• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Wow wow wow, if I wanted to, I could so get his number, he was staring at me all the time.’ Hoorde ik Zoë protesteren terwijl ik daarna zag hoe ze haar armen over zich heen sloeg en koppig de andere kant opkeek. ‘Yeah okay, you probably could get his number. ’ Gaf ik toe terwijl ik er daarna aan toevoegde, 'But he was not your type at all.' Vervolgens hoorde ik hoe ze enkele seconden later onmiddellijk een belediging naar mijn hoofd wierp. ‘Yeah, a love doctor without a girlfriend.’ Ik draaide verbaasd om terwijl ze me onschuldig aankeek en daarna één meisje begon te lachen. ‘But I have you, right?’ vroeg ik terwijl ik haar beteuterig aankeek en daarna begon zachtjes te lachen. Vervolgens draaide ik me om en vroeg dan aan het meisje of ze een foto wilde. ‘Nah Finny, they have a camera ‘cause everybody holds a camera.’ Hoorde ik opeens Zoë sarcastisch zeggen terwijl ik daarna opeens voelde hoe ze tegen mijn rug opbotste. ‘Thanks Finn, always helpfull.’ Glimlachte ze waardoor ik moest grijnzen. Daarna nam ik de camera van het meisje uit haar hand, draaide me daarna om en ging naast het andere meisje staan terwijl ik gebaarde naar Zoë dat ze zich ook om moest draaien en klaar moest staan. ‘Everybody ready? One two three, say ‘Finny’.’ Zei ik terwijl daarna een rij witte tanden tevoorschijn kwamen en ik op het knopje drukte.

    [Eindelijk vrijdag :'D]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 18:24 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik ging naast Finn staan en keek vrolijk de camera in. Als hij bij 3 was riep ik vrolijk Finnegan, want tja, ik moest altijd tegenwerken huh ? Ik keek naar de foto en besloot dat hij ermee door kon. Daarna keek ik verward naar Finn.
    "How do you know what's my type and what not ?" vroeg ik verward. Ik bedoelde maar dat ik daar nog nooit met hem had over gesproken. Ik likte over mijn lippen en nam mijn iPhone uit mijn zak. Het was vreemd dat dat ding het nog had overleefd na al mijn vallen vandaag. Ik zag dat ik nog meer dan genoeg tijd had toen ik me herinnerde wat Finn had gezegd. Ik schaatste terug naar hem toe en sloeg mijn armen om hem.
    "Ahw, Finny, how cute". Hij wist nu vast niet meer waar ik over sprak, maar tja, dat was zijn probleem. Ik drukte een kus op zijn wang en keek naar de meisjes.
    "So, tell us, what are your names ?" vroeg ik toe ik me bedacht dat ze zichzelf nog helemaal niet hadden voorgesteld.

    [Yeah, inderdaad ;o We hebben nieuwe plaatsen in de klas -.-' Het valt nog mee van mensen die naast me zitten, maar ik zit helemaal vanvoor en die leerkracht van wiskunde blijft maar inme oor roepen :c]

    [Ahahaha, awel das dus nu chance hebbe als ge int 6de zit, dan moocht ge kiezen waar ge gaat zitten :'p ik zit altijd vanachteren omda idd die leerkrachten
    altijd roepen of u anders altijd aankijken en das echt irritant xd En ik ga nu een reactie typen :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Finnegan Harries 'Finn'
    Zoë ging naast mij staan en toen ik bij drie was, hoorde ik opeens hoe ze met een triomfantelijke glimlach Finnegan riep. Ik keek haar nep-boos aan, maar begon uiteindelijk toch te grijnzen. Serieus, kon ze nu echt nooit eens wat doen als iemand anders wat zei? Steeds moest ze tegenwerken, maar volgens mij was dat juist hetgene dat me zo hard in haar aantrok. Haar anders zijn, geen mainstream. Vervolgens keek ze naar de foto die op de camera tevoorschijn kwam en knikte daarna goedkeurend, ‘Zoë approves the photo.’ Grijnsde ik naar het meisje en haar de camera teruggaf. ‘How do you know what’s my type and what not?’ hoorde ik opeens Zoë verward vragen, ik draaide me om zodat ik haar kon aankijken. ‘I just know that. I have people skills. And that's why I knew that that guy was nothing for you.’ Grijnsde ik terwijl ik daarna zag hoe ze over haar lippen likte en haar iPhone uit haar zak nam. Ik draaide me net om naar de meisjes om nog wat te vragen toen ik opeens zag hoe Zoë naar me toe kwam vliegen en haar armen om me heen sloeg. ‘Awh, Finny, how cute.’ Zei ze terwijl ze daarna een kus op mijn wang drukte. Ik keek haar verward aan, ‘Euh, what did I do?’ vroeg ik verbaasd terwijl ik er daarna lachend aan toevoegde, ‘Cause otherwise I’m going to do that more often.’ Ik voelde hoe Zoë nog steeds haar armen om me heen had geslagen en voelde de koude die ze uitstraalde. ‘Damn, you’re cold.’ Zei ik zachtjes zodat Zoë het alleen kon verstaan. Ik sloeg daarna mijn arm rond haar schouder terwijl ze vroeg aan de meisjes hoe hun namen waren. Ik knikte bevestigend en wachtte tot ze alledrie hun mond zoude openen, ‘I’m Adrianna, that’s Chloe and that over there is Madison.’ Zei een meisje met kastanjebruin haar terwijl ze daarna wees naar hen gedrieën. ‘Nice to meet you girls and you all have lovely names.’ Glimlachte ik, ‘I’m Finn and that there is Zoë.’ Zei ik terwijl ik er daarna nog achter zachtjes mompelde, ‘but you probably already knew that since you wanted a picture.’ Good job Finn.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 18:55 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Pff, lucky bastard :c Het enige voordeel dat ik nu eb isda de leerkrachten meestal over mij kijken (: Kga eerst ff naar de wc en paardrij kleren aandoen, pff, zo laat en koud en kmoe nog gaan rijden :c]

    |Did you guys already saw this? Zoë and Jack know eachother! o.O |


    kindness is never a burden.

    (Nein, but I like it c: )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (Nein, but I like it c: )


    |Hehe me to. Ik ben trouwens aan een post bezig van Jack. :Y) |


    kindness is never a burden.

    (Jeeeeeej 8D )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jackson Frayn Harries
    Jack schudde zijn hoofd,"Twaalf uur 's middags." Hij zette de borden en glazen in de kast en gooide het bestek in de lade van het keukenkastje. "Eeeh. Zoë is weg met Finn, naar de stad. En de rest is... geen idee. Ga je nog wat leuks doen vandaag?"
    Jack grinnikte, natuurlijk was Finn weg met Zoë. Finnegan was een beetje verliefd op Zoella. Jack wilde er 50 pond op wedden dat het zo was.
    "Ik had nog niks gepland." zei Jack en droogde zijn handen aan een verse handdoek waarna hij die met een overdreven beweging op de radiator wierp.

    |Beetje kort maar ik werd al weer eens afgeleid -door Finnick en Annie- en moet nu slapen. Goodbye! (: |


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella

    "It was because of that thing you said, about you still having me, remember ?". Hij zou het nog wel weten. Hij had zijn arm over mijn schouders heen geslagen, met de woorden dat ik koud was.
    "Yeah, I know, but I can't help it" zei ik waarna ik mijn schouders ophaalde. Niet dat dat veel effect had aangezien zijn arm erop lag. Lachend keek ik om naar Finn, "Well, nice to meet you and Finny, smart as always huh ?".
    Ik hield er zo hard van om mensen te plagen en om tegen te werken. Je kon zeggen dat ik een slecht karakter had, maar dat was niet zo. Ik had een perfect karakter. Ik nam mezelf niet te serieus, lachte altijd, plaagde andere mensen -omdat ik wist bij wie ik het wel en bij wie ik het niet moest doen-, en ik zorgde voor de nodige humor. Oké, ja, natuurlijk was ik ook koppig, eigenwijs, chagrijnig als ik moe was, iemand me wakker maakte of als ik net uit bed kwam, maar wie had dat niet ?
    Ik likte over mijn lippen en ging wat dichter tegen Finn aanstaan. Ja wat ? Die jongen was net een persoonlijke chauffage. En nog gratis ook. Oké, geef toe, jij zou het ook niet erg vinden om tegen hem aan te kruipen om wat warmer te krijgen, is het niet ? Ik wist wel dat ik gelijk had.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘It was because of that thing that you said, about you still having me, remember?’ zei ze terwijl ik mijn arm over haar schouders had gelegd. ‘Oh! That thing!’ grijnsde ik, natuurlijk had ik het wel geweten maar ik wilde het gewoon nog eens graag uit haar mond horen. Daarna had ik mezelf en Zoë voorgesteld waarna ik mezelf op het hoofd kon slaan. ‘Well, nice to meet you and Finny, smart as always huh?’ lachte ze terwijl ik voelde hoe ze nog dichter tegen mij ging staan. Serieus als we zo verder deden zouden deze meisjes straks nog denken dat we een nieuw ‘celebritykoppel’ waren en dan zou meteen heel de youtubewereld ervan af weten. ‘Zoë, friendly as always huh?’ zei ik op hetzelfde zagende toontje. Vervolgens zag ik hoe de meisjes er een beetje onwennig bij stonden, ‘Is there something else you girls need?’ glimlachte ik, ‘Autograph? Euh a hug? A kiss perhaps?’ grijnsde ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde. Oké, ik kon serieus echt nooit serieus blijven. Ernstig blijven was niet mijn specialiteit. Ik hoop dat iedereen nu ongeveer wel wist dat ik het nooit echt meende maar gewoon wat aan het dom doen was.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Hey, I am friendly ! Leave me alone" lachte ik. Ik keek hem even aan met een blik van; Are you fucking kidding me ?, maar ik zei er niets over. Nee, ik ging niets zeggen over het feit dat Finn waarschijnlijk 3 meisjes moest knuffelen of kussen.
    "Well, I don't know what you girls need, but I know what I need" zei ik serieus waarna ik weer wat afstand nam van Finn, "My shoes, I want my babies back". Deze schaatsen zorgden er echt voor de mijn tenen nog eens gingen breken ! Ik liep het ijs af en deed mijn schoenen weer aan.
    "Gosh, dit voelt zo goed" mompelde ik tegen mezelf, toen ik weer in mijn Vans zat. Ik betaalde voor mezelf, en voor Finn, en liep dan naar de plaats waar de meisjes stonden.
    "Wauw, you look really diffirent from here" zei ik toen verbaasd. Nee, eigenlijk niet, het voelde gewoon anders omdat ik nu tussen een bende meisjes stond die fan waren van hem, en ik normaal hier niet stond, maar daar naast Finn.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Hey, I am friendly! Leave me alone!' hoorde ik Zoë waarna ze naar me keek met een blik die ongeveer wilde zeggen are you kidding me or what? toen ik vroeg of de meisjes wat wilde hebben. Net toen ik mijn mond wilde openen, voelde ik hoe Zoë wat afstand van me nam en zei dat ze wist wat zij nodig had, 'My shoes, I want my babies back.' zei ze serieus terwijl ze al schaatse naar de uitgang. Daarna hoorde ik opeens hoe het helemaal rechtste meisje begon te spreken, volgens mij was dat Madison maar ik wist het niet helemaal zeker. 'We would like a hug ofcourse!' riep ze uit waardoor er een lach over mijn lippen rolde. 'Coming right up.' glimlachte ik net Zoë zich bij de meisjes toevoegde, 'Wauw, you look really different from here.' zei ze verbaasd. 'I hope different in a good way.' grijnsde ik terwijl ik daarna wat mompelde dat ik zo terug was. Ik schaatste naar de uitgang, deed daar waar mijn schoenen aan en zuchtte opgelucht. Niets was beter dan je eigen schoenen. Vervolgens liep ik naar de kassa, waar de oude man mijn zak met de dalmatiër teruggaf en zei dat Zoë al had betaald voor me. Ik liep daarna rustig naar de plaats waar Zoë en de meisjes stonden en gaf ze toen alledrie een knuffel. 'And you,' begon ik tegen Zoë terwijl ik me daarna naar haar omdraaide en haar glimlachend aankeek, 'Thanks for paying.'


    Rise and rise again until lambs become lions