• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Grey Pritchett IMLOUIS

    modern:
    -Jamy Black IMLOUIS
    -Joshua Gayle Naomia
    -Jack Collins Huaso

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel ineens twee handen op mijn borst die me tegenhouden, de handen van Nala. Ik klem mijn kaken hard opeen. Ze zegt dat ze niet verder kan zonder mij en mijn vuist is gelijk gebald. Ze staat tegen de muur aan en ik zet een paar dreigende stappen in haar richting. Mijn onderlip trilt en ik haal dan vol uit in de deur naast haar gezicht, ik wil haar niet raken, slecht onder de indruk maken. Zo kan ze misschien wel van me afscheid nemen. Mijn andere hand doet nu ook verrekte pijn en als ik mijn hand terug trek zit er een deuk in de deur.
    'Je zegt dat je zonder mij geen leven hebt?' Vraag ik, maar het is retorisch. 'Nou, dat is precies wat je wél de hele tijd zegt dat je wilt. Je wilt onafhankelijk zijn en ik vind dat best, maar niet op de manier hoe jij dat wil verwezenlijken. Ik kan het niet aan dat iemand jou slaat, al is het maar om te trainen. En jij vat dat op alsof ik je als mijn slaaf wil hebben dat alleen maar afhankelijk is van mij en zonder mij niets is of niet bestaat, maar dat heb je helemaal fout. Je hoort voor jezelf te leven en niet voor een ander. Jij bent wat waard als persoon Nala, alleen je wilt dat zelf niet inzien en op een belachelijke manier die periode proberen af te sluiten. Mij best, als je dat doet, maar ik wil niet dat iemand jou ook pijn doet. Ook mezelf niet, ik wil je verdomme geen pijn doen Nala. Op welke manier dan ook, dus het is beter zo.' Ik duw haar bij de deur weg, open die en loop de gang op om weg te gaan van haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Tranen kwamen al in mijn ogen vanaf de moment dat hij naast mijn hoofd tegen de deur aan sloeg. Tegen het einde van zijn tirade leek het wel al een waterval, die over mijn wangen stroomde. Hij duwde me bij de deur weg en liep de gang op. Ik keek hem na, door de tranen heen. Heel mijn lichaam trilde van emotie. Van het besef dat ik nu werkelijk alles verloren had.
    En terwijl ik hem nakeek, hoopte ik dat hij zich zou omdraaien. Dat hij zou zeggen dat het hem speet, dat het maar iets was dat hij in een woede-aanval had gezegd. Dat hij van me hield en nooit meer weg zou gaan.
    Hij zou me in zijn armen nemen en troosten. Het zou duidelijk zijn hoeveel we van elkaar hielden, gewoon door onze liefdevolle zoenen en stevige knuffels.
    Maar in plaats daarvan, voelde ik de stukken van mijn hart mee op de hoop scherven vallen. Want wat moest ik doen. Nu ik geen lijm meer had om wat dan ook te plakken? Ik zou voor eeuwig gebroken blijven...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Jaimz? :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik heb de tranen in haar ogen gezien en dat was alleen maar meer bewijs voor mij dat ik het fout doe, dus Nala los moet laten. Er stroomden tranen over haar wangen en dat deed me echt pijn, zeker omdat ik er de oorzaak van ben. Al die dingen schieten in korte tijd door mijn dronken kop als ik wegloop. Haar blik voel ik branden als een laserstraal in mijn rug. Moet ik me omdraaien? Naar haar toe lopen en zeggen dat alles goed is, dat ik een fout maak door weg te lopen? Ik kan gewoon niet veranderen, zo ben ik niet, Nala is wel zo. We passen gewoon niet bij elkaar, daarvoor hebben we beiden een te groot verleden. Zij weet alleen haast niets af van die van mij. Ik aarzel even, ondanks dat ik dronken was begint dat nu weg te trekken. Zal ik terug lopen? Maar ik kan niet voor mezelf in staan. Als ik aan het einde van de gang ben neem ik een besluit. Ik kijk achterom naar Nala en zie haar dan staan. Ze ziet er gebroken uit, alsof ik haar hart eigenhandig de grond in getrapt heb. Zo iemand verdient mij toch niet? Die verdient iemand beters dan ik. Ik kan niets voor haar betekenen. Dat werd me al duidelijk toen ze Marcell wilde zoeken in plaats van het te proberen met mij af te sluiten. Er rolt een traan over mijn wang die ik niet meer tegen kan houden. Dit is een uitzichtloze situatie, maar ik wil wel met Nala samen zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Aan het eind van de gang, net wanneer ik dacht dat het voorgoed voorbij was, draaide hij zich om.
    Even leek het of de stukjes van mijn gebroken hart trilden en een klein beetje naar elkaar toe trokken. Volgens mij was het wel te zien hoe de hoop over mijn gezicht trok. Ik keek hem recht aan, schreeuwde met zijn blik dat hij terug moest komen. Smeekte met mijn ogen om vergeving en liefde, maar kreeg niks over mijn lippen.
    Ik zie ook een traan over zijn wang rollen en wil niet denken dat hij het hiermee definitief afsluit. Nee, dit mag niet.
    Wij horen samen, voor eeuwig. Of anders... Zonder een manier om samen met hem te zijn, was er ook geen manier om te leven...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dramamuziekje op achtergroooond xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    }haha, wat doet Sam nu??? *raadselraadsel*


    m.a.w. Komaan Jaimy, wat gaat Sam doen?!!!{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Maw?

    Ik ga al posten :3 even typen hoor ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Trouwens... Het klinkt alsof Nala zelfmoord pleegt als Sam weg zou gaan? (cat)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 15:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    maw
    met andere woorden.


    en miss... miss niet ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga nooit meer mijn rpg personages verliefd laten worden (cat) Serieus (cat)
    Altijd krijg ik van die mensen die anders zelfmoord dreigen te plegen (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    aww, maar Nala is gewoon zo'n persoontje

    ik bedoel het niet dat ze nooit uit elkaar mogen gaan, met een ander perso had je het zo mogen doen
    maar nala, tja
    nala kan niet meer leven als ze het laatste wat haar staande houdt, nog eens verliest...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mja, doe gwn wat je wilt
    Ik weet nog niet wat ik met Nala ga doen.
    als ze zelfmoord wil plegen, zal het wss toch weer mislukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaaaaaaaaiiiiiiiimzzzzzzzz!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hoi :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.