• Owkeej, dit is mijn 1e Topic dus: Be Kind With Me ;]

    Goed, het gaat over een paar tieners (rond de 17) die ontdekken dat ze magische krachten hebben, maar nadat ze dat pas ontdekt hebben, worden ze gekidnapt en bevinden ze zich in een school(internaat) waar iedereen speciale krachten heeft, en waar ze speciale lessen krijgen om die krachten goed te kunnen gebruiken.

    -Regels:
    °De Tieners kennen elkaar niet voor ze gekidnapt worden
    °Probeer je zo goed mogelijk in te leven
    °Geen geruzie met de andere gebruikers
    °That's it

    Ik weet dat ik misschien niet zo duidelijk ben duuuus= vraag wat je wilt!

    Tieners:
    - Eliza Bennet~Kan Watersturen + Helende Krachten By Me
    -
    - Diana rosenberg~Helderziende, Kan communiceren met geesten en ziet Aura's By BeFree
    - Allison Puck Roland~Gedachtenlezen+Illusionist By Besar
    - Destiny Rose Montoya~Pijn veroorzaken By Malino
    - Lacey Flore Jones~Maakt Krachten Sterker of zwakker By Arriver
    - Aubrey-Jane Veréz~Necromancer By Neolaia
    - Christopher James~Vuursturen + Heel sterk By Neolaia
    - Daniel Smith~Onzichtbaar en Windsturen
    - Jason Evermore~Telekinese By Neolaia
    - Tyler Ryan Montez~Zielenverplaatser By Malino
    -
    Naam:
    Karakter:
    Leeftijd:
    Extra:
    Kracht/power:
    En als je in een goede bui bent, liefst ook nog een fotootje :)
    ps: Je mag ook een site geven waar ik de bio van je persoontjes kan zien


    pps: De rollen van leerkrachten enzo zal ik wel doen als het nodig is :)


    Ik hoowp dat je meedoet!! ;3

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 23:14 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Jason Evermore.

    'Lacey Jones' Zegt e dan met een glimlachend gezicht. Een glimlach kan veel over een persoon zeggen. 'Mooie naam.' Zei ik met een knipoog.
    'Ja, ik ben nieuw, jij?' beantwoordt ze mijn vraag dan en ik grinnik. 'Niet echt, zit hier al ruim drie jaar op.' zeg ik dan en lach.
    Ze beantwoordt mijn vraag om met me mee te gaan met een simpele : 'Ik vind het goed hoor' en ik knik. 'Heb je alles al zo'n beetje gezien?' vroeg ik geïnteresseerd en keek haar aan terwijl ik aanstalten maakte om te gaan lopen.
    'Waar kom je vandaan?'

    (Sorry enorm slecht stukje. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Christopher James.

    'Moet ik het bewijzen?' grijnst ze dan en ik kijk haar uitdagend aan en ga met mijn gezicht een stukje dichter naar die van haar toe. Ik kijk grijnzend van haar lippen naar haar ogen. "Je zal er spijt van hebben, dat zeker." zei ik toen en kwam iets dichter, maar schoot weer rustiger naar achteren.

    'Ik ben blij dat ik thuis weg ben, geen pa, een verslaafde ma, en een broer die ook altijd weg was.' Hoor ik ineens, het was een mompelend zinnetje, maar ik kon het nog helder horen. 'Het spijt me.' zei ik toen gemeend en ik glimlachte naar haar. 'Wil je het erover hebben?' vroeg ik toen twijfelend.
    Het verklaard haar gedrag met dat andere kind wel. Selena of zo?
    'Sure. Let's go' glimlacht ze en ik knik waarna ik ook opsta. 'Zeg het maar mevrouw.' zei ik toen en wees naar een richting.


    The duty of youth, is to challenge corruption.