• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Jack Harries
    Haley gleed de keuken weer in en met gespreide armen en steunend op een voet en knie zong ze mee met Jack,"All I want for Christmas is you!” Ze wees lachend naar Jack en probeerde zichzelf overeind te trekken. Jack plaatste zijn handen op zijn wangen en keek Haley met een gespeelde verraste blik aan waarna hij in lachen uitbarstte.
    Jack keek toe hoe Haley over de vloer op haar sokken schaatste van de ene kant van de keuken naar de andere kant en Jack ondertussen vertelde wat ze wilde als ontbijt.
    "Tu-tu-tu. Wat wil je écht als ontbijt?" vroeg Jack toen Haley zei dat brood goed genoeg was. "Ik kan een eitje bakken en ik heb nog een aantal pistolets mee gemaakt door mijn moeder." Hij wenkbrauw wielde naar Haley,"Moet je echt eens proeven, ze zijn heerlijk. Of afbak mini
    croissants en mini boterkoeken en mini chocoladekoeken."
    Hij dacht na, wat had hij nog allemaal in hij. Jack deed Haley na en schaatste naar de koelkast op zijn sokken, wat faalde want hij bleef hakken aan een uitstekend voorwerp. ‘I’M BAAACK.’ gilde de stem van Finn toen terwijl hij de keuken inliep,"I hope you guys didn’t miss me."
    Jack grijnsde,"I would always miss you, Finny."

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:26 ]


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson

    “Tu-tu-tu. Wat wil je echt als ontbijt?” vroeg Jack. “Ik kan een eitje bakken en ik heb nog een aantal pistolets mee gemaakt door mijn moeder.”
    Ik lachte even. Mijn ontbijtjes waren simpel en eigenlijk had ik nog nooit een Engels ontbijt gegeten. Voor mij was alles goed, zolang hij me maar geen bonen voorschotelde.
    “Moet je echt eens proeven, ze zijn heerlijk. Of afbak mini croissants en mini boterkoeken en mini chocoladekoeken.”
    Ik lachte. “Een eitje is goed hoor.” Ik hield er niet echt van als mensen zoveel moeite voor me wilden doen. Dan voelde ik me zo nutteloos.
    Jack begon mee heen en weer te schaatsen, waardoor ik stopte en lachend het schouwspel bleef bekijken. Echter viel hij bijna over een uitsteeksel.
    “Haley to the rescue!” Ik schaatste in zijn richting en kon hem net niet opvangen, waardoor ik over hem struikelde.
    Ik schrok op en rolde om toen ik Finn hoorde. “I’m BAACK! I hope you guys didn’t miss me.”
    “I would always miss you, Finny." Jack grijnsde. Ik krabbelde recht en stond op.
    “Nop,” zei ik droogjes. Ik grinnikte. “Tuurlijk heb ik je gemist. MuFinn!”
    Ja, ik had hem nog onthouden, ook al had het lang geduurd eer dat ik hem door had.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Sorry, sorry, sorry, maar Geert Hoste was op tv, kon ik toch niet missen huh ? :c Uh, iets gemist of moet ik gewoon op Finny antwoorden ? x]


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Verbaasd keek ik Finn achterna. Wacht, laat het me even samenvatten. Gisteren was hij hier de hele dag én at hij hier. Gisteren was hij vertrokken en deze nacht was hij teruggekomen om in onze zetel te slapen om daarna een ei te maken voor mij en Carli en dan weer te vertrekken. Je snapt wat ik wil zeggen. Ik haalde mijn schouders op en keek even wantrouwend naar het ei. Wat ? Ik wou gewoon zeker weten dat hij er niets vreemd in had gedaan of zo. Ik trok er voorzichtig een stukje af met mijn vork en stak het in mijn mond, maar tot mijn grote verbazing was het nog lekker. Ik haalde mijn schouders op na een goedkeurend geluidje gemaakt te hebben en at de rest op. ik hield nog wel een stuk over voor Carli, ik had nog altijd manieren. Ik likte even over mijn lippen heen en zette alles netjes weg om daarna naar buiten te kijken. Ik had zin in een filmpje, maar ik wist niet over wat. Misschien moest ik gewoon een rondleiding geven over het domein hier ? Of dan eindelijk eens de 'rondleiding' geven in mijn kast. Maar tja, ik had zoveel van mijn kleren niet mee. Oké; grapje, ik had werkelijk al mijn kleren mee omdat ik te lui was om na te denken aangezien ik zoals altijd mijn koffer had gepakt op het laatste moment. Maar zoveel hadden mensen er niet aan als ik niet eens wist waar mijn kleren vandaan kwamen, of wel ? Misschien moest ik gewoon een slachtoffer vinden om een video mee te maken ! Niet Finn deze keer, aangezien ik al 3 filmpjes of meer had waar hij in voorkwam door gisteren. Alhoewel, hij had ze vast in 1 filmpje gestoken, dus dat viel wel goed mee. Maar dan nog. Ik liep naar de gang en deed mijn jas aan.
    "Carls, Ik ga een slachtoffer zoeken voor vandaag !" riep ik naar boven, waarna ik naar buiten liep. What about MuFinn ? Wat dacht ik nu, een vlog doen met een sneeuwman zeker, yeah right.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe binnen enkele seconden Haley en Jack op de grond lagen, waardoor ik in lachen uitbarste. ‘Ik ben gekomen op het juiste moment, zie ik.’ Grijnsde ik waarna ik daarna hoorde hoe Jack zei dat hij me altijd zou missen. ‘Ah, i missed you too!’ Zei ik als een klein kind waarna ik daarna hem overeind trok, ‘Hug me brotheeeer.’ Grijnsde ik waarna ik hem daarna een knuffel gaf. Vervolgens maakte ik me van hem los en keek daarna naar Haley die al was recht gestaan. ‘Nop,’ Zei ze waardoor ik haar even verdrietig aankeek, ‘Tuurlijk heb ik je gemist. MuFinn!’ Zei ze daarna er lachend achter waardoor ik ook moest lachen. ‘I missed you guys too!’ Daarna hoorde ik hoe ze beide aan het discussiëren waren over het ontbijt waardoor mijn maag gromde, ‘Ik heb zin in een eitje en mama’s pistolets.’Grijnsde ik waarna ik naar de kast ging en daar de pistolets uithaalde om vervolgens aan tafel te zitten. Ik opende de zak en nam er ééntje uit terwijl ik hem gewoon droog begon op te eten, ‘Oh my god, I forgot how yummy these were.’ Zei ik met een volle mond waarna ik daarna de zak richting Jack en Haley hield. ‘You want some?’
    ^
    [No problemo :'D Maar ik heb Finn naar Jack en Haley laten gaan ^^]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Yeah, I know ;p Ik heb haar dat gewoon eventjes laten doen omdat ik morgen naar het ziekenhuis moet op controle, zo kan ik niemand tegenhouden ;p]

    Jack Harries
    Haley zei dat een eitje goed was maar nog steeds was Jack niet overtuigd. "Of wil je een echt Engels ontbijt. Echt de moeite waard. Als er dingen zijn die je in je leven minstens eens moet eten voor je sterft behoord een Engels ontbijt daarbij." wees Jack Haley terecht.
    Toen Jack bijna over het uitsteeksel viel zei Haley,"Haley to the rescue!" en schaatste naar Jack toe maar ze kon hem niet op tijd opvangen en struikelde waardoor zowel zij als Jack op de grond vielen.
    "Ik ben gekomen op het juiste moment, zie ik." grijnsde Finn waarna Haley overeind krabbelde maar Jack nam gebruik van Finns hand die hij uitstak om Jack overeind te helpen en hem vervolgens een knuffel te geven. "Ah, I missed you to! Hug me brotheeeer!"
    Jack lachte zachtjes en Finn liet hem los waarna hij zich tot Haley wendde. "I missed you guys too!"
    "Ik heb zin in een eitje en mama’s pistolets." grijnsde Finn toen hij het gesprek verstond tussen Jack en Haley. Hij opende een kast en haald daar de pistolets uit. "Oh my god, I forgot how yummy these were." zei Finn met overvolle mond en hield de zak toen open voor Jack en Haley. "You want some?"
    Jack trok een pruillipje. "Die waren van mij," mompelde hij en griste de zak uit Finns handen. "Mama heeft een zak voor jou in je eigen koffer gestopt."


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson

    Ik trok een wenkbrauw op en liet alles even bezinken. “Fabriceer maar iets, als je het zo graag wil. Maar geen bonen. Alles behalve bonen.”
    Jack trok een pruillipje toen Finn zijn pistolets aan het opeten was. Ik had er een willen nemen, maar trok mijn hand terug omdat hij er al een kwijt was.
    Ik vond ze beiden wel schattig. Hoe Finn daar grijnzend stond terwijl Jack een pruillipje trok. Ik bleek dan toch niet het enige kleine kind in hier te zijn. Ze waren net als ik en mijn oudere zus toen ik klein was. Oh, de nostalgie. Spijtig genoeg was ze nu het huis uit. Verhuisd naar een of ander boerengat waarvan ik de naam niet kon onthouden.
    Ik liet me op een stoel ploffen. “Wanneer zijn we precies in slaap gevallen, ik kan me niet herinneren dat ik in de zetel ben gaan liggen…”
    Ik keek Jack en Finn beiden aan. “Waar ben jij trouwens de hele nacht geweest?” vroeg ik aan Finn. Ik had hem niet zien terug komen en hij kwam net van buiten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik hoorde hoe Jack zei dat hij een echt Engels ontbijt wilde maken, ‘Fabriceer maar iets, als je het zo graag wil. Maar geen bonen. Alles behalve bonen.’ hoorde ik Haley zeggen waardoor ik moest lachen. ‘Je vertrouwt erop dat Jack een degelijk ontbijt in elkaar gaat flansen?’ vroeg ik verbaasd terwijl ik nog een hap nam van mijn pistolet en nog steeds met de zak uitgestoken stond. Daarna zag ik hoe Jack een pruillip trok, ‘Die waren van mij.’ mompelde hij waarna hij de zak uit mijn handen trok en Haley snel haar hand terug trok. ‘Mama heeft een zak voor jou in je eigen koffer gestopt.’ Ik trok ook een pruillip, ‘Je gunt mij geen enkele pistolet?’ Daarna stond ik rechtop terwijl ik mijn pistolet even op de tafel legde, ‘I’m right back.’ en ik liep naar boven, richting mijn kamer om daar mijn koffer te nemen. Ik ritste hem open en ja hoor Jack had gelijk, bovenop mijn kleren lag er een zak vol met pistolets waarop ‘Finn’ stond geschreven. Mijn ogen glinsterde waarna ik terug naar de keuken liep, ik nam een pistolet uit de zak en gaf er ééntje aan Haley. ‘Aangezien je daarnet er één wilde.’ Vervolgens nam ik er nog één uit en liep naar Jack om daar ook een pistolet in zijn zak te stoppen. ‘Are you now happy crybaby?’ plaagde ik en ging terug zitten terwijl ik weer begon te eten van mijn pistolet en de zak op de tafel gooide. Daarna vroeg Haley wanneer ze eigenlijk precies in slaap waren gevallen en waar ik de hele nacht was geweest. Ik hief mijn schouders op, ‘I couldn’t sleep so I went out for a walk and met Carli. And then we decided to go to her place to play some games or watch TV. And before I knew it, Zoë, Carli and me fell asleep.' zei ik met een volle mond.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 22:23 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jack Harries
    “Fabriceer maar iets, als je het zo graag wil. Maar geen bonen. Alles behalve bonen.” zei Haley en Jack trok een wenkbrauw op. Hij wilde vragen waarom ze zo'n hekel had aan bonen maar besloot wijs zijn mond te houden. "Oké dan. English breakfast it is!"
    "Je vertrouwt erop dat Jack een degelijk ontbijt in elkaar gaat flansen?" vroeg Finn verbaasd en Jack wierp een verontwaardigde blik op zijn tweelingbroer. "Ik kan dit."
    Jack ging meteen aan de slag. Hij zette het fornuis aan en haalde eieren, spek, worstjes, pudding, beleg, tomaten en champignons uit. "Bereid je maar voor," zei Jack met een grijns richting Haley.
    Haley plofte neer op een stoel,"Wanneer zijn we precies in slaap gevallen, ik kan me niet herinneren dat ik in de zetel ben gaan liggen…” Daar moest Jack even over nadenken. "Ik denk dat het half twaalf was, bijna. En ik heb je in de zetel gelegd. Je mag me dankbaar zijn."
    Finn trok eenzelfde pruillip,"Je gunt mij geen enkele pistolet?" En Jack grijnsde gemeen terwijl hij zijn hoofd schudde. Finn stond op en verliet de keuken maar binnen een aantal ogenblikken was Finn al terug met zijn zak broodjes. Hij gaf er een aan Haley maar Jack ging er toch straks 2 bij Haleys ontbijt leggen dus was dat voor hem niet nodig. Finn stopte een pistolet uit zijn zak in de van Jack en ging toen zitten.
    "Are you now happy crybaby?" plaagde Finn hem en Jack knikte voldaan.

    |@Gabriche: You like English, huh? (; |


    kindness is never a burden.

    [Lol, je hebt gelijk als ik het nu zo terug lees XD Ik doe dat automatisch zonder ik het weet, haha. Sorry!]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Gabriche schreef:
    [Lol, je hebt gelijk als ik het nu zo terug lees XD Ik doe dat automatisch zonder ik het weet, haha. Sorry!]


    |Het viel me gewoon op. (; Ik heb er niks tegen hoor. Engels is mijn favoriete taal. Ga vooral door. xd |


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson

    'Ik vertrouw erop dat hij me niet vergiftigd, ja.' Ik nam een hap van Finns pistolet en keek hem dankbaar aan. 'Ik ben je ook heel dankbaar hoor, Jack.'
    Alles was beter dan dat hij me op tafel had laten liggen, of waar ik dan ook lag. Ik gaapte kort en rekte me uitgebreid uit. Eigenlijk zou ik me moeten gaan omkleden, maar het was hier veel te gezellig.
    Jack was al aan de slag gegaan. Ik wierp even een vieze blik op de paddestoelen, maar zei er toch niets van. Ik moest niet gaan klagen voor ik ervan geproefd had. Maar de gedachten dat ik ze straks moest opeten vond ik nu ook niet zo aangenaam.
    Finn stopte een pistolet in Jacks zak. 'Are you happy now, crybaby?'
    Ik grinnikte bijna onhoorbaar. Het was lief hoe ze toch zo voor elkaar zorgden terwijl ze elkaar plaagden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    carli bybell

    Wow ik had wel erg lang onder de douche gestaan, finn en carli hadden allebei al een keer geroepen dat ze weg gingen. Ik kwam onder de douche uit en begon me af te drogen, en zong ondertussen vrolijk kerstliedjes. 'last christmas I gave you my heart, but the very next day, you gave it away, this year to save me from tears i'll give it to someone special' ik had me weer aangekleed en nam mijn laptop en make-up spulletjes mee naar de woonkamer, zo ik had nu wel even de tijd voor een nieuw make-up filmpje. Ik zette de camera aan. 'Hi guys, its me carli, i'm here in a bungalow, totaly lonely, so I'm gonna let you see, some make-up things for christmas!, I hope you like it, merry christmas everybody!' Ik gaf een kusje en begon met mijn make-up en legde stap voor stap uit wat je moest doen. Toen ik klaar was zette ik er het kerstliedje 'all I want for christmas' onder en plaatste het op youtube. 'zo dan is het nu eerst tijd voor een ontbijtje' ik liep naar de keuken en roosterde wat broodjes.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe Haley een vieze blik wierp op de paddestoelen die Jack net in een pan gooide, 'I know it looks awful but once you taste it, you can never get enough of it.' zei ik terwijl ik daarna besloot om Jack een handje te helpen. Ik propte het laatste stukje pistolet in mijn mond en liep daarna naar de kast en lade waar ik drie borden haalde en bestek. Vervolgens liep ik weer naar de tafel en zette deze netjes op zijn plaats, 'Euh, nog glazen.' mompelde ik tegen mezelf waarna ik naar de kast liep en drie glazen eruit haalde en deze vervolgens voor de borden legde. 'Wat willen jullie drinken?' vroeg ik terwijl ik daarna naar Jack liep en het niet kon weerstaan om met mijn hand in de pan te gaan en een stukje paddestoel eruit te vissen. 'I have to admit it Jack, it's delicous.' Daarna liep ik naar de koelkast, 'Oké, we hebben limonade, cola, wijn, fruitsap die boven staat, bier, ..' zei ik terwijl ik daarna wat flesjes opzij duwde in de koelkast om verder te zien, 'We kunnen ook warme chocomelk drinken.' stelde ik voor terwijl ik met de fles melk aan het wiebelen was in de lucht.

    [Haha, wel ik heb ook wat met de Engelse taal :Y) Ik vind 'm leuk klinken en is ook handig.]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:01 ]


    Rise and rise again until lambs become lions