• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan. Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer.
    Alles lijkt normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen, want er zijn en blijven altijd fans.
    Maar wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Het voorstel om het te keren naar de top met One Direction.
    Waar kies je voor? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte naar Skyler en knikte, waarna ik Jayden aan haar gaf. Glimlachend knielde ik bij Drake neer en keek hem vragend aan. "Wil je wat eten?" Hij knikte blij en hield zijn armpjes omhoog. Ik grinnikte en tilde hem op. Eerlijk? Ik hield van kleine kinderen, maar wilde zelf nog geen kind. Nog een paar jaar nog niet tenminste. Ik ging zitten en zette Drake op mijn schoot. Hij keek me met grote ogen aan waarna ik hem een kus gaf op zijn lippen. Hij was echt te schattig. Alle kleine kinderen waren gewoon schattig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Zo' glimlachte ik. Na nog geen minuut werd ik gebeld. Mompelend keek ik naar mijn telefoon. Eirwen belde. Ik drukte op het groene telefoontje en hield de telefoon tegen mijn oor aan. 'Met Liam. Wat is er?' vroeg ik nieuwsgierig. Eirwen belde mij altijd om twee dingen. Eén was omdat er wat was. Twee was om bij haar langs te komen. Ik dacht zo voor twee. Nu ik er zo over nadacht, zou ik Niall morgen wel vragen om op Drake te passen. En als hij niet kon, was Mackenzie nog altijd beschikbaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Melody Woods
    Ik glimlach naar Harry, ik kan gewoon niet ophouden met glimlachen. Ik zag dat hij trilde, hij was zo lief. Ik kuste hem terug en knikte. We waren gewoon ouders, van een geweldige meid. Ik kijk naar de doctors. Ik wilde Puck vasthouden, maar ik snap ook wel dat ze eerst moeten kijken of ze wel gezond is enzo. 'Dankje, jij ook schat,' zeg ik tegen Harry. Stiekem had ik wel verwacht dat hij flauw zou vallen. Je zag het zo vaak dat de mannen van hun stokje gingen. En Harry was niet normaal zenuwachtig geweest. Maar ik vond het knap van hem dat hij het toch zo goed had gedaan. Na een tijdje kregen we Puck weer. Ze was in doeken gewikkeld en de verpleegsters legde haar op mijn buik. Voorzichtig plante ik een klein kusje op haar voorhoofd. 'Ze is prachtig,' zeg ik tegen Harry.


    I've become so numb

    Eirwen
    Ik luisterde naar Rosalie's uitleg. Net toen ze klaar was nam Liam op. Dat was nog eens goede timing. "Hey Liam. Heb je zin om te blijven eten? Ik heb lasagne gemaakt en het is veels te veel. Neem Drake ook mee als je wil." Ik glimlachte een beetje naar de telefoon. Ik liep naar de oven en opende die. Dit kon ik niet alleen, zeker niet met 1 hand en dat constante steeds erger wordende schoppen. Kon de baby niet even rustig doen. Nouja, die had vast ook honger. "Rosalie, kan je asjeblieft hier even mee helpen, want dit lukt zo echt niet." vroeg ik aan haar terwijl ik op Liam's andwoord wachtte. De kinderstoel stond al standaard aan tafel, gewoon voor het geval dat en straks zou die er toch moeten staan als de baby er was.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Tuurlijk! Maar, Drake is bij Skyler, Mackenzie en Niall. Ik vraag wel even of hij daar voor de rest van de avond mag blijven, dan kom ik hem dalijk wel ophalen' zei ik en ik knikte ondertussen, wetend dat Eirwen het niet kon zien. 'Ik ben er binnen vijf minuten' beloofde ik, waarna ik ophing en Niall's telefoonnummer opzocht. Al snel had ik een sms klaargetypt waarin stond of Drake voor de rest van de avond bij hem mocht blijven omdat ik even weg ging. Ik verstuurde hem en liep aan. Ik was toch al buiten. Na een paar minuten lopen, kwam ik aan bij Eirwen. Ik maakte met mijn sleutel die ik van haar had gekregen de deur open en deed hem daarna weer dicht. 'Ben er! Sorry, Harry's vriendin is in het ziekenhuis, geloof ik is ze nu al bevallen' glimlachte ik. Toen pas zag ik dat er een klein meisje was en nog een vrouw. 'Uh..' was mijn geniale antwoord. Ik stak mijn hand op. 'Hallo. Ik ben Liam Payne' stelde ik mezelf dan maar voor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Sarah Angels

    Ik sta vlug op om Eiwen te helpen. Dan ga ik weer zitten. Opeens klinkt een luide stem en wat hij zegt breekt mijn hart. Ik weet nog dat ik daar alleen lag. Ook van Harry zwanger en ik moest alles alleen doen. Een eenzaam gevoel overspoelt me. Ik kijk op en glimlach vaagjes. 'Rosalie Angels en dit is Hailey Angels,' zeg ik aarzelend en bijt op mijn lip. Ik wist nooit hoe ik Hailey moest voorstellen. 'Dus je komt ook mee eten,' zeg ik vaagjes. Ik kijk naar Hailey die haar eten op heeft. 'Ga maar weer op de bank zitten,' zeg ik haar. Ik druk een ks op haar kruin en zie hoe ze naar Liam kijkt. Ik bijt op mij lip en glimlach even. Hailey gaat zitten op de bank en ik rcht me weer op liam en Eirwen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik glimlachte anar mijn telefoon. "Is goed. Tot zo." Ik glimlachte naar Rosalie. "Dank je." Ik Ging vast aan tafel zitten, gewoon al om even uit te rusten voor we gingen eten. Ik hoor de klik in het slot en zijn bekende stem galmde door het huis. "Hey Liam!" riep ik voor ik naar de rest van zijn verhaal luisterde. "Wat leuk voor hen." Ik keek even naar Rosalie en Hailey, maar voor ik ze kon voorstellen hadden ze het zelf al gedaan. Er hing een beetje een awkward sweertje. "Kanaal 231 is CeeBeeBees. Dat zal ze wel leuk vinden." Tv kijken kon toch geen kwaad? Zeker niet als wij even rustig wilden eten. Ook was dat kanaal geheel rustig en onschuldige kindertv. "We kunnen aan tafel hoor. Ik pak nog even een bord voor je, Liam." Ik stond rustig op en haalde nog een bord en bestek uit de kastjes en dekte voor nog een persoon bij. Het was goed dat ik 3 stoelen voor aan de eettafel had, anders was het vrij awkward geweest. Ik ging weer zitten en wachtte op Liam en Rosalie om ook aan te schuiven.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Het was een prachtig gezicht zo, Serena met Puck op haar borst. "We moeten u even onderzoeken en dan kunt u, u opknappen en naar huis." Ik pakte Puck weer over en legde haar in mijn armen. Die ogen. Alsof ik in de spiegel keek. Even schoot het kleine meisje van vanmiddag in het park door mijn hoofd. Het waren precies dezelfde ogen geweest. Ik schudden het snel van me af en wiegde mijn kleine meisjes heen en weer. "Dat was je mama Serena en ik ben je Papa Harry." Begon ik stil tegen haar te praten. Ik wilde even niet zien wat ze met Serena deden. Ookal had ik grendeltje idee wat dat mocht zijn. Ik had me er niet echt over ongelezen ofzo. Ik gisten mijn mobiel uit mijn zak en smste iedereen dat ons kind gezond op aarde was gekomen en het een meisje was geworden en de naam Puck droeg. Ik smste Louis afzonderlijk dat hij oom was geworden. Waarna ik me weer op Puck richten. "Mijn kleine meid."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Leuk je te ontmoeten, Rosalie. Hallo, Hailey' glimlachte ik. 'Lasagne. Heerlijk' grijnsde ik naar Eirwen, terwijl ik aanschoof. Gelukkig hoefde je bij lasagne geen lepel. Nee nee, mijn lepelfobie was niet voorbij. Integendeel zelfs, ik durf er nu helemaal niet meer bij in de buurt te komen. Toen ik netjes opschepte en een hap nam, glimlachte ik. Of het nou zelfgemaakt was, of niet, lasagne bleef heerlijk. 'Hopelijk zie je morgen wat het is. Ik maak me zorgen, Drake was nooit zo druk in de buik' merkte ik op, terwijl ik naar Eirwen keek. Mijn blik draaide naar Rosalie. 'Hoe was Hailey, als ik vragen mag?' Vroeg ik aan Rosalie.

    [Morgen ga ik Londen verkennen en een nieuwe iPod kopen (:]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 0:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (HEEL VEEL PLEZIER!!!)


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Ik slik en sla mij ogen neer. Wat Liam zei laat me niet meer los. Misschien moest ik Harry maar loslaten nu. Ik neem een hapje van de lasagne. Het smaakte heerlijk. 'Lekker Eiwen,' complimenteer ik haar. Ik kijk naar Eiwen en dan naar Liam. 'Het komt vast wel goed. Als er iets mis zou zijn, zeiden ze dat wel.' Ik glimlach eventjes bemoedigend. Dan kijk ik naar Liam. 'Een zwangerschap zonder problemen. Althans in mijn buik. Het enige waar ik op moest letten was dat ik niet teveel ging stressen, wilde ik geen miskraam krijgen.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar Hailey die net naar ons kijkt. Ik slik moeilijk en kijk weer naar mjjn bord. Ik neem een slokje drinken. Ineens overspoelt me een gevoel die ik nog nooit eerder heb gevoeld. Een beangstigend gevoel dat ik voor altijd alleen zou zijn. Voor enkele seconde staar ik naar mijn bord en had ineens behoefte om iemand alles te vertellen, om mjjn ouders na 4 jaar weer te zien of te bellen. Iets...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [veel plezier (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Serena Melody Woods
    Ik geef Puck aan Harry. Ze had de ogen van Harry, dat kon je zo zien. Ik moest in een stoel gaan zitten en er werd van alles met me gedaan. Bloed afgenomen, temperatuur opgenomen, hartslag in de gaten gehouden, enz. Niet veel later kwam de zuster met het bloedonderzoek terug. 'Alles is in orde, jullie mogen zo weer met z'n drietjes naar huis,' zegt de zuster. Ik glimlach en knik. Ik mocht gelukkig dus al snel naar huis. Ik kon me weer omkleden in mijn normale kleren. Het was gek, opeens was mijn buik gehalveerd. Ik had nog steeds een dikke buik, maar dat zou met een weekje ook wel weer minder zijn. Ik loop naar Harry toe. 'We mogen naar huis,' zeg ik tegen hem. 'Zolang u het maar wel rustig aan doet de eerste paar dagen,' zegt de verpleegster en ik knik. 'Zal ik doen,' zeg ik en ik kijk naar Puck. Nu zal iedereen wel langs willen komen om haar te zien.

    [Veel plezier! c: ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 0:48 ]


    I've become so numb

    [volgens mij, is er nog nooit zo snel iemand bevallen. x'D]

    Harry Edward Styles
    "We hebben niet om haar mee te vervoeren." Merkten ik op toen we door de gangen van het ziekenhuis liepen. En ik dacht niet echt dat het verantwoordelijk was om Puck zo over straat te dragen. Al was het aardig warm buiten. Ze keek met haar enorme ogen overal om haar heen terwijl belletjes speeksel uit haar mond kwamen. "Dat kwijlen heeft ze niet van mij hoor." Lachte ik terwijl ik mijn mobiel weer pakten om mijn moeder te bellen of ze de maxi Cosi en kleding wilde komen brengen. De vrouw aan de andere kant was door het dollen heen en zou meteen hier heen komen. "En dan ga jij uitrusten." Glimlachten ik en drukten mijn lippen op Serena haar kruin.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [oke en dan komt Rosalie en boem Harry's leven wordt even een puinhoop... Well, dat wordt lachen. Voor beiden -.- hahaha ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne