.’ Grijnsde ik, ‘Then at least I have one girl who is falling for me. Okay literally but it’s a start, right?’ Voegde ik er nog lachend aan toe terwijl ik daarna Zoë een beetje zag stuntelen op het ijs. ‘Kan je eigenlijk wel schaatsen?’ vroeg ik terwijl ik haar daarna zachtjes in haar rug duwde zodat ze langzaam vooruit ging. ‘Otherwise I can always teach it to you.’ Zei ik terwijl er een rij tanden bloot kwamen en ik haar daarna losliet en rond haar begon te schaatsen.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Oh shut up" lachte ik toen hij vertelde dat tenminste 1 iemand voor hem viel. Hij moest eens weten hoe dicht hij bij de waarheid zat me zijn eerste zin. Of nou ja, 2e eigenlijk. Oké, whatever, de voorlaatste voordat hij begon over het schaatsen.
    "Kan jij eigenlijk wel schaatsen ?" hoorde ik hem zeggen waarna ik voelde hoe hij me een duwtje gaf. Meteen sloeg ik met mijn armen om mijn evenwicht te behouden na deze verrassingaanval. Oké, het was niet echt een aanval, maar hoe moest ik het dan noemen ?
    "Otherwise, I can always teach it to you". Hij lachte zijn lach weer waarna hij me losliet en rondjes om me heen maakte. Ik werd er misselijk van, doordat ik hem de hele tijd volgde.
    "Ik kon schaatsen" zei ik beslist, "5 jaar geleden" voegde ik er onschuldig aan toe. Ik volgde hem met mijn ogen maar stopte er na een tijdje mee, "Weet je zeker dat je het me wilt leren ? Ik ben nogal hopeloos moet ik zeggen".

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe ze me de hele tijd met haar blik volgde terwijl ik maar rondjes bleef maken, ‘Ik kan schaatsen.’ Begon Zoë beslist terwijl daarna haar toon al onmiddellijk in onschuldig veranderde, ‘5 jaar geleden.’ Ik begon te lachen, dit was serieus typisch iets voor Zoë. Eerst zelf voorstellen om te schaatsen en uiteindelijk het niet eens kunnen. Toen ik voor de zoveelste keer rond haar schaatste, zag ik dat ze uiteindelijk was gestopt met mij te volgen, ‘Weet je het zeker dat je het me wilt leren? Ik ben nogal hopeloos moet ik zeggen.’ Zei ze serieus. ‘I’m 100% sure.’ Zei ik vastbesloten waarna ik slepend stopte net voor haar neus. ‘Ready?’ glimlachte ik terwijl ik daarna naast haar ging staan en haar aankeek. ‘Euh, je moet je een soort van afduwen tijdens het schaatsen. Eerst links dan rechts en elke keer als je met de ene voet juist jezelf hebt afgeduwd, sta je met de andere al klaar, snap je?’ vroeg ik terwijl ik haar daarna bedenkelijk aankeek. Oké mijn uitleg sloeg serieus op niets. ‘Okay nevermind. Just watch.’ Glimlachte ik terwijl ik het daarna extra traag voordeed.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Finn legde het echt goed uit hoor. Ik bedoelde dat ik er wel iets van snapte, maar toen hij het extra traag voordeed hield ik het niet meer. Met moeite liet ik mezelf naar de rand glijden waar ik me aan vastklampte. Mijn lach galmde over de ijsbaan. Serieus, Finn trok zo'n serieus gezicht toen hij in slow motion begon te schaatsen. Het was alsof hij bezig was met een experiment, maar als hij iets verkeerd deed dan zou de hele wereld ontploffen. Zoiets was het ja. Ik veegde de tranen uit mijn ogen en probeerde weer op adem te komen.
    "I get it" zei ik waarna ik mijn tanden bloot lachte en mijn duimen opstak. Ik duwde mezelf vooruit en schaatste wat rondjes. Het voordeel was hier dat niet veel andere mensen hier hadden geschaatst waardoor het makkelijker ging en ik niet de hele tijd vastzat in de sporen van anderen. Ik kwam uiteindelijk aan bij Finn en greep zijn arm vast om te kunnen remmen. Ik haalde mijn camera uit mijn zak en zette hem aan.
    "It's time for a little vlog" zei ik beslist omdat ik wist dat ik anders toch niets meer ging filmen.
    "Ik vraag me af wat mensen wel niet van ons denken, elk filmpje zijn we bij elkaar, straks denken ze dat we elkaar nog stalken" zei ik serieus terwijl ik mijn camera op film-modus zette.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen ik het net in een vertraagde beweging voordeed, hoorde ik opeens Zoë’s lach bulderen over de hele schaatsbaan. Ze liet zichzelf naar de rand glijden waar ze zich vastklampte en daarna gewoon helemaal plat van het lachen ging. Ik keek haar even verbaasd aan, ‘What did I do?’ vroeg ik terwijl ik daarna ook moest lachen toen ik zag hoe ze op adem probeerde te komen en vervolgens haar tranen uit haar ogen veegde. ‘I was just trying to help.’ Zei ik beteuterd waarna ik een pruillip trok en hoorde daarna hoe ze zei dat ze het begreep. Ze stak haar duimen in de lucht terwijl ze haar tanden bloot lachte en vervolgens wat rondjes begon te schaatsen. ‘Een natuurtalent zeg ik je.’ Grijnsde ik terwijl ik in mijn handen begon te klappen, ‘Je gaat nog goud winnen op de olympische spelen.’ Voegde ik er nog lachend aan toe toen ze net mijn arm vastgreep op te kunnen remmen. Daarna zag ik hoe ze haar camera uit haar jaszak nam, ‘It’s time for a little vlog.’ Besliste ze terwijl ze niet op mijn reactie wachtte. Blijkbaar ging ze er meteen vanuit dat ik het goed vond, wat eigenlijk wel zo was. ‘Ik vraag me af wat mensen wel niet van ons denken, elk filmpje zijn we bij elkaar, straks denken ze dat we elkaar nog talken.’ Zei ze serieus terwijl ze daarna haar camera op film-modus zette. ‘You’re right. They are probably going to think we’re a couple or something.’ Grijnsde ik plagend. Eerlijk gezegd vond ik het nog niet eens zo erg dat mensen dat zouden denken.Okay rewind Finn. ‘Okay, start your vlog babe.’

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 22:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Couple. Couple, couple, couple. Als in samen zijn. Elkaar graag zien. Kussen en die dingen. Een vreemd gevoel overspoelde me terwijl ik voelde hoe het bloed naar mijn wangen steeg. Gelukkig kon ik nog altijd zeggen dat dat door het ijs kwam. Ik keek op naar Finn en lachte, "I'm on it" zei ik lachend waarna ik op het knopje drukte en de camera naar mijn richtte.
    "Hello everybody ! Today I'm with Finn" begon ik vrolijk lachend, "Again" voegde ik er zogezegd nadenkend aan toe, "Finny, say Hi to my amazing fans !". Ik richtte mijn camera op Finn en keek hem geamuseerd aan. Je moest je rug naar maar draaien of hij was al met iets bezig dat hem compleet belachelijk kon maken als ik dat zou filmen. Iets wat ik niet gedaan had, want ik was net te laat geweest. Ik likte over mijn lippen en staarde naar het schermpje, zogezegd om te kijken of mijn beeld wel goed bleef en zo. Stiekem was het gewoon een manier om Finn eens te bekijken. Elk klein detail. Zijn haren die naar rechts lagen bijvoorbeeld, of zijn ogen die zoals gewoonlijk weer recht in de camera staarden. Yeah Zoë, stop it right there, enough now.

    Carli bybell

    hij zuchtte. "Jammer, dat wordt dan verder zoeken naar een vervoerder''. "Ik zat te denken dat ik mijn haar had moeten stijlen, in plaats van met dit hobbithaar live te gaan." zei hij en ik begon te lachen. 'Nou de mensen zullen zich er vast niet zo aan gestoord hebben toch?'' Toen ik zei dat ik heel goed was in mario card, wat ik eigenlijk totaal niet was grijnsde hij "Dat zullen we wel zien. Ik heb namelijk geen leven en Phil ook niet, dus ik heb veel training gehad." Ik keek hem aan. ''Geen leven, ga je dus de hele dag gamen, dat is toch harstikke saai, er zijn wel leukere dingen in het leven hoor'' Hij startte het spel op en klikte op 150 cc, ik ist dan wel weer dat dan het moeilijkste was, tuurlijk hij ging mij even uit testen. "Welke baan?" vroeg ik aan mij. Ik keek even naar de banen die er waren. ''Doe maar rainbow road, die vind ik wel leuk'' lachte ik en klikte op de baan en ging klaar zitten. Ik keek even naar de knopjes die ik zou moeten gebruiken, ik had dit eigenlijk maar 2 keer gedaan met mijn nichtje maar ach, het zou vast wel goed komen. ''Ben je er klaar voor grijnsde ik'' en drukte op het knopje om te gaan beginnen.

    |I am sooooo sorry. Wat heb ik gemist? )': Hoe laat is het trouwens in de RPG? (: |


    kindness is never a burden.

    [Niets, want ik heb braaf op jou zitten wachten (A) En eeehm, geen idee c:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    [Niets, want ik heb braaf op jou zitten wachten (A) En eeehm, geen idee c:]


    |Jij bent veel te lief. (flower) |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Jij bent veel te lief. (flower) |


    [Oh, thank you. I suppose. :$]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries''Finn'
    Ik zag hoe het bloed naar haar wangen steeg waardoor ik moest glimlachen. Het feit dat ze steeds bloosde als ik een compliment zei of wat anders was dan ook schattig. Vervolgens drukte ze op het knopje en richtte de camera naar haarzelf, 'Hello everybody! Today I'm with Finn,' begon ze vrolijk terwijl ze er daarna nadenkend aan toevoegde dat het weeral was. Een verontwaardigd geluidje kwam uit mijn mond terwijl ik automatisch aan mijn ring die om mijn vinger zat, begon te draaien. 'Finny, say hi to my amazing fans!' glimlachte ze daarna terwijl ze de camera opeens naar mij richtte en me amuserend aankeek. 'Sup buttercups?' glimlachte ik in de camera terwijl ik daarna stopte met aan mijn ring te prullen en een hand opstak als teken van een begroeting. Daarna zag ik vanuit mijn ooghoeken hoe Zoë naar het schermpje aan het staren was, waarschijnlijk om te kijken of het beeld wel goed bleef en om er zeker van te zijn dat mijn kop wel helemaal zichtbaar was. Ik richtte me weer op de camera terwijl ik er zoals gewoonlijk weer regelrecht in keek. Het was niet echt expres ofzo maar ik keek gewoon altijd recht in een camera? Ik zou niet weten hoe ik het anders moest. 'We are now iceskating.' grijnsde ik terwijl ik daarna de camera die Zoë vasthad even wat naar beneden richtte zodat onze schaatsen in beeld kwamen terwijl ik daarna mijn hielen tegen elkaar liet tikken.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik knikte en richtte de camera weer op mij. "Yeah, and I totally suck at it, but it's still fun with Finny overhere" grijnsde ik vrolijk. Ik likte even over mijn lippen en keek even rond, "By the way, I need a nickname for him, 'cause he always calls me little one, little Zoë or babe, so, yeah, I need one for him to, leave your ideas in the comments !". Ik veegde wat haar uit mijn gezicht en zette mijn bril weer goed. Die wind hier zorgde ook niet voor veel goeds. Ik richtte de camera weer op Finn.
    "Show me something" zei ik lachend toen hij gewoon simpel bleef staan. Ik was best wel benieuwd wat voor namen ik te horen zou krijgen. Toch was ik ervan overtuigd dat er wel een paar in zaten waar ik iets mee kon. Hoopte ik dan toch, anders was ik nog geen stap verder. Ik was misschien goed in het praten tegen een camera, ja het was daarom dat mijn introducties altijd mislukten, maar erg creatief was ik jammer genoeg niet. Volgens mij was dat meer aan Finn besteed.

    Jackson Frayn Harries.
    “Eerst en vooral douchen en vanavond van 10 tot 12 moet ik live. Lekker vroeg,” beantwoordde Haley Jacks vraag. “En nee bedankt ik heb genoeg.” Jack knikte en nam Haleys bord aan die hij naar de afwasbak bracht.
    "Ik moet van twaalf tot twee," vertelde hij haar en plaatste al de afwas in de bak waarna hij nog snel een broodje met ham in zijn mond propte en een glas fruitsap achterover klokte. Jack startte aan de afwas en begon met het fluiten van een deuntje die hij de hele ochtend al in zijn hoofd had.
    “Shit, mijn camera staat nog altijd aan.” zei plots Haleys stem en Jack moest lachen toen Haley overeind sprong en de woonkamer invloog. Even later sjokte Haley de keuken al weer in en plofte terug op de stoel. Jack hoorde het vreemde geluid en draaide zich om waarna hij even naar Haleys geschokte gezicht keek en toen samen met haar in de lach schoot.
    "Charming." zei Jack met een grijns en deed verder aan de afwas. "Enig idee wat Finn uitsteekt? Wie zijn de andere Youtubers eigenlijk?" voegde hij haar nog aan toe. Jack kende Dan wel; Zoë en Carli van zien, maar hij wist wel hun namen; Haley; Phil en Finn.


    kindness is never a burden.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ze richtte daarna de camera weer op zichzelf terwijl ze daarna vrolijk vertelde dat ze er heel hard in faalde maar het toch nog steeds leuk was met mij erbij. Net toen ik mijn mond wilde openen om te antwoorden, kwam Zoë ertussen. 'By the way, I need a nickname for him, 'cause he always calls me little one, little Zoë or babe, so, yeah, I need one for him, leave your ideas in the comments.' hoorde ik waardoor ik moest lachen. Dit was serieus typisch Zoë, 'I know you love the nicknames babe.' riep ik daarna op de achtergrond aangezien de viewers mij nu niet konden zien en knipoogde daarna naar Zoë. 'By the way, I already have a nickname. You are always calling me Finny.' zei ik daarna terwijl ik haar daarna trots aankeek alsof ik helemaal alleen op het idee was gekomen. Vervolgens zag ik hoe ze wat haar uit haar gezicht veegde en haar bril opzette terwijl er opeens weer een stevige wind ons omver blies. Het was serieus koud en ik besloot om daarna maar wijselijk even mijn jas dich te ritsen. 'Show me something.' hoorde ik opeens Zoë lachend zeggen waardoor ik opkeek van mijn jas en recht keek in de camera die ze voor me hield. 'Euh?' mompelde ik verbaasd en even overweldigd door haar. Ik keek even bedenkelijk de camera in, 'Okay, I got it!' riep ik waarna ik daarna in volle vaart begon te schaatsen om vervolgens een paar keer de springen en te draaien en daarna slepend tot stilstand te komen voor Zoë met haar camera. 'And that's how Finny rolls.' zei ik terwijl ik daarna knipoogde en met mijn wenkbrauwen wiebelde in de camera. 'Pretty impressive huh?'


    Rise and rise again until lambs become lions