• Owkeej, dit is mijn 1e Topic dus: Be Kind With Me ;]

    Goed, het gaat over een paar tieners (rond de 17) die ontdekken dat ze magische krachten hebben, maar nadat ze dat pas ontdekt hebben, worden ze gekidnapt en bevinden ze zich in een school(internaat) waar iedereen speciale krachten heeft, en waar ze speciale lessen krijgen om die krachten goed te kunnen gebruiken.

    -Regels:
    °De Tieners kennen elkaar niet voor ze gekidnapt worden
    °Probeer je zo goed mogelijk in te leven
    °Geen geruzie met de andere gebruikers
    °That's it

    Ik weet dat ik misschien niet zo duidelijk ben duuuus= vraag wat je wilt!

    Tieners:
    - Eliza Bennet~Kan Watersturen + Helende Krachten By Me
    -
    - Diana rosenberg~Helderziende, Kan communiceren met geesten en ziet Aura's By BeFree
    - Allison Puck Roland~Gedachtenlezen+Illusionist By Besar
    - Destiny Rose Montoya~Pijn veroorzaken By Malino
    - Lacey Flore Jones~Maakt Krachten Sterker of zwakker By Arriver
    - Aubrey-Jane Veréz~Necromancer By Neolaia
    - Christopher James~Vuursturen + Heel sterk By Neolaia
    - Daniel Smith~Onzichtbaar en Windsturen
    - Jason Evermore~Telekinese By Neolaia
    - Tyler Ryan Montez~Zielenverplaatser By Malino
    -
    Naam:
    Karakter:
    Leeftijd:
    Extra:
    Kracht/power:
    En als je in een goede bui bent, liefst ook nog een fotootje :)
    ps: Je mag ook een site geven waar ik de bio van je persoontjes kan zien


    pps: De rollen van leerkrachten enzo zal ik wel doen als het nodig is :)


    Ik hoowp dat je meedoet!! ;3

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 23:14 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Laat die ene jongen zou ik zeggen ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Laten we beginnen..als die ene jongen zich wil aanmelden komt het wel. Anders kan je wachten tot je een ons weegt xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Neolaia schreef:
    Laten we beginnen..als die ene jongen zich wil aanmelden komt het wel. Anders kan je wachten tot je een ons weegt xd


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zou wel willen, maar ik heb de tijd niet. Sorry.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja ik wil meedoen, maar ik kan nu eff niet op me pc. Ik zou graag een meisje doen. Maar doe evengraag jongens Xxx


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kei bedankt, en liefst een jongen ^.^
    Goed dan kunnen we beginnen ;3


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Fuck yeah ^^ Hopelijk tonight al ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben intern dusjaah ;3
    Let's get started ;]
    ps: Het kan zijn dat je persoontje ,als hij meerdere krachten heeft, die pas later op de speciale school ondervind.


    Eliza Bennet ~ Watersturen + Helende krachten

    Ik maakte me los uit de omhelzing van Astrid, mijn beste vriendin, en zei vrolijk:' Tot Morgen!' 'Ja, als ik er tenminste raak met Petunia..' antwoordde ze ietwat nors. Petunia is haar 27 jaar oude scooter die doorgegeven wordt in haar familie. Ik lachte even luidop wat nog meer norse blikken van Astrid opleverde om me vervolgen om te draaien en naar huis te wandelen. Het sneeuwde en mijn haren werden al snel helemaal witgeverfd met die mooie kristalletjes. Ik stak mijn tong uit en langzaam daalde er een sneeuwvlokje op. Ik grijnsde even draaide een kleine pirouette en liep dan snel door.

    Daniel Smith ~Windsturen + Onzichtbaarheid
    We zaten vast in de hel, samen met de duivel en alle andere slachtoffers, en daarmee bedoel ik: We zitten vast in Frans samen met mevrouw Hamers en alle andere leerlingen. Ik zuchtte even diep. Misschien iets te diep want plotseling draaide mevrouw Hamers zich om en keek me aan. Wow, ik kon het vuur in haar ogen bijna voelen. ‘ça ne va pas, Daniel ?’ vroeg ze mierzoet. Maar het sarcasme droop ervan af. ‘Euh.. ‘ was mijn o zo verbluffende antwoord. Ze keek me spottend aan, en de moed zonk me tot in de schoenen. ‘Oui, ça va madame.’ Fluisterde mijn buur naar me toe. Ik keek hem dankbaar aan en vervolgde : ‘Euh, oui, ça va madame..’ Ze trok minachtend één wenkbrauw op en vestigde haar aandacht terug op het bord. Ik keek mijn Buur, Thomas, dankbaar aan en hij antwoorde met een vette grijns. Dit kon misschien nog leuk worden..


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Selene Eva Quasé

    Verveeld liep ik door de gangen van de school. Ugh, ik haatte het hier. Uiteindelijk zag ik een jongen lopen en grijnsde. Ik had een studieuur, en verveelde me. 'Hé, jij' zei ik tegen de jongen. Hij keek verschrikt om en rende weg. Maar ik stuurde hem terug en met grote ogen keek hij me aan. 'Haal eens wat te drinken voor me, wil je' mompelde ik. 'Anders.. Tja, je weet het' lachte ik luid. De jongen kon weer normaal lopen en rende weg, om vervolgens terug te komen met wat te drinken. 'Bedankt' mompelde ik en ik stuurde de jongen weg. Heerlijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Destiny Rose Montoya

    Ik trek nog snel even mijn topje recht en loop dan verder door de gangen. Wat zal ik eens gaan doen...
    Er valt niet veel te doen in een internaat weet je.. Ik zucht nog eens diep en luister naar het geluid van mijn tikkende hakken. Ik voel mijn lange haar op mijn armen kriebelen.
    Ik trek het elastiekje van mijn pols en zet mijn lange, zwarte haar in een hoge, strakke staart. Vervolgens loop ik weer verder over de gangen en zie dan Selene.
    'Hey Selene!' glimlach ik en loop naar haar toe. 'Hoe gaat het?' vraag ik als ik naast haar sta....


    El Diablo.

    Ik wil niet stom doen ofzo, maar we moeten eerst nog gekidnapt worden voor we elkaar kennen ;]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Selene zit er al langer op, dat staat bij haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:



    Naam: Selene Eva Quasé
    Karakter: Selene vertrouwt niemand snel. Ze is pittig en heeft snelle reflexen. Mag ze je niet, dan heb je een groot probleem. Mag Selene je wel, dan is ze een goede vriendin en kan ze je helpen. Doordat Selene zulke goede kracht heeft, is ze één van de gevaarlijkste. Je moet dus echt heel goed oppassen bij Selene, en als je haar kwaad maakt, dan ben je er geweest. Niemand heeft een grote kans tegen Selene. Niemand heeft haar ooit verslagen. Selene zit al wat langer op het internaat dan de nieuwelingen, ze kent haar kracht dus al.
    Leeftijd: 16
    Extra: Selene wilt altijd wraak
    Kracht/power: Selene kan je besturen. Of je nou een machtige kracht hebt of niet, ze kan je uitschakelen. Nee, het is geen bloed sturen. Ze kan je spieren en je botten besturen. Selene kan alles met je doen, wat ze maar wilt. Alle krachten die de hare blokkeren, kan ze ook uitschakelen doormiddel van mensen weg te laten lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik wou dat Tyler nieuw was en Destiny niet....]


    El Diablo.

    Ow Sorry! Oké kei stom van me *FacePalm* Geen Probleem dan doen we lekker verder en ik heb niets gezegt xD


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall