• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    (we gaan int nieuwe jaar naar de nieuwe dag okey?)


    Bowties were never Cooler

    | Happy New Year! (: x
    Mogen al jullie wensen uitkomen! (= |


    kindness is never a burden.

    [Euh, 't is nu dan gewoon de volgende ochtend of heb ik het verkeerd begrepen? :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    (moet ik nog op finn reageren, aangezien we zouden doen dat het ochtend is?)

    (Ja, het is ochtend!)


    Bowties were never Cooler

    [Euh, we kunnen even goed zeggen dat het ochtend nu is wanneer Finn dat juist zei? :'p Dan kan je eigenlijk gewoon verder met je gesprek. Of je kan ook gewoon eigenlijk een tijdsprong even doen, zo van dat iedereen in slaap viel. Das misschien vele handiger :'p]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:11 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    (moet ik nu het laatste doen, dus dan zijn we alle 3 op de bank in slaap gevallen?)

    [Euh ja, dat is misschien het handigste :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Ik werd rustig wakker door het licht wat door de kamer heen scheen. Ik voelde dat ik een beetje kramp in mijn nek had, en toen voelde ik dat ik met nog iemand lag, oh god, ik lig hier toch niet met finn in bed ofzo he. Ik opende mijn ogen en zag dat ik op de bank in slaap was gevallen met zoe, en zag op de andere bank finn nog slapen. Ik wreef even in mijn ogen en zag dat de tv ook nog aanstond, we waren waarschijnlijk zo moe dat we zo maar in slaap zijn gevallen. Ik kruip voorzichtig van de bank af zodat ik zoe niet wakker maak. Ik probeer zo rustig mogelijk naar de badkamer te lopen, maar stoot dan perongelijk tegen finn aan. Please blijf slapen, please, anders heb ik straks weer een chagerijnige finn die boos op me is. Ik loop naar mijn slaapkamer en zie dat er inderdaad een camera hangt, fuck ik gooi snel het sprei er over heen, en zoek schone kleren uit en loop naar de badkamer toe. eerst maar eens douchen, voordat ik aan het ontbijt begin.

    [Vandaag beginnen ook de radio en tv shows. Ze hebben allemaal 2 uur per persoon per dag van 8am tot 4am. Elke dag weer verschillende tijden. Is dat goed met iedereen?]

    Dan Howell
    Toen mijn wekker om 7 uur ging voelde het voor mij als 2 uur 's nachts. Verschrikkelijk zeg. Ik trok een shirt aan en ging ontbijt maken in het kleine keukentje. Met cornflakes en koffie werd ik toch langzamer hand wakker. Toen het op was stijlde ik mijn haar en trok ik sokken aan. Ik hoefde me echt niet netjes aan te kleden hiervoor. Mijn YouTube volgers wisten wel beter en kom op, het was 8 uur 's ochtens. Iedereen zat nog in zijn of haar pjama. Zeker nu met kerst. Nadat ik mijn kom had weggewerkt zette ik mijn camera en laptop op op de koffietafel voor de openhaard. Daar nam ik een slok koffie. Ik was zo blij dat ik ook gewoon mocht hosten vanuit de zitkamer. Zo kon ik hierna weer lekker ofwel mijn bed in, ofwel hier op de bank nog wat kon slapen. Als ik het echt koud vond kon ik zelfs nog bij Phil in bed kruipen, want die zou toch echt niet voor 1 uur zijn bed uit komen, die hoefde pas 's middags live. Nu was het kwart voor 8. Ik startte de website op en legde mijn telefoon klaar. Nog een kwartiertje. Ik stond op om nog een mok koffie te halen. Om deze dag te overleven zou ik er echt een aantal achterover moeten slaan, maar niet te veel, want je wilde ook zeker geen hyperactieve Dan.Ik zette de camera aan en begon de show.


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Nadat Carli weer haar plaats naar Zoë had geclaimed, was ik weer op mijn buik gaan liggen en met mijn handen onder het kussen Zoë en Carli aan het aankijken. Ze waren aan het praten over van alles en nog wat en ik zat er eigenlijk bij maar reageerde niet. Op een gegeven moment was ik zelfs zo moe dat ik mijn ogen eventjes sloot en uiteindelijk in een diepe slaap viel. Al snel begon ik te dromen over van alles en nog wat. Mijn hoofd was ondertussen al half van het kussen afgegleden waardoor ik een beetje meer aan de rand lag van de sofa terwijl mijn handen gewoon onder het kussen bleven. Het deken lag nu meer rond mijn middel aangezien het nu warmer was omdat ik dicht bij de openhaard lag. Ik was verzonken in een diepe slaap tot ik opeens een tikje voelde tegen mijn hoofd, ‘Nee Jack, nog niet opstaan.’ Kreunde ik waarna ik daarna mijn hoofd de andere kant op draaide en hoorde hoe de persoon waarvan ik dacht dat het Jack van me wegliep. Ik wreef met mijn hand verward door mijn haar om vervolgens in mijn ogen te wrijven en daarna mijn hoofd weer om te draaien en te zien hoe net iemand met wat roze aan een kamer inliep. Ik wreef verward in mijn ogen en ging daarna leunen op mijn ellebogen om mezelf te oriënteren, ik was blijkbaar niet thuis of in Leeds. Terwijl ik aan mijn wang krabte, keek ik rond en kwam toen tot de conclusie dat ik gewoon in de bungalow van Zoë, Carli en Haley was. Daarna zwierde ik mijn benen van de bank om vervolgens deze op de grond te zetten en even te leunen op mijn ellebogen en vervolgens de kamer wat rond te zien. Mijn blik viel op Zoë die heel schattig als ze was helemaal uitgestrekt op de bank lag te slapen. Ik glimlachte waarna ik opstond, het deken dat ik daarstraks gebruikte vast nam en naar Zoë liep om deze vervolgens over haar te leggen. Daarna hoorde ik hoe de douche aansprong en besloot daarna maar naar de keuken te gaan en misschien al voor een ontbijt te zorgen. Ik opende verschillende kasten en besloot toen maar om een eitje te bakken. Ik was misschien niet een held in koken, maar eitjes kon ik zeker als de beste.

    [Sounds good to me! :') ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Oké, ik ben niet echt in de stemming om alles door te lezen, dus wat is er gebeurd & waar moet ik op reageren ?]

    Lifeisajoke schreef:
    [Oké, ik ben niet echt in de stemming om alles door te lezen, dus wat is er gebeurd & waar moet ik op reageren ?]


    [Je moet eigenlijk enkel rekening houden met de laatste post van mij en xkimx124 (dus deze hierboven) :'p Want nu is het morgend.]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik had het geprobeerd. Echt waar, maar nadat zowel Finn als Carli in slaap waren gevallen hield ik het ook niet meer. Mijn ogen waren dichtgevallen van zodra ik mijn hoofd neergelegd had op het kussen na mijn bril uit te hebben gedaan. Een vage droom was daar het gevolg van, maar vraag me alsjeblieft niet waar die over ging want ik zou het toch niet kunnen zeggen. Ik humde wat toen ik half wakker was geworden door iemand die voor de warmte zorgde bij mijn lichaam doordat die persoon op mij in slaap was gevallen. Niet dat ik het erg vond, ik had een dekentje gehad. Zoals altijd maakte ik wat smak-geluidjes, nog niet van plan om wakker te worden. Het volgende moment voelde ik iets op me. Het leek op een zacht, warm donsdeken waardoor een glimlach zich automatisch op mijn gezicht plaatste en ik gebruik maakte van het deken door me er helemaal in te rollen. Ah, ik hield van donsdekens. Hoewel ik het nog zo leuk, warm en gezellig vond onder mijn deken was ik verplicht op te staan. Reden ? Ik had honger, en nog geen klein beetje. Ik knipperde met mijn ogen en geeuwde even, waarna ik me uitrekte en van plan was om kledij aan te doen toen ik doorhad dat ik er al aanhad.
    Ik haalde mijn schouders op, "Minder werk voor mij" zuchtte ik vermoeid waarna ik mijn bril opzette en opstond. Uh, stomme honger ook altijd, ik kon nu nog eens lekker slapen. Op zo'n moment denk je niet meer aan het feit dat er camera's overal in het huis hangen. Juist ja, ik moest mijn slaapkamer nog checken en als ik een camera zou vinden, dan moest ik de mensen die de show in elkaar staken maar eens chanteren. Ze gingen dus echt geen beelden gebruiken van mij die zich zonder enige vorm van schaamte stond om te kleden. Dat was trouwens niet het enige belachelijke dat ik had gedaan in de kamer. Mijn optredens voor mezelf waren nu ook niet wat je noemde doodnormaal. Ik strompelde naar de keuken. Eenmaal aangekomen opende ik de koelkast, haalde er wat melk uit en dronk van de fles.
    "Hi Finn".

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik moest zeggen dat ik uiteindelijk wel heerlijk had geslapen en even geeuwde ik uitgebreid waarna ik mezelf uitrekte. Vervolgens nam ik een pan, deed er wat boter in en liet daarna stilletjes de boter smelten terwijl ik al eieren brak en deze in een schaaltje deed om vervolgens er in begon te roeren. Je hoorde de hele tijd geklots en toen ik besloot dat het goed genoeg was, voegde ik er nog wat peper, zout en melk aan toe. Vraag me niet waarom melk, maar dat was iets dat onze moeder vroeger altijd deed en nu zou ik het niet meer zonder melk kunnen eten. Ik klutste verder terwijl ik met mijn rug naar de keukendeur stond en hoorde daarna hoe de koelkast openging. Ik draaide me om en tot mijn verbazing stond Zoë daar melk te drinken uit de fles, waardoor er zich een kleine glimlach op mijn gezicht vormde. ‘Hi Finn.’ Zei ze toen ze de melk door had geslikt, ik knikte even als teken van gedag en besloot daarna dat het genoeg was geweest met het klutsen en zag hoe de boter al was gesmolten om vervolgens het goedje in de pan te kappen. ‘Ik hoop dat je niet allergisch bent voor melk of eieren ofzo.’ Zei ik terwijl ik daarna een vork nam en wat in het ei begon te porren. Vervolgens liep ik weer naar de woonkamer om daar mijn flesje van gisteren met limonade die ik op de bank waar ik had geslapen had laten liggen te gaan halen. Eenmaal gevonden liep ik terug naar de keuken en ging toen op het aanrecht zitten om een goede slok limonade te nemen terwijl ik op de achtergrond het ei hoorde sissen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:58 ]


    Rise and rise again until lambs become lions