• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [PARDON? ZELFMOORD? HEEEEEEEEEEL EVEN?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ik denk nog na over de reactie van Sam :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    je hoeft niet met de wel of niet zelfmoord-kwestie rekening te houden.
    Jij kiest maar wat je hem laat doen. Het komt wel goed met Nala


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Goedzo :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Zeg alsjeblieft niet dat het nu weer dood ligt?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Neeehheeee :3

    Maar ik heb het druk en ben nu ook bezig met huiswerk ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }miss iemand voor Jack?{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jack? Wies da en waar is ie xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }hij zit momenteel vast in een kast, maar dat al voor een week of 2, dus eigenlijk is hij wss dood xD

    in ieder geval, hij was in eerste instantie gay, maar met zijn vriendje wordt niet meer gereageerd, dus ik maak hem wel bi, dan zien we wel wie of wat er nog als vriendje/vriendinntje miss volgt.
    Hij doet modern...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam wil wel homo met hem zijn ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    grrrrrrrrrrrrrr


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahhaa, omggg, geweldige opmerking Jaimes :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    maar niemand voor hem dus?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga nu een post schrijven met Sam c:

    En ik heb Leslie wel vrij voor hem? Maar ik zal niet snel antwoorden in de komende twee weken, aangezien ik volgende week weer een toetsweek heb :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    Aan het eind van de gang, net wanneer ik dacht dat het voorgoed voorbij was, draaide hij zich om.
    Even leek het of de stukjes van mijn gebroken hart trilden en een klein beetje naar elkaar toe trokken. Volgens mij was het wel te zien hoe de hoop over mijn gezicht trok. Ik keek hem recht aan, schreeuwde met zijn blik dat hij terug moest komen. Smeekte met mijn ogen om vergeving en liefde, maar kreeg niks over mijn lippen.
    Ik zie ook een traan over zijn wang rollen en wil niet denken dat hij het hiermee definitief afsluit. Nee, dit mag niet.
    Wij horen samen, voor eeuwig. Of anders... Zonder een manier om samen met hem te zijn, was er ook geen manier om te leven...


    Sam Jason Night
    We kijken elkaar aan, ieder vanaf de andere kant van de gang. Langzaam wil de mist uit mijn hoofd wegtrekken, die door de alcohol gekomen is.
    Ik slik een keer en bijt hard op mijn lip. Over haar gezicht glijden emoties en ik kan onder andere hoop zien verschijnen.
    Nala houdt echt van me, dat weet ik. Dat wist ik ook al voordat ze naar Marcell op zoek ging of wilde gaan, maar is houden van wel genoeg in een relatie als deze? In een relatie waar twee mensen beiden gebroken zijn, de één toont het en de ander niet. De één probeert te veranderen om het af te sluiten en de ander niet. En laat ik nou telkens degene zijn die het niet toont of verandert.
    Zou ik moeten veranderen voor Nala?
    In haar ogen zie ik dat ze wil dat ik terugkom. Ik kan het niet. Nee, wacht. Ik durf het niet. Dat is waar het allemaal om draait. Ik durf het gewoon niet, want ik ben bang dat ik pijn krijg. Dat het me zal vernietigen op een dag, zoals het met liefde zo vaak gebeurt. Moet ik het dan een kans gunnen? Terwijl ik denk dat ik haar pijn zal doen en zij mij?
    Maar is dat niet waar liefde om draait? Dat je zelfs die pijn overwint?
    Ik weet het gewoon niet, ik ben niet goed in de liefde, dit is niet iets wat je kan oefenen, waar je jezelf in kan trainen.
    'I-ik wil niet dat het eindigt, Nala,' zeg ik dan zacht, maar hard genoeg zodat zij het kan horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.