• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik laat haar wel wandelen met de kinderwagen of zo, had nog geen post met haar geschreven)


    Happy Birthday my Potter!

    Liam James Payne

    'Met ons gaat het goed. Drake gaat soms mee naar de studio, ik werk weer en Drake wilt leren piano spelen. Helaas moet ie daarmee nog een jaar of vijf wachten' lachte ik. Als ik achter de vleugel zat thuis, wilde Drake meestal erbij komen zitten. En inplaats van dat ik dan kon spelen, ging Drake spelen. Het was grappig om te zien. Ik had een aantal foto's ervan op mijn telefoon, die ik dan doorstuurde naar de zus van Sascha. Sascha's zus, Denise, kwam vaak bij me op bezoek. Om haar neefje te zien, maar ook haar zwager. Denise woont samen met haar vriend in Londen, dus het ging makkelijk. Ook hield ik goed contact met de ouders van Sascha, zodat hun, hun kleinkind ook weer eens konden zien. 'Je moet me wat beloven, Eirwen. Je moet me meteen bellen, of je kan even langskomen, zodra je weet wat het is' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Alle spullen ingepakt. Ik zit nu op mijn mobiel, dus ik reageer wat langzamer. We rijden nu naar het station (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Skyler Daffney Thompson

    Met een glimlach op mijn gezicht, liep ik door de straten van Londen. Ik had heerlijk gewerkt vandaag, al was het maar voor vier uurtjes geweest. Ik hoopte dat het thuis nog goed ging met Niall en Jayden, al vertrouwde ik hen wel samen. Niall zou Jayden niks laten gebeuren, daar was ik zeker van.
    Aangezien het weer niet slecht was en ik eigenlijk wel van de buitenlucht genoot, maakte ik een omweg, om wat langer te kunnen wandelen. Af en toe groette ik bekenden en onbekenden, maar de laatsten alleen als ze er vriendelijk uitzagen of mij groetten.

    (Zo, ze wandelt :') )

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ok :p]

    Zayn Javadd Malik

    Ik dronk mijn thee leeg en zette het kopje in de lege gootsteen en liet mijn blik naar buiten glijden. Het was prachtig weer om een wandeling te maken en misschien gave de frisse, lucht me wat inspiratie voor mijn column. Ik graaide mijn jas van de zaak, keek even in de spiegel en legde mijn haar goed. Daarna stapte ik het appartement uit en liep richting het park. Ik snoop een paar keer diep in en duip en luisterde naar de fluitende vogels en de auto's die voorbij reden.

    [Skyler mag Zayn toevallig tegenkomen. :p Trouwens, kent iedereen elkaar? :p]

    [Shit, wacht :p]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:28 ]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan
    Ik til Jayden voorzichtig op en loop naar de bank. "Gaat Jayden nu even zijn melk drinken?" Ik pak het flesje en breng het naar zijn mond. Meteen begint hij te drinken, binnen no time is de fles al voor de helft leeg. Ik wacht tot hij klaar is en laat hem boeren. "Zo, wil je spelen? Wil kleine Jayden lekker spelen?" Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd en zwier dan een rondje. "Kleine dwerg! Zullen we wandelen?" Ik leg hem in de wagen en open de deur. Ik loop naar buiten en pak nog snel mijn jas. "Waar wil je heen? Het park? De winkels?" Ik praat tegen een baby van amper een paar maanden. Ik duw de wagen naar voren en loop naar het parkje. Ik loop er voorbij en ga langs een school. Na een uurtje loop ik weer naar huis. Ik haal Jayden uit de wagen en leg hem in zijn wieg. "Slaap lekker, Jayden." Ik druk de tv aan en kijk naar een oude dvd van One Direction. Ik mis die tijd, en niet zo een heel klein beetje ook! Ik zucht en zet de tv weer uit. Ik loop naar de keuken en pak een zak chips.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Uhm, kennen ze elkaar al of nog niet? x'D]


    Take me to wonderland

    {oeps... Even aanpassen.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson

    Ruim een half lesuur en verschillende vragen over beroemd zijn verder konden we weer verder met de les. Ik ging achter de piano zitten en stuurde ik eerst nog snel een sms naar Niall. Moet lesgeven. maar heb echt hulp nodig. Kan je alsjeblieft deze kan opkomen? xxLou.
    Daarna keek ik de klas vragend aan en hoorde van alle kanten gelijk het toepasselijk lied Forever young. Ik knikte en mijn vingers gleden zonder na te denken over toetsen om vervolgens ook mee te zingen. Langzaam maar zeker begon de hele klas mee te zingen. Het was geweldig om te horen, maar ook om dit vak te geven. Het was nooit saai en de vrolijkheid van iedereen was echt aanstekelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ohgod. Niall is nog de oude XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nibug schreef:
    [Uhm, kennen ze elkaar al of nog niet? x'D]


    ( Ligt eraan of je nog contact heb met diegene en dus weet wat er in de afgelopen jaren is gebeurd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik glimlachte. Ik kon me al helemaal voorstellen hoe Drake, eigenwijs als die al was, bij Liam achter de piano kroop om zelf proberen piano te spelen. "Dus jij wordt later net zo'n groot artiest als je vader, niet Drake?" Ik aaide even door het jochie zijn haar. Ik kon niet geloven hoe snel dat jaar was gegaan. Er was zo veel gebeurt, veels te veel als je het mij vraagt. Ik keek weer naar Liam. "Dat beloof ik. Ik vind het wel heel spannend hoor. Het komt nu allemaal zo dichtbij. De kinderkamer is nog niet helemaal af, ik heb nog geen naam en ik heb geen idee of de honden en het konijn de baby zullen accepteren. En dan toch, over twee maanden is het al zo ver." Ik slikte even als ik er aan dacht. Ik keek even naar de Big Ben, die je vanuit het park nog best goed kon zien. Ik had hier al zo'n half uur gezeten. "Ik denk dat ik zo maar weer terug ga. Voor ik vrij neem moeten er toch nog 3 platen afgemixt worden. Je weet hoe het is." Ik zette Drake op Liam's schoot. "Zie ik jou nog op het werk vandaag? Of niet?" vroeg ik terwijl ik met wat moeite opstond.


    Bowties were never Cooler

    [Hmm x'D Nessje, heeft Zayn contact met Niall nog? :p]


    Take me to wonderland

    (Ow, nu is Jayden op twee plekken tegelijkertijd, wacht, ik pas mijn post wel aan, dat ze uit haar werk wandelt of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Nibug schreef:
    [Hmm x'D Nessje, heeft Zayn contact met Niall nog? :p]


    {is goed.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'