• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Fuck! Heel groot stuk geschreven, op plaats reactie geklikt. BAM! Stuk weg!
    Nu hellemaal opnieuw schrijven...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Curlies schreef:
    [Mijn topics. Waar kan ik met Mackenzie naartoe?]


    (eirwen zit niet veel te doen in de studio)


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Het was Zayn. Ik keek naar Skyler en zwaaide even. 'Hi! Ik ben Liam' lachte ik. Ik keek naast me naar Zayn en knikte. 'Dit is Drake' glimlachte ik. Drake maakte een onderzoekend geluidje en moest toen vrolijk lachen. 'Wat fijn om je te zien! Oh man, dat is zo'n zes jaar geleden' zuchtte ik. 'Hoezo ook? Wacht, hebben de anderen ook een kind?' vroeg ik. Ik grijnsde. 'Je moet eens weten hoe lang ik naar jullie gezocht had. De telefoonnummers waren veranderd, dus ik kon niet bellen. Ik wist niet waar jullie woonden. Ik voel me nu echt zo stom' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik zet Jayden in de maxicosie die uit de wagen te halen is. Ik zet hem op de tafel en pak een gitaar. "Tuurlijk help ik je! Nou, ik ben dus Niall Horan. Ex-bandlid van One Direction." Iedereen begint door elkaar te praten waardoor ik niet alles verst. "Ja, dat is mijn zoontje. Nee, ik ben niet getrouwd." Ik kijk naar Louis. "Wat wil je doen, bro? Misschien kunnen we straks iets gaan drinken. Hoelaat ben je klaar?" Ik richt me op de klas en tokkel wat. "Welk liedje willen jullie?" Ik speel de liedjes die ze willen tot Jayden begint te huilen. "Oww, ik laat hem wel stoppen." Ik pak Jayden op en zwier een rondje. Als hij na een tijdje nog niet stopt sms ik Skyler of ze Jayden kan komen halen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Skyler Daffney Thompson

    Liam... waar kende ik die naam van. Het was in ieder geval geen gestoorde fan en dus kon ik opgelucht ademhalen. Zayn stelde mij voor en ik glimlachte verlegen, toen hij gelijk zei dat ik de vriendin van Niall was. Als hij beide jongens kende, hoorde Liam dan ook bij One Direction? Ik dacht even aan wat Niall mij allemaal verteld had en besloot toen dat dat inderdaad het geval was.
    'Hi! Ik ben Liam. Dit is Drake. Wat fijn om je te zien! Oh man, dat is zo'n zes jaar geleden. Hoezo ook? Wacht, hebben de anderen ook een kind?' Ik knikte op die vraag en keek naar Drake. Ook al zo'n schattje.
    'Niall is nu bij hem, want ik moest vier uurtjes werken,' vulde ik Zayn aan met een glimlach. 'En ik kan je ons huistelefoonnummer wel geven en zo? Ik weet zeker dat Niall het geweldig zal vinden je weer eens te spreken.'
    Weet trilde mijn mobiel. Ik nam hem weer in mijn handen en zag dat Niall weer wat gestuurd had. Of ik Jayden wilde ophalen. Waarschijnlijk moest hij dus iets doen waarbij een baby niet zo handig was.
    Tuurlijk! En raad eens wie ik hier in het park tegen ben gekomen? Zayn en Liam! Ja, die Liam die jij kent ja! xxx. Snel verzond ik mijn bericht en keek van Liam naar Zayn.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:35 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Javadd Malik

    'Dit is Drake' zei Liam over de kleine jongen naast hem. Ik hurkte voor de jongen neer. "Hey, grote knul," zei ik glimlachend en wreef over zijn hoofd en stond weer op.
    'Hoezo ook? Wacht, hebben de anderen ook een kind?' Vroeg Liam. "Niall heeft een kind, Jayden," antwoordde ik. "Echt een geweldig kind," en ik glimlachte naar Skyler.
    Je moet eens weten hoe lang ik naar jullie gezocht had. De telefoonnummers waren veranderd, dus ik kon niet bellen. Ik wist niet waar jullie woonden. Ik voel me nu echt zo stom' ik grinnikte. "We zijn allemaal nog nsteeds die idioten van vroeger. Er is helemaal niks verandert. Ik schok ervan dat je nog steeds in Londen woonde,"

    [Ik weet niet of Harry nog contact heeft met Zayn, dus ik heb niks gezegd over de zwangerschap. x'D]


    Take me to wonderland

    [Ghehe, Liam heeft Drake op zijn arm XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Wat geweldig! Ik kan niet wachten om hem te spreken. Wacht' zei ik en ik pakte een briefje uit mijn zak voor noodgevallen, waar mijn telefoonnummer opstond. Die gaf ik aan Skyler en grinnikte even toen Zayn zei dat hij niet had verwacht dat ik nogsteeds in Londen woonde. 'Ja, ik en mijn vriendin waren van plan om naar Amerika te verhuizen. Maar toen beviel ze van Drake en twee maanden later..' mijn stem stierf weg en ik slikte even. 'Ze heeft een vliegtuig ongeluk gehad en is overleden' zei ik, toen ik naar de grond keek. Tegen Zayn en skyler kon ik dit zeggen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik knikte naar Liam. "Maak je geen zorgen. Ik heb nog twee maanden." Ik zwaaide terwijl ik terugliep richting mijn werk. "Tot morgen." Ik liep verder door het park, in gedachten verzonken. In de studio zette ik de muziek weer over de speakers en schoof wat schuifjes op het grote bord voor me. Als ik de cd's af zou mixen binnen de maand dan kon ik eerder vrij nemen. Toch haaste ik me niet, want haast maakte het mixen niet beter en ik wilde wel topwerk afleveren. Vanmiddag zou de band langs komen om nog een keer te luisteren. De helft had ik ongeveer al af, maar ik zat nu vast, omdat ik niet wist wat zij wilden. Ik aaide weer even over mijn buik en schoof de gitaarsolo iets harder. Dat klonk ZO goed! Ik sloot mijn ogen even en genoot gewoon van de muziek, zelfs als de muziek nog niet helemaal afgemixt was.


    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en besloot toch maar weg te gaan. Anders ging me veels te vervelen, waar ik geen zin in had. Mijn mondhoeken krulden een beetje omhoog toen ik naar buiten liep. Ik wist niet precies waarom, maar het was fascinerend hoe mensen altijd hun eigen levens hadden en hun eigen problemen. Anders dan de mijne. Ik liep naar de studio, om Eirwen te bezoeken. Ik drukte op de bel en er klonk een bekende stem door de intercom. ''Mackenzie.'' zei ik en de deur werd onmiddellijk opengedaan. In mijn gedachten verzonken liep ik naar de studio waar ze altijd bezig was. ''Eirwen!'' lachte ik. Grijnzend liep ik naar haar toe en wreef even over haar buik. ''Die is al aardig groot.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik keek naar Niall en Jayden en glimlachte. Ik was blij dat ik tenminste met hem nog contact had, maar op dit moment besefte ik ook hoe erg ik de andere mis. 'Ben echt heel erg blij dat je me wil helpen, Nialler.' Het heeft op dit moment geen zin om iedereen stil te krijgen, want wist dat er ook wat fans tussen zaten. 'Hoe gaat het met Skyler?' vroeg ik. 'De klas leren gitaar spelen als eerst? Maar klinkt wel goed en dat moeten we zeker doen. Dit is mijn laatste uur en die duurt ongeveer nog een half uurtje.' Mijn blik gaat van de klas naar Niall en luister naar de liedjes die hij speelt tot Jayden begint te huilen. Als hij na een tijdje nog niet stopt met huilen keek ik Niall vragend aan. 'Honger misschien?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Skyler Daffney Thompson

    Ik krabbelde snel het huistelefoonnummer en het mobiele nummer van Niall op. Met een licht bezorgde frons keek ik naar Liam. Ik vond het echt heel erg voor hem, maar wist niet wat te zeggen en eigenlijk moest ik snel weg om Jayden op te halen. Ik bood het papiertje weer aan aan Liam.
    'Ik kreeg net een bericht van Niall met de vraag of ik Jayden op kon halen, dus ik moet nu echt gaan,' zei ik een beetje ongemakkelijk. 'Sorry, ik vond het heel leuk om je te leren kennen Liam. Dag Zayn,' zei ik de twee gedag met een voorzichtige glimlach.

    (Ik moet gaan. Moeder gaat vervelend lopen doen :c)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:44 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    "Zou kunnen, zijn moeder komt hem toch ophalen." Ik grijns naar Jayden zodra hij stopt bij het word moeder. "Je wil naar Skyler! Daarom huil je!" Ik leg hem terug en kijk op de klok. "Nog twintig minuten en dan kunnen we gaan, laat Jayden dan maar hier." Ik sms dat Jayden kan blijven zodat Skyler niet te veel moeite doet. "Euhm... Wat kunnen we nu gaan doen? Ze hebben duidelijk geen zin om stil te zijn..." Ik lach even en speel weer met mijn gitaar. "Wie speelt hier gitaar?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eirwen
    Ik keek op toen ik Mackenzie's stem hoorde. "Hey Kenz!" Ik zette de muziek af en draaide me naar haar toe. "Ja, ik weet het. Morgen moet ik weer voor een echo. Maar genoeg over mijn bolle buik. Hoe is het met jou?" Ik vond het leuk om haar te zien. Toen One Direction hier nog opnam was ze hier vaak en sindsdien waren we vriendinnen. Maar net als met Liam had ik de laatste tijd haar niet veel gezien. Dat ik nu niet aan het werk was maakte ook maar weinig uit omdat ik vast zat. Vanmiddag zou ik hopelijk de laatste info krijgen en deze CD kunnen afmaken. Nu leunde ik maar wat achterover in deze best wel comfy stoel. "Pak een stoel erbij. Er komt toch niemand voor het komende uur." zei ik met een glimlach.


    Bowties were never Cooler

    Brookie schreef:
    [Ghehe, Liam heeft Drake op zijn arm XD]


    [Close enaf! x'D]


    Take me to wonderland

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en pakte een stoel erbij. ''Goed. Alleen voel ik me nogal alleen. Ik zit de hele tijd alleen thuis te vervelen. En ik ben de enige die niet zwanger is, geloof ik.'' glimlachte ik. Ik keek even lachend naar mijn buik en richtte me weer naar Eirwen. ''Maar ach ja. Ook al ben ik forever alone. Ik ben er nog steeds blij mee. Heb je nog één van de jongens nog gesproken?'' ratelde ik aan één stuk door. Ik had geen vriendje, de hele dag zat ik thuis en had geen werk. Ik kreeg nog wel wat geld van mijn ouders en die waren best rijk, dus geld genoeg had ik wel. Ik mompelde wat dat mijn leven te saai was en geen avonturen had.


    I don't want you to die, I want you to suffer.