• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    Ze heeft een vliegtuig ongeluk gehad en is overleden' snikte Liam en ik keek hem even met meelij aan. "Het spijt me, Liam," zei ik zacht. "Ze was vast een geweldige vrouw geweest," ik legde mijn hand weer op zijn schouder en gaf er een kneepje in.
    'Ik kreeg net een bericht van Niall met de vraag of ik Jayden op kon halen, dus ik moet nu echt gaan,' zei Skyler opeens. 'Sorry, ik vond het heel leuk om je te leren kennen Liam. Dag Zayn,'
    "Niet erg, we zien elkaar nog wel eens," zei ik. "We zouden sowieso met zijn allen nog eens moeten afspreken,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    'Ahh oké dat kan inderdaad.' verbaasd keek ik naar Jayden die stopte met huilen en de woorden die ik dacht, sprak Niall niet veel later hardop uit. 'Dan zijn we daar ook achter.' Ik keek even naar de klas waar sommige aan het fluisteren waren. 'Voor het eerst duurt dat nog zolang en we kunnen ze ook wegsturen...Dit is toch de laatste les voor ze.' Een keer eerder wegsturen kon ook geen kwaad en niemand die het erg zou vinden. 'Maar het blijft een drama les, dus iets met drama en muziek kan ook...Nialler dit is ook geen les om stil te zitten.' Ik lachte ook even en keek na zijn vraag de klas rond. 'Kom op jongens er zijn er meer die gitaar spelen...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Trouwens, wie gaat 'de voorstel' doen om weer 1D te vormen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ( Ik ga eerst eten en ben er straks wel weer :Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik vond het altijd zo fijn als Mackenzie door ratelde over alle kleine dingetjes in haar leven. Zij leefde een leventje zonder werk of zorgen, terwijl ik nog wel eens problemen had met geld. "Ja, ik heb Liam vandaag nog gezien. Het gaat volgens mij best goed met hem." Ik schoof de losse plukjes die langs mijn hoofd hingen vast met een schuifspeltje. "Heb jij nog anderen gezien? Of heb je geen idee waar die uithangen?" vroeger als ze niet op tour waren kon je ze eigenlijk altijd ofwel hier, ofwelin het pak of ergens in een coffeewinkeltje vinden. Nu was het hier vrij stil, nouja, in dit deel niet, want zeker een aantal van de rockbandjes waren nochal luidruchtig, maar toch miste ik ze wel. Ik vond het wel prettig dat Liam hier werkte. Dan was toch nog een beetje van dat entausiasme hier te vinden.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Ik zou het wel willen, maar ik kan het niet terug draaien' mompelde ik. Glimlachend nam ik het briefje van Skyler aan. 'Tot later' knikte ik. 'Het is moeilijk om met Drake te werken én nog eens van alles thuis te doen. Gelukkig heb ik hulp van Eirwen' glimlachte ik. Zayn kende Eirwen nog wel, dat wist ik zeker. 'Ik werk nu als producer bij de studio. Doktersopleiding ook gevolgd, dus eigenlijk heb ik niks te klagen. Als ik vragen mag, wat voor werk doe jij nu?' vroeg ik nieuwsgierig. Wat zouden de anderen nu doen? Louis was drama-leraar, dat was wel te voorspellen. Maar wat deden Niall, Zayn en Harry dan?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Dan doen we het zo, iedereen maakt een groep van vier of vijf personen. Een band, dat moet het zijn. Zing, speel gitaar, dans. Na tien minuten gaat de eerste groep, als je klaar bent mag je gaan." Meteen worden de groepen gevormd. "Zo, dan kunnen we straks weg." Ik til Jayden op en geef hem aan Louis. "Wil je hem?" Ik grijns en pak mijn gitaar. "Ik wil One Direction terug... Terug naar de top, terug naar onze fans!" Dat is wat ik echt wil!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte even. Liam werkte hier, een grote troost. Althans, ik had via via gehoord dat zijn vrouw was overleden.. Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, de laatste tijd niet gezien. Jammer.'' zuchtte ik. Ik wilde ze echt een keer allemaal, alle vijf op één plek zien en ze dan doodknuffelen. Zo erg miste ik ze. ''Mijn leven is nogal saai.'' zeurde ik. ''Ik wil dat One Direction weer terug bij elkaar komt en weer gaan touren. Dan ga ik gewoon met ze mee. Wat ze ook zeggen.'' lachte ik. Ik wilde wat beleven in mijn leven. Liefde of iets dergelijks. Liefde.. Ik had nog geen eens een vriendje. Misschien werd het eens tijd, ik was immers al twintig. ''Ugh, ik word oud en heb nog geen vriendje. Ik voel me nu echt forever alone.'' klaagde ik. Als ik een vriendje had, had ik tenminste iemand om mijn leven mee te delen en was mijn leven niet meer zo saai.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik zit onderhand al in de trein. Ik eet nu even wat en ga daarna slapen. Het kan zijn dat ik niet in slaap val]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    "Geloof me, dat wil ik ook. Je kan het nou eenmaal niet opdringen, daarbij komt dat ik geen idee heb waar de rest is." Mackenzie was echt verveeld. "Tja, ga lekker een hele dag in de coffeezaak zitten." Opeens bedacht ik me dat ik de honden nog niet uitgelaten had vandaag. Ik werd echt vergeetachtig. Dat moest ik dan vanavond laat doen. "Als je wilt kan je vandaag wel hier rondhangen. Ik krijg nog een band over de vloer voor een laatste mixdag. Best gezellig." Precies op dat moment ging de zoemer. 'Ze zijn binnen. Zal ik ze doorsturen?' Ik drukte op de knop. "Is goed, Melody." Ik keek weer naar MacKenzie. "Daar zal je ze hebben."


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte, zij konden er niks aan doen dat mijn leven saai was. De zoemer ging en iemand sprak. Ik volgde het niet helemaal, maar wat ik wel wist dat er een band langskwam voor de CD. Ik was nog diep in mijn gedachte verzonken. Was het dat niemand me wilde? Of ik wilde het gewoon niet. Ik keek naar Eirwen en glimlachte. ''Heb jij het nummer van Liam? Ik ben 'm kwijtgeraakt.'' zei ik en keek haar schuin aan. Ik keek even op mijn telefoon en keek verbaasd toen ik het nummer van Liam zag. ''Laat maar.'' Ik drukte op de bel-knop en wachtte op antwoord. De band kwam eraan, ik wist niet of ze knap waren of niet. Maar het kon me niet zoveel schelen. Ik zuchtte even en ging languit op mijn stoel zitten.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 17:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [wat heb ik allemaal gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik begon dingen klaar te zetten en nog wat schuifjes te schuiven. Ik was dan wel flink zwanger, ik was nogsteeds een workaholic. "Als jullie tijd hebben kunnen jullie dan mijn honden uitlaten. Liam weet waar ik woon en de riemen hangen in de gang." Ze leek de band niet heel interesant te vinden dus ik liet ze maar binnen. Ze zetten zich allemaal neer en grijpen frisdrank uit het koelkastje. "There we go." Ik liet ze de eerste paar tracks horen. Ze leken het heel goed te vinden. Toen we bij de track kwamen waar ik op was vastgelopen kwam de feedback. Ik schoof met allerlei schuifjes en draaide aan knopjes. Het werd zo echt een heel stuk beter. Het ging zo goed. Ik ging echt op in het mixen en de muziek, net als de band, waardoor ik MacKenzie in de hoek vergat, of was ze al weg?


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Ik zit over mijn laptop gebogen en mijn vingers vliegen over het toetsenbord. Ik kijk op als ik Hailey hoor huilen en sta vlug op. 'Wat is er liefje' vraag ik haar en til haar op. Ik zet haar op mijn schoot en druk een kusje op haar voorhoofd. 'We gaan papa voor je zoeken,' fluister ik en geef een aai over haar hoofdje. Ze slaat haar armpjes om me heen. Ik kijk naar mijn laptop waar mijn werk op staat. Ik schrijf stukjes voor een meidentijdschrift. Ik geef ze advies over jongens encdat soort dingen. Het moet morgen opgestuurd zijn, gelukkig ben ik bijna klaar. Daarnaast verzorg ik Rosalie in mijn eentje, werk ik in de avond als ober in een luxe hotel waar alleen maar rijke lui komen. Ik bijt op mijn lip en klap mijn laptop dicht. Naast Rosalie verzorgen en mijn baantjes moet ik ook nog Harry opsporen. Ik zucjt moe en til Hailey op. Ik plof met haar neer op de bank en start een leuke film op. Leuk voor Hailey en voor mij is het nog niet heel erg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Happy New Year!!!)


    Bowties were never Cooler