• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson

    "Uhu, very charming," antwoordde ik simpel. Ik nam de rand van de tafel beet en hees mezelf recht. De handdoek die ik daarstraks had gebruikt nam ik weer van de verwarming en ik schoof op mijn sokken weer naar hem toe. "Niet twaalf uur 's avonds, toch?"
    Ik kende het rooster van de rest niet, dus ik had niet echt een idee wanneer wie moest.
    "Enig idee wat Finn uitsteekt? Wie zijn de andere Youtubers eigenlijk?" vroeg hij.
    Ik keek even op. "Eeeh. Zoë is weg met Finn, naar de stad. En de rest is... geen idee. Ga je nog wat leuks doen vandaag?"
    Ik nam een glas van het aanregt en propte de handdoek erin om er daarna rondjes in te draaien. Ik probeerde daarna nog een opkomende boer te onderdrukken, waar ik - gelukkig - in slaagde. "Aaah, ik heb echt te veel gegeten."
    Ik wreef met mijn vrije hand over mijn opgeblazen buikje.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Wat had Finn met knipogen naar mij ? Niet dat ik het zo erg vond. Goed, laat ik daar maar even niet over praten.
    "I give up, like seriously" zei ik waarna ik de camera aan Finn gaf en van de baan schaatste. Dat was ook het enige dat nog lukte, en daar was ik nog trots op ook. Ik ging op het bankje zitten en zuchtte dramatisch.
    "Deze schaatsen doen zoveel zeer" kreunde ik pijnlijk waarna ik een pruillipje trok. Ik beet op mijn lip en likte er daarna over aangezien ik altijd droge lippen kreeg bij koud weer. Ik wreef even in mijn ogen en zuchtte.
    "Hier is ook niets aan". Ik stond terug op en ging het ijs terug op. Ik wist zelfs niet wat Finn aan het doen was, like, for real.
    "Why are you good at everything and I'm good at nothing ?" vroeg ik met een zielig gezichtje.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen ik in de camera knipoogde en met mijn wenkbrauwen wiebelde hoorde ik opeens Zoë die een beetje terneergeslagen wat zei. 'I give up, like seriously.' hoorde ik ze zeggen waarna ze daarna opeens de camera aan me gaf en langzaam beweegde richting de uitgang van de schaatsbaan. Ik keek even verbaasd om me heen, hief toen maar mijn schouders op en besefte dat de camera nog steeds aan het draaien was. Ik hield hem voor mijn gezicht terwijl ik daarna even aan mijn wang krabte, 'Zoë just left. I think her feet hurt.' grijnsde ik terwijl ik daarna de camera richtte op Zoë die op een bankje was gaan zitten en naar haar schaatsen staarde. Ik zag hoe ze daarna zuchtte en draaide vervolgens de camera weer naar mij, 'Okay guys, I'm now heading towards Zoë to comfort her for her bad skatingskills.' grijnsde ik waarna ik daarna even weer een handgebaar maakte en vervolgens een ruisend geluidje maakte en daarna riep 'Over and out.' Ik klapte de camera toe waarna ik me omdraaide en net naar Zoë wilde schaatsen toen ik tot mijn verbazing zag dat ze terug het ijs op was. 'Why are you good at everything and I'm good at nothing?' vroeg ze aan me wanneer ze dicht genoeg bij me was met een zielig gezichtje. 'Awh, how sad.' zei ik glimlachend terwijl ik daarna wat dichter naar haar toe schaatste en haar in een knuffel trok. 'You are good at a lot of things babe.'

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 21:04 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Ahw, how sad" glimlachte hij waardoor ik zacht moest lachen. Hij schaatste dichter naar me toe en trok me in een knuffel. Automatisch sloeg ik mijn armen ook om hem heen. Ondanks dat ik groter was door de schaatsen was Finn nog altijd een stuk groter. Wat logisch was want hij stond ook op schaatsen.
    "You are good in a lot of things" probeerde hij me toen gerust te stellen. Ik lachte tegen zijn borstkas aan, aangezien ik zo hoog kwam, "Yeah, like falling all the time so you need to help me". Ik lachte zachtjes en wreef even langs mijn koude neus met mijn mouw die ik vanonder mijn jas over mijn handen had getrokken.
    Ik sloot mijn ogen even en zuchtte zachtjes. Ik was eigenlijk best moe. Wat wou je ook ? We hadden gewinkeld, gevlogd, geschaatst, gegeten en gedronken. Allemaal vermoeiend hoor. Dan nog te bedenken dat ik straks mijn show moest doen. Shit. Ach ja, zo rap ging de tijd toch niet huh ?
    "You're so hot" mompelde ik. Mijn ogen werden groot, "I mean, for real, you're so warm, like, not cold, 'cause I'm cold, but you're warm- I'm just gonna shut up before I make it even worse". Ik legde mijn hoofd terug en sloeg een hand voor mijn gezicht.
    "I'm so socially awkward" lachte ik mezelf uit, want dat is hoe ik met mezelf omga. Ik lachte mezelf constant uit.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik voelde hoe ze haar armen ook om me heen sloeg en hoorde daarna ter hoogte van mijn borstkast hoe ze begon te lachen toen ik zei dat ze goed was in veel dingen. ‘Yeah, like falling all the time so you need to help me.’ Zei ze terwijl ik haar daarna zachtjes hoorde lachen en zag hoe ze met haar mouw langs haar neus wreef. ‘Hey, we also need those people in the world!’ lachte ik terwijl ik daarna naar beneden keek om haar aan te kijken aangezien ze wat kleiner was dan mij. Ik hoorde hoe ze zachtjes zuchtte terwijl ze daarna wat mompelde, ‘You’re so hot.’ Een lach rolde over mijn lippen toen ik het hoorde waardoor ze daarna haar ogen snel opensperde en deze groot werden. ‘I mean, for real, you’re so warm, like, not cold, ‘cause I’m cold, but you’re warm- I’m just gonna shut up before I make it even worse.’ Zei ze daarna er snel nog achteraan terwijl ik nog steeds aan het lachen was. Daarna voelde ik hoe ze haar hoofd teruglegde en een hand sloeg voor haar gezicht, ‘I understand what you mean. But thanks for your compliment.’ Grijnsde ik terwijl ik het daarna niet kon laten om nog een 'arrogante' maar grappige opmerking eraan toe te voegen, ‘I know I’m hot. I’m sexy and I know it, right?’Lachte ik waardoor mijn lichaam een beetje meeschudde met mijn gelach. ‘Okay no sorry, I get it.’ Vervolgens hoorde ik hoe ze opeens zichzelf ook begon uit te lachen, ‘I’m so socially awkward.’ Ik maakte een instemmend geluidje, ‘Socially awkward but in a good way. Maybe even in a cute way.’ Zei ik terwijl we daar nog steeds knuffelend stonden. Dit moest serieus een raar zicht zijn voor de mensen die hier rondliepen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 21:46 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik was blij dat Finn er nog kon om lachen, anders was dit echt het toppunt van schaamte geweest. Ik zei altijd de verkeerde dingen en toevallig was dat altijd als ik bij Finn was. Wat logisch was aangezien ik bijna mijn gehele dag met hem doorbracht. Wat moest ik anders doen ? Niemand anders zou het met mij uithouden als die persoon niet even erg was als ik, Finn was dat wel dus het was gewoon perfect. Maar, ik vond het niet erg dat ik met Finn de dag moest doorbrengen. Ik moest eigenlijk helemaal niets, ik wou het gewoon.
    "Why are you the hot one and I'm always the cute one ?" vroeg ik toen ik opkeek en hem met een speels lachje aankeek,
    "Maybe I think you're to adorable for this world, but I just call you hot to make you happy" ging ik ongestoord verder op het plagende toontje. Ergens was het wel waar. Finn had van die momenten dat hij zo schattig was. Vooral daarnet in de winkel eigenlijk, toen hij met de jongetje speelde en toen het stoeltje vastzat aan zijn kont. Niet te vergeten daarnet in de Starbucks, hij leek wel jaloers, maar dat was natuurlijk onzin. Hij had gewoon honger en dorst, dat was het.
    Ik was eigenlijk even vergeten dat we nog steeds in een knuffelende positie stonden, maar ging doen alsof ik het nog altijd niet doorhad. Finn was gewoon echt lekker warm.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Why are you the hot one and I’m always the cute one?’ vroeg ze terwijl ze daarna naar me opkeek en met een speels lachje naar me keek. Een zacht lachje rolde over mijn lippen toen ze daarna verder sprak, ‘Maybe I think you’re too adrable for this World, but I just call you hot to make you happy.’ Zei ze terwijl ik nog steeds de plagende ondertoon in haar stem kon horen. Ik keek haar beteuterd aan terwijl ik daarna een pruillip trok, ‘You just can’t call a guy cute. That’s not done in the guycode.’ zei ik terwijl ik haar nog steeds verdrietig aankeek. Daarna bedacht ik me opeens dat we nog steeds met onze schaatsen aan daar stonden terwijl ze elkaar nog steeds vasthadden. Blijkbaar gaf ik echt warmte af aangezien ze niet echt de intentie leek te hebben om zichzelf los te maken. Ik glimlachte met de gedachte en keek haar daarna lachend aan en wilde er een opmerking over maken toen ik opeens enkele meisjestemmen hoorde. ‘Oh god, that’s Finn Harries and Zoë Sugg.’ Gilde enkele meisjes waardoor ik mijn gezicht naar rechts draaide en zag hoe ze aan de rand van de schaatsbaan aan de buitenkant stonden.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 22:21 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik begon te lachen, "Well, too bad for you, 'cause you are cute" zei ik. Ik had verwacht dat hij nog iets ging zeggen maar dat deed hij niet. Het kon ook liggen aan het feit dat we opeens allebei onze namen hoorden. Van schrik liet ik Finn los en draaide me om. Bij deze onverwachte beweging verloor ik mijn evenwicht en viel natuurlijk weer op de grond.
    "I think gravity just hates me" zuchtte ik waarna ik met moeite recht kwam. Deze keer had ik het wel alleen gedaan ! Ik keek naar de meisjes en lachte daarna zachtjes.
    "Normally, it should be creepy that they know our names, but, yeah, everything is diffirent in our lives huh ?". Ik schaatste voorzichtig naar de meisjes toe.
    "Als Finn nu iets gaat doen dat een normaal persoon niet zou doen, wen eraan, hij heeft nogal een ego" zei ik serieus tegen de meisjes, waarna ik onschuldig naar achteren keek en vrolijk zwaaide naar Finn.

    Daniel Howell
    Ik grinnekte. "Nee hoor, ik vind het wel prima." Ik vinkte nog wat dingen aan en koos toen Rainbow Road. Die meid durfde wel zeg. Ik ging klaarzitten met mijn benen licht opgetrokken en mijn ogen op het scherm gericht. Ik grijnsde licht als andwoord op haar vraag. "Kom maar op." Ze begon het spel. Ik koos Yoshi, zoals altijd. Hij was schattig en ik wist hoe ik met zijn wagentje om moest gaan. Toen zei ook had gekozen begon de race. 5 laps, hihi lekker moeilijk. Ik beet op mijn lip uit concentratie en startte de race. Het probleem met mij was misschien zelfs wel was dat zodra ik aan een spelletje als dit begon ik gigantisch competatief werd en absoluut niet wilde verliezen of domme dingen wilde doen. Dat kwam er dus op neer dat elke keer dat ik van de baan viel of een ding tegen me aan kreeg, wat af en toe nog wel gebeurde, ik een scheldwoord of 3 a 4 naar de tv slingerde. Tja, games's gotta game. Door de race heen bleef ik zeer geconcentreert op het scherm gericht. Dat Phil nog sliep was nu zo ver weg gedrukt dat ik er ook niet op lette zachtjes naar de tv te schelden als er iets mis ging. Het gebeurde niet vaak maar dit bleef Rainbow Road op 150cc: de moeilijkste baan op de moeilijkste snelheid. Dat ging gewoon vaker mis dan Baby Circuit op 50cc.


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Well, too bad for you, ‘cause you are cute.’ Zei Zoë terwijl ze daarna nog steeds naar me opkeek en ik een opmerking wilde maken, maar werd verstoord door een groepje tienermeisjes dat begon te roepen. Ik voelde hoe Zoë me onmiddellijk losliet waardoor er een raar en spijtig gevoel in me opkwam. Het feit dat ik Zoë daarstraks vasthad, leek normaal. Het was alsof het zo al jaren gebeurde. Ze draaide zich om waarna ze daarna voluit op de grond viel, ‘I think gravity just hates me.’ Zuchtte ze terwijl ze daarna overeind krabbelde. Ik begon te lachen, serieus de hoeveelste keer was het al dat ze vandaag was gevallen? Daarna zag ik hoe ze voorzichtig naar de meisjes schaatste met de uitleg dat alles in ons leven wel anders was en we dus niet moesten vreemd opkijken dat ze onze namen kende. Ik knikte terwijl ik daarna zag hoe ze bij de meisjes was aangekomen en vervolgens iets zei over mij en een ego waarna ze daarna vrolijk zwaaide naar me. ‘Hey! I heard that.’ Riep ik verontwaardigd waarna ik daarna ook schaatste naar hen en slepend tot stilstand kwam net voor de rand. ‘Hi.’ Glimlachte ik terwijl ik daarna zag hoe er enkele al met een camera gereed stonden. Waarschijnlijk moesten we nu mee op de foto? Oké dit was best wel raar. ‘I told you that your tweet could cause some fans.Oh and for the record, I'm not cute’ Grijnsde ik terwijl ik daarna glimlachend naar de meisjes keek. Ik moest en zou gewoon steeds mijn gelijk willen hebben.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 22:48 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Hey ! I heard that". Ik maakte een spijtig geluidje en vloekte in mezelf. Ik moest echt subtieler leren zijn in het spreken over andere mensen als ze achter me stonden. Zoals verwacht kwam Finn naar ons toe en kwam slepend tot stilstand waardoor er wat sneeuw op mijn broek zat. "HEY !" riep ik nu verontwaardigd waarna ik me bukte en het sneeuw van mijn broek klopte.
    "Hi" glimlachte hij toen droog, "I told you that your tweet could cause some fans. Oh and for the record, I'm not cute" grijnsde hij, maar toch bleef hij kijken naar de meisjes. Ah, ging Finny het spelletje zo spelen ?
    "First of all, you are cute, game over Finny" begon ik, "And second of all, how many boys are now going to the store for a girl's number huh ?". Ja, hij had dat getweet. Ik had het zelf gezien. Hij ging dit spelletje niet winnen.
    Neh.

    carli bybell

    Hij klikte de rainbow road aan en koos voor yoshi. 'Nou die wilde ik ook al' jammerde ik naar hem, maar koos toen maar voor peace, puur omdat zij een prinses was, en ik vond haar er nou eenmaal leuk uitzien. Hij startte het spel en was echt harstikke fanatiek bezig, Als het verkeerd ging, begon hij te schelden tegen het tv scherm, ik kon er wel om lachen. Ik was natuurlijk ook wel een paar keer gevallen, maar het ging op zich best wel goed. Het spel was afgelopen en hij had net gewonnen van mij. Ik keek hem betreurd aan maar gaf hem daarna toch een hand. 'Nou van harte gefeliciteerd dat je mij hebt verslagen' lachte ik en legde het stuurtje weer op de tafel. 'Zo ik heb voor vandaag wel weer genoeg gegamed'' ik pakte de thee van de tafel en nam een slok en krulde me op de bank. ''Dus je moet vandaag ook nog boodschappen gaan halen, dan zou ik als jou was je zo maar eens gaan omkleden, en je haren gaan stijlen enzo'' zeg ik plagend.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen ik slepend tot stand kwam, kwam er blijkbaar een beetje sneeuw op Zoë’s broek aangezien ze verontwaardigd wat riep en het daarna meteen afklopte. Ik grinnikte terwijl ik me daarna richtte tot de meisjes en ze begroette en vervolgens me weer tot Zoë richtte, maar daarna weer mijn blik richtte op de meisjes. ‘First of all, you are cute, game over Finny.’ Begon ze waardoor ik mijn blik weer naar haar richtte, ‘And second of all, how many boys are now going to the store for a girl’s number huh?’ Zei ze terwijl ik daarna begon te grijnzen als een klein kindje alsof ik net iets heel speciaals had uitgestoken. ‘But but but but ..’ protesteerde ik terwijl ik daarna maar mijn schouders omhoog hief, echt veel maakte het me niet uit of Zoë me schattig vond of niet. Ik vond het trouwens helemaal niet erg dat zij het zei, als iemand anders het zou zeggen, zou ik waarschijnlijk wel even moeten slikken. Ik draaide me daarna weer om en keek naar de meisjes, ‘Don’t mind her, she’s just jealous because I got the girl’s number and she only got a smile from that starbucksguy.’ Zei ik terwijl ik het laatste over die jongen van de Starbucks er een beetje minachtend aan toevoegde. Het stond me nog steeds niet aan hoe hij zo naar Zoë had liggen kijken. ‘Oh and wait a minute! I did a good thing by tweeting that. Thanks to me there are now a lot of boys who have a girlfriend.’ Zei ik terwijl ik daarna triomfantelijk Zoë aankeek. ‘OH! Now that you mention it, I’m kind of a love doctor!’ riep ik uit terwijl ik daarna heel trots rondkeek. Ik hoorde daarna hoe één meisje zachtjes begon te lachen waardoor ik weer naar hen keek. Dat was waar ook, we stonden hier met nog mensen. Serieus als ik met Zoë in een discussie zat, vergat ik onmiddellijk dat er nog omstaanders waren. Ik zag hoe ze een fototoestel vasthad en keek er daarna vragend naar, ‘You want a picture?’

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 17:16 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik ga beginnen met reactie (:]


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Wow wow wow, if I wanted to, I could so get his number, he was staring at me all the time" protesteerde ik nu. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek koppig de andere kant op.
    "Yeah, a love doctor without a girlfriend". Ik tuitte onschuldig mijn lippen terwijl ik nogmaals mijn ogen liet rondgaan. 1 van de meisjes begon te lachen. Juist ja, zij stonden hier ook nog. Woa, dat klonk grof Zoë. Goh ja, het waren mijn eigen gedachten, ik mocht denken wat ik wou. Ik likte over mijn lippen en schaatste wat naar achteren. Zachtjes begon ik te dansen aangezien een liedje weer in mijn hoofd zat. Uh, dat gebeurde nu altijd. Gelukkig viel ik niet tijdens mijn public random dancing anders zou hij echt awkward geweest zijn.
    "Nah Finny, they have a camera 'cause everybody holds a camera" zei ik sarcastisch waarna ik weer naar hun toe schaatste. Ik botste tegen Finn zijn rug op waardoor ik stopte.
    "Thanks Finn, always helpfull" glimlachte ik naar hem.