• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Ik denk het niet. Maar misschien verschijnen we wel' zuchtte ik. Ik pakte losjes Drake's armpjes vast en keek naar Eirwen. 'Jou kind is belangrijker dan werken, en dat moeten ze maar begrijpen' glimlachte ik. 'Zeg maar dag tegen Eirwen' fluisterde ik in Drake's oor en ik zwaaide met Drake's armpje, die vrolijk mee deed. 'Doei, Eirwen. Wees alsjeblieft voorzichtig' sprak ik haar toe en ik zwaaide ook. Ik was al lang blij dat Drake me steeds minder wakker maakte. Normaal moest ik midden in de nacht opstaan om Drake stil te krijgen. Dat wil je niet hebben. Mijn blik gleed over de mensen heen. Opeens verschenen Louis, Niall, Harry en Zayn in mijn gedachten. Na die break, zes jaar geleden, heb ik geen één van ze meer gezien. Ik wilde graag dat Drake hun ook kende. Het zou werkelijk fantastisch zijn. Af en toe kwam ik nog wel eens een paar fans tegen, die me nog altijd herkende.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [-]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Skyler Daffney Thompson

    In het park aangekomen genoot ik van het uitzicht van bomen, gras en af en toe een vogel. Ik vond het altijd grappig hoe er in een stad zo'n natuurlijke onderbreking van flats en andere grijze gebouwen lag. Al had het toch iets wonderlijks dat wij onze natuur zo beheersten.
    Plots zag ik een bekende, in ieder geval dacht ik dat het een bekende was. De licht getinte huid, het loopje, de donkere haren. Ja, het moest haast wel Zayn Malik zijn, één van de vrienden van Niall. Ze hadden samen in One Direction gezeten. Het was vreemd om te weten dat mijn vriend eigenlijk wereldberoemd was en ik kon nog steeds niet wennen aan de oude fans die soms opdoken. Zayn was hartstikke aardig en Niall kon het goed met hem vinden, dus dat was naar mijn mening een stuk leuker dan die fans, maar ik nam mijn vriend voor wie hij was. Met of zonder irritante fans.
    'Hey, Malik. Jij ook hier?' riep ik hem toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Nog voor ik de zak kan openen gaat mijn mobiel. Ik zucht en lees het sms-je, hij is van Louis. Ik tik snel een antwoord. Ik ben onderweg! Is het erg dat Jayden ook komt, ik moet op hem letten... Ik loop naar Jayden en zie hem vertederd slapen. Voorzichtig til ik hem op zodat hij niet wakker word. Ik leg hen weer in de wagen en pak de tas die Skyler altijd klaar heeft liggen. Ik sms nog snel naar Skyler dat ik even weg ben met Jayden zodat ze zich geen zorgen maakt. Ik loop naar buiten en ga opweg naar Louis. Na een kwartier ben ik bij het gebouw. Ik loop naar binnen waarna Jayden meteen wakker word. Ik loop snel het lokaal in en laat de wagen voor de deur. Ik til Jayden eruit en begroet iedereen. "Hi, Louis! Wat kan ik doen?" Ik aai Jayden's hoofd met een paar plukjes haar en richt me dan weer op het lokaal.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    I liep door de straten, genietend van het weer tot ik in het park aankwam. Ik zag een aantal mensen met hun hond spelen. Een frisbee vloog bijna tegen mijn hoofd, maar ik kon hem nog net ontwijken en liep verder het parkt in.
    'Hey, Malik. Jij ook hier?' hoorde ik opeens roepen. Ik draaide me om en zag Skyler staan, de vriendin van Niall. "Skyler!" riep ik vrolijk en liep naar haar toe. "Dat is ook toevallig.,' glimlach ik. "Ik kom hier om wat inspiratie op te doen voor mijn column. Zit weer vast," grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:53 ]


    Take me to wonderland

    Rider schreef:
    (Ow, nu is Jayden op twee plekken tegelijkertijd, wacht, ik pas mijn post wel aan, dat ze uit haar werk wandelt of zo)


    {thankyouu!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik stuur Liam wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Kom, Drake. Nee-' En ja hoor. Daar gingen mijn sleutels weer. Ik sloeg mijn hand tegen mijn hoofd aan en raapte de sleutels weer op. 'Eigenwijs ventje' lachte ik. Drake keek me met grote ogen aan, waarbij ik probeerde boos te kijken, maar dat niet lukte. 'Je bent veel te schattig' gaf ik het op. Ik stond op en tilde Drake ook op. 'Weet je, de volgende keer neem ik de kinderwagen mee' grijnsde ik. Ik liep over het pad, totdat ik stopte en ik uit probeerde te vinden waar ik de ravenzwartharige jongen van kende. Hij stond met een bruinharig meisje te praten. Oh. Mijn. God. 'Zayn? Zayn Malik?' kreeg ik uit mijn mond. Ik hield Drake steviger vast en mijn glimlach werd groter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Ik zag mijn mobiel oplichten en las snel wat Niall terug had gestuurd. Ik besloot even niet terug te sturen, want was natuurlijk altijd nog bezig met een les en dan zou hij ook wel weten dat het niet erg was. Na de laatste noten van Forever young ging de deur van het lokaal open en zag ik een bekend iemand binnen komen lopen. 'Niall Horan..' hoorde ik over vanuit de klas komen en knikte. 'Inderdaad...Klas mag ik jullie voorstellen aan een van mijn beste vrienden' zei ik vrolijk en liep naar Niall toe. 'Een beetje hulp met de les en wie kan me nu beter helpen dan dat jij kan....Jij heb hetzelfde meegemaakt.' Zei ik zacht en keek even de klas in. Volgens mij waren ze er nog niet helemaal aangewend maar ja.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Skyler Daffney Thompson

    Zayn draaide zich om. 'Skyler,' riep hij vrolijk, waarna hij naar mij toe kwam lopen. 'Dat is ook toevallig. Ik kom hier om wat inspiratie op te doen voor mijn column. Zit weer vast.' Ik knikte begrijpend. Het was super irritant om vast te zitten. Ik had het één keer gehad, toen ik een verslag moest schrijven voor mijn opleiding. Het was een ramp geweest, vooral omdat de tijd drong.
    'Zayn? Zayn Malik?' Verbaasd keek ik om mij heen om de bron van het geluid te vinden. Het was niet vreemd dat iemand Zayn herkende. Ik hoopte gewoon dat het een aardig iemand was en geen gestoorde fan. Ik werd echter afgeleid door mijn mobiel, die trilde. Behendig viste ik hem uit mijn zak. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, toen ik een berichtje van Niall zag, zodat ik mij geen zorgen hoefde te maken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Gaan Liam en Niall nog met elkaar om?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Nope. Liam heeft geen contact meer gehad met de jongens]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik knikte naar Liam. "Maak je geen zorgen. Ik heb nog twee maanden." Ik zwaaide terwijl ik terugliep richting mijn werk. "Tot morgen." Ik liep verder door het park, in gedachten verzonken. In de studio zette ik de muziek weer over de speakers en schoof wat schuifjes op het grote bord voor me. Als ik de cd's af zou mixen binnen de maand dan kon ik eerder vrij nemen. Toch haaste ik me niet, want haast maakte het mixen niet beter en ik wilde wel topwerk afleveren. Vanmiddag zou de band langs komen om nog een keer te luisteren. De helft had ik ongeveer al af, maar ik zat nu vast, omdat ik niet wist wat zij wilden. Ik aaide weer even over mijn buik en schoof de gitaarsolo iets harder. Dat klonk ZO goed! Ik sloot mijn ogen even en genoot gewoon van de muziek, zelfs als de muziek nog niet helemaal afgemixt was.


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics. Waar kan ik met Mackenzie naartoe?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    'Zayn? Zayn Malik?' hoorde ik opeen iemand anders mijn naam roepen. "Veel mensen herkennen me vandaag," lachte ik en draaide me om. Bij het zien van Liam keek ik even verbaasd. "Liam?" zei ik waarna ik begon te lachen. "Hoelang is dat wel niet geleden?" bracht ik uit. "Dit is Skyler," wees ik naar Skyler. "Ze is de vriendin van Niall," glimlachte en ik keek naar de jongen bij Liam. "Zeg niet dat je ook vader bent?" lachte ik en legde mijn hand op zijn schouder.


    Take me to wonderland